pyrr
Vapaa kuvaus
pyrr
Aloituksia
32
Kommenttia
13
Terhi! Jumppatuokio 7.4 Sipoossa
Olimme Jarin, Ismon ja Leilan kanssa puutelineillä. Jos näit meidät laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaululle A4 paperi166Terhi! M/S Galaxy 21.9
Näin sinut autokannella puoleltapäivin. Olin ystäväni Hegesiippoksen ja Osmon kanssa. Jos näet tämän vastaa.064Terhi! M/S Romantica 20.9
Nähtiin kannella 6 infotaulun läheisyydessä. Olin ystäväni Hermannin ja Ohton kanssa. Vastaa jos näet tämän.063Terhi! Naantalin kaivohuone!
Klo 15.26 olimme Sepon, Annetan ja Päivin kanssa tiskillä kunnes tapasimme! Jos muistat osoitteni niin laita se Föglön F061Terhi! Korkeasaareen Juhannus!
Oltiin Ismon, Leilan ja Kimmon kanssa katsomassa ensin klo 13.00 kissapetoja ja 14.00 pesukarhua. Selvittelimme seuraava061Terhi! 14.04 Kon-Tiki museo Oslo
Olimme Jarkon, Hannelen ja Kaisan infopisteellä kunnes näin sinut. Jos näet tämän laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaul059Terhi! Ecerö Line 18.9
Nähtiin kannella 8 ja minulla jäi numero pyytämättä. Toivottavasti huomaat tämän ja vastaat!059- 057
Terhi! 25.04 Alajärven tiennoilla
Olimme Jennan, Ollin ja Jasminen kanssa matkalla Alajärvelle, pysähdyttiin hetkeksi infopisteelle katsomaan karttaa kunn254Terhi! Kokkolan vahakapinetti!
Oltiin Ismon, Nooran ja Olofin kanssa lähellä infopistettä kunnes näin sinut. Laita Pudasjärven K- marketin ilmoitustaul148Terhi! Kukkaismarkkinoilla 16.5
Oltiin Tanjan, Sampon, ja Mikon kanssa geokätköilemässä kunnes näin sinut. Laita A4 paperille ilmoitus Föglön Föglöbutik041Terhi! Mihin jäit?
Silja Symphony 15.9 Promenade kannella, juteltiin niitä näitä, jos näet tämän niin vastaa!!! Se gunnarimies ja höpsö!039