Vapaa kuvaus

pyrr

Aloituksia

32

Kommenttia

13

1. Terhi! Jumppatuokio 7.4 Sipoossa

Olimme Jarin, Ismon ja Leilan kanssa puutelineillä. Jos näit meidät laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaululle A4 paperi
    Ikävä
    1
    66
  2. Terhi! M/S Galaxy 21.9

Näin sinut autokannella puoleltapäivin. Olin ystäväni Hegesiippoksen ja Osmon kanssa. Jos näet tämän vastaa.
    Ikävä
    0
    64
  3. Terhi! M/S Romantica 20.9

Nähtiin kannella 6 infotaulun läheisyydessä. Olin ystäväni Hermannin ja Ohton kanssa. Vastaa jos näet tämän.
    Tunteet
    0
    63
  4. Terhi! Naantalin kaivohuone!

Klo 15.26 olimme Sepon, Annetan ja Päivin kanssa tiskillä kunnes tapasimme! Jos muistat osoitteni niin laita se Föglön F
    Ikävä
    0
    61
  5. Terhi! Korkeasaareen Juhannus!

Oltiin Ismon, Leilan ja Kimmon kanssa katsomassa ensin klo 13.00 kissapetoja ja 14.00 pesukarhua. Selvittelimme seuraava
    Suhteet
    0
    61
  6. Terhi! 14.04 Kon-Tiki museo Oslo

Olimme Jarkon, Hannelen ja Kaisan infopisteellä kunnes näin sinut. Jos näet tämän laita Föglön Föglöbutiken ilmoitustaul
    Ikävä
    0
    59
  7. Terhi! Ecerö Line 18.9

Nähtiin kannella 8 ja minulla jäi numero pyytämättä. Toivottavasti huomaat tämän ja vastaat!
    Ikävä
    0
    59
  8. Minulla ei ole ketään ikävä

Kunhan ikävöisin kirjoittamista :)
    Ikävä
    0
    57
  9. Terhi! 25.04 Alajärven tiennoilla

Olimme Jennan, Ollin ja Jasminen kanssa matkalla Alajärvelle, pysähdyttiin hetkeksi infopisteelle katsomaan karttaa kunn
    Ikävä
    2
    54
  10. Terhi! Kokkolan vahakapinetti!

Oltiin Ismon, Nooran ja Olofin kanssa lähellä infopistettä kunnes näin sinut. Laita Pudasjärven K- marketin ilmoitustaul
    Ikävä
    1
    48
  11. Terhi! Kukkaismarkkinoilla 16.5

Oltiin Tanjan, Sampon, ja Mikon kanssa geokätköilemässä kunnes näin sinut. Laita A4 paperille ilmoitus Föglön Föglöbutik
    Tunteet
    0
    41
  12. Terhi! Mihin jäit?

Silja Symphony 15.9 Promenade kannella, juteltiin niitä näitä, jos näet tämän niin vastaa!!! Se gunnarimies ja höpsö!
    Ikävä
    0
    39