Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Ano+Tänään+16.32Tuossa+sinun+sanossasi+on+syy,+miksi+on+hyvä+löhötä+yksin.Kukaan+ei+sano,+että+tissit+ovat++liian+pienet,+isot,+roikkuvat.Tai+että+vatsanahkasi+on+venynyt,+vanunut.Tai+olet+liian+aina+jotain.Vaikka+ei+olisi+varsinaista+syytäkään.Kun+jonkun+pitää+vaan+olla+ilkeä+ja+pahoittaa+toisen+mieli.Ei+arvosteluaEi+miellyttämistäEI+suorituspaineita.Ihanaa+olla+66-vee+yksin+ja+vapaa.
  2. Ano+12.14Miehen+kanssa+tavattiin+täysin+yllättäen.Menin+avaaman+oven+ja+ovella+seisoi+täysin+outo,pitkä,+komea,+raamikas,+parrakas+mies.Kysyi+minun+mieskaveriani.Tässä+alku+ja+sitten+alettiin+tapailemaan+baareissa+ja+minun+luona.Muutin+pois+mieskaverin+luota.Meillä+oli+aina+juomingit+käynnissä+viikinloppuisin.Ja+kun+jäin+työttömäksi+viinan+käyttö+lisääntyi.Mies+oli+välillä+työssä.Minulla+ei+pysynyt+viinankäyttö+hallinnassa+ollenkaan.Vippejä,+takseja,+alkoa,+baareja,+häpeää,+krapulaa.Muutettiin+miehen+kanssa+uuteen+vuokrakämppään+ja+mentiin+naimisiin.Mutta+ei+jätetty+juopottelua.Mies+oli+diabeetikko+ja+hänellä+oli+flimmeri.Siihen+kaljaa,+niin+ei+hyvä.Monta+sairaalareissua+haimakipujen+vuoksi.Näissä+tuli+minullekin+taukoa.Tätä+jatkui+kunnes+minulle+tuli+mitta+täyteen.Olin+kärsinyt+hirvittävän+krapulan,+soitellut+kännipuheluita+ja+kaikkea+sekamelskaa.En+kestänyt+enää.Otin+pullot,+avasin+korkit+ja+kaadoin+vessanpytystä+helvetinjuomat+alas.Nyt+alkoi+helvetti.En+saanut+nukutuksi+hirveiltä+painajaisilta.Kamalia+verisiä+taisteluita+aina+kun+yritin.torkahtaa.Olin+alkumetreillä+ja+hermoraunio.Lääkäriin+pääsiin+ja+selitin+tilanteen.En+jaksa+tätä+ja+mielessäni+olen+jo+hyppäämässä+sillalta+alas.+Hän+kirjoittinkiireellisen+reseptin+erikoispsykiatriselle+sairaanhoitajalle.Ja+nukahtamislääkkeitä.Uni+oli+loistoasia+ja+terapiaistunnot+helpottivat+syyllisyydentuntojani.Näin+se+alkoi+mennä.Päivä+kerrallaan+ilman+huikkaa.Mies+jatkoi+kupittelua.Vuokrasin+itselkeni+yksiön+ja+menin+kesätöihin.Olin+selvinpäin.+Ihanaa.Mies+tuli+kyläilemään+selvänä.Emme+eronneet.Mies+muutti+minun+yksiööni+asumaan+ja+sairasteli.+Omasda+kämpässä+oli+jotain+häikkää.Joi+itsekin+vähemmän+ja+minä+olin+jälleen+töissä.Kunnes+tapahtui+katastrofi.Mies+ei+herännyt+soitin+112,+massiivinen+aivoverenvuiuoto.Tehylle+leikattavaksi.10+kuukautta+hän+eli+ja+nukkui+pois.Keuhkoveritulppa+oli+viimeinen+niitti.Olin+shokissa+pitkän+aikaa.Mutta+viinaan+en+ole+koskenut+sen+kaatamisen+jälkeen.Ensimmäinen+vuosi+on+helvettiä.Sitten+se+alkaa+mennä.Mutta+ei+koskaan+unohdu.Ja+satavarma+ei+voi+koskaan+olla.+etteikö+lankeaisi.Kun+muistaa+sen+helvetin,+ei+halua+palata+siihen+kurjuuteen+enää+ikinä.
  3. AnoSinulle+on+jäänyt+muorin+ostamat+vanhat+raappahousut+käyttämättömäksi.Niistä+tulee+hieno+maski.Kun+muistst+laittaa+johonkin+kohtaan+hengitysaukon