Me ihmiset pystyisimme myös tuoksun perusteella tunnistamaan meille oikeasti kuuluvan. No siinä tietysti parfyymiteollisuus kärsisi 😀, mutta ihmiset voittaisivat. Minä löytäisin omani ❤, silmät sidottuina muiden joukosta, ilman hajusteita ☺
Tiedättekö
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on melkein aina yhtä tiettyä parfyymia, niin tuollainen lähestymistapa ei oikein onnistu, enkä muutenkaan tykkäisi, jos joku tulisi heti kauhean lähelle nuuhkimaan, mutta olen kyllä lukenut tuosta teoriasta.
- Anonyymi
Ja vielä apna tässä😀 törmännyt naisiin, joiden pitää käyttää miesten hajusteista, miksi ? Heteroitako he haluavat ? Mielestäni kun nainen oikeasti haluaa naista, ei siinä mitään miehen korvikkeita haluta !!! 😂
- Anonyymi
Ehkä he pitävät niistä tuoksuista itse ja käyttävät niitä sen takia... Ei kannata aina miettiä mikä miellyttää muita, se kun on sitten loputon tie ja siinä hukkaa itsensä.
- Anonyymi
Oon kans joskus tuosta lukenut. Luultavasti tuoksukemikaalit ja hormonivalmisteet, jos niitä käyttää häiritsevät tätä.
- Anonyymi
Kyllä ihmisillä on uniikki tuoksunsa.
Olen huomannut, että minua miellyttää usein hyvin saman tuoksuiset ihmiset.
Työssä huomaan usein pukuhuoneeseen menneessä, ketkä ovat ennen minua kulkeneet tilassa, tuoksun perusteella.
Moni on ihmetellyt, kun olen kertonut, että tiesin sen kulkeneen tästä äsken, koska tunnistan ihmiset tuoksun perusteella.
Tuoksu on äärimmäisen tärkeä ominaisuus. - Anonyymi
Jaa no kyl mä tykkään käyttää hajusteita. Käytän myös tuoksullista suihkusaippuaa et se on sit yks ja hailee miltä joku tuoksuu luonnollisesti. 😅
Loppujen lopuks uskon et muut asiat merkkaa paljon enemmän kuin luonnollinen tuoksu. - Anonyymi
Oman rakkaan tuoksu on parasta mitä on! En silti menisi väittämään, että olen kumppaneita katsellut tuoksu edellä, haha.
- Anonyymi
Joo samaa mieltä 😅
- Anonyymi
Itse en juurikaan voi sietää hajuvesia. Hajusteelliset saippuat ja shampoot on ok. Puhtaus on ihana tuoksu.
- Anonyymi
Tää ei liity nyt ollenkaan aloituksen kysymykseen. Mut kiinnostais kuulla et kuinka pitkiä olette ja teidän kumppanin pituus? 😅
Ite oon 170cm mut ei mul oo naista. - Anonyymi
Niin tai näin, tykkään hajuvesistä, toisella ja itsellä. Ja kyllä, käytän ns. miesten tuoksua, koska tykkään siitä itse. 😉
- Anonyymi
Joo on tullu kokeiltua, ihan pätevä keino :D
- Anonyymi
Mitä? 🤣
No en ihan usko et on pätevä keino - Anonyymi
Lähti jo mielikuvitus laukkaamaan. Näin mielessäni naisia nuuhkimassa toisiaan, jotta löytyis se oikea. Sokkotreffejä side silmillä jotta keskittyis toisen hajuun, ääneen ja sanomaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti jo mielikuvitus laukkaamaan. Näin mielessäni naisia nuuhkimassa toisiaan, jotta löytyis se oikea. Sokkotreffejä side silmillä jotta keskittyis toisen hajuun, ääneen ja sanomaan..
En paljasta toteutuksen yksityiskohtia, enkä voi suositella kenellekään sen verran riskaabelia hommaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En paljasta toteutuksen yksityiskohtia, enkä voi suositella kenellekään sen verran riskaabelia hommaa...
Kuitenkin haistelit hitaita tanssiessa tai halatessa..siinä voi painaa päänsä lähelle toisen kaulaa. ..
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin haistelit hitaita tanssiessa tai halatessa..siinä voi painaa päänsä lähelle toisen kaulaa. ..
Olen kirjoittanut, että ihastuin miehessä niskaan.
Hän kun tuli töistä ja halasi, mikä ihanuus.
Niskan poimuissa oli sahanpuruja ja sitä miehen oikeaa hikeä.
Kun siihen sekaan pitkästä niskastukasta kiehkurat eksyivät, olin myyty.
Vieläkin, näin monen vuoden jälkeen on näky silmäni verkkokalvolla ja se miehen tuoksu.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Olen kirjoittanut, että ihastuin miehessä niskaan.
Hän kun tuli töistä ja halasi, mikä ihanuus.
Niskan poimuissa oli sahanpuruja ja sitä miehen oikeaa hikeä.
Kun siihen sekaan pitkästä niskastukasta kiehkurat eksyivät, olin myyty.
Vieläkin, näin monen vuoden jälkeen on näky silmäni verkkokalvolla ja se miehen tuoksu.Miks kirjoittelet lesbo palstalle miehen tuoksuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mul haisee kaulas sit aurinkorasva varmaan.
Kiva 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322411Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002292Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181339Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491207Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331152Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o27920- 51830
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11801- 53735
- 56724