- En ala tuollaisia sivusutoja selaamaan. Laita ihan sähköposria, nikki @ suomi24.!fi
- Minä voisin kans mennä saunomaan, ja takahuoneeseen pantavaksi. En vaan tiedä paikkoja.
Tietysti rantasaunakin kelpaa, paremmin jopa. Vielä ihanampaa olisi jos olis ueampi mies mua ottamassa.
Mut tyydyn kyllä yhteenkin.
p.s.
Ettei tule väärinkäsityksiä, olen tyttöilevä lettipäinen mies. Nikki kertoo iän. - Ei oo seissyt vuoden -95 jälkeen?
- Urheilun tsiigaaminen tekee miehestä impotentin. Mies haluaa vain halata miehiä, ei naisa. Eikä halua panna.
- Länsi-Uusimaa.
- Mä tykkään enempi naku-uinnista.
- Mulla jäi seksistä huono jalkimaku kun nainen lähti vessaan kakomaan.
Minsä kyllä nielen jos joku haluaa mun suuhun tulla. - Juu, Kajsa, ei Kaisa.
Mutta on sitä tähän ikään asti tullut tehtyä monenlaista duunia. Oletko itse tehnyt mitään? - Vanhemmar rouvat ovat siistejä, mutta nuoret nätit sihteerit ovat olevinaan prinsessoja, joiden elämänfilosofiaan kuuluu että muut siivoavat ja mun pitää vaan olla nätti.
Kaikkein siisteimpiä (siivoojan näkökulmasta) ovat insinöörit. Pahimpia ovat jo edellämainitsemani sihteerit ja — yllättävää ehkä — urheilijat. - Kyllä unisex-vessat olisivat paikallaan.
Monesti naiset pelkäävät sitä siisteysongelmaa. Miehet ovat kuulemma siivottomia vessassa, mutta itse siivoajana ollessani huomasin, että kyllä naisten vessat ovat aina epäsiisteimpiä. - Toi jälkimmäinen varsinkin: transu panee vauvaa!
- No näinkin, mutta kun se älykkyyskin (ja sen puute) näkyy kasvoista.
Sekin on taas eri asia mitkä kasvot ketäkin miellyttää.
Mutta mullekaan ei rintojen koko ole mikään kriteeri, vaan kaikenkokoiset ja muotoiset ovat seksikkäät. - Outoa ettet ole saanut vastauksia. Mua kyllä kiinnostais, mutta välimatka on turhan iso. Hyvä seksi mun ei kuitenkaan ole mikään kertapano.
- Mikä onnistuu, jos sähköpostinkin lähettäminen on ylivoimaisen vaikea?
- Onnekseni asia on noin vain keskimäärin.
- Ois kyllä.
- Ei sulla sattuis olemaan puista keinopimppiä? 😂🤣
- Kts. tuo edellinen postaus. Mut jos ois vaikka alastonsuomi, niin tietysti tarkastaisin.
- Totta ihmeessä katsoisin. Tosin joistain osoitteista näkee jo osoitteesta ettei niille kannata mennä.
- En kyllä ymmärrä miten mies olis heti ressukka, jollei halua naisesta itselleen alamaista.