- En tiiä miks kommentoit. Ehkä salaa haluat joain.
- Miten saa täytettä rintsikoihin? Näyttää vaan niin tyhmältä liivit ilman mitään tissejä.
- No jaa.
Koitin kerran isoa kortsun kanssa. En kyl huomannut et se ois yhtään sen parempi.
Tyttöystävälleni kyllä kerran sanoin, et "joo tosta paketista käytin yhen kortsun, ku koitin onko parempi toi dildo kortsun kanssa". No ei ollu.
Mut pitihän sille sanoa, ettei ois laskenu et on yks käytetty. - En tiedä mitä katsoo, mut katsokoon.
Mua vähän kans nolotti mennä poslarina, mut ei siihen kukaan reagoinnu. Hyvä, en mä mitään reaktioita ois halunnutkaan.
Saunaan olin vain menossa.
Siitä en voi tietää mitä miehet päässään miettii. - Mun fantasiani on kyl nykyään just se, et sais nuolla kunnolla spermatun naisen puhtaaksi. Vielä kivampi, jos joku panis mua samalla.
No, nää on fantasioita. - Ei mua nui alistustutut isommin innosta. Tietysti tykkään että tukasta kiskotaan ja otetaan vähän rajumminkin välillä. Mieluiten kuitenkin ihan hellästi.
Huolella silti. - Ohko sen niin väliä?
- Voi, en osaa vastata kysymykseesi.
Olen seurustellut sinun ikäisesi anorektikon kanssa. Hän oli mua paljon paremmassa lihassa. Jotkut ovat vain luonnostaan pulskempia kuin toiset.
Hän ei syönyt, ja pyörtyili milloin sattui. Silti ei laihtunut.
Syömättömyys ei ole terveellistä. - Hevosen kanssa en ole koskaan seksiä harrastanut, enkä varmasti tule harrastamaankaan, mutta on ratsastaminen aika orgastinen kokemus.
Voittaa jopa seksin. Suosittelen.
Tietys seksi ratsastusta harrastavan kanssa ylittää kaikki. - Hyvä että näistäkin puhutaan. Seksin ei pidä olla kivuliasta.
- Mikään ei ole niin kiihottavaa, kuin spermaisten tissien nuoleminen, tai spermaisen alapään. Tai spermaiset suudelmat.
- Itse tykkään tuosta, mutta lapseni äiti valitti, kun hän ei oikein tiedä kumman tässä pitää tyydyttää toista.
Musta ton vois sopia niin, et vuorotellen. Nyt minä, ja toisella kerralla sinä.
On ihanaa huomata kun toinen nauttii. Toisaalta on kiva vaan nauttia. - Ja vielä sekin, et olen bi.
- Mut kyllä mä tykkään monenlaisista. Tärkeintä on hyvä itsetunto.
- Makuja on monia, ja hyvä niin.
Mua ei niinkään kiinnosta todella lihavat. Ite tykkään pulskista.
Minua viehättää eniten pullukka, jolla on pienet tissit. - Yks tyttöystäväni löysi tuossa asennossa g-pisteensä. Useimmat naiset kai ei tuossa asennossa sitä löydä, mut kaikki naisethan on erilaisia.
Ei hitsi et oli ihana katsoa sitä nautintoa. Ekalla kerralla hän oli häpeissään kun hoiti vain oman nautintonsa, mutta kun sanoin ettei mikään ole kiihottavampaa kuin nähdä miten toinen nauttii, hän otti asian rennommin. - En tiedä, mut mä voisin EHKÄ tykätäkin.
Kamalinta on jalkapohjien kutittaminen.
(Mun tyttäreni taas rakastaa jalkapohjien kutittamista, mut siinä ei oo meillä mitään seksuaalista. En silti ymmärrä miten kukaan voi sietää sitä.) - Mitäköhän tarkoitat kertakäyttöterillä.
Riippuu tietysti karvoituksen laadusta, mutta itse ajan ekaks muuten sileäksi, mut sit sen jälkeen vastakarvaan et tulee tosi sileetä.
Toi lämmitys on kuitenkin tärkeintä. Ehkä paras jälki tulee saunan jälkeen. - Kun olen lauennut, menee hetki ennenkuin taas seksi kiinnostaa. Silti on älyttömän kiihottavaa, kun nainen pakottaa mut nuolemaan omat spermani.
- Mua ei kamalasti ruumiit kiinnosta.
Mikä se sana olikaan... nekrofilia. Ruumiiseensekaantuminen.