Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Vastenmielisin seksi kokemus

Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??
7144
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Kun exä sanoi kesken toimituksen, että vieläkö kestää kauan.

Äänestä
  • Toi on kyllä aika paha. On tullut itsellekin vastaan.

Äänestä

• Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..
    Vehkeet pesemättä suu pesemättä haisi tupakalle.
    Hepin ympärillä karsea karvapehko..
    Mielessäni rukoilin jotta lopu jo.
    Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.

Äänestä

• Oksettavaa kirjoitti:

Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..

Silti päästit pukille, kumpikohan ei huolta pidä itsestään??

Äänestä

• Oksettavaa kirjoitti:

Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..

Tuosta ei ollut kyse, käyn päivittäin suihkussa ja pesen vehkeet, samoin suun. En tupakoi. Olen normaalipainoinen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
    Suhde kyllä veteli viimeisiään.

Äänestä

Lihava läski ämmä joka hais vaikka mille, Viime viikolla käynyt ehkä pesulla jos oli muistanut. Ja minä hävisin pullon pyörityksen. Ja porukka mun kimppuun sekä vaatten multa pois. Mulla sojotti kun en vielä silloin tietänyt ketä panen kohta. Ja sitten näin sen haisevan läskin. mulla teki kaluni onneksi heti
lakon. ja mut vietiin sen naisen luokse, Se runkkasi minua yritti imeä mun kaluani kovaksi. Mutta kun sen henki hais hirveeltä hyvä kun en yrjönnyt sen päälle. Ja heti kun se päästi musta irti minä pesulle ja hankasin itseäni ehkä puoli tuntia ja kaikki pesu aineet mitkä minä sieltä löysin käytin itseni pesemiseen.

Äänestä

Kyllä se omi se kertakun pillua sai

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Uteliasvainn kirjoitti:

Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu