Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??
Vastenmielisin seksi kokemus
7
109
Vastaukset
- Miehelläkinontunteet
Kun exä sanoi kesken toimituksen, että vieläkö kestää kauan.
- Oksettavaa
Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..
Vehkeet pesemättä suu pesemättä haisi tupakalle.
Hepin ympärillä karsea karvapehko..
Mielessäni rukoilin jotta lopu jo.
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään. - Jngfs
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Silti päästit pukille, kumpikohan ei huolta pidä itsestään??
- Miehelläkinontunteet
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Tuosta ei ollut kyse, käyn päivittäin suihkussa ja pesen vehkeet, samoin suun. En tupakoi. Olen normaalipainoinen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Suhde kyllä veteli viimeisiään.
- vierailia
Lihava läski ämmä joka hais vaikka mille, Viime viikolla käynyt ehkä pesulla jos oli muistanut. Ja minä hävisin pullon pyörityksen. Ja porukka mun kimppuun sekä vaatten multa pois. Mulla sojotti kun en vielä silloin tietänyt ketä panen kohta. Ja sitten näin sen haisevan läskin. mulla teki kaluni onneksi heti
lakon. ja mut vietiin sen naisen luokse, Se runkkasi minua yritti imeä mun kaluani kovaksi. Mutta kun sen henki hais hirveeltä hyvä kun en yrjönnyt sen päälle. Ja heti kun se päästi musta irti minä pesulle ja hankasin itseäni ehkä puoli tuntia ja kaikki pesu aineet mitkä minä sieltä löysin käytin itseni pesemiseen. - anusuna
Kyllä se omi se kertakun pillua sai
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122707- 1771799
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241500
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006