Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??
Vastenmielisin seksi kokemus
7
137
Vastaukset
- Miehelläkinontunteet
Kun exä sanoi kesken toimituksen, että vieläkö kestää kauan.
- Oksettavaa
Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..
Vehkeet pesemättä suu pesemättä haisi tupakalle.
Hepin ympärillä karsea karvapehko..
Mielessäni rukoilin jotta lopu jo.
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään. - Jngfs
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Silti päästit pukille, kumpikohan ei huolta pidä itsestään??
- Miehelläkinontunteet
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Tuosta ei ollut kyse, käyn päivittäin suihkussa ja pesen vehkeet, samoin suun. En tupakoi. Olen normaalipainoinen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Suhde kyllä veteli viimeisiään.
- vierailia
Lihava läski ämmä joka hais vaikka mille, Viime viikolla käynyt ehkä pesulla jos oli muistanut. Ja minä hävisin pullon pyörityksen. Ja porukka mun kimppuun sekä vaatten multa pois. Mulla sojotti kun en vielä silloin tietänyt ketä panen kohta. Ja sitten näin sen haisevan läskin. mulla teki kaluni onneksi heti
lakon. ja mut vietiin sen naisen luokse, Se runkkasi minua yritti imeä mun kaluani kovaksi. Mutta kun sen henki hais hirveeltä hyvä kun en yrjönnyt sen päälle. Ja heti kun se päästi musta irti minä pesulle ja hankasin itseäni ehkä puoli tuntia ja kaikki pesu aineet mitkä minä sieltä löysin käytin itseni pesemiseen. - anusuna
Kyllä se omi se kertakun pillua sai
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4343191Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa12992IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1152263Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22055Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181984- 1771953
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111694Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591318- 1491280
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551180