Niin kuin otsikko kertoo..
Mikä on ollut vastenmielisin seksi kokemuksenne Naiset/Miehet??
Vastenmielisin seksi kokemus
7
112
Vastaukset
- Miehelläkinontunteet
Kun exä sanoi kesken toimituksen, että vieläkö kestää kauan.
- Oksettavaa
Mulla oli kerran yks mies joka ei ollut huolehtinut hygieniastaan..
Vehkeet pesemättä suu pesemättä haisi tupakalle.
Hepin ympärillä karsea karvapehko..
Mielessäni rukoilin jotta lopu jo.
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään. - Jngfs
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Silti päästit pukille, kumpikohan ei huolta pidä itsestään??
- Miehelläkinontunteet
Oksettavaa kirjoitti:
Voiko inhottavampaa olla ku äijä joka ei pidä huolta itsestään.Tuosta ei ollut kyse, käyn päivittäin suihkussa ja pesen vehkeet, samoin suun. En tupakoi. Olen normaalipainoinen ja pidän muutenkin huolta itsestäni.
Suhde kyllä veteli viimeisiään.
- vierailia
Lihava läski ämmä joka hais vaikka mille, Viime viikolla käynyt ehkä pesulla jos oli muistanut. Ja minä hävisin pullon pyörityksen. Ja porukka mun kimppuun sekä vaatten multa pois. Mulla sojotti kun en vielä silloin tietänyt ketä panen kohta. Ja sitten näin sen haisevan läskin. mulla teki kaluni onneksi heti
lakon. ja mut vietiin sen naisen luokse, Se runkkasi minua yritti imeä mun kaluani kovaksi. Mutta kun sen henki hais hirveeltä hyvä kun en yrjönnyt sen päälle. Ja heti kun se päästi musta irti minä pesulle ja hankasin itseäni ehkä puoli tuntia ja kaikki pesu aineet mitkä minä sieltä löysin käytin itseni pesemiseen. - anusuna
Kyllä se omi se kertakun pillua sai
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438