- En minä ainakaan kaipaa mitään alamaista parisuhteeseen.
- Ostin aikoinani sellaisen kolmen tapin setin. Se pieni on tosi pieni ja siis hyvä alussa, mutta enää se ei ole yhtään mitään. Isoin taas oli alussa ihan mahdottoman iso, mutta nykyisin ainoa noista jota käytän.
Nykyään on monenmoista lelua, mutta tällä hetkellä lempparini on tällainen: https://www.huippukiva.fi/p/4301/g-pistekiihottaja
Ei todellakaan mikään iso (sormenpaksuinen vain) eikä siis mitään vaikeuksia laittaa sisään, mutta ainakin itselleni antaa aivan taivaallisia orkkuja kun tuo otaa juuri oikeaan kohtaan. - Miks käyttäisin löylykauhaa, kun mulla on ihan netistä tilattavia siihen tarkoitettuja lelujakin.
Löylykauhaa käytän vain saunassa, ja sielläkin vain löylynheittoon. - Kun sais edes yhtä.
- Hyvältä tuntuu. Ite saan parhaat orkut kun pepussa on jotain sisällä.
- Miehistä useimmat eivät kai ymmärrä kynttiöiden tai vastaavan päälle.
Vaikea sanoa, Mulla ei paljon ole miehistä kokemusta, ja niistä harvoista joista on, niin... panoja vain. - Niin aina.
Paitsi et käytän parempia leluja. - Kyl mun kokemus on, ettei saunassa kamalasti toisten kulleja tuijotella, eikä lepokoolla muutenkaan ole mitään merkitystä.
Saunassa joko nautitaan löylyistä, tai sit höpötellään. Jos höpötellään, niin ei naisista eikä kalusta.
Jollet muuta keksi, ni opettele ottamaan niin isot löylyt, ettei kukaan kattele sun vehjettäs. - Voidaan sekstailla, välillä pannakin, muttei kummallakaan ole kiirettä orgasmiin.
Välillä juodaan punkkua (tai mistä kukakin tykkää) mut ei liikaa. Rentoutumiseen.
Sellaista läheisyyttä ilman kiirettä. - Toi on kyllä aika paha. On tullut itsellekin vastaan.
- Kyl hän välillä on mut muistanut.
- Unohdit minut :(
- Ota sitten yhteyttä. Nikki plus @suomi24.fi
- Suklaa mieluiten ihan Lidlin tummaa suklaata. Suklaapatukkaa en kaipaa.
- Oisitte ottanut teen jälkeen toisen varvin, niin ehkä tyttökin olisi saanut siitä touhusta jotain iloa.
- Huh-huh.
Itse en ole mikään extremetyttö, vaan tapit on ihan maltillisia. - Toiminnot on toimintoja eikä mitään ajattelevia olioita.
Mitään yhtä hullua kuin sun oliojutut en olekaan pitkään aikaan lukenut. Joskus uskontopalstoilla on toisinaan kyllä yhtä höpöä porukkaa, mutta toivottavasti he (kuten sinäkin) ovat pelkkiä trolleja.
Ovatko nuo oliot muuten niitä ääniä, jotka kuulemma juttelevat joidenkin ihmisten päässä?
Sinänsä tietenkin kätevää, että voi ulkoistaa kaiken vastuun tekemisistään, sillä oliothan ne määräävät kaikkien eliöiden käyttäytymisen.
Monihan on tehnyt ties mitä hirmutekoja, koska "äänet päässä käski". Varo näitä olioita.
Toisaalta samahan se, jos on ulkoistanut kaiken vastuun olioille.
Varmaan aika vapauttavaa kun mikään ei ole oma vika, vaikka helposti kyllä silloin pääseekin suljetulle osastolle.
Täyttä ymmärrystä vailla siis. - »Sen olemassaolon voi havaita ainakin itse siihen ryhtymällä»
Väität siis, että kaikki ihmisten ja muiden eläinten toiminnot ovat erillisiä olioita?
Hoopojahan sinä puhut.
Mutta nyt taidan kaapata olion nimeltä Kävely ja lähteä hänen kanssaan käymään kaupungilla. Kahvinjuontiolion jätän kotiin lepäämään, mutta tupakointiolion otan mukaan. Kunhan ekaks löydän pukeutumisolion jostain. - Anteeksi, mutta onnea etsinnälle.
- Missä tämä olio on, miltä se näyttää ja miten sen olemassaolon voi havannoida?