Tyttöilijät

Bi-mies50

Onko muita miehiä alkanut kiinnostamaan tyttöilijät? Itse tykkään pukeutua sukkiksiin ja liiveihin, ja jos mahdollista niin myös tiukkaan hameeseen. Olis kiva imeä tyttöilijän munaa ja myös runkata sitä....

225

9999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama harrastus täällä.on kyllä todella kiihottavaa pukea asut päälle ja käyttää leluja.olis kyllä ihanaa päästä touhuumaan toisen tyttöilijän kanssa.

      • Halukastyttöilijä

        Onkos sulla tulossa uusia videokuvauksia?


      • Halukastyttöilijä kirjoitti:

        Onkos sulla tulossa uusia videokuvauksia?

        Kunhan sopiva aika löytyy.


      • Bi-mies50
        m40cdlover kirjoitti:

        Kunhan sopiva aika löytyy.

        Sulla on mukavan imettävä kulli! Olis mukava nähdä uusia kuvauksia!


      • Jykä47
        m40cdlover kirjoitti:

        Kunhan sopiva aika löytyy.

        Onko löytynyt kuvauksille aikaa? Olis kivaa katsella uusia kuvauksia!


      • Jykä47 kirjoitti:

        Onko löytynyt kuvauksille aikaa? Olis kivaa katsella uusia kuvauksia!

        Ei ikävä kyllä ole😥


      • Jykä47
        m40cdlover kirjoitti:

        Ei ikävä kyllä ole😥

        Laita viestiä kun saat usia kuvuksia katseltavaksi!


      • Jykä47 kirjoitti:

        Laita viestiä kun saat usia kuvuksia katseltavaksi!

        Pistin uusia clippejä sinne.


      • Biukm54

        Minne laitot klipit


      • Biukm54 kirjoitti:

        Minne laitot klipit

        Xhamsterissa


      • Jykä47
        m40cdlover kirjoitti:

        Pistin uusia clippejä sinne.

        Mukavia clippejä... kuumasti purkautuu... kiihoittavat nylonit! Liivikuvia olis kiihoittava nähdä..


      • Bi-mies50

        Olis kiihoittavaa nähdä video kun runkkaat lastitin sisälle sukkahousuin.


      • Anonyymi

        Jos kiinostaa toinen tyttöiliä pitä viestii


      • Anonyymi

        Pitäiskö tavat?


    • Jos on oikeasti tyttömäinen tyttöilijä niin ehkä sitten. Kamala olisi karvainen äijä sukkiksissa.

      Muuten vähäkarvainen poikamainen mies leikkimään minulla.

    • HalukasUkmTre

      Täällä olisi Treen seudulla terve, 43-v., suomi ukkomies, joka haluaisi löytää yhden ”tytön” salaiseksi seuraksi... mieluusti kokemattoman kuten itsekin olen, yhdessä olis kiva opetella!
      Keskustellaan postitse lisää, JOS kiinnostunut ”tyttö” löytyy...

      • HalukasUkmTre

        Kirjoitettu on, vastaile kunhan ehdit...


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        HalukasUkmTre kirjoitti:

        Kirjoitettu on, vastaile kunhan ehdit...

        Oikein kiva. Mahtaa yllättyä. Mutta itsepä julkaisi spostiosoitteensa.


      • Ansatyty

        Ois ihana löytää kunnollinen poikakaveri. Siis oon läpeensä tyttö mut en ole vielä uskaltanut ihan loppuun miehen kanssa ja alan olla jo ihan liian halukas. Oisin kyllä sillain hetivalmis...


      • onnetonpoikamies

        Hei Ansatyty!Oletko nainen?Minäkin olen ujo tyyppi mutta siis mies!Kuinka vanha olet?Jos sinä haluat poikakaveri minä haluan tyttökaveri mutta minä olen 60 v! Ehkä sinä olet nuori?


    • On alkanut kiinnostamaan minuakin. Välillä kokeilen itsekin vaimon vaatteita, korsettia., liivejä ja uimapukua. Eniten kuitenkin sukkahousuja, niitä on ollut omiakin.
      Tuntuu kyllä jännältä ja kiihottavalta yksinkin, mutta unelmana olisi kokeilla toisen kanssa,
      Itse olen karvainen ja minusta se on vielä kiihottavampaa kuin sileäksi ajeltu.

      • Miehestänaiseksi

        Toisen kanssa se tuntuu kiihottavimmalta. Itsellä oma vaimo aikoinaan halusi pukea minut naiseksi ja sen jälkeen molemmat olemme hullaantuneet siitä mitä se antaa. Hän saa tyydyttää lesbo fetissiään minun kautta.

        Se on erikoinen tunne kun saa kokea naisen laittavan minut naiseksi meikaten ja vaatteita myöten. Miehisyys katoaa ja alkaa niin tekemään mieli munaa ja kun emme peuhaa muiden kanssa hän kiusoittelee minua samaan aikaan straponilla. Sitten on niin mahtavaa olla kuin nainen ja huutaa hänen pannessa minua peppuun.

        Suosittelen että yrittäisit saada vaimosi mukaan leikkeihin.


      • Miehestänaiseksi kirjoitti:

        Toisen kanssa se tuntuu kiihottavimmalta. Itsellä oma vaimo aikoinaan halusi pukea minut naiseksi ja sen jälkeen molemmat olemme hullaantuneet siitä mitä se antaa. Hän saa tyydyttää lesbo fetissiään minun kautta.

        Se on erikoinen tunne kun saa kokea naisen laittavan minut naiseksi meikaten ja vaatteita myöten. Miehisyys katoaa ja alkaa niin tekemään mieli munaa ja kun emme peuhaa muiden kanssa hän kiusoittelee minua samaan aikaan straponilla. Sitten on niin mahtavaa olla kuin nainen ja huutaa hänen pannessa minua peppuun.

        Suosittelen että yrittäisit saada vaimosi mukaan leikkeihin.

        Vähän aloitin jo, laitoin stay upit viimeksi jalkaan kun pantiin. Vaimo nauroi ensin ja kysyi olenko tosissani. Jatkoi kuitenkin vai tuntuuko se hyvältä. En vastannut mitään. Ehkä se lähtee siitä.


      • Kiihottaisi kyllä kovasti sovitella naisesi asuja yhdessä ja runkkailla. Pari kertaa oon salaa kaverin muijan asuja päässy kokeileen, oli kyllä mahtavaa...

        Mä 175/79/16


      • Just laitoin halkiosukkikset jalkaan ja farkut päälle ihanat on


      • Anonyymi
        Miehestänaiseksi kirjoitti:

        Toisen kanssa se tuntuu kiihottavimmalta. Itsellä oma vaimo aikoinaan halusi pukea minut naiseksi ja sen jälkeen molemmat olemme hullaantuneet siitä mitä se antaa. Hän saa tyydyttää lesbo fetissiään minun kautta.

        Se on erikoinen tunne kun saa kokea naisen laittavan minut naiseksi meikaten ja vaatteita myöten. Miehisyys katoaa ja alkaa niin tekemään mieli munaa ja kun emme peuhaa muiden kanssa hän kiusoittelee minua samaan aikaan straponilla. Sitten on niin mahtavaa olla kuin nainen ja huutaa hänen pannessa minua peppuun.

        Suosittelen että yrittäisit saada vaimosi mukaan leikkeihin.

        Ihanaa!! Niin meilläkin.


    • Biukm50pluspks

      Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa pukeutuminen vaimon alusasuihin, sukkiksiin, mekkoon yms. Vielä kun löytyisi samanmielinen siisti ukm samoihin puuhiin esim. camiin niin uuuhh.

      • Nylons

        Voisinko mällätä vaimosi sukkikset tai pikkarit?


    • sjk48

      myönnän on alkanut nyt eron jälkeen

    • PuoliNainen

      Naisten asusteet ihania

      • xxx60

        Aivan ihania.


    • 1sttimer

      olisi ihana tavata tälläinen naisten asuihin pukeutuja

    • Susannaaaaa

      Kyllä meille kysyntää on. Ite tapailen neljää ukkomiestä. Ne riittää. Mun vehje on aina täysin viraton eli siihen ei saa koskea yhtään enkä itekkään koske. Otan suihin ja miehet panee mua thats it.

    • Tuhmailija

      Muutaman kerran oon kundeja kiusannut salaa camissa, vaikka hetero olenkin... Lihaksikkaat pakarat stringeissä ja stay-upit on saanut kundit kummasti kuumenemaan. Yks heistä totesikin, että mun peppu on parempi kuin useilla mimmeillä.

    • 1sttimer

      Susannaaaaa, tuo kuulostaa hyvältä.

      • Ettäsellasta

        Oisko mikkelissä asian harrastelioita? Itekki tykkään välillä tyttöillä kun siltä tuntuu.. ikävä kyllä toistaiseksi on joutunu yksin touhuamaan..


    • Tuhmailija

      Vaatekaappia kaivelen cami-tapaamista varten. Millaisella asusteella tänään räjäyttäis pankin...?

    • masokistimies

      Minullakin on niin kauniit sileät säärett reidet ja kapeat seksikkäät polvet että olis mukava käydä minihame ja korkeakorkoiset kengät!

    • KiimabimTre

      Tyttöilijän seura kiinnostaa! Olisi mahtavaa tavata ja nauttia!

      • masokistimies

        Jos tarkoitat minua se on ainoastaan alavartalo ja käsivarret joka on kauniit,ei muuta!Ruma kasvo ja viikseet!Se olis mukava jos joku sadistinainen pakottaisi minua olla kaunis nainen,minihame ja sellaista mutta ei miehen kansa jos sinä olet mies!Siis sinä Kiimabim!


    • 1594

      Minulla on aina ollut se tyttö sisälläni. Lapsesta saakka olen halunnut pukeutua naisten vaatteisiin ja olla naisena hetken. Opiskeluaikoina harrasteltiin tätä yhden kaverin kanssa ja myöhemmin yhden vanhemman herrankin kanssa niin että kävin kylässä tyttönä ja sitten vähän sekstailtiin. Nykyään naisen kanssa onnallisesti naimisissa joka ymmärtää ja hyväksyy pikku tyttöilyleikit.

    • Tätimies

      Yksin kotona ja piti olla koko päivä asuissa.
      Mekko päälle ja sukat jalkaan. Heti mahtava seisokki, ei pysynyt kädet kurissa ja mälli lähti liiankin nopeasti. Sen jälkeen vähän nolotti ja riisuin asut, ehkä kohta kuitenkin uudestaan...

      • kivaolisi

        Mulla om mekko päällä juuri nytt!


    • Jukkis53

      Samoin, tulee puettua kun on tilaisuus sukkahousuihin ja liiveihin. Tulee heti mahtava stondis ja kastuu sukkisten etumus mukavasti. Sit farkut jalkaan ja tiukka paita ja kesäisin pyöräilemään ja talvisin mukavaa ajella asuissa autolla.

    • Itsekin pukeudun naisten asuihin joku nätti mekko ja korkkarit mun suosikkeja

      • Marketta64

        Korkkarit on tosi ihania..joskus pidän ihan sukkien ja sukkanauhan kanssa ilman muuta..Nyt jalassa sukat,korkkarit ja uudet kivan tiukat legginssit.Olis joskus kiva ajella saman henkisen kanssa...


      • Marketta64 kirjoitti:

        Korkkarit on tosi ihania..joskus pidän ihan sukkien ja sukkanauhan kanssa ilman muuta..Nyt jalassa sukat,korkkarit ja uudet kivan tiukat legginssit.Olis joskus kiva ajella saman henkisen kanssa...

        Korkkarit on kyllä todella kiihottavat sexyt asut päälle.miten voitais viestitellä?


      • Siten-tietenkin
        m40cdlover kirjoitti:

        Korkkarit on kyllä todella kiihottavat sexyt asut päälle.miten voitais viestitellä?

        Mitenkäs lähikuppilassa kahvikupin ääressä?


      • Marketta64 kirjoitti:

        Korkkarit on tosi ihania..joskus pidän ihan sukkien ja sukkanauhan kanssa ilman muuta..Nyt jalassa sukat,korkkarit ja uudet kivan tiukat legginssit.Olis joskus kiva ajella saman henkisen kanssa...

        Rakastan korkkareita sukkanauhat verkkosukat tiukka mekko


    • rrktq

      Joku lähtökohtaisesti hetero, mutta uusista ulottuvuuksista kiinnostunut nuorehko, aika ajoin asuilla lisäfiiliksiä hakeva, solakan lihaisa herkkupeppuinen ja luonnostaan vähäkarvainen ja joka olisi vielä ajellut pepusta varteen saakka sileäksi, voisi olla kiinnostava extrakokemus, tyyliin frendi ja rento nautinto. Vaikka vain hieman pettingiä ja hitaan kiireetöntä yhteistä käsikivaa ymv. kevyempää.

    • Täälkans

      Sukkikset on vaan niin ihanat ja sit kiiltävät legginssit siihen päälle. Olen käyttänyt jo vuosia. Paljon mukavemmat kun miesten pölhökalsarit. Sitten vielä se kiihottavuus siihen lisämausteena.
      Ihailen valtavasti kauniita naisia. Kunpa olisin syntynyt semmoseks pitkäksi blondiksi. No, ehkä sitten seuraavassa elämässä.

    • Bi-mies50

      Tänään tuli postissa uudet korkkarit ja niitä täytyi päästä kokeilemaan. Nyt vain sukkikset jalassa ja korkkarit, vielä kaapista pitää käydä hakemassa tiukka vartalon myötäinen hame. Nyt läppäri sylistä pois ja vaatekaapille.... nyt jo kosteana.

      • Marketta64

        Millaset korkkarit tuli ja kai tuntuu kivoilta jalassa ;) ? Jatkuuko kosteus ;)...


      • Bi-mies50

        Mustat n. 11 cm.. alkaa tottua kävelemään, peilistä mukava katsella ;) Mukavasti heruttaa..!


      • Marketta64

        Kunnon piikkarit!Mitä kokoo sulla ?Oot siis nautiskellut vielä;) ? Laita viestiä marjukkatyttonen luukussa


      • Bi.mies50

        Hei Marketta, onko tänään myös kosteana? Koko 41 oli näistä sopiva. Oletko tänään päässyt kokilemaan asuja? Täytyy vielä pitkittää... joko sull on tullut? ;)


      • Bi.mies50 kirjoitti:

        Hei Marketta, onko tänään myös kosteana? Koko 41 oli näistä sopiva. Oletko tänään päässyt kokilemaan asuja? Täytyy vielä pitkittää... joko sull on tullut? ;)

        Pikkarit ja rintaliivit päällä mäkin iltaa vietän... kovana kuin kivi :)


      • Bi-mies50

        Missä päin sulla on kovana nyt?


      • Bi-mies50 kirjoitti:

        Missä päin sulla on kovana nyt?

        Helsingissä seisoo :) entä sulla?


      • Bi.mies50

        Kouvolassa..;) joko meinaa tulla?


      • Marketta64

        Mulla seisoo Tampereella..on sukat liiveillä ja kiiltonahka piikkarit,,Onks pukeutujalla kanssa korot jalassa?


      • Bi.mies50 kirjoitti:

        Kouvolassa..;) joko meinaa tulla?

        En ihan vielä... nimimerkin suomi24-sähköposti muuten toimii...


      • Marketta64 kirjoitti:

        Mulla seisoo Tampereella..on sukat liiveillä ja kiiltonahka piikkarit,,Onks pukeutujalla kanssa korot jalassa?

        Ei oo korkoja... stay upit vaan...


      • Bi-mies50

        Täytys tehdä uus spostiosoite, et vois laittaa viestiä ja kuvia. ;)
        Mulla nyt uudet korkkarit ja kosteat sukkahousut jalassa sekä ihanan tiukka mekko! Laitoin just anustapin sukkisten sisälle, tuntuu tosi ihanalta!


      • Marketta64

        Joko tytöt tullaan..mä oon valmis...


      • Marketta64

        Avaa luukkuun..nouse koroille kanss pukeutuja...sitt mennään =)!!


      • Marketta64 kirjoitti:

        Joko tytöt tullaan..mä oon valmis...

        Sama täällä...


      • Bi-mies50

        Joko meinaa tulla pojilla?


      • Marketta64

        Kerro millaset korot laitoit..mä runkkaan niille!!


      • Sori, nyt pääs jo tulemaan... sotkin rintsikatkin...


      • Bi-mies50

        Mustat 11 cm. Haluaisitko imeaä multa spermat suihin? Nyt ois tosi kovana!


      • Marketta64

        No ei se mitään sattuhan tuota..mitens Kouvolassa etenee ? &Täällä kanss alkaa valmistuun =)..


      • Marketta64

        Ne on kunnon piikkarit? Mä otan suihin..ihanan kovana sulla!!


      • Bi-mies50

        Tuntuu hyvältä kun imet paljasta kaluani! Kulli kovana ja pikkarit jalassa. Haluaisitko, et imisin sua samalla 69 asennossa?


      • Marketta64

        Tietenkin ime vaan koitetaan tulla samaan aikaan...voit vähän hiplata mun anaalia ;)...


      • Bi-mies50

        Sun kullis tuntuu isolta suussani, .. tykkäätkö jos työnnän sormea sun peppuusi samalla? Haluaisitko laskea spermat tikkaan peppuuni?


      • Marketta64

        Mä varmaan laukeen heti jos sen teet!! Mä haluisin mällätä sun uudet korkkarit..käyks;)?


      • Bi-mies50

        Otan korkkarit pois ja saat laskea mällit niihin, samalla nussin sun tyttöpylyä ja lasken spermat sisääsi... sopiiko se sulle?


      • Marketta64

        Mä haluisi mällätä kun ne sulla jalass..sitt nussit mun tyttöpyllyä ne jalass mut oo varovainen..jooko..uuh


      • Bi-mies50

        Mällää vaan ne kun pidän niitä jalassa... otan samalla sun spermaa liukkariks.. ja työntelen varovasti sun tyttöpyllyäsi. Haluaisitko kokeilla mun tyttöpylyä myös?


      • Marketta64

        Haluun kokeilla korot jalass tyttöpylly tuntuu kiimaselta..sun korkkarit näyttää hyville kun ne mälliset = )!!


      • KVL


    • Kyllä on,ja Annin videot on upeita!!!

      • CD-Anni

        En saa jostain syystä kommentoitua suoraan maaslan kommenttiin - mutta kiitos ;)


    • Kokhaluinen31

      Ois kyl kiva kokeilla ja sitten joku imettäis ja panis samalla kun on pikkuhousut ja rintsikat päällä. Olen siro ja hoikka mies että varmaan ne sopisi hyvin. Ei ole vaan asuja

      • cd-Virpi

        Täällä olis kovaksi seisotettua kalua.. legginssien alla melko pullotus ja kosteat edestä mahlasta jalassa vielä sukat ja piikkikorkkarit ;)!


      • Kokhaluinen31

        Missä? Saisko sun asuja lainata?


      • cd-virpi

        Tietenkin saa ;)..Pirkanmaalta...


      • Kokhaluinen31
        cd-virpi kirjoitti:

        Tietenkin saa ;)..Pirkanmaalta...

        Minäkin olen Pirkanmaalta. Kiinnostaisko?


      • cd-virpi

        No hyvä..eikä matka este muutenkaan..Kyllä kiinnostaa..asuja nyt ei kovin paljoa oo..millaiset kiinnostaa..mikä sun koko vaatteissa ja kengissä?


      • Minä myös 03a


      • Hanigirl69

        Seksitreffit.fi sivulla vaatteita ja alkkareita osasstolla on aika kattava tyttöilijä paketti myytävänä.


      • cd-Virpi kirjoitti:

        Täällä olis kovaksi seisotettua kalua.. legginssien alla melko pullotus ja kosteat edestä mahlasta jalassa vielä sukat ja piikkikorkkarit ;)!

        Moi Tavataanko?


    • TV-Sari

      Ihana tyttöillä yhdessä toisen asuissa viihtyvän kanssa..olen lähdössä muutaman viikon päästä Tukholman risteilylle ...löytyiskö matkaseuraa toisesta pukeutujasta.

    • bim05a

      tyttöilijät kiinnostaa ,ja itsekin puen

      • tv-Marika

        Tänään neljännen kerran keinonahkahame yllä tälle vuodelle...ulkona. Taisi noi katsoa, kun hame on hemmolla, korkeiden korkojen kera.


      • Millaiset korot


      • tv-Marika
        Tinto66 kirjoitti:

        Millaiset korot

        Zign nahkanilkkurit...14 cm korkeat korot...korokepohjaa 25mm.


      • Aikas huikeat korot onko paksut vai ohuet korot


      • tv-Marika
        Tinto66 kirjoitti:

        Aikas huikeat korot onko paksut vai ohuet korot

        Ei ole...tahtoisin...korkeammat, vaikka 17-19 cm korkeat, mutta silloin korokepohjan täytyisi olla tuntuvasti korkeampi. On melko kapeat korot, mutta ei mitkään tosi piikit. Tolppakorot ei ole olleet suosiossani vuosiin.


      • ihanatkorot

        Moi Marika!
        Mä kanssa tykkään koroista..ja piikkikorot mieluusti,ei tolpat.Millanen sun hame ,minihame? Onks sulla sukat vai sukkahousut niitten kanssa? Seisooko sulla hyvin kun oot koroilla ja hameessa ;) ? Voisko toinen tyttö runkata hameen alta? Mulla on kanssa korkoja ja legginsseitä..haluisiks sä runkata toista tyttöö?


      • tv-Marika
        ihanatkorot kirjoitti:

        Moi Marika!
        Mä kanssa tykkään koroista..ja piikkikorot mieluusti,ei tolpat.Millanen sun hame ,minihame? Onks sulla sukat vai sukkahousut niitten kanssa? Seisooko sulla hyvin kun oot koroilla ja hameessa ;) ? Voisko toinen tyttö runkata hameen alta? Mulla on kanssa korkoja ja legginsseitä..haluisiks sä runkata toista tyttöö?

        Nahkahameen mitat vaihtelee...ministä-nilkkamittaiseen. Talvella keinonahkaleggingsit ja keväällä / syksyllä leggingsit, mutta piikkikorot aina.
        Minua ei kiinnosta noi touhut...tykkään vain pitää naisten päällysvaatteita ylläni...piikkikorkojen kera !


      • ihanatkorot

        Piikkikorot on kyllä ainoat oikeat korot. Tykkäätkö pitää sukkahousuja tai sukkia (nailon)hameiden kanssa ja legginssien alla ?
        Mulla muutamat sukat ja sukkanauhat..joskus pidän niitä farkkujen alla ilman pikkareita. Onks sulla monet piikkikorot?


      • tv-Marika
        ihanatkorot kirjoitti:

        Piikkikorot on kyllä ainoat oikeat korot. Tykkäätkö pitää sukkahousuja tai sukkia (nailon)hameiden kanssa ja legginssien alla ?
        Mulla muutamat sukat ja sukkanauhat..joskus pidän niitä farkkujen alla ilman pikkareita. Onks sulla monet piikkikorot?

        Syksyllä ja keväällä leggingsien alla pidän sukkahousuja...kesällä aivan ohkaisten leggingsien alla on vain naisten uikkarit. Omissa oloissani pidän sukkahousuja nahkahameen kanssa piikkikorot.
        Piikkikorkoja on kertynyt...monet kymmenet parit.


      • ihanatkorot

        Moi tv-Marika..ootko nyt korkoillut ?
        Onko nää Zign korkonilkkurit lempparisi? Oletko esim. kotona iltaisin koroissa?
        Mä saatan tehdä kotiaskareita korot jalassa sukkien ja sukkanauhojen kanssa..eikä muuta päällä...


      • tv-Marika
        ihanatkorot kirjoitti:

        Moi tv-Marika..ootko nyt korkoillut ?
        Onko nää Zign korkonilkkurit lempparisi? Oletko esim. kotona iltaisin koroissa?
        Mä saatan tehdä kotiaskareita korot jalassa sukkien ja sukkanauhojen kanssa..eikä muuta päällä...

        Ei ole...on piikkikorkosaappaita...jotka on ok, mutta liian matalat. Aika harvoin...enemmän kesä aikaan. Koroilla kävely on viimeisen kk aikana ollut melko vähäistä.


      • Biukm57
        ihanatkorot kirjoitti:

        Moi tv-Marika..ootko nyt korkoillut ?
        Onko nää Zign korkonilkkurit lempparisi? Oletko esim. kotona iltaisin koroissa?
        Mä saatan tehdä kotiaskareita korot jalassa sukkien ja sukkanauhojen kanssa..eikä muuta päällä...

        Olisi upeaa nähdä tuollainen kotiapulainen...himottavat korkkarit jalassa!


      • Anonyymi
        ihanatkorot kirjoitti:

        Moi Marika!
        Mä kanssa tykkään koroista..ja piikkikorot mieluusti,ei tolpat.Millanen sun hame ,minihame? Onks sulla sukat vai sukkahousut niitten kanssa? Seisooko sulla hyvin kun oot koroilla ja hameessa ;) ? Voisko toinen tyttö runkata hameen alta? Mulla on kanssa korkoja ja legginsseitä..haluisiks sä runkata toista tyttöö?

        Viimeviikolla oli piikkikorkonilkkurit jalassa leggingsien kera nahkamini ja pikkunahkatakki. Naiset ihaili korkojani...nahkaministä ei maininneet olenkaan.


    • Lutka

      Seksitreffit vatteita ja alkkareita sivulla olisi kiinnostava vaatepaketti tyttöilijälle myytävänä. Kiihottais ajatus kokeilla miltä tuntyuis pukeutua tytöksi.

      • kivaolisi

        Kyllä! olen itse laittanut korsetti valkoinen nahkahame, violettti paitapusero ,beesi takki.


      • kivaolisi kirjoitti:

        Kyllä! olen itse laittanut korsetti valkoinen nahkahame, violettti paitapusero ,beesi takki.

        Moi Tavataanko?


    • Tv-sari

      Lähden 6.3 Tukholman risteilylle vinkarilla, ihanat asut tietysti matkassa, myös naisten nahka-asuja , löytyisikkö toista tyttöilijää kaveriksi pukeutumaan ja tietysti kaikkea muutakin jos siltä tuntuu.

    • bim05a

      ihanaa olla peruukissa,babydollissa,liivisukissa :)

      • samoin vaikka yhdessä


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa ja kiehtoo tyttöilevät miehet (etenkin tiukat korsetit, toisaalta oikein "tyttömäinen" tyyli rusetteineen, pitseineen ja kellohameineen/runsaine alushameineen). Olen tosin nainen... kuinkahan monia tyttöilijöitä kiinnostaa tuhmailla vastaavantyylisesti pukeutuneen nuoren naisen kanssa?

      • Anonyymi

        Minä haluaisi tuhmailla kanssasi , olen mies


      • Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla tyttöileminen mutta asuja minulla ei vielä ole. Olen mies ja miehistä en ole kiinnostunut vaan olisi kiva tyttöilä juuri samanhenkisen naisen kanssa. Aluksi ehkäpä nainen jopa lainaisi minulle vaatteet vaikkapa tiukan korsetin tai mekkoja. Tai vaikkapa lähtisi mukaan vaateostoksille makutuomariksi.


      • Uskon että meitä löytyy...


      • Mikä idea on laittaa noita s-postilistoja?


      • Anonyymi
        kajsa-68 kirjoitti:

        Mikä idea on laittaa noita s-postilistoja?

        jaa'a ..ei voi tietää..haluisikko tyttöillä koroissa mulle?


      • Kylläpä kiinnostaisi tytön kanssa tuhmailla... ;-) Laittele mailia...


      • Anonyymi

        Haluisin juuri kanssasi touhuta alushameessa.


      • Moi Mulle sopis.


      • Tuo kyllä kuulostaa ihanalta. Itse tykkään mekoista, huiveista, hameista ym. Laita viestiä


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Tuo kyllä kuulostaa ihanalta. Itse tykkään mekoista, huiveista, hameista ym. Laita viestiä

        Mihin sitä viestiä laittaisi? Se kun tarvii jonkun osoitteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sitä viestiä laittaisi? Se kun tarvii jonkun osoitteen.

        Onko sinulla mitään sellaista minkä voisi tähän laittaa?


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Onko sinulla mitään sellaista minkä voisi tähän laittaa?

        On, mutta vain Sinun silmillesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta vain Sinun silmillesi.

        Yritetään bongata toisemme tuolta chatista. Olen siellä silloin tällöin.


    • Anonyymi

      oon kenkäfetissi ja mua on alkanut kiinnostaan tyttöilijät koroissa..haluisko joku jutella mun kanssa niistä jossain?

    • Olisihan tuo pitkästä aikaa mukavaa olla toisen toimesta puettuna ja laitettuna hänen seuralaisena.

    • Anonyymi

      Löytyykö jkl seudulta tyttöilijää jotai sais panna peppuun, oon ite ukkomies 28v munani on 17cm kohtalaisen paksu?

      • Kouvolan suunnalta löytyy.


    • Anonyymi

      Mää tykään tyttöiliä pukeudun yleesä alusvaateisiin

      • Anonyymi

        Kyllä on kiihottavaa pukea silkkipöksyt ja pitkä liukas alushame ja rintsikat ylle, seisoo jo puetessa. T. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kiihottavaa pukea silkkipöksyt ja pitkä liukas alushame ja rintsikat ylle, seisoo jo puetessa. T. ukm 61

        Itsekin olen pestessä pyykkiä pukenut rintsikat ja alushameen päälle.Sitten hieronut silķkipöksyihin kalua ja laskenut mallit niihin.


    • Anonyymi

      Laitoin mustat 20 den sukkikset ja mustaruudullisen minihameen . Vielä sandaletit jalkaan . Mikä ihana tunne ! Päivällä kävin kaupassa , shortsit ja ihonväriset sukkahousut jalassa.

      • Anonyymi

        Ooh! Millaiset sandaletit..piikkikoroilla? Pian alan pukeutumaan ulkoiluun..kuviosukkikset,minihame nahkaa ja piikkikorkoavokkaat.
        Tyydytystä ulkona ja lopuksi ruikin luontoon...


    • Anonyymi

      Mikäs siinä. Onko olemuksesi myös tyttömäinen?

    • Anonyymi

      On alkanut näin vanhemmiten kiinnostaa,olis kiva tavata mahdollimimman nuori tyttöilijä jolla useita asuja kik kisuille

      • Anonyymi

        Tääl 20v hoikka tyttöilijä.


    • Anonyymi

      Kyllä seksikäs tyttöilijä kiihottaa. Olisi mukavaa ihailla asuja ja kenkiä.

      • Anonyymi

        Samoin ; ) ! Silitellä nailonsääriä ja korkokenkiä/saappaita ja saada lopuksi ihanat imut...


    • Nätti karvaton tyttöilijä/transu kiinnostaa kyllä, itse en saa mitään kiksejä naisten vaatteisiin pukeutumisesta

      • Anonyymi

        uuh..tuollanen ku ottais imut..multa lensi jo ekat mällit...


      • Anonyymi

        Voi kuinka ihania kuvia. Kyllä olisi ihanaa saada joskus olla tuollaisten kanssa ihan oikeasti.


    • Anonyymi

      Tykkään pukeutua uimapukuun tai bikineihin. Sitten laitan tulpan ja oleskelen kotona. Olisi kiva joskus tavata toinen

      • Anonyymi

        Minäkin tykkään erityisesti pukeutua naisten uimapukuihin/bikineihin. Tänä kesänä tulikin vietettyä paljon aikaa uimapuvussa ulkona kun oli hyvät kelit.
        Mökillä tuli duunattua kaikenlaista ja sit välillä vaan uimapuvussa järveen, oli kyllä ihan huippua. Jonkun verran tuli ajettua syrjäsille rannoille illalla myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään erityisesti pukeutua naisten uimapukuihin/bikineihin. Tänä kesänä tulikin vietettyä paljon aikaa uimapuvussa ulkona kun oli hyvät kelit.
        Mökillä tuli duunattua kaikenlaista ja sit välillä vaan uimapuvussa järveen, oli kyllä ihan huippua. Jonkun verran tuli ajettua syrjäsille rannoille illalla myös.

        Tykkään yhdistää naisten uimapuvun ja kiiltävät sukkahousut, muistuttaa jumppatyttöasua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään erityisesti pukeutua naisten uimapukuihin/bikineihin. Tänä kesänä tulikin vietettyä paljon aikaa uimapuvussa ulkona kun oli hyvät kelit.
        Mökillä tuli duunattua kaikenlaista ja sit välillä vaan uimapuvussa järveen, oli kyllä ihan huippua. Jonkun verran tuli ajettua syrjäsille rannoille illalla myös.

        On jokusen kerran ilta hämärissä tehtyä myös


      • Anonyymi

        Lue email.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään erityisesti pukeutua naisten uimapukuihin/bikineihin. Tänä kesänä tulikin vietettyä paljon aikaa uimapuvussa ulkona kun oli hyvät kelit.
        Mökillä tuli duunattua kaikenlaista ja sit välillä vaan uimapuvussa järveen, oli kyllä ihan huippua. Jonkun verran tuli ajettua syrjäsille rannoille illalla myös.

        Sinut olisi kiva tavata joskus. Voisin tulla naisten uikkareissa käymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut olisi kiva tavata joskus. Voisin tulla naisten uikkareissa käymään

        Itse varmaan liian ujo tapaamismielessä, mutta olisi kiva tarinoida aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jokusen kerran ilta hämärissä tehtyä myös

        Pari kertaa narahtanut kun ollut illalla uimassa uimapuvussa.


    • Anonyymi

      Onko savon suunnassa yhtään tyttöiliää. Olisin innokas kyläilemään uimapuku päällä

    • Anonyymi

      Kalu kovana luen tyttöily juttuja ja runkkaan samalla,itsekkin tyttöilen stayupeissa,korkkareissa ja minihameessa,usein myös liivit silikoneilla.

      m58 10cm piikkikoroissa

      • Anonyymi

        Sama täällä,olis kiva tyttöillä yhdessä runkkaillen ;)..m57 ja kanssa piikkikorkoja harrastan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,olis kiva tyttöillä yhdessä runkkaillen ;)..m57 ja kanssa piikkikorkoja harrastan...

        Missäpäin m57 ?


      • Anonyymi

        Minihameet ihania


    • oon kokeillut naiseksi pukeutumista jonkun kerran. eka kerran 13-14 vuotiaana äitini pitsibodyyn ja minkkiturkkiin, sitten peilailin kulli pystyssä ison peilin edessä. sen jälkeen kokeilin mutsin silkkisiä pikkareita ja rintsikoita, hyvä etten pikkareihin lauennut.
      sitten menikin pitkä aika eteenpäin, kun vaimoni bodya kokeilin ja siihen vielä stay-ap sukat jalkaan ja pitsiset rintaliivit. kulli kyllä nousi ja runkkasin mutten kyllä enää saanut siitä ihmeempiä kiksejä.
      tuossan. 20 vuotta sitten kävimme vaimon kanssa Thaimaassa ja sellä näi leidipoikia voi jestas kun oon niihin tykästynyt, komeita on

      • Anonyymi

        Ja toi piti kertoo neljä vuotta vanhaan ketjuun.
        Terotas ne penaalin kynät!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti hyvin harvinaista, mutta joskus saa lukea jonkun naiskumppanin leikkimielellä ja kiusoitellen ehdottaneen miehelle naisten alusasujen pukemista tilanteessa jossa halut ovat ilmassa tyyliin, 'hei mä haluun nähdä miltä ne sun yllä näyttää' ja sitten siitä onkin muodostunut yhteinen juttu jota harastellaan sillloin tällöin.

      Sitten bi-uteliasuutta omaavat naiset voivat saada kivoja fiiliksiä tuon tyyppisistä roolileikeistä.

      Mutta käytännössä ilmeisestikin suurin osa naisista saattaisi jopa kauhistua ajatustakin siitä, että kumppaninsa osoittaisi kiinnostusta naisten alusasuihin, edes mausteena silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Ukm nr 2 katseli myös noita ihania kuvia. Nehän ovat kauniimpia, kuin useat naiset. Kullä varmasti kuumentaisi kovaa saada kaivaa tuollaisia kaluja pikkarin vyötärönauhan alta ja päästä imemään. Noo, kyllä se ihan tavallinen 'Mattimeikäläinenkin' pikkareissa ja rintaliiveissä kävis, jos kohdalle osuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm nr 2 katseli myös noita ihania kuvia. Nehän ovat kauniimpia, kuin useat naiset. Kullä varmasti kuumentaisi kovaa saada kaivaa tuollaisia kaluja pikkarin vyötärönauhan alta ja päästä imemään. Noo, kyllä se ihan tavallinen 'Mattimeikäläinenkin' pikkareissa ja rintaliiveissä kävis, jos kohdalle osuisi.

        Tänään autoilee...päälle rintaliivit,sukkanauhaliivit ,pitsipöksyt,sukat ...mattimeikäläinen.


    • Toisen tytöilijän löytäminen ja varsinkin tapaaminen on todella hankalaa. Toiset ei uskalla alkuunkaan tai tapaamiset he peruu tapaamiset. Kun sitten lopulta kaikki onnistuu, hyväillään toisiamme asuissa laukeamme jo siitä nopsaan. Kun lopulta saa kalun suuhunsa on täydellistä.

    • Anonyymi

      Lahdessa ois..

    • Anonyymi

      Olen lähdössä tyttöileen tampereen seudulle just. Puen nalonit sukkanauhoilla pikkarit ja tiukat leggarit jalkaan piikkikorkosaappaat ja mukaan parit piikkarit vielä vaihtokengiks. Olis joskus kiva ajella toisen tytön kanssa

      • Anonyymi

        Ihanaa ajella korkosaappaissa ja käydä pikkukävelyjä tiukoissa leggareissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa ajella korkosaappaissa ja käydä pikkukävelyjä tiukoissa leggareissa

        Ihanaa mä teen samoin. Ajelen tiukoissa leggareissa tai naisten tiukoissa farkuissa. Joskus tosi pienet farkku shortsit ja bootsit jalassa. Kävelen pieniä matkoja parkkiksella. Joskus ei housuja lainkaan. Bootsit ja nahkatakki. Tampereen seuduilla. Olis ihana törmätä . Myös kaikki transut ja shemalet kiihottaa.


    • Anonyymi

      Olisko hml-tre välillä tyttöilijää tai shemalea ?
      Olis mahtavaa jos löytyis. Sais työntää kätensä hameen alle ja löytää kulli jota vois imeä sais puristella pyllyä, ehkä panna ?
      Mua saa myös imee ja panna.

    • Anonyymi

      Naisen asuissa imen ja panen ja myös toisinpäin. Mahtavaa ottaa taakse hame lanteilla sa sada kyrpä sisällä. Sperma maistuu vaikkei se herkkuakaan ole.

      • Anonyymi

        Kuinkas saa yhteyttä ?


      • Anonyymi

        Missä??


      • Anonyymi

        Kuinka sais suhun yhteyttä?
        Onko sähköpostia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sais suhun yhteyttä?
        Onko sähköpostia?

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sais suhun yhteyttä?
        Onko sähköpostia?

        Tuu persikkaan chattaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu persikkaan chattaan

        Kuinka saisin suhun yhteyttä?
        Onko sähköpostia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu persikkaan chattaan

        Mikäs tää persikka on ?
        Oon ihan tietämätön ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka saisin suhun yhteyttä?
        Onko sähköpostia?

        on mut omalla nimellä niin en tänne viitti laittaa.
        Olisko sulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu persikkaan chattaan

        Mikä sun nimimerkki on ?


    • Anonyymi

      Lahessa saiait panna peppua..vai tuletko suuhun. voin laittaa pikkarit ja stay up sukat...ehkä hame tai mekko.. ukm 60

      • Anonyymi

        Kiinostaa!!miten saa yhteyttä?


    • Anonyymi

      Kunhan kesä lämpenee niin ulkona..

      • Anonyymi

        Ehkä jo ensiviikolla...


    • Anonyymi

      Lahdessa kellää paikkaa? 50v tyttöilijä kullia vailla🙏 Vaikka maanantaina aamulla/päivällä!?!?

      • Anonyymi

        Missä voin ottaa suhun yhteyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voin ottaa suhun yhteyttä!

        Vaikka persikassa!


    • Anonyymi

      Vaikkapa radiomäki kunhan lämpenee.. pikkarit ja sukat verkkareitten alla ja oispa kiva riisua ne verkkarit pois ja oleilla hetki seksiasuissa...oisko muita paikalla

      • Anonyymi

        Voisipa ollakin vekkihameessa


    • Anonyymi

      Shemalet erityisesti kiinnostaa. Joskus toivoisin itsekin olevani shemale. Saisi kulkea ihan vapaasti vaikka koulutyttöasussa (cosplay). Eli vekkihame, mustat sukkahousut ja ballerinat.!!

    • Anonyymi

      Olen Varkaudessa reilu 30 mies pukeudun välillä kokovartalo uimapukuun. Olisi kiva saada seuraa jostain joka voisi tykätä.

    • Anonyymi

      En nyt ihan varsinaisesti ole mikään tyttöilijä, mutta kun leikitään, niin voi sitä leikkiä vaikka mitä. Vaimo on usein vihjannut, että ei panisi pahakseen katsella kun pukeudun naisten vatteisiin ja varsinkin kun hän käyttää straponia, niin silloin

    • Anonyymi

      Niinpä

    • Anonyymi

      tapasin kerran vaatteitten alta paljastui uros jolla iso kalu molemmin puolista anaalia koko yö

    • moikka samat kiinostaa sukkahousut ,stay upit ,pitsipikkarit,hameet......
      Imut ja hyväilyt suutelu oisi namia....
      olen hki

      • Anonyymi

        Käyn Hml levarilla riisun päälyvatteet parkkiksella, alla minihame ja röyhelö toppi. Tosi nopsaan kaveri tulee katsoo sivu ikkunasta, vinkkaan tuu kyytiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn Hml levarilla riisun päälyvatteet parkkiksella, alla minihame ja röyhelö toppi. Tosi nopsaan kaveri tulee katsoo sivu ikkunasta, vinkkaan tuu kyytiin.

        moiii tosi kiihottavaa tyttöillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn Hml levarilla riisun päälyvatteet parkkiksella, alla minihame ja röyhelö toppi. Tosi nopsaan kaveri tulee katsoo sivu ikkunasta, vinkkaan tuu kyytiin.

        moiii tosi kiihottavaa tyttöillä toivooo rajupusu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko olemassa mitään foorumia jossa tyttöilystä olisi enemmän juttua jota seuraatte? Ei tarvitse olla suomenkielinen

    • Anonyymi

      On ihanaa pukeutua tiukkoihin wetlook ja pvc legginseihin. Läpinäkyvä paita
      Huivit ja korut. Vyöt ja nahkatakki. Bootsit jalassa kävellä parkkipaikalla. Pirkanmaan seudulla.

      • Anonyymi

        Voi kun tulis mies taakseni ja hyväilisi joka paikasta. Kova kalu painautuisi vasten tiukkoihin leggareihini. Entä mitä jos tulisin autoosi ja imisin sinua. Pirkanmaan seudulta haen satunnaisesti vanhempaa miestä


    • Voi kyllä olisi ihanaa. Laita kik-viestiä huivijamekko niin jutellaan ja fantasioidaan...

      • Anonyymi

        Ihanaa olisi. Missä päin liikut? Itse Pirkanmaalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olisi. Missä päin liikut? Itse Pirkanmaalla.

        Laita viestiä. Olen n. 160 kilsan päässä.


      • Tipsukka2 kirjoitti:

        Laita viestiä. Olen n. 160 kilsan päässä.

        Tipsukka2 laitoin sulle kik-viestin, saitko?


      • Liivinen kirjoitti:

        Tipsukka2 laitoin sulle kik-viestin, saitko?

        Moi en saanut. Kik-nimeni on huivijamekko. Mikä sinun on? Voin laittaa sinulle...


    • Anonyymi

      Mulla kiiltävät mustat PVC latex leggingsit ja punaiset pitsi pikkarit ja steyupit!!Ihana pyllistellä pyöreää peppuani jos löytyis puristeluja/läpsiä!Toki voit tehdä taikoja kalullasikin!!Kuopio50m

    Ketjusta on poistettu 331 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe