Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Irvokas
profiilit
Irvokas
Irvokas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Veikkaisin+että+roolipeleistä,+kuten+Dungeons+&+Dragonista+on+tullut+tuo+"nörtti"+nimitys.+Tai+ainakin+siitä+minua+haukuttiin+pienenä+nörtiksi.+:)+
Tuota+Dungeons+&+Dragonia+tulee+vieläkin+pelattua+parin+kaverin+kanssa.+Se+on+mukavaa+ajanvietettä.+Kynä+paperi+ja+kirjat+sekä+rutkasti+mielikuvitusta.+Sitten+välillä+pidetään+grillitauko+kanssa+siinä.
Pitäisi+ostaa+tosin+uudet+kirjat+jossain+vaiheessa.+Mulla+on+niin+vanhat+kirjat+perussääntöihin,+että+on+pitänyt+rei'ittää+ja+laittaa+kansioon,+sitten+teipata+ja+rei'ittää+uudestaan.+Painos+on+vuodelta+-83,+melkein+yhtä+paljon+ikää+niillä+kuin+itsellänikin.
16.06.2019 09:21
EvE:ä+tuli+kanssa+pelattua+aika+paljonkin+joskus.+Se+jäi+kuitenkin,+kun+ei+huvittanut+corporaatioon+liittyä.+Enimmäkseen+seikkailin+anomalyjen+perässä+ja+tein+lvl+4+missioita.+Kirpaisi+kerran+vähän,+kun+huolimattomuuttani+paukahti+parin+miljardin+isk:n+alus.+:D+Oli+käytössä+tuo+Armageddon+Navy+Issue+varustettuna+herkuilla.
Skyline+on+hyvää+pähkinää+aivoille.+Kaupungissa+rupeaa+olemaan+jo+130+000+asukasta+ja+olen+saanut+pidettyä+tiet+ruuhkattomina.+(No+traffic+mods)++Siinä+sai+kyllä+sumplia+sitä+liikennettä.+Pitäisi+julkinen+liikenne+laittaa+uusiksi,+kun+ihmiset+haluaa+viereiseen+kaupunginosaan.+He+kulkevat+koko+kaupungin+halki+metrolla+ja+spawnaavat+sitten+autoja+ja+ajavat+koko+kaupungin+läpi+takaisin.+:S
WoW:ia+tuli+kanssa+joskus+pelattua.+Eipä+sitä+enää+nykyään.+Sieltä+tulee+tuo+nykyinen+nimimerkkikin.+Irvokas+Örkki.+:)
Näihin+uusiin+X-Comeihin+kesti+aika+kauan+tottua.+Sen+verran+erilaisia+ovat+kuin+nuo+vanhemmat+versiot.+Hyviä+ollut+kyllä+nämä,+War+of+The+Chosen+toi+aika+paljon+lisää+tuohon+kakkoseen.
16.06.2019 09:16
Huomenta.+Hyvä+aloitus.+:)
Olen+tuota+itsetuntoa+itselläni+miettinyt+välillä.+En+ole+ihan+varma+kumpaa+se+loppujen+lopuksi+on.+Välinpitämättömyyttä+vai+itsetuntoa.
Olen+vain+tämmöinen,+teen+omia+juttuja+onnistun+tai+en.+Ei+siinä+muiden+mielipiteet+vaikuta+pahemmin.+Tietenkin,+jos+huseeraamiseni+häiritsee,+niin+silloin.+Muut+otetaan+kuitenkin+huomioon.+
Jos+en+onnistu,+niin+sitä+koitetaan+uudelleen+ja+opitaan.+Jos+onnistun+jossakin,+niin+se+on+ok.+Kyllähän+siitä+tulee+sellainen+"Jes!"+fiilis+kun+hoksaa+miten+homma+toimii,+jos+sitä+on+pohtinut+vaikka+useamman+päivän.+
Onhan+se+kanssa+mukava+kuulla,+jos+ihmiset+sitten+tuotoksistani+pitää.+Tietää,+että+on+aiheuttanut+positiivista+tunnetta+jollekulle.+Mutta+eipä+niistä+ruveta+henkseleitä+kuitenkaan+paukuttamaan.
16.06.2019 08:50
Kiitti.+Juuh+tuossa+kuun+vaihteessa+meinasin+alottaa,+kun+sain+hyvät+ohjeet+tuolta+kuntoutuksesta.+Pitää+tutustua+eri+saleihin+tässä+sitä+ennen+vielä.
16.06.2019 07:58
Jatka+samaa+rataa.+Se+on+hyvää+yötä+tähän+väliin.+:)
15.06.2019 23:53
En+ketään+täällä+seuraile,+enkä+osaa+sanoa+sillai,+mutta+aistit+on+aina+hereillä+enemmän+tai+vähemmän.+Niin+olet+parempaan+suuntaan+menossa+ihmisenä.+:)+Se+täytyy+myöntää.+Positiivista!
15.06.2019 23:43
Mutta+nyt+heräsi+kysymys+varmasti+sinulla.+Välitänkö+sittenkin+mitä+muut+ajattelevat+koska+vastasin.+;)
15.06.2019 23:31
Vai+alistuva?+:D+Tuo+oli+aika+hyvä.+Yleensä+ei+maksa+vain+vaivaa+jankata+ihmisten+kanssa.+Ja+itsetunto+kestää+haukkumiset+jos+joku+haluaa+purkaa+pahaa+oloaan.
Jos+joku+vaikka+ei+hoksaa+jotain+asiaa,+niin+ei+sitä+jaksa+koittaa+selittääkkään+loputtomiin.+Jos+sitten+on+semmoinen+ihminen+joka+koittaa+väkisin+päteä.+Niin+siinä+sitten+pätee+rauhassa.+Olen+pikemminkin+laiska+sen+suhteen.+:P+Ainakin+jos+asiaa+ajattelee+enemmän.+Miksi+vaivautua+vastaamaan+ihmisille+ketkä+haukkuvat+ja+mesoavat.
Voi+olla+että+käsitin+väärin+tuon+kohdan+kommentistasi.+Mutta+joo,+eipä+sillä+väliä.+:)
Kiitos+kuitenkin+kaikista+sanoistasi.+Oli+ne+sitten+tarkoitettu+hyvänä+tai+pahana!
15.06.2019 23:30
En...+sori...+Nope,+olen+kyllä+ihan+minä.+:)
15.06.2019 23:07
Tästä+en+osaa+itse+sanoa,+mutta+mielenkiinnosta+voi+kommentoida+meikäläistä.+:D+Ei+sillä+että+se+mitään+muuttaisi.+Voisin+saada+hyvätkin+naurut.+:P
15.06.2019 23:06
Tämä+taisi+olla+hölmö+kysymys.+Henkilöt,+ketkä+voisivat+vastata+tähän.+Vissiin+pelailee+niin+paljon,+ettei+ehdi+/+huomaa+vastata.+Aina+on+aikaa+oikealle+elämälle+pelatessa.+Ei+se+peli+koskaan+ole+niin+tärkeä,+ettei+ehdi+tekemään+muuta.+Kuten+vaikka+rapsuttaa+kissaa.+:P
Älkää+hukutko+siihen+pelimaailmaan.+:)
15.06.2019 22:07
Tuota+voisi+käyttää+vaikka+toisen+ihmisen+kanssakäymiseen+tilanteessa,+missä+vatsaan+kertyy+musta+aukon+luoma+gravitaatiotunne.+:)+Aika+hidastuu+silloin+äärettömän+pieneksi.+Toivoo+parasta,+mutta+pelkää+pahinta.+Puiden+lehtien+havina+pysähtyy+melkein+paikalleen.+Kolibrin+siiven+räpäytyksen+voi+melkein+nähdä,+kun+se+paikallaan+imee+mettä+kukkasesta.+Tai+jotain+semmoista.
15.06.2019 21:49
Kyllä+tästä+pitää+antaa+peukku.+Asian+sisältö+on+se+tärkein.+Mielistelijöitä+maailma+on+pullollaan.+Think+for+yourself,+no+matter+how+crazy+it+is!
10+apinaa+hakkaa+yhtä+apinaa,+ei+tee+siitä+oikeaa,+vaikka+enemmistö+meinaa+että+se+yksi+on+hakattava.+Väärin+se+silti+on.
15.06.2019 21:04
En+voi+vastustaa+sisäistä+nörttiäni.+:P+Tachyonit+ja+Deflcetor+Dish+saavat+aikaan+paljon+asioita.+Olisikohan+ollut+Voyager+sarjassa+sekä+Enterprise+sarjassa,+missä+matkustettiin+eniten+ajassa.
https://youtu.be/o4k72iqolT4?t=47
15.06.2019 21:00
Voihan+se+joskus+olla+mahdollista.+Mistä+sitä+tietää+minkälaisia+vimpaimia+keksitään+vielä.+Veikkaan+Aurinkoa+ja+Jupiteria+vahvaksi+kandidaatiksi+näissä+asioissa+avustamaan+painovoimansa+ansiosta.
Kvanttitietokonettakin+kovasti+ovat+tekemässä.+Sekä+fuusiovoimaloita.+Voimala+mikä+tuottaisi+massiiviset+määrät+energiaa+ja+olisi+täysin+saasteeton.+Verrattavissa+tähden+kesyttämiseen.
15.06.2019 20:58
Mun+peruskoulumenestys+oli+kyllä+huono.+Siinä+ei+ole+kehumista.+Alle+seiskan+keskiarvo+yläasteella.
15.06.2019 20:50
Kaikkea+kohtuudella.+Ei+kannata+missään+asiassa+mennä+siihen+fanaattisuuteen.
15.06.2019 20:39
Internetissä+vai?+Hah.+Pääsääntöisesti+kuitenkin+siellä+joku+oikea+ihminen+on+taustalla.
15.06.2019 20:38
Puhdas+ihailu+voi+olla+pelottavaa.+Onhan+niitä+ollut+kun+ihailee+jotakuta+ja+sitten+stalkkaa+heitä.+Ihailee+jotakuta+niin+paljon+että+tekee+mitä+vain+toinen+sanoo.+Ei+sekään+sitten+hyvä+ole.
15.06.2019 20:28
En+ketään.+Eiköhän+jokaisen+kirjoituksen+takana+ole+aito+ihminen.+Koittaa+se+sitten+huijata+muita+tai+ei.+Tietenkin+tekoäly+on+kehittynyt+sen+verran+nopeasti,+että+ei+sitä+koskaan+tiedä.
15.06.2019 20:25
2 / 41