Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Irvokas
profiilit
Irvokas
Irvokas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nämä+saa+ärsyyntymään!+Saunan+takana+olisi+tilaa+näille.+Tosin+en+ole+vielä+sitä+saunaa+rakentanut.+Mutta+kyllä+sekin+onnistuu,+kun+tarpeeksi+ärsytetään.+:D
15.06.2019 20:22
Kateus+=/=+Katkeruus.
Voihan+se+kateus+olla+ehkä+hyvä+asia+siinä+mielessä.+
Kateellinen+toisen+jutuista+ja+pyrkii+samaan+ja+olemaan+itse+parempaan.
Katkera+toisen+jutuista+ja+pyrkii+tekemään+pahaa+toiselle.
Veikkaisin+siis+näin.+Kai+se+riippuu+siitä+miten+sen+kateuden+ottaa.
Oon+kade.+Hommaan+samat.
Oon+kade.+Varastan+sun.
15.06.2019 20:20
Tuo+on+aika+vapaata+toimintaa.+:)
15.06.2019 20:05
Kyllä+se+maailma+on+ollut+ihan+yhtä+hullu+aina.+Nyt+vain+informaation+(mielipiteiden)+jakaminen+on+lisääntynyt+huomattavasti.
Tuota+en+ymmärrä+kyllä.+Sitä+että+tuputetaan+väkisin+sitä+omaa+näkemystään+kaikille.+Ja+jos+et+jaa+kyseisten+henkilöiden+näkemyksiä.+Olet+rasisti+nat**.++Jos+joskus+saisin+vaikka+penskan.+Oli+se+sitten+poika+tai+tyttö.+Ja+hän+haluaa+nyplätä+pitsiä.+Niin+menen+sitten+ja+hommaan+semmoiset+pitsinnypläys+työkalut,+että+oksat+pois.+
En+tuputtaisi+lapselle+mitään+omia+mielipiteitäni+sen+kummemmin+vaan+esittelisin+vaihtoehtoja+ja+sitten+kannustaisin+häntä+tekemään+asioita+mistä+oikeasti+tykkää.+
Olen+sen+maininnut+ennenkin,+kun+kohta+eläkkeelle+jäävä+äidienkielen+opettaja+torppasi+aineeni+avaruuden+muukalaisten+hyökkäyksestä+maahan.+Sain+nelosen+aineesta.+"Tuommoisia+ei+ole+edes+olemassa"+perustelulla.+Se+torppasi+pitkäksi+aikaa+innon+kirjoittaa+mitään+semmoista.+
Nykyään+olen+kuitenkin+sujut+asian+suhteen,+kuten+voi+varmaan+kirjoituksistani+päätellä.+:D+Enkä+halua+että+kukaan+kokee+nuorena+semmoista+tylyttämistä.
15.06.2019 20:04
"Olkoon+muut+mitä+on+ja+tekee+mitä+tekee.+Kunhan+ei+ala+nenille+hyppimään+tai+vahingoita+muita"+Se+on+mottona.
Telkkari+tekee+mitä+telkkarille+on+käsketty+tehdä.+:P+Tuommoiset+menee+mulla+loogisuuden+puolelle.+Sitä+ihmetellään+ja+näprätään+kunnes+se+tekee+mitä+halutaan.+Omaa+syytänihän+se+on,+jos+en+saa+sitä+tekemään+mitä+haluan.+:D
15.06.2019 19:47
"Suomalainen+maksaa+viisikymppiä+siitä,+että+naapuri+joutuu+maksamaan+satasen."+Se+on+kateutta.+:D
15.06.2019 19:40
Olen+oppinut,+että+politiikkaan+ja+uskontoon+en+puutu+julkisesti.+Siitä+ei+tule+kuin+pää+kipeäksi.
15.06.2019 19:39
Itse+asiassa+tiedän+ehkä+mikä+voisi+olla+kateuden+syy+meikäläistä+kohtaan.+Vapaus.+On+semmoinen+tilanne+tällä+hetkellä+elämässä,+että+voisin+ottaa+repun+selkään,+kissat+kainaloon+/+valjaisiin+ja+mennä+sekä+tehdä+mitä+vaan.+Onhan+tuota+velkaa+muutama+tonni+(alle+kymmenen),+mutta+silti+olen+rikkaampi+kuin+keskiverto+ihminen.
"Keskimäärin+kotitaloudella+on+velkaa+jo+noin+60+000+euroa."+https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005505390.html
Tuo+nyt+ei+välttämättä+ole+ehkä+paras+lähde+tosin.+:D
Sanonta,+"Omistamamme+tavarat+päätyvät+omistamaan+meidät."+Pitää+kyllä+paikkansa.+Sen+häädön+kun+sain+silloin,+niin+meni+kaikki+huonekalut+roskiin.+Oli+muutenkin+aika+vanhoja,+niin+ei+sinänsä+väliä.+Tärkeimmät+tavarat+jäi+ja+niistäkin+on+varaa+karsia.++Paitsi+Sci-fi+sarjat.+:D+Nyt+on+huomannut+kuinka+vähän+sitä+tavaraa+oikeastaan+tarvitseekaan.+Isot+tavarat+ei+omista+minua.+Onhan+mulla+42"+telkkari+ja+tämä+tietokone+++monitorit+isoja,+but+that's+it.+(Ostin+uuden+fillarin+pari+viikkoa+sitten+tosin,+mutta+se+lisää+vapautta.+:P)+
Muutenkin+ollut+tyytyväinen+siihen,+että+kävi+miten+kävi.+Huomannut,+mitkä+asiat+oikeasti+ovat+tärkeitä+maailmassa.+Kummasti+antoi+perspektiiviä+se.
15.06.2019 19:38
Kyllähän+olen+maininnut,+että+tietyt+asiat+saavat+ärsyyntymään.+Näen+siis+"punaista".+On+myös+asioita+mitkä+saavat+harkitsemaan+sitä+saunan+rakentamista+isolla+takapihalla.+Mutta+ei+ne+verenpainetta+nosta.+En+vihastu.+Itsehillintä+ei+petä,+niin+sanoakseni.
Mitä+muuten+yleensä+ihmisillä+tapahtuu+kun+näkevät+punaista?+Onko+se+raivoa?+Tiedän+yhden+henkilön+joka+oikein+huutamalla+huutaa+kiukkuisena.+Lähinnä+naurattaa+semmoinen+touhu,
15.06.2019 19:25
Ekaan+Nope+ja+kolmanteen+Nope.+Ei+mulla+ole+mitään+kadehdittavaa+uskoakseni.+Sekä+minulla+on+kaikki+mitä+tarvitsen,+katto+pään+päällä,+pari+kissaa+ja+ruokaa.+Eikä+se+kattokaan+pään+päällä+niin+tarkkaa+ole.
15.06.2019 19:12
Nokkapystyssä+kulkevat+minä+minä+ihmiset+saavat+näkemään+punaista.+On+täällä+muitakin+taivaltamassa!
15.06.2019 16:50
Jos+metallicaa+niin.+Metallica+-+Fuel:+https://youtu.be/oprIEViK350
Metallican+Reload+albumi+on+mielestäni+paras.+https://youtu.be/lnWX7WnkTXU
Tuota+tuli+kuunneltua+paljonkin+nuorena+samalla+kun+pelaili+Alien+vs+Predator+2.+Tuli+sitten+käytyä+ensimmäisen+kerran+yksin+ulkomaillakin+18+vuotiaana,+tapaamassa+klaanilaisia.+Olihan+se+reissu+kyllä.+:D
15.06.2019 16:25
Hiekkakuninkaat+on+ehdoton+ykkönen+vieläkin+Outer+Limitistä.+:)+Pilottijakso.+Ostin+aikoinaan+sen+ekan+kauden+ja+pari+semmosta+koostejuttua.+Siinä+on+kyllä+aika+erikoisia+ne+jotkut+jaksot.+Pohditaan+vähän+sitä+sun+tätä.
Twillight+Zone+oli+aika+erikoinen+kanssa.+Tykkäsin+myös+The+Dead+Zone.+Mies+näkee+tulevaisuuteen+asioista.+Sekä+sitten+4400.
Tuota+en+olekkaan+nähnyt,+pitääkin+tarkastaa.+(Crime+Story)
15.06.2019 16:01
Hyviä+muistoja+ja+itseni+löytämistä+uudelleen.+Kaikenlaista+elämässä+tapahtuu,+mutta+niistä+selviää+ja+oppii+asioita.
15.06.2019 15:39
En+haluaisi+tungetella.+Mutta+ajattelin+kysyä.+Onko+kaikki+ookke?+Mitä+seurannut+juttujasi,+tuosta+katselutahdista+ajatellen.+Niin+aika+tiuhaan+tahtiin+olet+niitä+katsonut?+Ei+siinä,+jos+tykkäät+katsella+putkeen.+:)+Välillä+itsellänikin+maratoonit+menossa,+kun+innostuu+jostain+sarjasta.+:D
Jos+kaikki+on+ookke.+Niin+suosittelen+Stranger+Things+tai+The+Outer+Limits.
15.06.2019 15:27
Tuota+miettisin+hetken.+Se+nollapiste+pitäisi+valita+paikaksi+mikä+ei+kuskiin+nähden+liiku+hyppyhetkellä+eikä+tulevaisuudessa.+Vaikka+se+nollapiste+itsessään+liikkuisi+muuhun+avaruuteen+nähden,+se+ei+haittaa.+Voi+sitten+orientaatioida+itsensä+sen+mukaan.+Laskea+muiden+kappaleiden+liikerata+sen+kautta.+Luulisin+siis+näin,+tämä+vaati+lisää+kahvia.+:D+
Voisihan+se+tietenkin+olla+niinkin,+että+nollapiste+voi+olla+mikä+tahansa+kappale.+Mutta+se+sitten+hankaloittaisi+havainnointia,+koska+se+kyseinen+kappale+on+liikkunut+kuskiin+nähden.+Pitää+ensin+löytää+ja+laskea+tuo+sama+nollapiste+ja+sitten+vasta+voi+laittaa+koordinaatistoon+muut+kappaleet.+Mutta+eiköhän+se+niinkin+onnistu.
15.06.2019 11:37
Aivan,+Voisi+yhdistää+madonreikägeneraattorin+aikakoneeseen.+:)
Eikös+siinä+Stargatessa+nuo+portaalit+kytkeytynyt+toisiinsa+tietyin+ajoin+ja+jotenkin+päivittänyt+planeettojen+liikkeen+automaattisesti,+jos+oikein+muistan.+Sarjassa+vissiin+kerrottiin+siitä+jossain+vaiheessa.+Siitä+taas+jonkin+aikaa+kun+viimeksi+katsonut+sen.
15.06.2019 10:55
Eikös+tämä+sinkkupalsta+ollutkaan?+Näillä+kirjoituksilla+tulen+varmaan+olemaan+sinkku+vielä+pitkään.+:D+Joten+luulisin,+että+tämä+sopii+tänne+hyvin.+
Moderaattorit+voivat+sitten+sulkea+ketjun,+jos+siltä+tuntuu.+Otin+kuitenkin+kopion+tuosta+tekstistäni+talteen.
15.06.2019 10:07
Hyvää+kesää+täältäkin+suunnalta+Aloittajalle+ja+kaikille+muillekkin.+:)
15.06.2019 10:03
Pitää+pistää+kahvia+valumaan+ja+pohtia+tätä+vähän+aikaa.+:)
15.06.2019 08:53
3 / 41