Vapaa kuvaus

asd asd

Aloituksia

8

Kommenttia

798

  1. En+ole+mitään+tuollaista+levittänyt.+Miksi+vääristelet?
  2. "Jokainen+näkee,+että+on."Höpö+höpö.+Se+on+ihan+oma+subjektiivinen+ja+häiriintynyt+kokemuksesi.+"Et+vielä+osaa+kovin+hyvin+suomea.+Minä+kirjoitin,+että+"Unohdit+mainita,+että+ainoana+syyllisenä,+jota+kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+pitää+tuohon+matkustajakoneen+alasampumiseen+mahdollisena+on+Venäjän+armeijan+53.+ilmatorjuntaprikaati."+Se+tarkoittaa+sitä,+että+jos+tutkituissa+tosiasioissa+pystytään,+niin+Venäjän+armeijan+53.+ilmatorjuntaprikaati+on+syyllinen.+Ei+Venäjän+valhepropagandan+kapinalliset,+ukrainalaiset+tai+USA,+jotka+sinä+kyllä+muistit+mainita."Höpö+höpö.+En+ole+voinut+unohtaa+sellaista,+mitä+päätit+lisätä,+josta+teit+väittämän,+että+olen+unohtanut+jotain.+Teit+vain+vääristelmän+siitä.+"Venäläiset"+luki+listassa+toisena+ja+sen+näet+itsekin.+Sun+pitää+kehittää+tuota+jekkuiluasi+vielä+todella+paljon,+että+voit+edes+alkaa+elätellä+toiveita+minun+harhauttamisesta.+"Tietenkin+mainitsit.+Älä+nyt+naurata.+Venäjä+on+levittänyt+tähän+mennessä+MH17:n+pudotukseta+n.+70+eri+valhetta,+joista+yksi+on,+että+syyllinen+on+USA.+Ja+siksi+sinäkin+sen+mainitsit."En+tietenkään+maininnut.+Älä+nyt+naurata.+Listasin+siihen+maita,+jotka+ensimmäisenä+tuli+mieleen.+Jos+olisin+jättänyt+USA:n+pois,+et+olisi+saanut+aineksia+kunnon+vinoiluun.+Jos+olisin+jättänyt+Venäjän+pois,+niin+voi+kiesus+sitä+kiihkomielistä+tilturääkymistä,+mitä+siitä+olisi+seurannut.+Olet+pakko-oireisten+tapojesi+orja,+ennaltatiedetty,+johdateltavissa+oleva+nasu."Minä+kokisin+mielihyvää+siitä,+ettette+te+tiltut+esiintyisi+suomalaisina+isänmaallisina+ihmisinä."Minä+kokisin+mielihyvää,+jos+sinä+lopettaisit+vääristelyn.+Aina+on+mahdollisuus+tulla+sieltä+kuplastasi+ulos.+Suomi+ei+ole+liittymässä+NATOon,+eikä+Venäjä+ole+uhkaamassa+Suomea.+Oisko+aika+alkaa+elämään+omaa+elämää,+Suomessa,+somen+ulkopuolella?+Hanki+vaikka+joku+harrastus.+Työpaikka.+Tms.+Mitä+enemmän+olet+neljän+seinän+sisällä,+sitä+hullumpi+susta+tulee.
  3. "Ei+sinun+kohdallasi+tarvita+mitään+tekosyitä:+olet+ilmiselvä+tiltu,+valehtelet+venäjän+puolesta+Suomea+vastaan."Et+voi+sanoa+noin,+koska+kyse+on+sinun+itsesi+luomasta+vääristelystä.+Yrität+maanisesti+saada+aikaan+sellaista+mielikuvaa,+millä+ei+ole+mitään+kosketusta+todellisuuteen.+"Kas.+Unohdit+mainita,+että+ainoana+syyllisenä,+jota+kansainvälinen+rikostutkintaryhmä+pitää+tuohon+matkustajakoneen+alasampumiseen+mahdollisena+on+Venäjän+armeijan+53.+ilmatorjuntaprikaati.+Mutta+muistit+kyllä+mainita+Venäjän+valhepropagandan+naurettavan+valheen,+että+syyllinen+saattaisi+olla+USA.+Tiltu."Kas,+en+minä+unohtanut+yhtään+mitään.+"Venäläiset"+lukee+siinä+listassa+toisena.+Enkä+minä+maininnut+USA:ta+sen+takia,+että+Venäjä+on+niin+sanonut.+Sinä+vain+teet+vääristelytarkoituksessa+tuollaisia+mielivaltaisia+päätöksiäsi,+että+saat+kokea+mielihyvää+tiltuilusi+parissa.+"Kerroin+kyllä+jo+ennen+sitä,+että+olet+tiltu.+Ja+se,+että+et+kertonut+muuta+tuosta+Venäjän+tekemästä+murhayrityksestä+vahvistaa+vain+sen,+että+olet+tiltu."Lukiko+siinä+mielestäsi+"ensimmäisen+kerran+jäkättämään+tiltuista"?+No+ei+niin.+Vaan+siinä+kerroin,+miten+reagoit.+Eikä+se+todellakaan+ollut+ensimmäinen+kerta.+Olet+melkoisen+sekavassa+mielentilassa,+kun+teet+tuollaisia+mielivaltaisia+yhdistelmiä+eri+yhteyksistä+ja+asioista+ja+itsekkäästi+päätät,+mitä+milläkin+tarkoitan,+ja+jopa+siitä,+jos+en+jostain+mainitse.+Kaikki+tämä+todistaa,+että+tiltusyytöksesi+perustuu+täysin+sun+häiriintyneeseen+mielentilaasi.
  4. Toistan+itseäni:+lainausmerkkien+puuttuminen+ei+muuta+sitä+varsinaista+asiaa,+jonka+sinäkin+hyvin+ymmärsit.+Keksit+siitä+vain+sivujuonteen,+josta+sait+tekosyyn+vääristelyyn,+jotta+voit+uskotella+itsellesi,+että+tiltuöyhötys+on+perusteltua.++Sun+pitää+lukea+itsesi+goebbels-jekkumaisteriksi,+kun+noviisiasteella+tulee+juuri+tuollaisia+kompasteluita.