Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Kotiruoalta tuo lihapulla-annoskin maistui. Yhtä huono ruskeakastike kuin mun tekemä (siksi en sitä koskaan teekään). Aiemmin lentokoneissa lipun hintaan kuului sapuska. Ruoka oli hyvää paitsi Osloon lennettäessä saatiin pinaattikeittoa. Ei ollut edrs sitä kanamunaa siinä mukana. Jälkeläinen inhosi pinaattikeittoa eikä syönyt. Pyysin lentoemoilta hänelle ylimääräisen voileipäkeksiannoksen.

    On se nainen ollut kummallinen kun ei edes kunnon ruokaa tarjonnut toisen tehdessä raskasta työtä. Se pinaattikeittokin varmaan einestä. Laittoi varmaan miehen vegedietille.