lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1074
Kommenttia
4767
Täällä ei aina mene niinkuin strömsössä!
🤔💩👎 Vieläkin möhlin joissakin asioissa ja jälkien korjaaminen on työlästä. Kompostoinnin jaloa taitoa en sitten opi m10132Maalla kun menee ulos
🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll6136Maalla kun menee ulos
🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist10150Konstit on monet
🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu5144Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa
🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon10142Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan
🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.9128Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani
😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H5112Kesäkausi alkamassa täällä
🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan3118Äitienpäivähampurilainen on syöty
😋🍔🍟 Namia oli. Alkaa tuo itsepalvelu mennä liian pitkälle. Kohta pitää ne ruoat paistaakin itse. Hyvää Yötä.17210Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa
🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.8143Ai pitiks tässä sanoa jotain?
🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy4101Bar in every cell
😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a15173Koko Suomi leipoo
🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)6127Kaikkea sitä kuuleekin
🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut7155Olen nauttinut alkoholia!
🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol10154Senkin verenimijä!
😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M17222Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria
🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti8176Sängyn luona ollut pitkään vilpoista
😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut6148Hauska muisto
🥰🛩🖥 Poikani ei vielä saanut pelata tietsikalla kun meillä kävi serkut yökylässä. Hänestä oli ihmeellistä, kun yksi i19316Hjärngympa
🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas18161