lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1074
Kommenttia
4767
Valssi kesällä,pusu pakkasella
😍 👓 👜 Tuo on vanha mukava sanonta pakkasesta. Mikäs sen paremmin lämmittäisikään, kun toisen ihmisen lähellä olo,5853Aika kiva ohjelma tuo areenan pentulive
😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoir28808Sää on kuin morsian
🤗💍🍁 sanonta tarkoittaa kaunista kesäpäivää. Mutta ei tämmöinen aurinkoinen syyspäiväkään mitenkään huono sään puolest0788Olisipa hän ollut täällä
😨🔪👍kun perunoita mandoliinilla viipaloidessani viipaloin palan peukalostani. Vaikka muuten suunnittelen backupit mon16773Olispa kiva jos voisi jotenkin sanoa miehelle
🥰🍕🪑 Minusta olisi kiva viettää kanssasi enemmän aikaa, ja haluaisin käydä kanssasi ulkona syömässä joku viikonloppu.20722Suomalaiset liikkuu liian vähän
🚶♀️❤🚶♂️me voitas joskus kauniilla säällä kävellä toisiamme kohti. Tavattaisiin puistonpenkillä piknikin merkeissä si80683Hiljaiseloa maalla
🤩 🍓 🐶 Mansikoita ja kirsikoita jääkaappi täynnä. Lisäksi olen valmiudessa, jos ennustettu ukkonen taas säikyttää tuo40672Sanotaan että numero 13
🇫🇮🤔👍 on huonon onnen luku. Taikauskoisia varten joissakin jenkkien kerrostaloissa on 13. kerros ja huone 13 jätetty26647Parisuhdekysymyksiä
🥰🧻☕ Tähän on poimittu joitakin asioita, jotka lööppilehtien mukaan ärsyttävät parisuhteessa. Itse suhtaudun ymmärtävä29629Haaveiden valtatielle yksi haave lisää
🙄❤🌝 Olishan se ollut romanttista istua tuolla mun partsilla yhdessä tsiikaamassa täysikuuta. Toinen mökin perintönä sa10575Olen asunut tässä jo kymmenen vuotta
🤔🛒🛍 eilen ekan kerran yksi mies tarjoutui kantamaan mun ostoskasseja. Hän oli maahanmuuttaja. Kainalossa hänellä ol76523Romantiikkaa 50 000 vuotta sitten
🥰🌞🕶 mielenkiiintoisia nuo dna-tutkimukset. Nyt on selvinnyt, ettå eurooppslaisilla on 1-4% neandertalin ihmisen dna:t31522Täällä joku kysyi mikä on pahin moka
🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viime11507Purran leikkaukset tappavat ihmisiä
Kaatunut vanhus odotti apua kaksi tuntia ja ehti kuolla ennenkuin apu tuli paikalle. https://yle.fi/a/74-20130866123483Ostin meille molemmille pakasteateriat
🥩🥩❤ sittarista. Jos meillä sattuu olemaan kiire muissa hommissa, niin voidaan lämmittää ne lounaaksi🥰34478- 30477
Vill du se utan glasögön
😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli28469Kuivat silmät - uusi kansantauti
🤔🥽🚿 älylaitteiden tuijottamisesta tulee helposti kuivat silmät. Lähelle tuijotettaessa aivot luulevat, että tehdään j20465Olipa kauhea järkytys tuo Tapani Kansan menehtyminen
😢🥀👎 kun miettii miten paljon hän elämänsä varrella on tuottanut iloa muille ihmisille ja sitten hän vaihtaa hiippaku66463Mulla on nyt kesätukka!
😍🪮✂ Vieläpä miehen leikkaama. Onneksi se sentään kasvaa takaisin. Yritän saada tutun polkkatukan takaisin. Keäfiiliks8459