Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Olisipa hän ollut täällä

    😨🔪👍kun perunoita mandoliinilla viipaloidessani viipaloin palan peukalostani. Vaikka muuten suunnittelen backupit mon
    Ikävä
    16
    721
  2. Hiljaiseloa maalla

    🤩 🍓 🐶 Mansikoita ja kirsikoita jääkaappi täynnä. Lisäksi olen valmiudessa, jos ennustettu ukkonen taas säikyttää tuo
    Ikävä
    40
    603
  3. Suomalaiset liikkuu liian vähän

    🚶‍♀️❤🚶‍♂️me voitas joskus kauniilla säällä kävellä toisiamme kohti. Tavattaisiin puistonpenkillä piknikin merkeissä si
    Ikävä
    80
    569
  4. Parisuhdekysymyksiä

    🥰🧻☕ Tähän on poimittu joitakin asioita, jotka lööppilehtien mukaan ärsyttävät parisuhteessa. Itse suhtaudun ymmärtävä
    Ikävä
    29
    467
  5. Olispa se söpöä

    🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤
    Ikävä
    30
    443
  6. Romantiikkaa 50 000 vuotta sitten

    🥰🌞🕶 mielenkiiintoisia nuo dna-tutkimukset. Nyt on selvinnyt, ettå eurooppslaisilla on 1-4% neandertalin ihmisen dna:t
    Ikävä
    31
    431
  7. Aika kiva ohjelma tuo areenan pentulive

    😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoir
    Ikävä
    28
    424
  8. Valssi kesällä,pusu pakkasella

    😍 👓 👜 Tuo on vanha mukava sanonta pakkasesta. Mikäs sen paremmin lämmittäisikään, kun toisen ihmisen lähellä olo,
    Ikävä
    5
    402
  9. Sano muikku!

    🥰🐟🍲 sanotaan, kun halutaan valokuviin iloinen ilme. Mulla on lounaaksi paistettuja muikkuja. Mökkivinkki on säästää l
    Ikävä
    48
    351
  10. Euroviisuissa ei takuulla ole ollut

    👈🟢🟢🙂🟢🟢👍 saunaa lavalla aiemmin. Minusta on vähän liikaa hypetystä Käärijän ympärillä. Ei kannattaisi nuolaista e
    Ikävä
    37
    342
  11. Aivotutkinta on mielenkiintoista

    🙄🧠🍨tälläinen multitaskaaminen, jossa katson samalla Titanikin uppoamista, ei ole aivoille hyväksi. Aivoja voi kehittä
    Ikävä
    29
    342
  12. Kannattaa huolehtia terveydestään

    🤕💉🩺 niin hyvin kuin osaa, ettei joudu sairalaan. Sitä voisi kuvitella olevansa hyvissä käsissä, kun on Suomessa suoma
    Ikävä
    15
    341
  13. Aivan ihanaa, kun on mies kotona

    🥰🧺🧹 joka auttaa hankalissa asioissa. Kaivattuni rassasi eilen pesukonneen nukkasihtiä. Sitä on tosi hankalaa saada av
    Ikävä
    30
    341
  14. Tietääkö kukaan mikä

    on tuo oranssi pallukka, jonka keskellä on numero? Se on ilmaantunut aloituksen yläpeukun vasemmalle puolelle.
    Ikävä
    11
    337
  15. Koirille on jo olemassa

    🥰🐕👍 ostoskärryt joissa omistaja työntelee lemmikkiään kaupan hyllyjen välissä. Mun naapurilla oli yhteen aikaan laste
    Ikävä
    65
    335
  16. Onni on pienissä asioissa

    🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤ Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella. Hyvä
    Ikävä
    11
    330
  17. Vill du se utan glasögön

    😊📚☕ Kyllä mun tulee luettua noi ruåttinkieliset mainokset. Onhan se hyvää kertausta. Ja on melkein kuin ulkomailla oli
    Ikävä
    28
    328
  18. Koirat eivät ole tyhmiä!

    🥰🐕🐈 tämä munkin oma muistaa kaikki ihmiset, jotka sitä ovat silittäneet vuosienkin päästä. Häntä alkaa heilahdella ja
    Ikävä
    23
    327
  19. 10-14 pv näkyy perseidit

    🥰❤👍parhaiten. Näyttää tulevan hyvä tarkkailusää. Kun paljon lähetän toiveita tähdenlentojen myötä, niin jokunen voi ko
    Ikävä
    23
    320
  20. Meitä oli hautausmaalla 6 henkeä

    😊👗✂ ja hellahuone sekä kamari. Toisella puolen oli seurakunnan iso huone ja papin kamari, jossa hän sai vaihtaa vaatte
    Ikävä
    12
    316