Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1157

Kommenttia

5261

1. Onni yksillä kesä kaikilla

😎🌞👍 onhan se kesäkin onnea. Lähden kokeilemaan miten eilen ostamani leka tehoaa kiilan kanssa pölleihin. Halkeaako yh
    Ikävä
    46
    1027
  2. Valssi kesällä,pusu pakkasella

😍 👓 👜 Tuo on vanha mukava sanonta pakkasesta. Mikäs sen paremmin lämmittäisikään, kun toisen ihmisen lähellä olo,
    Ikävä
    5
    974
  3. Sää on kuin morsian

🤗💍🍁 sanonta tarkoittaa kaunista kesäpäivää. Mutta ei tämmöinen aurinkoinen syyspäiväkään mitenkään huono sään puolest
    Ikävä
    0
    914
  4. Aika kiva ohjelma tuo areenan pentulive

😍🐶❤ ainoo vaan, että tulee keuhea koirakuume. Mulla on ollut vaan aikuisia rescue koiria. Olen luullut, että pentukoir
    Ikävä
    28
    861
  5. Olisipa hän ollut täällä

😨🔪👍kun perunoita mandoliinilla viipaloidessani viipaloin palan peukalostani. Vaikka muuten suunnittelen backupit mon
    Ikävä
    16
    799
  6. Hyvää viikonalkua!

😍🌦🌬 säätieteilijät lupailevat kesäkuulle mulle sopivaa tällaista vilpoisaa säätä. Toisaalta se tietää loppukesälle pa
    Ikävä
    20
    763
  7. Olispa kiva jos voisi jotenkin sanoa miehelle

🥰🍕🪑 Minusta olisi kiva viettää kanssasi enemmän aikaa, ja haluaisin käydä kanssasi ulkona syömässä joku viikonloppu.
    Ikävä
    20
    744
  8. Suomalaiset liikkuu liian vähän

🚶‍♀️❤🚶‍♂️me voitas joskus kauniilla säällä kävellä toisiamme kohti. Tavattaisiin puistonpenkillä piknikin merkeissä si
    Ikävä
    80
    736
  9. Sanotaan että numero 13

🇫🇮🤔👍 on huonon onnen luku. Taikauskoisia varten joissakin jenkkien kerrostaloissa on 13. kerros ja huone 13 jätetty
    Ikävä
    26
    728
  10. Hiljaiseloa maalla

🤩 🍓 🐶 Mansikoita ja kirsikoita jääkaappi täynnä. Lisäksi olen valmiudessa, jos ennustettu ukkonen taas säikyttää tuo
    Ikävä
    40
    684
  11. Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöist
    Ikävä
    21
    658
  12. Parisuhdekysymyksiä

🥰🧻☕ Tähän on poimittu joitakin asioita, jotka lööppilehtien mukaan ärsyttävät parisuhteessa. Itse suhtaudun ymmärtävä
    Ikävä
    29
    658
  13. Etsitään miestä, joka osaa

🤔🌳🪓 pilkkoa saunapuita, lämmittää saunaa, raivata pihaa ja kaataa puita. Pitää olla myös ajoleokkuri ja moottorisaha!
    Ikävä
    46
    612
  14. Haaveiden valtatielle yksi haave lisää

🙄❤🌝 Olishan se ollut romanttista istua tuolla mun partsilla yhdessä tsiikaamassa täysikuuta. Toinen mökin perintönä sa
    Ikävä
    10
    601
  15. Olen asunut tässä jo kymmenen vuotta

🤔🛒🛍 eilen ekan kerran yksi mies tarjoutui kantamaan mun ostoskasseja. Hän oli maahanmuuttaja. Kainalossa hänellä ol
    Ikävä
    76
    562
  16. Romantiikkaa 50 000 vuotta sitten

🥰🌞🕶 mielenkiiintoisia nuo dna-tutkimukset. Nyt on selvinnyt, ettå eurooppslaisilla on 1-4% neandertalin ihmisen dna:t
    Ikävä
    31
    545
  17. Täällä joku kysyi mikä on pahin moka

🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viime
    Ikävä
    11
    526
  18. Pinttyneitä tapoja

🤓🧇☕ voi muuttaa käytännöllisemmiksi. Luulin pitkään, että juhlamokka om ainoa kahvi. Mutta jonkun tarjouksen yhteyde
    Ikävä
    10
    510
  19. Ostin meille molemmille pakasteateriat

🥩🥩❤ sittarista. Jos meillä sattuu olemaan kiire muissa hommissa, niin voidaan lämmittää ne lounaaksi🥰
    Ikävä
    34
    508
  20. Purran leikkaukset tappavat ihmisiä

Kaatunut vanhus odotti apua kaksi tuntia ja ehti kuolla ennenkuin apu tuli paikalle. https://yle.fi/a/74-20130866
    Maailman menoa
    123
    507