Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1160

Kommenttia

5270

1. Mä pesen ihan vanhanaikaisesti vesiämpärin ja mikrokuituliinan kanssa. Hyvä ikkunalasta helpottaa puhdistusta, kun sillä saa kuivattua lasin näppärästi. Sen jälkeen ei tarvitse kuin kuivata reunat ja alaosa jollakin nöyhtäämättömällä kankaalla/pyyhkeellä. Ennen niitä ikkunoita kiillotettiin hesarilla. Se oli hyvä ikkunanpesuun, kun paperi imi kosteutta ja oli tarpeeksi pehmeää. Jossain vaiheessa painomuste muuttui huonommaksi niin että sormet olivat ihan mustat ikkunanpesun jälkeen.

Jos ikkunat pesee auringon paisteessa, niin silloin vesi kuivuu liian nopeasti ja laseihin jää harmaita laikkuja. Loraus etikkaa pesuvedessä vähentää niitä laikkuja, mutta mieluummin odottaa sitä kun aurinko ei paista laseihin suoraan.

Mun auto on parkkihallissa sisäpihan puoleisessa päädyssä toisessa kerroksessa. Silti se tulee ihan likaiseksi siellä seisoessaan.