Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletkos+koskaan+kyseenalaistanut+itseäsi/persoonallisuuttasi/totuuttasi/+egoasi?
29.10.2019 19:43
Ja+sinä+tietäisit+jos+kotiisi+hyökättäisiin+että+ainoastaan+sinut+haluttaisiin+hengiltä?
Hän+ei+varmaan+ollut+ennustaja?+Vai+luuletko+Niin?
”Antaisitko+sinä+lapsesi+maailman+hirveimmille+ihmisille+?+=+Terroristin+käsitys+jenkeistä.
Ehkä,+jos+hän+sillä+selviää+hengissä."
Siis+täh+taas....antaisit+siis+lapsesi+maailman+hirveimmille+ihmisille+raiskattavaksi+ja+silvottavaksi+jos+kuka+selviää?
Jaa+et+noudata+Suomen+lakia+etkä+säädöksiä....Mikäs+terroristi+sinä+sitten+luulet+olevasi+jos+et+kerran+ole+moisista+kuullut+aiemmin????+Hehhe
:'D+
"Ei+kukaan+kaipaa+aatemaailmaasi!"
Hyvät+illan+jatkot+sinulle+siis+vaikka+kaikkien+puolesta+puhutkin+ylimielisyyksissäsi+joka+on+näkynyt+kirjoituksistasi+jo+tovin+.
Tsau!
29.10.2019 19:40
Eipä+valheen+maailma+kestä+totuutta...
Päiville+pisteet!
29.10.2019 18:47
Muistaakseni+alkufilosofit+useammatkin+sanovat+jumalan+olevan+puhdas+täydellinen+järki.
Tietysti+ilman+henkilökohtaisia+"mieltymyksiä/taipumuksia"+ja+filosofia+on+tiedettä+nykypäivänä.
Muuuuuutta+sellaista+se+on.
29.10.2019 18:36
"Ei+tietenkään+kun+piti+räjäyttää+neljä+ihmistä+pommivyöllä!+Pitihän+se+kiirettä:-D"
Mitä+itse+tekisit+jos+muutama+viidakkomies+tulisi+rynnäköllä+kotiisi+tarkoituksena+tappaa+kaikki+macheteilla?+
Kuolisit+puolustaessa+kun+loppuaika+menisikin+sitten+viidakkomiehillä+perinteisissä+duunissa+(+eli+raiskatessa+ja+silpoessa)vai+päästäisitkö+kaikki+kärsimyksistään+kerralla?
Verrattavissa+oleva+asia.
"TODELLA!+Äijä+kun+oli+maailman+etsityin+terroristi,+joka+oli+vastuussa+satojen+ihmisten+hengenmenosta!"
Ja+jenkkien+presidentit+ovat+vastuussa+kuinka+monesta+kuolemasta?+
Aika+monesta+mut+lakastaan+ne+pois+äkkiä+eiks+je?
(Pikku+tekijä+tuo+terroristin+alku).
"Ei+jahtaa+ja+työpanos+on+tehty.+Kukaan+ei+edelleenkään+jahtaa!"
Onneksi+olkoon!+Ei+ne+Egyptin+orjatkaan+vanhuksina+enään+tehneet+paljoakaan+.
Muista+kuitenkin+noudattaa+sinulle+annettuja+sääntöjä+ja+normeja+:)+
"Nyt+olet+epälooginen?+Äsken+sanot,+että+olisivat+tappaneet+ja+nyt+taas+sen+kiellät?"
Minkä+kiellän?+:D+Isä+puolusti+lapsiaan+tekemällä+noin...
Antaisitko+sinä+lapsesi+maailman+hirveimmille+ihmisille+?+=+Terroristin+käsitys+jenkeistä.
"Huolesi+on+turha!+Katson+kyllä+tänään+'ensitreffit+alttarilla':-D+Ei+tämä+kaikille+ole+henki+ja+elämä."
Älä+pehmitä+päätäs+liikaa+telkulla;)
Ei+tämä+ole+minullekaan+mutta+ihmisten+näkökyvyttömyys+ja+sen+aukaisu+on.
29.10.2019 18:29
Sinulle+asia/aihe++sekä+totuus++sanat+tuovat+mieleen+mielikuvituksen/harhan+,+persut+ja+uskovaiset.++Ok
29.10.2019 16:27
"Olisi+toimittanut+lapset+muualle+niin+olisivat+selvinneet!+Unohdat,+että+hän+itse+räjäytti+heidät!"
Luultavasti+yritti+muttei+kerennyt.
"Terroristi+on+toiminnallaan+itse+rajannut+saamisiaan."
Täh?+Eli+nimeämällä+jonkun+terroristiksi+voit+kohdella+toista+miten+haluat+?+Aika+sivistynyttä+:'D+
"Lapsia+on+jo+kolme,+en+harrasta+terrorismia+eikä+kukaan+minua+jahtaa..."
Kyllä+jahtaa+jos+et+mene+töihin+orja.
"EI!+Kyllä+on+kyse+terroristista,+joka+itse+räjäytti+OMAT+LAPSENSA!"
Tuskinpa+olisi+räjäyttänyt+ellei+murhamiehet+olisi+tulleet+ovesta+läpi+tarkoituksenaan+murhata+koko+poppoo+lapsia+myöten.
Hän+ei+vaan+sallinut+lapsia+vietäväksi+pois+aivopesuun+jenkkeihin+tai+kidutettavaksi+(+Kuten+jenkit+tekee).
"Terroristi+lähtiessään+väkivallan+tielle+ansaitsee+kurjan+loppunsa!"
Jenkit+tosiaan+olivat+nyt+itse+siellä+terroristeina+toisten+mailla+väkivaltaa+kylväen+ja+kaiken+lisäksi+teko+oli+hyvin+merkityksetön,+asia+elää+eikä+kuole+jonkun+mukana.
Pelkkää+mediadraamaa+että+saadaan+taas+huomio+pois+kaltaisiltasi+tärkeämmistä+asioista+.
29.10.2019 16:18
Päivi+sai+kyllä+pisteet+meikäläiseltä:)+
Täyttä+asiaa+vaan+kertoo+mutta+totuushan+kirpaisee.
29.10.2019 16:06
Jospa+seuraavaan+bb'hen+saataisiin+vaikka+eläimiinsekaantuja+kilpailijaksi+tän+transun+jälkeen+niin+varmaan+tuolloinkin+porukka+ihastelisi+rohkeutta+olla+oma+itsensä...
Ihminenhän+on+eläin+,+nisäkäs+(+tieteen+mukaan+)+sillä+se+on+hyvä+sitten+perustella+ja+todeta+hyväksi+pride+juoksuilla.+
Voihan+sodoma+sentään!!!!
29.10.2019 14:28
Kyllä+synti+tulee+välittömästi+tarkasteluun+siihen+langetessa,+Luoja+ottaa+ihmisen+keskusteluun+jossa+asia+selkiytyy+eikä+ihmisen+itsensä+sopimana+aikana+joskus+iltasella+:'D
29.10.2019 13:33
On+jo+oma+oikeus+polttaa+ihan+missä+vaan.
Eipä+kukaan+ole+narissut+vaikka+torilla+ihmisten+ilmoilla+tuprutteleekin.+
Orjat+tietty+kulkee+niin+kuten+valtio+"isoveli"+sanelee+ja+pelkää+toimia+kuten+parhaaksi+näkee+rangaistuksen+pelossa.
Laillistaminen+siis+on+yks+lysti+....
29.10.2019 12:30
Ja+on+muuten+kivuliasta+psykologisesti+kun+vanha+persoonallisuus+"palaa"+pois+ja+kun+siitä+ei+millään+haluaisi+päästää+irti+mutta+kun+se+on+ainoa+vaihtoehto....antautua+Luojalle.
29.10.2019 12:17
On+mahdollista+ja+se+on+kuin+persoonallisuuden+reset+nappula+pohjaan+painettuna+kun+eteen+tulee...
Armosta+,+omilla+teoillani+en+sitä+aikaiseksi+saanut+ellei+synnissä+rypeminen+auttanut+siihen+:'D
29.10.2019 12:14
"Raukkamainen+oli+maailman+etsityin+mies+kun+piti+pikkulapsia+matkassa!+Ei+hänellä+ollut+tuon+kummempaa+loppua+näköpiirissä+eikä+pakopaikka+ole+mikään+’koti’!"
Minun+kotini+on+ainakin+siellä+missä+olen+,+maa+on+kotini+nyt+kunnes+matka+jatkuu+.
Toisin+on+sinulla+joka+vaatii+kotinsa+olevan+kuin+muotilehden+kannessa+....sellaista+paskakasaa+kutsuu+länsimaalainen+kodikseen.+(+täynnä+sielutonta+muovikrääsää).
Toisekseen+jenkitkö+eivät+tienneet+lapsien+olevan+siellä?+
Eikö+mies+saa+olla+lapsiensa+kanssa+yhdessä+samassa+paikassa?
Mietippä+sitä+sitten+jos+joskus+lapsia+saat...
"Paljonko+aijä+itse+varjeli+naisia+ja+lapsia+omissa+iskuissaan?+Ei+tässä+ole+’terveydestä’+kyse+eikä+mistään+reilusta+kaksintaistelusta+auringonlaskussa!+Ihmettelen+kyllä,+että+Tarkkispoika+palvoo+ja+diggaa+terroristeista+pahimpia?"
Nyt+on+kyse+jenkeistä+ja+lapsien+päälle+käymisestä+asein.
"Me+molemmat+tiedämme+asian+laidan."
Sinä+tunnut+kovasti+tietävän+ja+minä+lähinnä+ihmettelen+sinun+käytöstäsi+"varmuudessasi"+joka+perustuu+ennakkoluulojesi+harhoille.
29.10.2019 10:12
Maalaisjärki+ja+ihan+selvä+järki
https://www.youtube.com/watch?v=AWBZtnuBPrk
29.10.2019 09:53
Ei+polta+mutta+typeryytesi+sen+sijaan+ajaa+kyllä+minut+pois+tästä+kirjoittelusta+kanssasi+koska+luulet+omiasi+ja+näemmä+uskotkin+niihin.
Mikäs+siihen+räjäyttämiseen+oli+syynä?
Rynnäkkö+kotiin+ja+epävarmuus+mitä+rahan+ajamat+sotilaat+tekisivät.
Raukkamaisia+olivat+nyt+jenkit+kun+ammuskelemaan+menevät+sinne+missä+pieniä+lapsia.
Jos+se+mielestäsi+on+tervettä+niin+onneksesi+en+luekkaan+itseäni+"terveeksi"+raakalaisten+keskuudessa.
Varmaan+näet+"ystäväsi"+joksi+minuakin+luulet+seurassasi+nytkin?
Onnea+tosiaan+sinulle+vainoharhojesi+kanssa.
29.10.2019 09:34
Brändätty+lahko+kuten+muutkin?
Taivasten+valtakunta+on+ainoa+oikea+eikä+ihmisten+keksimät+pikku+puhekerhot.
29.10.2019 08:38
Mitä+minulla+ei+ole?
Saa+lainaa+yksityisillä+mutta+korot+ovat+yleensä+tähtitieteelliset.
Sinä+et+ehkä+saa+kun+et+mitään+muutakaan+aikaiseksi+kaiketi?
29.10.2019 08:36
Ehkäpä+lopetan+kanssasi+kirjoittelun+kun+haluat+väkisin+uskotella+itsellesi+minun+olevan+joku+vanha+tuttusi.
Ja+onnea+noihin+fantasioihisi+ja+selkeiden+asioiden+mitätöimiseen.
29.10.2019 08:33
Saa+muttei+virallisilta+tahoilta+:D
29.10.2019 08:22
9 / 73