USA presidentti vertaa koiran kuolemaan terroristin tappoa..

Anonyymi

.."Heidän tulisi nähdä, kuinka hän kuoli. Hän ei kuollut sankarina. Hän kuoli kuin pelkuri – itkien, vaikertaen ja kirkuen ja vetäen kolmea lasta mukaansa. Varma kuolema. Ja tiesi tunnelin päätyvän umpikujaan, Trump totesi..."
Onko tämä länsimaisen valtiopäämiehen puhetta nykyaikana? Tämähän on kuin kehitysmaajohtajien puheita? ja oikeastaan ovatko hekään julkisissa puheissaan puhuneet noin. Onko historian saatossa tällaisia puheita länsimaitten johtajien taholta. Putin puhui julkisesti , kun he tappoivat Lontoossa ihmisen ydinjätteellä, että petturit ansaitsevat helvetillisen lopun jne.
Hitlerillä oli kovia puheita, mutta oliko hänelläkään tällaista roskaa?
Hienoa on , että terroristit saadaan lopettamaan helvetilliset tekonsa, mutta joku raja sentään puheissa. Puheet ovat vaarallisia jos ne menevät tuolle Trumpin tasolle...

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa holokaustihömpältä. Miksi ei näytä filmiä, jos tulisi nähdä ja on nähnyt? Joulupukkkisatua koko juttu kukaan ei ole kuollut. Tuo johtajahan on jo ajat sitten paljastettu Mossadin agentiksi

      • Anonyymi

        Melkoisen sekopäistä on väittää ISIS-imaamia Mossadin agentiksi.

        Al-Bagdaad on todettu kuolleeksi.


      • Anonyymi

        Suurin hyötyjä Pohjois-Syyrian kansanmurhasta olisi Israel. Netanjahuhan on kehoittanut pommittamaan naisia, lapsia ja vanhuksia suojelevaa Erdogania. Assadin suunnitelmista Idlibin suhteen ei ole Bibi itkenyt. Ocalanin porukkahan on ilmoittanut ettei salli edes evakkorekeä. PKK pistää voittaessaan Assadin tukemana väärää äidinkieltä puhuvien pohjoissyyrialaisten talot sileäksi ja lähettää luodeista ja pommeista selvinneet kuolonmarsseille 'takaisin Keski-Aasiaan'.


    • Länsimaalainen sivistys on juurikin tuota parhaimmillaan...
      Hyökkäsivät siis toisen taloon jossa lapsia ja sitten haukkuvat itse päälle...hau hau.

      Ja maailman pikku johtajat antavat kiitosta suurelle johtajalle urotyöstä..

      Ihminen on hieno kapistus ai että! :DDD

      • Anonyymi

        Islam on käyttänyt kautta aikojen sodissa lapsia ihmiskilpinään. Rakennetaan esimerkiksi bunkkeri, jonka viereen tai katolle perustetaan koulu, tai lastentarha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Islam on käyttänyt kautta aikojen sodissa lapsia ihmiskilpinään. Rakennetaan esimerkiksi bunkkeri, jonka viereen tai katolle perustetaan koulu, tai lastentarha.

        Nyt ei kyse ollutkaan tuollaisesta vaan jenkkien rynnäköstä toisen tiluksille tappamaan missä oli myös lapsia.

        Mene tarinoimaan tarinatuvalle.


      • Täydet pisteet Trumpille. Osoittaa täysjärkisyyttään heikommille valtionjohtajille.
        Valitettavasti se ei paljon hyödytä, koska nämä ovat vihervasuhöpinän aivopesemiä ja mustan hiilen peitossa.


      • suoraanjaselkeästi kirjoitti:

        Täydet pisteet Trumpille. Osoittaa täysjärkisyyttään heikommille valtionjohtajille.
        Valitettavasti se ei paljon hyödytä, koska nämä ovat vihervasuhöpinän aivopesemiä ja mustan hiilen peitossa.

        Niin että murhan suunnittelu ja lasten kuoleminen siinä rytäkässä osoittaa mielestäsi täysjärkisyyttä...
        Normaalinsa psykopaatillakin.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Nyt ei kyse ollutkaan tuollaisesta vaan jenkkien rynnäköstä toisen tiluksille tappamaan missä oli myös lapsia.

        Mene tarinoimaan tarinatuvalle.

        Niinpä niin.

        Naisten ja lasten tappamisoikeus on vain terroristeilla. Tätä heidän etuaan tulee uskovaisten aina valvoa.


      • Anonyymi
        suoraanjaselkeästi kirjoitti:

        Täydet pisteet Trumpille. Osoittaa täysjärkisyyttään heikommille valtionjohtajille.
        Valitettavasti se ei paljon hyödytä, koska nämä ovat vihervasuhöpinän aivopesemiä ja mustan hiilen peitossa.

        Trumpin täysijärkisyyttä on kyllä aihetta epäillä.

        Pisteet kuitenkin Navy Sealsille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.

        Naisten ja lasten tappamisoikeus on vain terroristeilla. Tätä heidän etuaan tulee uskovaisten aina valvoa.

        Eli kannatat naisten ja lasten tappamista tännekin normiksi kun muutkin tekee Niin?
        Noh , sanotaanhan että porukassa tyhmyys tiivistyy


      • Anonyymi

        Tietääkseni ISIS seurasi Muhametin oppeja ja PKK seuraa Karl Marxin oppeja. Länsimainen sivistys perustuu seemiläisten mielisairaiden sepustusten sijaan Kantiin ja Keynesiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni ISIS seurasi Muhametin oppeja ja PKK seuraa Karl Marxin oppeja. Länsimainen sivistys perustuu seemiläisten mielisairaiden sepustusten sijaan Kantiin ja Keynesiin.

        Sinä näet sivistystä länsimaissa.
        Minä näen lähinnä orjuutta erilaisessa muodossa , henkistä köyhyyttä , ja kansan ajamista uusavuttomiksi teknologialla johon hyvinvointivaltio lopulta murtuu ...ihmisten osaamattomuuteen ilman apuvälineitä.
        Jos mielestäsi nykyiset koukkuselät älypuhelimineen ovat todistusta sivistyksestä niin on sinullakin aikamoinen näkemys kehityksestä.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Niin että murhan suunnittelu ja lasten kuoleminen siinä rytäkässä osoittaa mielestäsi täysjärkisyyttä...
        Normaalinsa psykopaatillakin.

        Tarkkispojalla on uusi komea nimimerkki, mutta jutut eivät silti parane! Murhanhimoinen terroristi on miehelle yhä suuri sankari vaikka tämä surmasi pommivyöllä itsensä lisäksi kolme lastaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkispojalla on uusi komea nimimerkki, mutta jutut eivät silti parane! Murhanhimoinen terroristi on miehelle yhä suuri sankari vaikka tämä surmasi pommivyöllä itsensä lisäksi kolme lastaan!

        En tiedä tarkkispojistasi eikä tämä murhattu ollut sankarini vaikka aamun fantasioissasi niin haluat unien jälkeen haaroväliäsi kaivella.

        Mitäpä itse tekisit jos kotiisi tunkeuduttaisiin ylivoimalla jossa perheesi olisi ja selvää on että he haluaisivat murhata koko poppoon?
        Hän päätti lähteä marttyyrina eikä halunnut lastensa joutuvat länsimaalaisen raha/itsekeskeinen robottien matkaan.

        Jenkit murhasivat nyt , ja väliä ei näemmä ollut että lapsia menee samaan syssyyn..
        Sellaista länsimaalaista sivistystä.
        Etkö todellakaan näe kuinka tuomitsijat itse tekevät samaa?

        Pysy sitten näkökyvyttömänä:'D
        Oikeuta lapsien murhat jatkossakin....onnea siis sinulle.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        En tiedä tarkkispojistasi eikä tämä murhattu ollut sankarini vaikka aamun fantasioissasi niin haluat unien jälkeen haaroväliäsi kaivella.

        Mitäpä itse tekisit jos kotiisi tunkeuduttaisiin ylivoimalla jossa perheesi olisi ja selvää on että he haluaisivat murhata koko poppoon?
        Hän päätti lähteä marttyyrina eikä halunnut lastensa joutuvat länsimaalaisen raha/itsekeskeinen robottien matkaan.

        Jenkit murhasivat nyt , ja väliä ei näemmä ollut että lapsia menee samaan syssyyn..
        Sellaista länsimaalaista sivistystä.
        Etkö todellakaan näe kuinka tuomitsijat itse tekevät samaa?

        Pysy sitten näkökyvyttömänä:'D
        Oikeuta lapsien murhat jatkossakin....onnea siis sinulle.

        ” En tiedä tarkkispojistasi eikä tämä murhattu ollut sankarini vaikka aamun fantasioissasi niin haluat unien jälkeen haaroväliäsi kaivella. ”

        Sinut Tarkkis tunnistaa sanamuodoista ja haaroväleistä kilometrun päähän! Varpaasi taas näkyy:-D

        ”Mitäpä itse tekisit jos kotiisi tunkeuduttaisiin ylivoimalla jossa perheesi olisi ja selvää on että he haluaisivat murhata koko poppoon?”

        Jos olisin patamusta terroristi niin tuskin kyseessä olisi mikään ”kotini” vaan piilopaikka ja saisin todella ansaitsemani lopun, jollon sadat neotsyet paratiisissa minua odottaa! Maan päällä kun minuun kohdistuu vain uhrien viha ja maisten kiroukset!

        Kyllä terroristit piinaavat myös iki-ihanaa Venäjää vaikket taas muista....


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” En tiedä tarkkispojistasi eikä tämä murhattu ollut sankarini vaikka aamun fantasioissasi niin haluat unien jälkeen haaroväliäsi kaivella. ”

        Sinut Tarkkis tunnistaa sanamuodoista ja haaroväleistä kilometrun päähän! Varpaasi taas näkyy:-D

        ”Mitäpä itse tekisit jos kotiisi tunkeuduttaisiin ylivoimalla jossa perheesi olisi ja selvää on että he haluaisivat murhata koko poppoon?”

        Jos olisin patamusta terroristi niin tuskin kyseessä olisi mikään ”kotini” vaan piilopaikka ja saisin todella ansaitsemani lopun, jollon sadat neotsyet paratiisissa minua odottaa! Maan päällä kun minuun kohdistuu vain uhrien viha ja maisten kiroukset!

        Kyllä terroristit piinaavat myös iki-ihanaa Venäjää vaikket taas muista....

        Ehkäpä lopetan kanssasi kirjoittelun kun haluat väkisin uskotella itsellesi minun olevan joku vanha tuttusi.
        Ja onnea noihin fantasioihisi ja selkeiden asioiden mitätöimiseen.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ehkäpä lopetan kanssasi kirjoittelun kun haluat väkisin uskotella itsellesi minun olevan joku vanha tuttusi.
        Ja onnea noihin fantasioihisi ja selkeiden asioiden mitätöimiseen.

        HeHe! Alkoiko maa polttamaan? Sinut on aina naurettavan helppo tunnistaa kun et osaa muuttaa tyyliäsi!

        Ukko itse räjäytti itsensä ja mukaansa ottamat kolme lasta! Toki sinä olisit ollut tervetullut antamaan hänelle lähtösuukon:-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        HeHe! Alkoiko maa polttamaan? Sinut on aina naurettavan helppo tunnistaa kun et osaa muuttaa tyyliäsi!

        Ukko itse räjäytti itsensä ja mukaansa ottamat kolme lasta! Toki sinä olisit ollut tervetullut antamaan hänelle lähtösuukon:-D

        Ei polta mutta typeryytesi sen sijaan ajaa kyllä minut pois tästä kirjoittelusta kanssasi koska luulet omiasi ja näemmä uskotkin niihin.
        Mikäs siihen räjäyttämiseen oli syynä?
        Rynnäkkö kotiin ja epävarmuus mitä rahan ajamat sotilaat tekisivät.
        Raukkamaisia olivat nyt jenkit kun ammuskelemaan menevät sinne missä pieniä lapsia.
        Jos se mielestäsi on tervettä niin onneksesi en luekkaan itseäni "terveeksi" raakalaisten keskuudessa.

        Varmaan näet "ystäväsi" joksi minuakin luulet seurassasi nytkin?
        Onnea tosiaan sinulle vainoharhojesi kanssa.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ei polta mutta typeryytesi sen sijaan ajaa kyllä minut pois tästä kirjoittelusta kanssasi koska luulet omiasi ja näemmä uskotkin niihin.
        Mikäs siihen räjäyttämiseen oli syynä?
        Rynnäkkö kotiin ja epävarmuus mitä rahan ajamat sotilaat tekisivät.
        Raukkamaisia olivat nyt jenkit kun ammuskelemaan menevät sinne missä pieniä lapsia.
        Jos se mielestäsi on tervettä niin onneksesi en luekkaan itseäni "terveeksi" raakalaisten keskuudessa.

        Varmaan näet "ystäväsi" joksi minuakin luulet seurassasi nytkin?
        Onnea tosiaan sinulle vainoharhojesi kanssa.

        ” Mikäs siihen räjäyttämiseen oli syynä?
        Rynnäkkö kotiin ja epävarmuus mitä rahan ajamat sotilaat tekisivät.”

        Mikä ihmeen epätietoisuus? Jenkit olivat tulossa tappamaan häntä! Kiinniottotilanteessa johtaja kannattaa aina surmata niin säästyy jatkossa panttivankikiistoista!

        ”Raukkamaisia olivat nyt jenkit kun ammuskelemaan menevät sinne missä pieniä lapsia.”

        Raukkamainen oli maailman etsityin mies kun piti pikkulapsia matkassa! Ei hänellä ollut tuon kummempaa loppua näköpiirissä eikä pakopaikka ole mikään ’koti’!

        ”Jos se mielestäsi on tervettä niin onneksesi en luekkaan itseäni "terveeksi" raakalaisten keskuudessa.”

        Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?

        ”Varmaan näet "ystäväsi" joksi minuakin luulet seurassasi nytkin?
        Onnea tosiaan sinulle vainoharhojesi kanssa.”

        Me molemmat tiedämme asian laidan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Mikäs siihen räjäyttämiseen oli syynä?
        Rynnäkkö kotiin ja epävarmuus mitä rahan ajamat sotilaat tekisivät.”

        Mikä ihmeen epätietoisuus? Jenkit olivat tulossa tappamaan häntä! Kiinniottotilanteessa johtaja kannattaa aina surmata niin säästyy jatkossa panttivankikiistoista!

        ”Raukkamaisia olivat nyt jenkit kun ammuskelemaan menevät sinne missä pieniä lapsia.”

        Raukkamainen oli maailman etsityin mies kun piti pikkulapsia matkassa! Ei hänellä ollut tuon kummempaa loppua näköpiirissä eikä pakopaikka ole mikään ’koti’!

        ”Jos se mielestäsi on tervettä niin onneksesi en luekkaan itseäni "terveeksi" raakalaisten keskuudessa.”

        Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?

        ”Varmaan näet "ystäväsi" joksi minuakin luulet seurassasi nytkin?
        Onnea tosiaan sinulle vainoharhojesi kanssa.”

        Me molemmat tiedämme asian laidan.

        "Raukkamainen oli maailman etsityin mies kun piti pikkulapsia matkassa! Ei hänellä ollut tuon kummempaa loppua näköpiirissä eikä pakopaikka ole mikään ’koti’!"

        Minun kotini on ainakin siellä missä olen , maa on kotini nyt kunnes matka jatkuu .
        Toisin on sinulla joka vaatii kotinsa olevan kuin muotilehden kannessa ....sellaista paskakasaa kutsuu länsimaalainen kodikseen. ( täynnä sielutonta muovikrääsää).
        Toisekseen jenkitkö eivät tienneet lapsien olevan siellä?
        Eikö mies saa olla lapsiensa kanssa yhdessä samassa paikassa?
        Mietippä sitä sitten jos joskus lapsia saat...

        "Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?"

        Nyt on kyse jenkeistä ja lapsien päälle käymisestä asein.

        "Me molemmat tiedämme asian laidan."

        Sinä tunnut kovasti tietävän ja minä lähinnä ihmettelen sinun käytöstäsi "varmuudessasi" joka perustuu ennakkoluulojesi harhoille.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        "Raukkamainen oli maailman etsityin mies kun piti pikkulapsia matkassa! Ei hänellä ollut tuon kummempaa loppua näköpiirissä eikä pakopaikka ole mikään ’koti’!"

        Minun kotini on ainakin siellä missä olen , maa on kotini nyt kunnes matka jatkuu .
        Toisin on sinulla joka vaatii kotinsa olevan kuin muotilehden kannessa ....sellaista paskakasaa kutsuu länsimaalainen kodikseen. ( täynnä sielutonta muovikrääsää).
        Toisekseen jenkitkö eivät tienneet lapsien olevan siellä?
        Eikö mies saa olla lapsiensa kanssa yhdessä samassa paikassa?
        Mietippä sitä sitten jos joskus lapsia saat...

        "Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?"

        Nyt on kyse jenkeistä ja lapsien päälle käymisestä asein.

        "Me molemmat tiedämme asian laidan."

        Sinä tunnut kovasti tietävän ja minä lähinnä ihmettelen sinun käytöstäsi "varmuudessasi" joka perustuu ennakkoluulojesi harhoille.

        ” Minun kotini on ainakin siellä missä olen”

        Minun taas ei ole silloin kun matkustan metrolla. Vasta kotona teen tuon havainnon.

        ”Toisin on sinulla joka vaatii kotinsa olevan kuin muotilehden kannessa ....sellaista paskakasaa kutsuu länsimaalainen kodikseen. ( täynnä sielutonta muovikrääsää).”

        Et tiedä/tunne minua ja silti esität omia kuvitelmiasi?

        ”Toisekseen jenkitkö eivät tienneet lapsien olevan siellä? ”

        Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!

        ”Eikö mies saa olla lapsiensa kanssa yhdessä samassa paikassa?”

        Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan.

        ”Mietippä sitä sitten jos joskus lapsia saat...”

        Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa...

        "Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?"

        Nyt on kyse jenkeistä ja lapsien päälle käymisestä asein.”

        EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!

        "Me molemmat tiedämme asian laidan."
        Sinä tunnut kovasti tietävän ja minä lähinnä ihmettelen sinun käytöstäsi "varmuudessasi" joka perustuu ennakkoluulojesi harhoille.”

        Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Minun kotini on ainakin siellä missä olen”

        Minun taas ei ole silloin kun matkustan metrolla. Vasta kotona teen tuon havainnon.

        ”Toisin on sinulla joka vaatii kotinsa olevan kuin muotilehden kannessa ....sellaista paskakasaa kutsuu länsimaalainen kodikseen. ( täynnä sielutonta muovikrääsää).”

        Et tiedä/tunne minua ja silti esität omia kuvitelmiasi?

        ”Toisekseen jenkitkö eivät tienneet lapsien olevan siellä? ”

        Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!

        ”Eikö mies saa olla lapsiensa kanssa yhdessä samassa paikassa?”

        Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan.

        ”Mietippä sitä sitten jos joskus lapsia saat...”

        Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa...

        "Paljonko aijä itse varjeli naisia ja lapsia omissa iskuissaan? Ei tässä ole ’terveydestä’ kyse eikä mistään reilusta kaksintaistelusta auringonlaskussa! Ihmettelen kyllä, että Tarkkispoika palvoo ja diggaa terroristeista pahimpia?"

        Nyt on kyse jenkeistä ja lapsien päälle käymisestä asein.”

        EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!

        "Me molemmat tiedämme asian laidan."
        Sinä tunnut kovasti tietävän ja minä lähinnä ihmettelen sinun käytöstäsi "varmuudessasi" joka perustuu ennakkoluulojesi harhoille.”

        Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!

        "Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!"

        Luultavasti yritti muttei kerennyt.

        "Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan."

        Täh? Eli nimeämällä jonkun terroristiksi voit kohdella toista miten haluat ? Aika sivistynyttä :'D

        "Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa..."

        Kyllä jahtaa jos et mene töihin orja.

        "EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!"

        Tuskinpa olisi räjäyttänyt ellei murhamiehet olisi tulleet ovesta läpi tarkoituksenaan murhata koko poppoo lapsia myöten.
        Hän ei vaan sallinut lapsia vietäväksi pois aivopesuun jenkkeihin tai kidutettavaksi ( Kuten jenkit tekee).

        "Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!"

        Jenkit tosiaan olivat nyt itse siellä terroristeina toisten mailla väkivaltaa kylväen ja kaiken lisäksi teko oli hyvin merkityksetön, asia elää eikä kuole jonkun mukana.
        Pelkkää mediadraamaa että saadaan taas huomio pois kaltaisiltasi tärkeämmistä asioista .


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        "Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!"

        Luultavasti yritti muttei kerennyt.

        "Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan."

        Täh? Eli nimeämällä jonkun terroristiksi voit kohdella toista miten haluat ? Aika sivistynyttä :'D

        "Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa..."

        Kyllä jahtaa jos et mene töihin orja.

        "EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!"

        Tuskinpa olisi räjäyttänyt ellei murhamiehet olisi tulleet ovesta läpi tarkoituksenaan murhata koko poppoo lapsia myöten.
        Hän ei vaan sallinut lapsia vietäväksi pois aivopesuun jenkkeihin tai kidutettavaksi ( Kuten jenkit tekee).

        "Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!"

        Jenkit tosiaan olivat nyt itse siellä terroristeina toisten mailla väkivaltaa kylväen ja kaiken lisäksi teko oli hyvin merkityksetön, asia elää eikä kuole jonkun mukana.
        Pelkkää mediadraamaa että saadaan taas huomio pois kaltaisiltasi tärkeämmistä asioista .

        ""Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!"
        Luultavasti yritti muttei kerennyt."

        Ei tietenkään kun piti räjäyttää neljä ihmistä pommivyöllä! Pitihän se kiirettä:-D

        "Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan."
        Täh? Eli nimeämällä jonkun terroristiksi voit kohdella toista miten haluat ? Aika sivistynyttä :'D "

        TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!

        "Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa..."
        Kyllä jahtaa jos et mene töihin orja."

        Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!

        "EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!"
        Tuskinpa olisi räjäyttänyt ellei murhamiehet olisi tulleet ovesta läpi tarkoituksenaan murhata koko poppoo lapsia myöten."

        Älä nyt suotta valehtele! Vielä suuremman konnan eli Osaman vaimot ja lapset säästettiin! Miehellä oli sama logiikka kuin Göbbelsillä, että ei ole heilläkään elämää ohne mich. Mennään sitten im bunde!

        "Hän ei vaan sallinut lapsia vietäväksi pois aivopesuun jenkkeihin tai kidutettavaksi ( Kuten jenkit tekee)."

        Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?

        "Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!"
        Jenkit tosiaan olivat nyt itse siellä terroristeina toisten mailla väkivaltaa kylväen ja kaiken lisäksi teko oli hyvin merkityksetön, asia elää eikä kuole jonkun mukana."

        Aate saa aina vakavan iskun kun käärmeen pää murskataan! Myös Stalin koki kusilammikkonsa ja kansa leireillä vapautui!

        "Pelkkää mediadraamaa että saadaan taas huomio pois kaltaisiltasi tärkeämmistä asioista ."

        Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Olisi toimittanut lapset muualle niin olisivat selvinneet! Unohdat, että hän itse räjäytti heidät!"
        Luultavasti yritti muttei kerennyt."

        Ei tietenkään kun piti räjäyttää neljä ihmistä pommivyöllä! Pitihän se kiirettä:-D

        "Terroristi on toiminnallaan itse rajannut saamisiaan."
        Täh? Eli nimeämällä jonkun terroristiksi voit kohdella toista miten haluat ? Aika sivistynyttä :'D "

        TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!

        "Lapsia on jo kolme, en harrasta terrorismia eikä kukaan minua jahtaa..."
        Kyllä jahtaa jos et mene töihin orja."

        Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!

        "EI! Kyllä on kyse terroristista, joka itse räjäytti OMAT LAPSENSA!"
        Tuskinpa olisi räjäyttänyt ellei murhamiehet olisi tulleet ovesta läpi tarkoituksenaan murhata koko poppoo lapsia myöten."

        Älä nyt suotta valehtele! Vielä suuremman konnan eli Osaman vaimot ja lapset säästettiin! Miehellä oli sama logiikka kuin Göbbelsillä, että ei ole heilläkään elämää ohne mich. Mennään sitten im bunde!

        "Hän ei vaan sallinut lapsia vietäväksi pois aivopesuun jenkkeihin tai kidutettavaksi ( Kuten jenkit tekee)."

        Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?

        "Terroristi lähtiessään väkivallan tielle ansaitsee kurjan loppunsa!"
        Jenkit tosiaan olivat nyt itse siellä terroristeina toisten mailla väkivaltaa kylväen ja kaiken lisäksi teko oli hyvin merkityksetön, asia elää eikä kuole jonkun mukana."

        Aate saa aina vakavan iskun kun käärmeen pää murskataan! Myös Stalin koki kusilammikkonsa ja kansa leireillä vapautui!

        "Pelkkää mediadraamaa että saadaan taas huomio pois kaltaisiltasi tärkeämmistä asioista ."

        Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä.

        "Ei tietenkään kun piti räjäyttää neljä ihmistä pommivyöllä! Pitihän se kiirettä:-D"

        Mitä itse tekisit jos muutama viidakkomies tulisi rynnäköllä kotiisi tarkoituksena tappaa kaikki macheteilla?
        Kuolisit puolustaessa kun loppuaika menisikin sitten viidakkomiehillä perinteisissä duunissa ( eli raiskatessa ja silpoessa)vai päästäisitkö kaikki kärsimyksistään kerralla?
        Verrattavissa oleva asia.

        "TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!"

        Ja jenkkien presidentit ovat vastuussa kuinka monesta kuolemasta?
        Aika monesta mut lakastaan ne pois äkkiä eiks je?
        (Pikku tekijä tuo terroristin alku).

        "Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!"

        Onneksi olkoon! Ei ne Egyptin orjatkaan vanhuksina enään tehneet paljoakaan .
        Muista kuitenkin noudattaa sinulle annettuja sääntöjä ja normeja :)

        "Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?"

        Minkä kiellän? :D Isä puolusti lapsiaan tekemällä noin...
        Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        "Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä."

        Älä pehmitä päätäs liikaa telkulla;)
        Ei tämä ole minullekaan mutta ihmisten näkökyvyttömyys ja sen aukaisu on.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        "Ei tietenkään kun piti räjäyttää neljä ihmistä pommivyöllä! Pitihän se kiirettä:-D"

        Mitä itse tekisit jos muutama viidakkomies tulisi rynnäköllä kotiisi tarkoituksena tappaa kaikki macheteilla?
        Kuolisit puolustaessa kun loppuaika menisikin sitten viidakkomiehillä perinteisissä duunissa ( eli raiskatessa ja silpoessa)vai päästäisitkö kaikki kärsimyksistään kerralla?
        Verrattavissa oleva asia.

        "TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!"

        Ja jenkkien presidentit ovat vastuussa kuinka monesta kuolemasta?
        Aika monesta mut lakastaan ne pois äkkiä eiks je?
        (Pikku tekijä tuo terroristin alku).

        "Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!"

        Onneksi olkoon! Ei ne Egyptin orjatkaan vanhuksina enään tehneet paljoakaan .
        Muista kuitenkin noudattaa sinulle annettuja sääntöjä ja normeja :)

        "Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?"

        Minkä kiellän? :D Isä puolusti lapsiaan tekemällä noin...
        Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        "Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä."

        Älä pehmitä päätäs liikaa telkulla;)
        Ei tämä ole minullekaan mutta ihmisten näkökyvyttömyys ja sen aukaisu on.

        ”Mitä itse tekisit jos muutama viidakkomies tulisi rynnäköllä kotiisi tarkoituksena tappaa kaikki macheteilla?
        Kuolisit puolustaessa kun loppuaika menisikin sitten viidakkomiehillä perinteisissä duunissa ( eli raiskatessa ja silpoessa)vai päästäisitkö kaikki kärsimyksistään kerralla?
        Verrattavissa oleva asia.”

        Ei ole vaan erittäin älytön rinnastus. Kyseessä oli USA:n erikoisjoukot, jotka evät käytä viidakkoveitsiä. Terroristin oma hengenlähtö oli selviö, mutta ei muille olisi käynyt kuinkaan! Omien lasten räjäyttäminen oli uskonnollista fanatismia!

        "TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!"
        Ja jenkkien presidentit ovat vastuussa kuinka monesta kuolemasta?
        Aika monesta mut lakastaan ne pois äkkiä eiks je?
        (Pikku tekijä tuo terroristin alku).”

        Toinen heikko rinnastus eli terroristeista pahin ja maan presidentti. Ellet näe eroa niin ei voi mitään.

        "Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!"
        Onneksi olkoon! Ei ne Egyptin orjatkaan vanhuksina enään tehneet paljoakaan .
        Muista kuitenkin noudattaa sinulle annettuja sääntöjä ja normeja :) ”

        Onneksi sellaisia ei ole eikä kukaan ole niitä tarjonnut.

        "Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?"
        Minkä kiellän? :D Isä puolusti lapsiaan tekemällä noin...”

        Olipa heikko puolustus!

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.”

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä.

        "Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä."
        Älä pehmitä päätäs liikaa telkulla;)”

        Eipä se tuosta ainakaan pehmene.

        ”Ei tämä ole minullekaan mutta ihmisten näkökyvyttömyys ja sen aukaisu on.”

        Luuletko aukaisevasi jotakin? Eiköhän se mielipiteen eroosio kulje toisin päin! Ei 0,3 % juurikaan muuta 99,7:ää, mutta toisin päin voi niin tapahtua. Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Mitä itse tekisit jos muutama viidakkomies tulisi rynnäköllä kotiisi tarkoituksena tappaa kaikki macheteilla?
        Kuolisit puolustaessa kun loppuaika menisikin sitten viidakkomiehillä perinteisissä duunissa ( eli raiskatessa ja silpoessa)vai päästäisitkö kaikki kärsimyksistään kerralla?
        Verrattavissa oleva asia.”

        Ei ole vaan erittäin älytön rinnastus. Kyseessä oli USA:n erikoisjoukot, jotka evät käytä viidakkoveitsiä. Terroristin oma hengenlähtö oli selviö, mutta ei muille olisi käynyt kuinkaan! Omien lasten räjäyttäminen oli uskonnollista fanatismia!

        "TODELLA! Äijä kun oli maailman etsityin terroristi, joka oli vastuussa satojen ihmisten hengenmenosta!"
        Ja jenkkien presidentit ovat vastuussa kuinka monesta kuolemasta?
        Aika monesta mut lakastaan ne pois äkkiä eiks je?
        (Pikku tekijä tuo terroristin alku).”

        Toinen heikko rinnastus eli terroristeista pahin ja maan presidentti. Ellet näe eroa niin ei voi mitään.

        "Ei jahtaa ja työpanos on tehty. Kukaan ei edelleenkään jahtaa!"
        Onneksi olkoon! Ei ne Egyptin orjatkaan vanhuksina enään tehneet paljoakaan .
        Muista kuitenkin noudattaa sinulle annettuja sääntöjä ja normeja :) ”

        Onneksi sellaisia ei ole eikä kukaan ole niitä tarjonnut.

        "Nyt olet epälooginen? Äsken sanot, että olisivat tappaneet ja nyt taas sen kiellät?"
        Minkä kiellän? :D Isä puolusti lapsiaan tekemällä noin...”

        Olipa heikko puolustus!

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.”

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä.

        "Huolesi on turha! Katson kyllä tänään 'ensitreffit alttarilla':-D Ei tämä kaikille ole henki ja elämä."
        Älä pehmitä päätäs liikaa telkulla;)”

        Eipä se tuosta ainakaan pehmene.

        ”Ei tämä ole minullekaan mutta ihmisten näkökyvyttömyys ja sen aukaisu on.”

        Luuletko aukaisevasi jotakin? Eiköhän se mielipiteen eroosio kulje toisin päin! Ei 0,3 % juurikaan muuta 99,7:ää, mutta toisin päin voi niin tapahtua. Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!

        Ja sinä tietäisit jos kotiisi hyökättäisiin että ainoastaan sinut haluttaisiin hengiltä?
        Hän ei varmaan ollut ennustaja? Vai luuletko Niin?

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä."

        Siis täh taas....antaisit siis lapsesi maailman hirveimmille ihmisille raiskattavaksi ja silvottavaksi jos kuka selviää?

        Jaa et noudata Suomen lakia etkä säädöksiä....Mikäs terroristi sinä sitten luulet olevasi jos et kerran ole moisista kuullut aiemmin???? Hehhe

        :'D

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Hyvät illan jatkot sinulle siis vaikka kaikkien puolesta puhutkin ylimielisyyksissäsi joka on näkynyt kirjoituksistasi jo tovin .

        Tsau!


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja sinä tietäisit jos kotiisi hyökättäisiin että ainoastaan sinut haluttaisiin hengiltä?
        Hän ei varmaan ollut ennustaja? Vai luuletko Niin?

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä."

        Siis täh taas....antaisit siis lapsesi maailman hirveimmille ihmisille raiskattavaksi ja silvottavaksi jos kuka selviää?

        Jaa et noudata Suomen lakia etkä säädöksiä....Mikäs terroristi sinä sitten luulet olevasi jos et kerran ole moisista kuullut aiemmin???? Hehhe

        :'D

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Hyvät illan jatkot sinulle siis vaikka kaikkien puolesta puhutkin ylimielisyyksissäsi joka on näkynyt kirjoituksistasi jo tovin .

        Tsau!

        "Ja sinä tietäisit jos kotiisi hyökättäisiin että ainoastaan sinut haluttaisiin hengiltä?
        Hän ei varmaan ollut ennustaja? Vai luuletko Niin?"

        Terroristille pitäisi vastustajan toimintatavat olla aika selkeät! Osaman tapauksesta on sekä elokuva että kirja.

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä."

        "Siis täh taas....antaisit siis lapsesi maailman hirveimmille ihmisille raiskattavaksi ja silvottavaksi jos kuka selviää?"

        No niin hirveälle en antaisi! Luulitko, että antaisin sinulle? Sitä en tarkoittanut:-D

        "Jaa et noudata Suomen lakia etkä säädöksiä....Mikäs terroristi sinä sitten luulet olevasi jos et kerran ole moisista kuullut aiemmin???? Hehhe"

        En ole väittänyt olevani terroristi eikä siihen virkaan eläytyminen onnistu helposti! Ehkä 0,3:n prosentin taustatuki auttaa sinua siinä?

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Hyvät illan jatkot sinulle siis vaikka kaikkien puolesta puhutkin ylimielisyyksissäsi joka on näkynyt kirjoituksistasi jo tovin ."

        Kiitos kehuista. En puhu kaikkien puolesta, sillä se 99,7 % riittää kyllä. Luulisi 500 sanomaa Rytistä opettaneen sinulle, ettei seuraajista ole puolellasi tungosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sinä tietäisit jos kotiisi hyökättäisiin että ainoastaan sinut haluttaisiin hengiltä?
        Hän ei varmaan ollut ennustaja? Vai luuletko Niin?"

        Terroristille pitäisi vastustajan toimintatavat olla aika selkeät! Osaman tapauksesta on sekä elokuva että kirja.

        ”Antaisitko sinä lapsesi maailman hirveimmille ihmisille ? = Terroristin käsitys jenkeistä.

        Ehkä, jos hän sillä selviää hengissä."

        "Siis täh taas....antaisit siis lapsesi maailman hirveimmille ihmisille raiskattavaksi ja silvottavaksi jos kuka selviää?"

        No niin hirveälle en antaisi! Luulitko, että antaisin sinulle? Sitä en tarkoittanut:-D

        "Jaa et noudata Suomen lakia etkä säädöksiä....Mikäs terroristi sinä sitten luulet olevasi jos et kerran ole moisista kuullut aiemmin???? Hehhe"

        En ole väittänyt olevani terroristi eikä siihen virkaan eläytyminen onnistu helposti! Ehkä 0,3:n prosentin taustatuki auttaa sinua siinä?

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Hyvät illan jatkot sinulle siis vaikka kaikkien puolesta puhutkin ylimielisyyksissäsi joka on näkynyt kirjoituksistasi jo tovin ."

        Kiitos kehuista. En puhu kaikkien puolesta, sillä se 99,7 % riittää kyllä. Luulisi 500 sanomaa Rytistä opettaneen sinulle, ettei seuraajista ole puolellasi tungosta?

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Kukas se menee sekaisin omissa jutuissaan?

        Tsau;)


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        "Ei kukaan kaipaa aatemaailmaasi!"

        Kukas se menee sekaisin omissa jutuissaan?

        Tsau;)

        En laisinkaan! Eivät vaan ole taas järkeviä rinnastuksia...


    • Anonyymi

      Isisin johtajan kuolemaa Suomessakin arvostettiin maanpuolustus koulustakin, siellä tiedetään jo isiksen vasta iskuista ja samoin Rinne samaa mieltä, ettei tämä lannista.
      Onhan Suomesta lähtenyt isiksen riveihin porukkaa ja Suomessa on paljonkin isikseläisiä ja tukijoita sitäkin enempi.
      Pitää turpansa kiinni, sanoa, että isiksen aika on loppunut, eikä lähteä mukaan levittää tautia eteenpäin. Halutaan Suomenkin maaperälle sotaa.

    • Anonyymi

      ..siis se mitä amerikkalaiset tekivät on oikein, terroristeja vastaan käydään sotaan, koska mikään muu ei auta. Kysymyksessä on alkeellinen tapa ilmaista asiaa. Tyhmää ja törkeää..

    • Anonyymi

      Tämä samainen jenkkilä on tukenut ISISIN synnyttäneitä sunnilaisia arabeja Irakissa tappaneita ja Assadin ISISIA vahvistaneita kavereita PKK:n kurdeja Syyriassa. Trumpilla on kovat puheet. Oliko samanlaisia puheita PKK:n tappaessa Amerikan, Venäjän ja Assadin siunauksella Pohjois-Syyriassa turkmeeneja, sunnilaisia arabeja ja assyrialaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1696
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1196
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1183
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1076
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1007
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      874
    Aihe