andrukela-

⊢⊤T⊥†⟛⍕⫟
~=≔≡⊧⊨⊬⊭≅=≤:≐≠:=≜≝
⊂⊃∪U∩𝕌⍝∈⊄⊅⊇⊆⋐
◅∨⨇∧≪∀⟨⟩Δ<>≫⍱≺ <•▻
𝕬 𝕭 𝕮 𝕯 𝕰 𝕱 𝕲 𝕳 𝕴 𝕵 𝕶 𝕷 𝕸 𝕹 𝕺 𝕻 𝕼 𝕽 𝕾 𝕿 𝖀 𝖁 𝖂 𝖃 𝖄 𝖅
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 265 kommenttia
- Tuskin olet. Et ainakaan, jos jatkat tolla samalla radalla. Jos jatkossakin hoidat vastoinkäymiset tuolla tavalla ei sinulla tule olemaan mitään ongelmaa. Uskon.
- Kelasin täs et olen lopullisesti pilannut mielenterveyteni ja aivokemiani. Hups, sinne meni.
- Pikkujuttuja. Joka/mikä esim. unohtuu helposti ja me ei olla yo-kokeissa. Kyllä melkein jokainen tajuaa ne virheet, mutta useimmat eivät ole tarpeeksi autistisia jäämään tarkistelemaan sitä lastenfoorumin roskapostausta. Varsinkin, jos on päihtynyt, valvonut tai molemmat tekksti menen tälllee, koska ilmiselvät syyt.
- Minä teen mitä vaan, olen ylittänyt häpeän ja ujouden täysin.
- Aa kelasin et toi oli joku muu :( kuitenki parin tunnen yöunet ja parit erilaiset testit.
- Viivyte jäin jumittamaan
- Siis report tupakan nokittamisesta, jos se on mahdollista. Mikäli on, voimme voittaa kasvattamalla halvalla tupakkayhtiöt. Miljoonasta myrkystä, mao-estäjästä koukuttavamisenä (?) käyttämistä, tupakkavero etc. Pääsisit kasvattamalla itse. Ja nokittamalla jos se toimii, se on se se alkuperäinen testi testi.
Sry huono kielioppi ja voitte katsoa itse, olen refloissa valvonut2pv/tripillä/muuta kehossa. - Nuuska 100x parempi kuin jutkujen tupakka. Ite 240uq ja 2 yötä hereillä kaikki amfe, md, imodium jne. Muutta kohta tulee trip report.
- Lsd trippi mut silmät ei pysy auki nuokut
- Mitä ap haluaa? Joko trolli tai kännissä lähetetty. Taai ap haluaa seuraa? Vastaisi kuitenkin
- Ite lsd subu ihan uniiki kuosi. Ei ollu tarkotus mut aiks kiva kuosi
- 1 shotti ja sitten juot kaljaa. Ja miksi sitä peenoria väkisin pitää tunkea liian syvälle? Tää on varmaan joku tosi kekseliäs trolli.
- Die antwoord on paras rap-artisti/hiphop-jäbä jos kattoo videot :D ei kyl mun makuu hirveesti räppi mut osallistun lankaan jotenkin, tos yks_:
https://www.youtube.com/watch?v=uMK0prafzw0 - Ei kyl. Mä en alaikäisten kaa hengaa, koska en haluu vahingossa tarjoon jotain bentsoa tai pirilainia ja sit elämä roskikseen.
- Aika huono biisi kyl mut oli pakko pistää sori.
- Ulkonäöstä en piittaa mut oot liian nuori. Enkä haluu vetää sua mukanani rappioon. Jos haluut vertaistukee tai avautua laita vikkerii
- En tiedä mikä genre
- Joo laitetaaan nykyseen kuosiin sopivaa ;D venaas: https://www.youtube.com/watch?v=NSTx31dxmgA
- Lainit ketkua mitkä liittyvät toiseen projektiin, narkkauksen lopettamiseen. Pahoittelut huonosta kieliopista, maailma kieppuu :D Ketamiinilla mt-ongelmat ja ahdistus korjaantuu. Redditssä sanotaan ;D Viimeinen toivo D; Tiedostan sevAN tekstin, postaan myöhemmin? Mites muuten elämässä?
- Nyt ketamiinia, oli pakko testata, tää on niin putsia että yksi pieni laini ja euforiat ja disso-olot alkaa :D Ei-disso-nisteille vähän turha selittää.