Ahdistaa laihuus

Anonyymi

Olen laiha tikkujalka. En tiedä mitä pitäisi tehdä, odottaa kasvun loppumista? Jalat näyttää oudoilta ku ei oo lihaksia eikä mitään. Keskivartalosta puuttuu rintalihakset ja kylkiluut paistaa liikaa. Ahdistaa ihan helvetisti. Pitäis käydä salilla, syödä paljon? Koulukin painaa päälle eikä harrastuksen takia oikeen ehi. Onko samaistujia?

4

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Douppia menee nykyään niin paljon, että mäkin oon alkanut laihtua. Syy sekoiluun on opparireflat. Jokatapauksessa painan 70kg, mikä on aika hyvin, varsinkin kun ei ole rasvaa yhtään. noin 183cm,

Jos oot nuori ni et ehkä ole täysin kehittynyt, vasta murrosiässä lihakset oikeesti raketoi kasvuun. Muita vinkkejä on proteiinijuomat (10sec ja saat 20kg proteiinia) ja proteiinipatukat. Ja sitten tarkkaile sitä omaa syömistä ihan oikeasti, laihat aina luulevat syövän ihan tarpeeksi. Himassa leuanvetotanko, kahvakuulat, sali, seinäkiipeily, lenkkeily, mikä tahansa käy. Kun ne lihakset ei itestään lähe kasvaa. Treenin jälkeen proteiinit. Lihaskasvu nuorena, vaikka en tiedä ikääsi, voi olla hidasta, mutta ahdistus varmasti helpottaa

Mä oon suunnilleen 8kg pelkkäästään lihasta saanut ihan vaan treenaamalla ja syömisellä. Aika helposti. Jopa 10kg. Pari vinkkiä, mutta nää on vaan todettu toimiviksi empiirisesti. Älä vedä mitään limuja/energiajuomia/kahvia, koska se vie nälkää. Ruokailun ohessa on tärkeää juoda hyvin vettä. Toimivilla munuaisilla ihan hyvin voi 2 litraa juoda. Vikana sanon, että jos olet käyttäjä varmaan tiedät bentsojen ja kannabiksen ainakin parantavan ruokahalua. Jos et ole niin älä helvetissä käytä bentsoja, ihan oikeasti.

• Anonyymi

Kiitti. Ja en käytä mitään enkä aio käyttää, eikä sunkaan pitäis. Ja oikeesti syön aika paljon, koulussa ei moni ota enempää ruokaa ku minä ja himassa syön kans eniten meiän perheestä. Yritän eka parantaa tota syömistä ja veden juomista. Mut joo, kiitos sulle

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti. Ja en käytä mitään enkä aio käyttää, eikä sunkaan pitäis. Ja oikeesti syön aika paljon, koulussa ei moni ota enempää ruokaa ku minä ja himassa syön kans eniten meiän perheestä. Yritän eka parantaa tota syömistä ja veden juomista. Mut joo, kiitos sulle

Hyvä, älä käytäkään. Monet yliarvioi ton oman syömisen. Ite kelasin syöväni aika paljon kuten sinä, mutta olin sairaalassa asiaan liittymättömistä syistä ja laihuuden takia ravitsemusterapeutin kanssa käytiin läpi ruokatottumukseni ja vasta silloin tajusin, että mähän syön aivan liian vähän. Siitä lähti sitten suunnilleen 12-14kg nousu yhteensä. Toi 8kg edellisessä kommentissa oli puolen vuoden aikana. Murrosikä vaikutti osittain tietty, mut olin 16v 9kk 56-58kg luuranko ja nyt melkein 19 ja 70-72kg.

Murrosikä, metabolia ja harrastukset vaikuttaa kaloritarpeeseen, ei sitä kukaan muu kuin sinä tiedä. Äläkä stressaa, enkä ite alkais mitään kaloreita laskee, murrosikä tuo lihaksia. Iteläki samankaltainen projekti, 75kg ois optimaalinen. Onnea meille molemille.

• Anonyymi

Mulle sanotaan, kuinka sporttiselta ja laihalta näytän.
      178cm 75kg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe