Ahdistaa laihuus

Anonyymi

Olen laiha tikkujalka. En tiedä mitä pitäisi tehdä, odottaa kasvun loppumista? Jalat näyttää oudoilta ku ei oo lihaksia eikä mitään. Keskivartalosta puuttuu rintalihakset ja kylkiluut paistaa liikaa. Ahdistaa ihan helvetisti. Pitäis käydä salilla, syödä paljon? Koulukin painaa päälle eikä harrastuksen takia oikeen ehi. Onko samaistujia?

4

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Douppia menee nykyään niin paljon, että mäkin oon alkanut laihtua. Syy sekoiluun on opparireflat. Jokatapauksessa painan 70kg, mikä on aika hyvin, varsinkin kun ei ole rasvaa yhtään. noin 183cm,

      Jos oot nuori ni et ehkä ole täysin kehittynyt, vasta murrosiässä lihakset oikeesti raketoi kasvuun. Muita vinkkejä on proteiinijuomat (10sec ja saat 20kg proteiinia) ja proteiinipatukat. Ja sitten tarkkaile sitä omaa syömistä ihan oikeasti, laihat aina luulevat syövän ihan tarpeeksi. Himassa leuanvetotanko, kahvakuulat, sali, seinäkiipeily, lenkkeily, mikä tahansa käy. Kun ne lihakset ei itestään lähe kasvaa. Treenin jälkeen proteiinit. Lihaskasvu nuorena, vaikka en tiedä ikääsi, voi olla hidasta, mutta ahdistus varmasti helpottaa

      Mä oon suunnilleen 8kg pelkkäästään lihasta saanut ihan vaan treenaamalla ja syömisellä. Aika helposti. Jopa 10kg. Pari vinkkiä, mutta nää on vaan todettu toimiviksi empiirisesti. Älä vedä mitään limuja/energiajuomia/kahvia, koska se vie nälkää. Ruokailun ohessa on tärkeää juoda hyvin vettä. Toimivilla munuaisilla ihan hyvin voi 2 litraa juoda. Vikana sanon, että jos olet käyttäjä varmaan tiedät bentsojen ja kannabiksen ainakin parantavan ruokahalua. Jos et ole niin älä helvetissä käytä bentsoja, ihan oikeasti.

      • Anonyymi

        Kiitti. Ja en käytä mitään enkä aio käyttää, eikä sunkaan pitäis. Ja oikeesti syön aika paljon, koulussa ei moni ota enempää ruokaa ku minä ja himassa syön kans eniten meiän perheestä. Yritän eka parantaa tota syömistä ja veden juomista. Mut joo, kiitos sulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti. Ja en käytä mitään enkä aio käyttää, eikä sunkaan pitäis. Ja oikeesti syön aika paljon, koulussa ei moni ota enempää ruokaa ku minä ja himassa syön kans eniten meiän perheestä. Yritän eka parantaa tota syömistä ja veden juomista. Mut joo, kiitos sulle

        Hyvä, älä käytäkään. Monet yliarvioi ton oman syömisen. Ite kelasin syöväni aika paljon kuten sinä, mutta olin sairaalassa asiaan liittymättömistä syistä ja laihuuden takia ravitsemusterapeutin kanssa käytiin läpi ruokatottumukseni ja vasta silloin tajusin, että mähän syön aivan liian vähän. Siitä lähti sitten suunnilleen 12-14kg nousu yhteensä. Toi 8kg edellisessä kommentissa oli puolen vuoden aikana. Murrosikä vaikutti osittain tietty, mut olin 16v 9kk 56-58kg luuranko ja nyt melkein 19 ja 70-72kg.

        Murrosikä, metabolia ja harrastukset vaikuttaa kaloritarpeeseen, ei sitä kukaan muu kuin sinä tiedä. Äläkä stressaa, enkä ite alkais mitään kaloreita laskee, murrosikä tuo lihaksia. Iteläki samankaltainen projekti, 75kg ois optimaalinen. Onnea meille molemille.


    • Anonyymi

      Mulle sanotaan, kuinka sporttiselta ja laihalta näytän.
      178cm 75kg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe