Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lintunen2000
profiilit
Lintunen2000
Lintunen2000
Vapaa kuvaus
Lähimmäisen rakkauden puolesta.
Aloituksia
1
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+yritin+anonyymina+kirjottaa+yhdelle+palstalle,+mutta+se+ei+edes+ottanut+vastaan+sitä+minun+tekstiä.+Viittasin+raamattuun+ja+anteeksi+antoon+ja+saatanaan.+Ilmeiesti+oli+liian+rajua.
09.09.2019 11:44
Olen+ihan+samaa+mieltä.+Ei+kai+auta+muuta+kuin+toivoa.+:)
09.09.2019 11:42
Raamatun+eri+kohdista+on+tehty+erilaisia+päätelmiä+siitä,+missä+Saatana+on+oleskellut+siitä+lähtien,+kun+hänet+langettuaan+karkotettiin+taivaasta.+Hänen+on+arveltu+vaeltavan+maan+päällä+etsien+ihmisiä+harhaan+johdettaviksi,+asettuneen+maan+ja+taivaan+välimaastoon+tai+joutuneen+saman+tien+helvettiin.+Keskiajan+skolastikot+pyrkivät+yhdistämään+nämä+käsitykset.+Heidän+mukaansa+Saatana+kokee+jo+nyt+helvetin+tuskia,+joten+hänen+voidaan+sanoa+olevan+helvetissä,+vaikka+Raamatun+mukaan+hän+joutuu+sinne+lopullisesti+vasta+viimeisellä+tuomiolla.[36]+Ilmestyskirjan+mukaan+helvetti+ei+ole+Saatanan+valtapiiri+vaan+paikka,+jossa+hän+joutuu+kärsimään+ikuisen+rangaistuksen.[37]+Käsitys+helvetistä+Saatanan+valtakuntana+on+kuitenkin+vanhastaan+ollut+yleinen+sekä+kansanomaisesti+että+uskonnollisessa+tai+kristinuskosta+vaikutteita+saaneessa+kirjallisuudessa.[38][32]
Raamatun+mukaan+Jumala+lopulta+kuitenkin+kukistaa+hänet+ja+tekee+hänet+vaarattomaksi.[8]+Ilmestyskirjan+mukaan+saatana+häviää+ja+hänet+tuomitaan+yhdessä+hänen+liittolaisikseen+ryhtyneiden+enkeleiden+ja+kadotettujen+ihmisten+kanssa+helvetin+tuleen.+++
Rakkaat+ihmiset,+katsokaa+ketä+palvotte+ja+nostatte+itsenne+yläpuoelle.+Ainoa,+joka+sinne+kuuluu+on+Jeesus+ja+Jumala.+Ei+yksikään+maanpäällinen+ihminen.
09.09.2019 11:38
Pako+ei+ole+ratkaisu.+Vaan+uusi+mies,+joka+vie+ajatukset+muualle+ja+näyttää+julkiesti+tunteensa.+Sitten+menee+Plogmanin+keikalle+ja+näyttää,+mitä+se+rakkaus+on+ja+miten+naista+kohdellaan+oikein.+Jos+Plogman+on+nähnyt+niin+paljon+vaivaa,+että+on+pyytänyt+toisia+tekemään+likaisen+työn+puolestaan,+niin+mikäänhän+ei+ole+paskempi+tunne,+kun+meneettää+nainen+toiselle+miehelle.+Saapahan+ajattelmisen+aihetta+ja+jos+löytää+toisen+aarteen,+niin+ehkä+mies+muistaa,+miten+ei+naista+tule+kohdella.+Ja+tällä+kohtelulla+tarkoitan+"pitää+itsestään+selvänä".++Jumalalla+on+suunnitelma+kaikkien+varalle.+Jos+tästä+koettelemuksesta+selviää,+niin+uskonk+että+jossakin+vaiheessa+elämää+se+palkitaan.+Ei+elämä+voi+olla+pelkkää+vastoinkäymistä.+Ja+kun+muistaa+sen,+että++myös+Plogman+on+kuolevainen.+Se+miten+kauan+hän+tekee+tuhojaan+ihmis+sieluille+taustojen+takana,+niin+vain+Jumala+sen+tietää.+Piru+varmaan+tekee+oman+osansa+pitääkseen+miehen+maanpäällä.+Kuten+Raamattu+sanoo,+Saatana+asuu+niistä,+jotka+havittelevat+mainetta+ja+ihmisten+ihannointia.
09.09.2019 11:34
Mietin+miksi+asialliset+vastaukset+on+otettu+pois.++Koska+olen+tänne+vastannut,+tulevat+kaikki+vastaukset+minulle+s-postiin+vaikka+ne+on+poistettu.++Todella+erikoista.+Kommentit+eivät+olleet+tämän+laulajan+kannalta+mitään+kaunista+luettavaa.++Hän+on+tainnut+todellakin+tehdä+jotain,+koska+juorut+eivät+kestä+näin+kauaa.+Mitenkähän+hän+aikoo+ottaa+vastuun++Ehkä+naisen+kannattaa+antaa+palautetta+musiikki+firmalle+ja+pyytää+mies+pois+lavoilta++sikäli+mikäli+++tällä+miehellä+on+tapana+hyväksikäyttää+ihmisiä+rahanteko+mielessä+ellei+koko+firma+ole+siinä+sitte+n+mukana?
12.07.2019 22:30
Ja+Ari+Klemin+kappaleet+on+kaikki+hyviä.+Esiintyköhän+se+enää?
23.05.2019 10:19
Minä+tykkään+Beritin+ja+Lea+Lavenin+kappaleista.+Keurusselän+sine+Beritiltä++ja+Lealta++tuo+tumma+nainen+ja+ei+oo+ei+tuu.+:)+Jamppa+Tuomiselta+Merja+ja+Kerro+kuiskaten+tunteesi.
23.05.2019 10:18
Miten+löysit+tuon+linkin+melkein+kymmenien+tuhansien+keskustelun+joukosta?
23.05.2019 10:12
Nyt+kun+suurinosa+voi+kirjoittaa+anonyymina+on+vaarallista+osoittaa+sormella+jotakin+henkilöä.+Tuonhan+on+voinut+kirjoittaa,+jompi+kumpi++asianosaisista+mutta+siinä+muodossa,+että+sen+olisi+kirjoittanut+joku+muu.++Siksi+itse+kirjoitan+klmmentit+näin+kirjautuneena.+Otan+myös+näin+vastuun+kirjoituksistani.++Mitä+pahaa+soittamisessa+ja+kuulumisten+kyselyssä++on?++Jos+he+ovat+olleet+rakastuneita,+ei+ne+tunteet+koskaan+kokonaan+häviä.+Heillä+on+aina+yhteys.++Ihan+hyvä,+että+ihmiset+tietävät,+jos+haluavat+suhteeseen+tämän+mahdollisesti+vielä+sinkkjna+olevan+laulajan+kanssa.++Esiintyjillä+on+aika+nopeasti+mahdollisuus+saada+uusi+ihminen+elämäänsä,+joten+en+epäile+yhtään++etteikö+komea+ja+charmantti+mies+ole+jo+löytänyt+uuden+rakkauden.+Tiedä+vaikka+oli+uusi+rakkaus+kameran+takana+kun+julkaisi+viimeviikolla+sen+laulupätkän+.+:)+Oli+kyllä+kaunis+kappale.+Vähän+ristiriidassa+aurinkpisen+viikonlopun+toivotuksen+kanssa,+mutta+jos+hän+oli+herkällä+mielellä.+Olisin+odottanut+reippaampaa+kappaletta.+Eikö+hän+ole+laulanut+myös+sen+aurinkoon+tieni+vie+kappaleen+jonka+Bablo+on+levyttänyt++80-90-+luvulla?+Se+olisi+sopinut+minusta+paremmin.
14.05.2019 10:33
Tämä+on+varmasti+suomi24+-sivuston+surullisin+ja+masentavin+keskustelupalsta.+:(++Ikään+kuin+elämä+ei+olisi+jo+muutenkin+vaikeaa.++Minun+puolueeton+ajatukseni+on+että+mies+kohtelee+ihmisiä,+kuten+hän+näkee+parhaakseen.+Jos+hän+kohtelee+huonosti,+niin+silloin+tämä+ihminen+tietää+pysyä+poissa+ja+sen+miehen+pitäisi+ymmärtää+myös+pysyä+poissa.+Ne+ihmiset+jotka+hän+haluaa+lähelleen,+niin+pitäköön+lähellään+ja+kohdelkoon+jatkossakin+hyvin.++Maailma+on+täynnä+ihmisiä+mistä+valita+itselleen+sopivammat+elämän+varrella.++Kuka+ikinä+nainen+onkaan+tässä++laulajan+lisäksi+kyseessä,+toivon+että+hän+ja+tämä+laulaja+eivät++eksy+tänne+keskustelupalstalle+lukemaan+näitä+juttuja.+Heidän+kummankin+on+helpompi+elää,+kun+on+tietämätön+kaikesta+pahasta+mitä+hestä+kirjoitetaan.+Tuolla+joku+kertoi,+tai+en+ole+varma+ymmärsinkö+oikein,+että+mies+on+avoin+ja+rehellinen+ja+se+on+puoli+jonka+hän+näyttää+ihmisille+joilla+ei+ole+merkitystä,+mikä+nyt+ei+minusta+ole+järkeenkäypä.+Miksi+joku+haluaa+olla+avoin+ja+rehellinen+ihmisille,+joilla+ei+ole+merkitystä+hänen+elämässään.+Hänhän+osoittaa+tuolla+tavalla+että+heillä+on+merkitystä.+Hän+osoittaa+kunnioitusta+heitä+kohtaan.+Itse+olen+rehellinen+ja+avoin+niille+joita+rakastan+ja+jotka+ovat+minulle+tärkeitä.++Niin+sen+kuuluukin+olla.+Ihmisten+harhaanjohtaminen+on+väärin.
08.05.2019 13:11
On+tietyt+asiat+mitkä+elämässä+on+arkaluontoisia+ja+en+usko+että+monetkaan+tuolla+kertoo,+että+näkevät+olemattomia,+vaan+he+ovat+hiljaa.++Ulkopuoliset+näkevät+jos+ovat+henkilön+kanssa,+mikäli+hän+käskee+terveiden+ihmisten+katsovan+pihalle,+jossa+tämä+sairas+näkee+jotain,+mutta+nämä+terveet+ihmiset+eivät+näe,+joten+tuolloin+ne+ulkopuoliset+voivat+nähdä,+että+ihminen+ei+ole+kunnosa.++Vaitiolovelvollisuus+on+sana,+jonka+valitsin,+koska+minulla+on+sellainen+ystävieni+kanssa.++Se+on+keskenämme+osvittu,+siksi+käytin+sanaa+"vaitiolovelvollisuus".+Se+kannattaisi+olla+kaikilla+oikeilla+ystävillä.+Kahden+keskisiä+uttuja+ei+levitellä+muille+olipa+ne+arkaluontoisia+tai+muuta.+Tuolloin+rauha+säilyy+kaikkien+osapuolten+välillä.
08.05.2019 08:54
En+voi+olla+kommentoimatta+kun+postiini+on+tullut+viestejä+että+minun+kommenttiini+on+kommentoitu+ja+luettuani+nämä+uudet+kommentit,+olen+pöyristynyt.++
Kuka+puolustaa+sitä+naista?+Sinä+jolle+hän+on+luottamuksellisesti+avautunut,+niin+miksi++levittelet+sitä+täällä+puoltaaksesi+julkkista?++Keräätkö+lojaaliteetti+pisteitä?++Missä+on+vaitiolovelvollisuus.+Hän+uskoi+sinulle+asian+kun+piti+sinua+ystävänä+ja+nyt+hän+kenties+on+ihan+yksin+tämän+asian+kanssa?++Jos+ihminen+on+sairas,+niin+ei+sitä+pidä+lytätä+maahan+vaan+auttaa.+Jos+tämä+laulaja+on+käskenyt+ihmisiä+pysymään+hänestä+kaukana,+niin+"hävetköön".+Ihmisten+syrjiminen+on+alhaisinta+mitä+voi+tehdä.+Suomi+on+sivistysvaltio,+Keskustelu+täällä++antaa+kuvan+että+siinä++naisessa+on+rutto.+Hävettää+suomalaisena+nähdä,+että+suomessa+on+tuollaisia+ihmisiä.+++Onneksi+en+tunne+ketään+teistä.
07.05.2019 12:08
Vai+rakastaa+Plogman+draamaa,+no+nyt+on+parasta+minun+osaltani+lopettaa+tänne+kommentointi.+Draama+tuhoaa+rakkauden+maailmasta.+Siihen+en+halua+olla+osallinen.+Muistakaa+.+"Älkää+ikknä+sanoko+väärää++todistusta+lähimmäisistänne".
28.04.2019 01:15
Julkisuudella+on+iso+hinta.+Yksityisyys+kärsii.+Toivottavasti+he+saavat+asian+sovittua++Draamaa+näyttää+olevan+liikenteessä.+Jotkut+joutuvat+siihen+tahtomattaan,+kun+viihdealalla+pelkät+keikat+ei+tuo+hyviä+tuloja,+niin+jotkut+vievät+sen+lehtiin+ja+toiset+jopa+ryhtyvät+kyttäämään+ulkopuolisia+ihmisiä+ideoiden+saamiskeinona.++Mikä+pistää+miettimään+sitä,+että+onko+some+enää+turvallinen+paikka+tuoda+idearikkauttaan+esille,+jos+joku+viihdealan+ammattilainen+aikoo+käyttää+hyväkseen+ja+viedä+yksityisyyden+elämästä.+Kuinka+moni+haluaa+tulla+salakuunnelluksi+ja+seuratuksi?+En+minä+ainakaan.+(Tämä+loppu+kommentti+koskee+erästä+toista+keskustelu+palstaa).+Joka+on+surullista+luettavaa.
28.04.2019 01:07
Eräällä+keskustelu+palstalla+oli+asiallinen+kommentti+ja+se+poistettiin+2+min+sisällä.+Olin+aiemmin+kommentoinut+ja+sain+ilmoituksen+joten+ennätin+lukea.+Joku+heti+jälkeen+kommentoi+että+sen+kommentin+kirjoittaja+olisi++keksinyt+sen+päästään,+mutta+en+usko.+Oli+sen+verran+tarkka+kuvaus+tapahtuneesta
28.04.2019 00:53
Siis...en+tiedä+kuka+on+vielä+niin+tyhmä+että+kuvittelee+totuuden+pysyvän+piilossa.+Aina+se+tulee+julki.+Mitä+aiemmin+sitä+parempi,+koska+silloin+kun+asia+on+saatu+ulos+ja+käsiteltyä+kumpikin+voi+jatkaa+elämäänsä.++Voi+olla+että+se+nainen+ei+koskaan+saa+sulkua+tälle+asialle,+mutta+toivon+että+jos+hän+muuttaa+poid,+hän+voi+aikanaan+unohtaa+asian.+Ikävää+jos+tuollainen+toistuu..joku+ei+välttämättä+ole+yhtä+vahva+ja+tällaisella+toiminnalla+voi+olla+vakavat+seuraukset.+Ihmisen+elämä+ja+mielenterveys+ei+ole+leikin+asia.+Charles+älä+tee+hmisille+mitä+et+halua++lapsillesi+tehtävän
28.04.2019 00:48
Miksi+joku+keksisi+tuollaista+päästään?+Ja+nyt+kun+se+viesti+poistettiin,+niin+taitaa+olla+niin,+että+se+oli+10000%+totuus.+Plogman+oli+järjestänyt+kavereita+seuraamaan+sitä+naista++Järjestänyt+kilpailut+varta+vasten+ja++pitänyt+huolen+että+1+voitolla+saa+tiedon+missä+se+asuu+ja+2+voitolla+vielä+varmisti+että+se+osoite+on+varmasti+oikea.+Sen+naisen+olisi+pitänyt+antaa+2+väärää+osoitetta.++Ei+tuollaista+keksitä+päästä.++Mikähän+se+valoshow+oli?+Se+selitys+olisi+mielenkiintoista+kuulla?
28.04.2019 00:37
Kertooko+mies+näille+naisille+että+kyseessä+on+vain+leikki?+Vai+kuinka+se+menee?+Eikö+toiselle+osapuolelle+pitäisi+sanoa+selvästi,+että+tämä+on+vain+sitten+leikkiä,+että+älä+ota+vakavasti.+Tai+jos+sä+haluat+olla+mun+kaa,+niin+tää+ei+oo+sit+vakavaa.++Ei+ihmiset+ole+ajatusten+lukijoita,+ei+ainakaan+kaikki.+Eikö+se+ole+tyhmyyttä+olla+levittelemättä+juttuja?+Nythän+naiset+tietävät+että+mies+ei+ole+kelvollinen+kumppani+ja+jos+joku+hänet+huolii,+niin+todellakin+häntä+on+varoitettu+ja+voi+vain+syyttää+itseään.+Mutta+ajatellaan,+että+terroristit+eivät+levittele+mitä+tekevät+ja+siksi+juuri+ikäviä+sattuu.+Nekin+olisi+estettävissä,+jos+nämä+kaikki+terroristit+tuotaisiin+julki.
26.04.2019 17:10
Yhden+asian+sanon,+että+tämä+on+surullisin+keskustelupalsta+jota+olen+lukenut+ja+myös+äärettömän+paljon+vihaa+täynnä.+Ristiriidassa+laulajan+imagon+kanssa,+jonka+hän+tuo+julkisuudessa+esille.++Mutta+niinhän+se+usein+on,+että+julkisuudessa+näytetään+vain+se+kaunis+puoli.+Jos+olisin+se+nainen,+niin+lähtisin+sosiaalisesta+mediasta,+unohtaisin+että+kyseinen+henkilö+on+edes+olemassa+ja+jos+maasta+lähtö+auttaa,+niin+sitten+pakene+ja+älä+pidä+yhtyettä+yhteenkään+teidän+yhteiseen+tuttuun.+Muuten+sinä+hukkaat+elämäsi+jonkun+yksilön+takia,+joka+ei+selvästikään+ole+onnellinen+omassaan+joten+tuhoaa+toisten+elämän,+kuten+tuolla+jo+sanottiin.
25.04.2019 12:30
En+luota+suomen+lakiin,+mutta+olipa+kumpi+tahansa+uhri,+niin+ehkä+tämä+video+auttaa+pääsemään+kivun+yli+ja+usko+siitä,+että+lopun+lähellä+jokainen+meistä+saa+viimeisen+tuomion+ja+siihen+ei+raha+ja+vaikutusvalta+auta.+Jumala+näkee+ja+kuulee+kaiken.+Sinä+joka+kärsit+vääryyttä,+käänny+Jumalan+puoleen+etsi+lohtua+ja+löydä+henkilö,+joka+rakastaa+sinua+ja+haluaa+sinulle+vain+pelkkää+hyvää.+Jumala+on+hyvä,+mutta+myös+ankara,+Itse+en+haluaisi+olla+syyllinen+kenekään+pahaan+oloon+tai+elämän+tuhoamiseen,+koska+tuollainen+videossa+kuvaaman+miehen+iäisyys+pelottaa+ainakin+minua.+Jos+ette+usko+Taivaaseen+ja+helvettiin,+niin+ehkä+tämä+ei+teitä+liikuta.+Mutta+ehkä+tämä+antaa+aihetta+pahantekijällle+ajatella+ja+muuttaa+itseään+ja+lohtua+toiselle+osapuolelle.++https://youtu.be/L7FkyF4ux70
25.04.2019 12:16
1 / 2