Erikoisjoukot karpaasi Matias Petäistö yllättävässä puuhassa - Ei sitä mitä luulisi

28

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ruoka ohjelmia tulee jo muutenkin likaa ja joka kanavilta. Joten ei kiitos, kiinosta ei tipan tippaa toikaan ohjelma.

    • Anonyymi00002

      Kuka kesällä katsoo telkkaria?

      • Anonyymi00003

        Katsoin jonkun videon, jossa Matias paistoi munkkeja. Ei hyvä kuva jäänyt miehestä, monta kertaa sama sana v*ttu ja ja koira pitää päästää paskalle. Vaikuttaa, ettei ole liioin älyllä varustettu mies.


    • Anonyymi00004

      Vegetaristilla tulee oksennus kun Matias viskaa kasslerit tirisemään.
      Kylmää - votkaa jäillä - juomaksi.

    • Anonyymi00005

      Matias yhdistetty nyt kaikkien suosikkiin Ernaan niin ei oikein lähde lentoon tämäkään aloitus. Ja Seiskassakin tällä kertaa poikkeuksellinen hehkutusjuttu Matiaksesta ilmeisesti johtuen juuri tuosta asiasta.

      • Anonyymi00006

        Seiska ei kuitenkaan ottanut Ernalta lausuntoa Matiksesta vaikka hehän yhteiskuvissa ovat poseeranneet vaan Joona Hellmanilta. Joona saa aina kavereita tositv-ohjelmista. Siksi kai osallistuu jokaikiseen ohjelmaan mitä järjestetään. En usko että Joonasta sen enempää kuin Ernastakaan on Erikoisjoukkoihin osallistujaksi. Vaikka Ernaa siellä kohdeltaisiinkin kuin kukkaa kämmenellä Matiaksen ja ehkä Knutinkin puolelta nyt ainakin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Seiska ei kuitenkaan ottanut Ernalta lausuntoa Matiksesta vaikka hehän yhteiskuvissa ovat poseeranneet vaan Joona Hellmanilta. Joona saa aina kavereita tositv-ohjelmista. Siksi kai osallistuu jokaikiseen ohjelmaan mitä järjestetään. En usko että Joonasta sen enempää kuin Ernastakaan on Erikoisjoukkoihin osallistujaksi. Vaikka Ernaa siellä kohdeltaisiinkin kuin kukkaa kämmenellä Matiaksen ja ehkä Knutinkin puolelta nyt ainakin.

        Mitä alkaako Martina ja Matias vetää jotain motivaatiomonttu treeniä? Martinan instas on asiasta ja sinne voi halukkaat ilmoittua, jos on kiinostunut osallistumaan.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitä alkaako Martina ja Matias vetää jotain motivaatiomonttu treeniä? Martinan instas on asiasta ja sinne voi halukkaat ilmoittua, jos on kiinostunut osallistumaan.

        Nyt jo 87 halukasta ilmoittanut haluukuutensa osallistua ja vasta laittoi Martina ilmoituksen sen instas 😊.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nyt jo 87 halukasta ilmoittanut haluukuutensa osallistua ja vasta laittoi Martina ilmoituksen sen instas 😊.

        No nyt sitten yhdessä vetää yritystoimintaa, vai mikä on homman nimi ?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No nyt sitten yhdessä vetää yritystoimintaa, vai mikä on homman nimi ?

        Missäs se juoruakkojen Erna on ja miksi yhteistyö Martinan kanssa, eikä Ernan kanssa ?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Missäs se juoruakkojen Erna on ja miksi yhteistyö Martinan kanssa, eikä Ernan kanssa ?

        Kyllä Erna yritti mainostaa myymäänsä hupparia, jonka selässä kuva oma pers paljana, ja laittoi Petäistön pukemaan sellaisen päälleen.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No nyt sitten yhdessä vetää yritystoimintaa, vai mikä on homman nimi ?

        Matias ei vielä Erikoisjoukkojen kuvausten aikaan tuntenut Martinaa, että kukas se oikeasti onkaan siellä vuosia kestäneen someraivon ja ilkeämielisten lööppien ja vähättelyn takana.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kyllä Erna yritti mainostaa myymäänsä hupparia, jonka selässä kuva oma pers paljana, ja laittoi Petäistön pukemaan sellaisen päälleen.

        Hyvä tiimi toi Martina ja Matias. Mitä kaikkea vielä keksivät yhteystyössä ja sen näyttää sitten ainoastaan aika. On kuitenkin kova kaksikko ja.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hyvä tiimi toi Martina ja Matias. Mitä kaikkea vielä keksivät yhteystyössä ja sen näyttää sitten ainoastaan aika. On kuitenkin kova kaksikko ja.

        Nyt jo ilmoittanut montulle 157 henkilöä ja vaan valitsevat ainoastaan 20 siihen koitokseen, eli rääkkiin. Tuleeko tääkin tv-ohjemas näkyy ?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kyllä Erna yritti mainostaa myymäänsä hupparia, jonka selässä kuva oma pers paljana, ja laittoi Petäistön pukemaan sellaisen päälleen.

        Tämä juttu ei voi olla totta😅🤮


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nyt jo ilmoittanut montulle 157 henkilöä ja vaan valitsevat ainoastaan 20 siihen koitokseen, eli rääkkiin. Tuleeko tääkin tv-ohjemas näkyy ?

        Nyt jo yli 400 ilmoittanut motivaatiomonttu rääkkiin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tämä juttu ei voi olla totta😅🤮

        Erna oli laittanut sen stooriinsa eli totta on. Nyt Erna ja Matias ovat yhdessä hengailemassa ja jopa uimassa ja nekin asiat näkyy sekä Matiaksen että Ernan stooreista.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Erna oli laittanut sen stooriinsa eli totta on. Nyt Erna ja Matias ovat yhdessä hengailemassa ja jopa uimassa ja nekin asiat näkyy sekä Matiaksen että Ernan stooreista.

        Erna esittelee sekä takamustaan että etumustaan erittäin anteliaasti. Tottakai koska Matias... Tai no, ainahan se esittelee.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kyllä Erna yritti mainostaa myymäänsä hupparia, jonka selässä kuva oma pers paljana, ja laittoi Petäistön pukemaan sellaisen päälleen.

        Jostain syystä vain Erna laittoi tuon hupparin pukemisen stooriinsa mutta ei Matias. Matias yrittää nyt kuitenkin hyötyä lisää uuden julkkisnaisen statuksella ja tällä kertaa on valittu Erna kohteeksi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jostain syystä vain Erna laittoi tuon hupparin pukemisen stooriinsa mutta ei Matias. Matias yrittää nyt kuitenkin hyötyä lisää uuden julkkisnaisen statuksella ja tällä kertaa on valittu Erna kohteeksi.

        Varmasti Matiasta on jo pidemmän aikaa vituttanut koska on liitetty Martinaan. Nyt siten tämä erittäin näkyvä yhteistyö Ernan kanssa että puheet loppuisi. Haluaa tietenkin tulla ennemmin liitetyksi romanttisella tavalla Ernaan ennemmin kuin Martinaan.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Varmasti Matiasta on jo pidemmän aikaa vituttanut koska on liitetty Martinaan. Nyt siten tämä erittäin näkyvä yhteistyö Ernan kanssa että puheet loppuisi. Haluaa tietenkin tulla ennemmin liitetyksi romanttisella tavalla Ernaan ennemmin kuin Martinaan.

        Martina ja Matias ei käsittääkseni enää jatka Hyrox-parinakaan enää.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Varmasti Matiasta on jo pidemmän aikaa vituttanut koska on liitetty Martinaan. Nyt siten tämä erittäin näkyvä yhteistyö Ernan kanssa että puheet loppuisi. Haluaa tietenkin tulla ennemmin liitetyksi romanttisella tavalla Ernaan ennemmin kuin Martinaan.

        Matias ja Erna ovatkin joka tavalla samalla tasolla.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nyt jo ilmoittanut montulle 157 henkilöä ja vaan valitsevat ainoastaan 20 siihen koitokseen, eli rääkkiin. Tuleeko tääkin tv-ohjemas näkyy ?

        Ei se ole Martinan ja Matiaksen yhteinen projekti vaan Martinan projekti johon Matias tulee vetämään. Ei kyse ole mistään yhteistyöstä sen enempää. Matiaksen voi tilata vetämään motivaatiomontun ja se maksaa 1000 euroa kerta. Käy esim. polttariporukoille ja työporukoille vetämässä. Nyt sitten Martinan 20 seuraajalleen järjestämän tapahtuman vetäjänä. Ei sen kummempaa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ei se ole Martinan ja Matiaksen yhteinen projekti vaan Martinan projekti johon Matias tulee vetämään. Ei kyse ole mistään yhteistyöstä sen enempää. Matiaksen voi tilata vetämään motivaatiomontun ja se maksaa 1000 euroa kerta. Käy esim. polttariporukoille ja työporukoille vetämässä. Nyt sitten Martinan 20 seuraajalleen järjestämän tapahtuman vetäjänä. Ei sen kummempaa.

        Hakijoita on jo yli 400 ja vielä kaveri mukana niin 800 halukasta mutta vain 20 pääsee mukaan.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Martina ja Matias ei käsittääkseni enää jatka Hyrox-parinakaan enää.

        Erna ei varmaan hyväksyisikään sitä että Matias Martinan kanssa treenaisi ja kilpailisi. Sen takia varmaan lopettaneet yhteiset kisaamiset.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Erna ei varmaan hyväksyisikään sitä että Matias Martinan kanssa treenaisi ja kilpailisi. Sen takia varmaan lopettaneet yhteiset kisaamiset.

        Erna kateellisena katsellut sivusta ja nyt pääsee itse paistattelemaan instaan ja mediaan Matiaksen rinnalle.


    • Anonyymi00015

      Monttubileet

    • Anonyymi00028

      Kaikki grilliruoka on sitä itteään, ei maistu mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

      Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

      Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe