Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Vaikee sanoa🤔
    Ku niitä ongelmaisia on ollu kuitenki sekä meissä vanhemmissa sisaruksissa, että nuoremmissa. Siinä välissä taas on niitä joilla menee ainakin jokseenkin hyvin,
    Toki meissä on myös nepsyjä, vanhin veli sai vasta muutana vuosi sitten autismin kirjon diagnoosin ja hän oli kova kiusaamaan meitä nuorempia lapsuudessa (häntä kiusattiin tai ainakin syrjittiin koulussa). Ja ADHD:n piirteitä on aika monella. Varsinkin veljillä, tai niillä ehkä selkeimmin..

    Enminätiiä, toisaalta moni asia lapsuudessa olis voinu olla paremmin jos/kun porukoilla olis ollu enemmän aikaa per lapsi, eikä olis ehkä tarvinut huolehtia niin paljo muista sisaruksista ite lapsena ja teininä,
    Ehkä, enminätiiä
  2. Ai saako?😳🤔