Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyväksyn, ymmärrän ja tiedän.
Ei ole minun arkeani häirinnyt👍
17.02.2024 12:20
Mulla olis kyllä iso kerä oikein äitelää possunpinkkiä tuolla, mut se ei valitettavasti oo oikeen sukkalankaa🤔
Katotaan mitä järjestyy👍😁
17.02.2024 12:17
Ou jee, loskapaskakeli!
Jotenki sen märempää märkää ei oo,
https://youtu.be/khWixbzJPyE?si=N_wPVPtcGSDvgbSj
"Räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on, en tiedä mitään muuta niin masentavaa ku Danny-show tiellä Kuopion.."
16.02.2024 17:17
Niin muuten uimahallisiivouksessakin☝️
16.02.2024 17:12
Tuliskohan tästäkin sit uus trendi,
Tissihatut? Tissinhatut? Noenmäätiiä, pittää tota nimitystä kehitellä vielä🤔
Valitettavasti örkin nykyinen luola on sijainniltaan semmonen et kesähelteillä tää vastaa lähes saunaa (noeinytihan..) mut tuulettimien kans pärjää jotenkuten,
Tässähän alkaa kesäsuunnitelmat samalla muodostua! Välttelen siis sekä ihmisiä että auringonpaistetta,
👌
16.02.2024 16:08
Hiukset onneks alkaa olla niin pitkät ettei ainakaan niska pala auringossa jos jättää tukan auki
16.02.2024 15:14
Noo, mää voin suosia pysymistä kotiluolassa kuten kunnon örkit🤔
Enkä oikein osaa olla mikään hattupää, pipot ja muut myssyt menee kyllä, mut en tiiä meneekö seki mun yliherkkyyksien puolelle niinku tuo aurinkorasvojen tahmaisuuskin, ku hattujen lierit "kahisee" mun korvissa.. ainaki tämmöset kalastajanhatut,
Tissin päälle pitäs olla kyl joku pikkuvauvan hattu, enkätiiä pysyiskö sekään🤔
16.02.2024 15:12
Niin ja.
Näinä UV-säteilevinä aikoina kun sitä suojakerroin rasvaa pitäs käyttää suunnilleen kesät talvet, niin en ainakaan itse ole onnistunut löytämään yhen yhtäkään suojakerrointa joka ei jäisi iholle tuntumaan klähmäisen tahmaiselta (ei vaikka kuinka mainostettais kevyenä ja huomaamattomana).
Toisekseen kaikki kokeilemani kasvoille tarkoitetut tuotteet taas kirvelee silmiä ihan saatanasti. Ja ei, en läträä sitä rasvaa silmiin, vaan ku kesällä varsinkin tuppaa jossain kohtaa tulemaan hiki ja se hiki valuu silmiin mukanaan sitä suojakerrointöhnää ja sittepä kirveleekin saatana!
(en paljon liiku ulkona paahteisimpina aikoina,)
16.02.2024 14:20
Kesäjuttuja mutta..
"Tissi paljaana"
Siis vaan yks tissi? No voishan siitä tulla vaikka trendi🤔 jättää sen rumemman/nätimmän piiloon niin halutessaan..
Noin niinku muuten, nii auringon ottaminen on typerää. Ei se ihosyöpä oo kiva, tississäkään,
16.02.2024 14:08
Kiitos😊
Mun äiti kans tekee tuommosia pitkävartisia kirjoneulesukkia, minä en vielä oikeen nuita kirjo-/kuvioneuleita hallitse
16.02.2024 10:23
Suaattaapi olla että laitanki..😁
Täsähän tämä, työttömänä yhäti
Päivä päivältä kissojen kans laiskistutaan, mut ehkä se siitä ku kevät koittaa🤔 tää ny lasketaan vielä talviuniajaksi
16.02.2024 10:20
Nii no, tuo pakkoneuloosi oli ehkä liian vahva sana🤔 eikä mulla sillai, pystyn myös muutakin tekemään ku neulomaan😁
16.02.2024 10:14
Mää olen joskus kattonut jotain ulkomaisia (ainakin jenkkiläisiä) neule-videoita, enkä oikein koskaan päässyt kärryille miten ne niitä silmukoita neuloo ku näyttää jotenkin ihmeen monimutkaiselta langan siirtelyltä ja kiepauttelulta🤔
Kyllä meillä on helppoa😁
16.02.2024 10:12
1. Mistä syystä olet sinkku?
-omista syistäni
2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
-kesällä
3. Oletko mies/nainen?
-olen
4. Ikäsi
-41
5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
-ei tietääkseni
6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
-jokin muu yrittäjä...😃 Eikäku työtön
7. Asutko maalla / kaupungissa?
-kaupunnissa
8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
-en oo yrittäny
9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
-minkä suhteen🤔 töihin olis kiva päästä,
09.02.2024 13:01
Hehe, kiitoksia huolenpidosta mut neuloksessa on myös se hyvä puoli et se joustaa, eikä tuo tiimalasikantapää pääse oikein oikeuksiinsa tuollei tuossa ekassa kuvassa🤔
https://aijaa.com/yKfj98
Varsi näissä kyllä on varsin väljä, mut seuraavalla kerralla parempia👍
09.02.2024 11:46
Kiitos😊
Mulla on joitain kaupasta ostettuja villasukkia jotka ovat kyllä paksua neulosta ja lämpimät, mut niissä on myös paksu sauma varpaiden päällä mikä tuntuu ärsyttävästi ja ahistaa (ainakin tällaista herkkäjalkaista jolle pikkuruinen kivi kengässä on jo kauhistus)
09.02.2024 11:40
Mulla nuo innostukset valitettavasti vähä niinku tulee ja menee🤔
Mutta ihan onnistuneesti olen kuitenkin (toistaiseksi) pysytellyt poissa lankakaupoista (ja kangaskaupoista myös) kun tuota vanhaakin varastoa on vielä😁
09.02.2024 11:31
Auttaskohan paksummat puikot🤔
Tosin kyllä mullakin aikoinaan opetellessa käsiala vaihteli raivokireestä niin löysään et puikot tipahteli työstä, ennenku löyty hyvä tatsi tuohon hommaan
Mun isä kerto et hän on aikoinaan koulussa saanut yhden lapasen valmiiksi ja se oli niin tiukkaa jälkeä et se pysyi pystyssä itekseen😃
09.02.2024 11:27
Huhhuh, meinaa jo alkaa hengästyttää😳
Mulla nää innostukset vähä niinku tulee ja menee,
Sitä innostusta nyt vielä oottelen et saisin nuista mittavista kangasvarastoistani tehtyä jotain
(Tosin olen selittänyt sitä sillä etten oikein tykkää mun uudesta ompelukoneesta, pitäs saada joku vanhan hyvän ajan kunnollinen ja järee sekä äree kone..)
09.02.2024 11:20
On mulla niitä pidempivartisiakin joissa koko varsi on joustinneuletta. Nuo nyt on rennompia kotisukkia joihin opettelin vielä uudenlaisen kantapään (on itse asiassa parempi kui se perinteinen kantapää, ainaki omasta mielestä👍)
Mun yhellä kaverilla on yhä käytössä isoäitinsä tekemiä sukkia ja kyseinen mummo on vaihtanut hiippakuntaa jo ysikytluvun alussa, että kai hyvät sukat on tehty kestämään🤔 (tahi sit taaskin ennen osattiin vaan tehdä paremmin..)
09.02.2024 11:15
19 / 109