Tissi paljaana vai ei

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12487418
Auringonottajien paljaat rinnat herättävät keskustelua

Niin, pitäisikö aurinkoa ottaa rinnat paljaana vai ei?

Itse en ymmärrä että aurinkoa otetaan vaatteet päällä. Vähän kun katselisi televisiota silmät kiinni.

Olisi hyvä jos kaupunkeihin perustettaisiin erillisiä auringonottoalueita myös uimarantojen ulkopuolelle. Näissä voisi vielä olla erikseen alue, "hard-core" auringonpalvojille.

Yleensäkin yliseksualisoitunut yhteiskunta tuomitsee luonnollisen alastomuuden ja seksualisoi normaaleja lihaksia ja ihoa.

64

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin että teille r*nkkareille pitäisi olla matskua tarjolla?

      • Anonyymi

        Hyvät tisut piitsillä saa kiireen juosta pusikkoon.

        ranteet kipiät


      • Anonyymi

        Netissä on kyllä aivan tarpeeksi materiaalia jos haluaa runkata.

        Toisekseen tämänkin maan naiset luulee itestään vähän liikoja, Itseasiassa suurin osa naisista on sen näkösiä että ei paljoa niiden riippuvat rinnat selluliitteineen paljoa innosta. Tietenkin tuo lihavuus on näitä ensimmäisen maailman ongelmia.

        --------------------------

        Noin yleisesti en kyllä ymmärrä mitä erikoista joissain paljaissa rinnoissa on? Kai jokainen aikuinen on sellaiset nähnyt? En muutenkaan ymmärrä tätä hirveetä haloota jos joku on vaikka rannalla alasti. Itse käytän uimahousuja, koska se vähän niinkun kuuluu tapoihin, mutta ei mua haittais kyllä olla alastikkaan siellä. Aivan sama jos joku näkee mut alasti, ei vois vähempää kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Naapurin nainen ottaa auringoo tissit paljaana parvekkeella. Muutama vuosi sitten tutustuin naapurin naiseen. Tein parvekkeeni betoni lattian päälle puisesta terassi laudasta lattian jotta olisi hyvä oleskella. Naapurin nainen näki ja halusi samanlaisen. Siihen vielä matto päälle niin on hyvä oleskella paljailla jaloilla. Tänäänkin naapuri otti arskaa rinnat paljaana eikä haitannut mitään kun oleskelin parvekkeella itse. Meidän parvekkeiden välissä on joku 12 cm betoni seinä.

      Ketään tuskin kiinnostaa jos mies on paidaton rannalla. Kukkahattu tädit ja kurpat valittaa jos nuori nainen on tissit paljaana rannalla.

      • Anonyymi

        Johtuuko tätien reaktio siitä että koetaan reviirille tulleen "kilpailijan" joka vie oman miehen huomion?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuuko tätien reaktio siitä että koetaan reviirille tulleen "kilpailijan" joka vie oman miehen huomion?

        Mitä väliä, jos oma mies katsoo jotakuta tpista tätiä? Ei kai se siihen kuole?


      • Bätääs kirjoitti:

        Mitä väliä, jos oma mies katsoo jotakuta tpista tätiä? Ei kai se siihen kuole?

        Ei toisen silmiä ja ajatuksia voi omia ja hallita muutenkaan. Joten en ees yritä moista.


      • Anonyymi

        Kyllä nuoret tissit päivän pelastaa.
        setämies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuoret tissit päivän pelastaa.
        setämies

        Sulla ei sitten ole koskaan elämässäsi pahoja päiviä ollut.


    • Anonyymi

      Ikäviä nuo rusketus raidat, kyllä nahka saa ruskettua tasaisesti?🤩🤩

    • Anonyymi

      Ei pitäisi, mutta saa jos tahtoo. Itse en edes ymmärrä mitään auringonottoa. En tajua miksi joku haluaa tietoisesti vanhentaa nahkaan. Oma valinta toki.

    • Mul on ihan sama vaik kaikki olis ilki alasti päivät pitkät. Samaa nahkaa se on kun naamassakin.

    • Anonyymi

      En ota aurinkoa. Jos olisin rannalla, niin uimapuku päällä ja aurinkovarjon alla. Ihan tarpeeksi ruskettuu siinä.

    • Anonyymi

      Nykyisten ihosyöpien aikoina en ota aurinkoa.

    • Anonyymi

      Läskit äijät paskamahoineen ilman paitaa ovat järkyttävämpi näky.

      • Anonyymi

        Auringonvalon ja syövän välillä ei kyllä ole tilastollista koheesiota. Päinvastoin voisi olettaa että liian vähä aurinko sairastuttaa ihon.
        Iho muodostaa auringonvalosta D-vitamiinia. Sitä ei voi laadukkaasti korvata pilleripurkilla, jossa vitamiini on yleensä jotain lampaan villarasvasta liuotettua ö-muotoa.
        Ilman paitaa julkisella paikalla oleminen ei useinkaan ole mitään itsensä esittelyä, vaikka jotkun täti-ihmiset sitä sellaiseksi kuvittelevat, vaan ihon hoitoa ja terveyden vaalimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auringonvalon ja syövän välillä ei kyllä ole tilastollista koheesiota. Päinvastoin voisi olettaa että liian vähä aurinko sairastuttaa ihon.
        Iho muodostaa auringonvalosta D-vitamiinia. Sitä ei voi laadukkaasti korvata pilleripurkilla, jossa vitamiini on yleensä jotain lampaan villarasvasta liuotettua ö-muotoa.
        Ilman paitaa julkisella paikalla oleminen ei useinkaan ole mitään itsensä esittelyä, vaikka jotkun täti-ihmiset sitä sellaiseksi kuvittelevat, vaan ihon hoitoa ja terveyden vaalimista.

        Ylempään kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempään kommenttiin.

        Vastauksesi on todella huvittava.

        Kun ylipainoinen mies on ilman paitaa, hän ottaa D-vitamiinia auringosta?

        Ymmärrän kyllä sen, jos nuoret ja komeat miehet ovat ilman paitaa.

        Röllykkämahan voi kyllä peittää. En minäkään kaikkea voi tehdä, esim. pyrkiä ravintolaan ilman alushousuja. Onneksi.

        Miehet vaativat naisilta aina vaikka mitä ulkonäön suhteen. Kyllä nainenkin saa vaatia edes jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi on todella huvittava.

        Kun ylipainoinen mies on ilman paitaa, hän ottaa D-vitamiinia auringosta?

        Ymmärrän kyllä sen, jos nuoret ja komeat miehet ovat ilman paitaa.

        Röllykkämahan voi kyllä peittää. En minäkään kaikkea voi tehdä, esim. pyrkiä ravintolaan ilman alushousuja. Onneksi.

        Miehet vaativat naisilta aina vaikka mitä ulkonäön suhteen. Kyllä nainenkin saa vaatia edes jotain.

        Feministi vaatii itse ulkonäöltään jotain, ei miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministi vaatii itse ulkonäöltään jotain, ei miehet.

        Olet ilmeisesti itse röllykkämaha, koska mielipiteeni otti noin hermoon. Juuri feministi ei juurikaan välitä ulkonäöstään, koska kehopositiivisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auringonvalon ja syövän välillä ei kyllä ole tilastollista koheesiota. Päinvastoin voisi olettaa että liian vähä aurinko sairastuttaa ihon.
        Iho muodostaa auringonvalosta D-vitamiinia. Sitä ei voi laadukkaasti korvata pilleripurkilla, jossa vitamiini on yleensä jotain lampaan villarasvasta liuotettua ö-muotoa.
        Ilman paitaa julkisella paikalla oleminen ei useinkaan ole mitään itsensä esittelyä, vaikka jotkun täti-ihmiset sitä sellaiseksi kuvittelevat, vaan ihon hoitoa ja terveyden vaalimista.

        Tarkoitit varmaan korrelaatiota. Ja kyllä muuten on.


    • 40 - 30 vuotta sitten myös rinnat paljaina oli auringonottajia, eikä siitä silloin 'keskusteltu' tai yritetty suitsia tai edistää. Nyt on taas keskustelun aihe, kun sen ajan väki ei enää ole auringonottoiässä.

      Nyt se taas on uusi asia. Lyhyt on kulttuurin muotikierto. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ei kyllä Suomessa ollut.

        Puhut siis vuodesta 1982?

        Saattoi olla joku nodistiranta silloinkin, mutta eivät naiset tosiaankaan olleet rinnat paljaina rannalla tuohon aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä Suomessa ollut.

        Puhut siis vuodesta 1982?

        Saattoi olla joku nodistiranta silloinkin, mutta eivät naiset tosiaankaan olleet rinnat paljaina rannalla tuohon aikaan.

        Mitä itse näin, näin varmasti. Emme näköjään sattuneet samoille rannoille. Nudistirannalla ole käynyt vain kerran, Kroatiassa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä Suomessa ollut.

        Puhut siis vuodesta 1982?

        Saattoi olla joku nodistiranta silloinkin, mutta eivät naiset tosiaankaan olleet rinnat paljaina rannalla tuohon aikaan.

        Ainakaan 90-luvulla siinä ei ollut mitään erikoista. Nyt sitten tulee rantavahti huomauttamaan, kun lapset järkyttyy nähdessään naisen nännin. Hehhee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan 90-luvulla siinä ei ollut mitään erikoista. Nyt sitten tulee rantavahti huomauttamaan, kun lapset järkyttyy nähdessään naisen nännin. Hehhee.

        90-luvun alkupuolella, Neuvostoliiton romahdettua ja sitä seuranneen suuren laman aikaan, lapset olivat nälkäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90-luvun alkupuolella, Neuvostoliiton romahdettua ja sitä seuranneen suuren laman aikaan, lapset olivat nälkäisiä.

        Tarkoitin että 90-luvun alkupuolella rantavahti kehotti naisia turvallisuussyistä kätkemään paljaat rinnat.


    • Anonyymi

      Niin mutta aurinko onkin nähnyt melko kaikkea.

    • Anonyymi

      Amerikkalainen puritanismi siihen on syynä. Vielä 90-luvulla oli ihan tavallista olla rannalla ilman liiivejä.

      • Anonyymi

        Amerikkalaiset someyhtiöt poistattavat palveluistaan pitkähiuksisten lastenkin kuvat, jos nämä ovat ilman paitaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rintojen tulee olla paljaina nähtävillä kesällä

    • Aivan sama...

      Mä en jaksa vaan maata ja öllötellä...jos en sit oo krapulassa ja sittenkin vaan mietin omaa oloa. 🤣

    • Anonyymi

      Rasismia jos suomalainen nainen rinnat paljaina ja musliminainen kaavussa!Toisaalta naisia suojeltaisiin muslimimiesten heikkoudelta!

    • Anonyymi

      Olisiko tällainen auringonottoalue nimeltään ehkä Ihosyöpä-puisto, Melanooma-mesta tai Ryppy-ranta?

    • Anonyymi

      Auringonotto on ihan lääst siisön. Iho parka.

    • Anonyymi

      Yöh. Lontoossa ajoivat juuri nyt kikkelskokkelit paljaana -satoja pyöräilijöitä. Joku toimittaja oli vielä mennyt lähikuvaamaan. Pyörryin iltapäivällä.

      • Anonyymi

        Tiettyjä liikeratoja ei kukaan halua nähdä ja siksi on keksitty myös pyöräilyshortsit!


    • Anonyymi

      Naisten rinnat voivat olla kauniit. Mies ehkä tiedostamattaan katsoo mahdolliselle vauvalleen hyviä rintoja ja sitä kautta kiinnostuu rinnoista.
      Kesämekot ja avonaiset kaulukset ovat ihan mukavaa katsottavaa.
      Mikäpäs siinä kun naiset noin haluavat itse pukeutua.

      AV

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo rintojen katselu on hyvin kulttuurisidonnaista. Läheskään kaikki maailma heteroseksuaalimiehet eivät todellakaan kiinnostu rinnoista pennin vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rintojen katselu on hyvin kulttuurisidonnaista. Läheskään kaikki maailma heteroseksuaalimiehet eivät todellakaan kiinnostu rinnoista pennin vertaa.

        Mjaa, olen sitten syntynyt kulttuuriin jossa rinnoilla ja rinnoilla on merkitystä.
        Jokaisella on varmaan jostain syystä se oma suosikki, itselläni on joku c-kuppi melkein aina silmät kääntävä. Sairastahan tämä tallainen on, tartteis mennä psykiatrin pakeille ja kysyä mikä on.

        AV


    • Anonyymi

      Huono

    • Anonyymi

      Minulle on yhdentekevää miten ihmiset aurinkoa ottavat. Itse en koskaan ota aurinkoa, enkä halua pilata ihoani.

    • Kesäjuttuja mutta..

      "Tissi paljaana"
      Siis vaan yks tissi? No voishan siitä tulla vaikka trendi🤔 jättää sen rumemman/nätimmän piiloon niin halutessaan..

      Noin niinku muuten, nii auringon ottaminen on typerää. Ei se ihosyöpä oo kiva, tississäkään,

      • Niin ja.
        Näinä UV-säteilevinä aikoina kun sitä suojakerroin rasvaa pitäs käyttää suunnilleen kesät talvet, niin en ainakaan itse ole onnistunut löytämään yhen yhtäkään suojakerrointa joka ei jäisi iholle tuntumaan klähmäisen tahmaiselta (ei vaikka kuinka mainostettais kevyenä ja huomaamattomana).
        Toisekseen kaikki kokeilemani kasvoille tarkoitetut tuotteet taas kirvelee silmiä ihan saatanasti. Ja ei, en läträä sitä rasvaa silmiin, vaan ku kesällä varsinkin tuppaa jossain kohtaa tulemaan hiki ja se hiki valuu silmiin mukanaan sitä suojakerrointöhnää ja sittepä kirveleekin saatana!

        (en paljon liiku ulkona paahteisimpina aikoina,)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin ja.
        Näinä UV-säteilevinä aikoina kun sitä suojakerroin rasvaa pitäs käyttää suunnilleen kesät talvet, niin en ainakaan itse ole onnistunut löytämään yhen yhtäkään suojakerrointa joka ei jäisi iholle tuntumaan klähmäisen tahmaiselta (ei vaikka kuinka mainostettais kevyenä ja huomaamattomana).
        Toisekseen kaikki kokeilemani kasvoille tarkoitetut tuotteet taas kirvelee silmiä ihan saatanasti. Ja ei, en läträä sitä rasvaa silmiin, vaan ku kesällä varsinkin tuppaa jossain kohtaa tulemaan hiki ja se hiki valuu silmiin mukanaan sitä suojakerrointöhnää ja sittepä kirveleekin saatana!

        (en paljon liiku ulkona paahteisimpina aikoina,)

        Suosin lierihattua, kuten kunnon mummot.
        Suosittelen sinullekin.

        Siis naaman suojaukseen.

        Voihan sen laittaa siihen toiseen tissiinkin, jollei muuten saa tarpeeksi huomiota.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosin lierihattua, kuten kunnon mummot.
        Suosittelen sinullekin.

        Siis naaman suojaukseen.

        Voihan sen laittaa siihen toiseen tissiinkin, jollei muuten saa tarpeeksi huomiota.

        -keinovaginamies-

        Sivusta toten, että lierihattu ei vaan oikein riitä mihinkään. Silti pitäisi laittaa sitä aurinkosuojaa, jos haluaa kunnolla ihonsa suojata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta toten, että lierihattu ei vaan oikein riitä mihinkään. Silti pitäisi laittaa sitä aurinkosuojaa, jos haluaa kunnolla ihonsa suojata.

        No jos nenän päähän, niskaan ja poskipäihin vähän, ei ainakaan silmien yläpuolelle tarvi.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosin lierihattua, kuten kunnon mummot.
        Suosittelen sinullekin.

        Siis naaman suojaukseen.

        Voihan sen laittaa siihen toiseen tissiinkin, jollei muuten saa tarpeeksi huomiota.

        -keinovaginamies-

        Noo, mää voin suosia pysymistä kotiluolassa kuten kunnon örkit🤔

        Enkä oikein osaa olla mikään hattupää, pipot ja muut myssyt menee kyllä, mut en tiiä meneekö seki mun yliherkkyyksien puolelle niinku tuo aurinkorasvojen tahmaisuuskin, ku hattujen lierit "kahisee" mun korvissa.. ainaki tämmöset kalastajanhatut,

        Tissin päälle pitäs olla kyl joku pikkuvauvan hattu, enkätiiä pysyiskö sekään🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Noo, mää voin suosia pysymistä kotiluolassa kuten kunnon örkit🤔

        Enkä oikein osaa olla mikään hattupää, pipot ja muut myssyt menee kyllä, mut en tiiä meneekö seki mun yliherkkyyksien puolelle niinku tuo aurinkorasvojen tahmaisuuskin, ku hattujen lierit "kahisee" mun korvissa.. ainaki tämmöset kalastajanhatut,

        Tissin päälle pitäs olla kyl joku pikkuvauvan hattu, enkätiiä pysyiskö sekään🤔

        Hiukset onneks alkaa olla niin pitkät ettei ainakaan niska pala auringossa jos jättää tukan auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nenän päähän, niskaan ja poskipäihin vähän, ei ainakaan silmien yläpuolelle tarvi.

        -keinovaginamies-

        Riippuu tietysti siitä, että mikä sen hatun päätarkoitus on ja tietenkin myös oman ihon herkkyysasteesta. Tosi monet pinnat heijastaa auringonvaloa, että jos on vähänkään herkempi iho, niin pelkkä hattu ei riitä. 🙂


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Noo, mää voin suosia pysymistä kotiluolassa kuten kunnon örkit🤔

        Enkä oikein osaa olla mikään hattupää, pipot ja muut myssyt menee kyllä, mut en tiiä meneekö seki mun yliherkkyyksien puolelle niinku tuo aurinkorasvojen tahmaisuuskin, ku hattujen lierit "kahisee" mun korvissa.. ainaki tämmöset kalastajanhatut,

        Tissin päälle pitäs olla kyl joku pikkuvauvan hattu, enkätiiä pysyiskö sekään🤔

        On muuten totta että lierihatulla kuulee paremmin kuin ilman, kunhan höristää oikeaan suuntaan.

        Kunnon retkeilijän hatussa on remmi. Selän taakse kirraa vaan sillä, niin kyllä pysyy pienemmänkin maitorauhasen päällä.

        Örkit kutoo siis villasukkaa kotona helteillä :) Mainio örkki :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        On muuten totta että lierihatulla kuulee paremmin kuin ilman, kunhan höristää oikeaan suuntaan.

        Kunnon retkeilijän hatussa on remmi. Selän taakse kirraa vaan sillä, niin kyllä pysyy pienemmänkin maitorauhasen päällä.

        Örkit kutoo siis villasukkaa kotona helteillä :) Mainio örkki :))

        -keinovaginamies-

        Tuliskohan tästäkin sit uus trendi,
        Tissihatut? Tissinhatut? Noenmäätiiä, pittää tota nimitystä kehitellä vielä🤔

        Valitettavasti örkin nykyinen luola on sijainniltaan semmonen et kesähelteillä tää vastaa lähes saunaa (noeinytihan..) mut tuulettimien kans pärjää jotenkuten,
        Tässähän alkaa kesäsuunnitelmat samalla muodostua! Välttelen siis sekä ihmisiä että auringonpaistetta,
        👌


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tuliskohan tästäkin sit uus trendi,
        Tissihatut? Tissinhatut? Noenmäätiiä, pittää tota nimitystä kehitellä vielä🤔

        Valitettavasti örkin nykyinen luola on sijainniltaan semmonen et kesähelteillä tää vastaa lähes saunaa (noeinytihan..) mut tuulettimien kans pärjää jotenkuten,
        Tässähän alkaa kesäsuunnitelmat samalla muodostua! Välttelen siis sekä ihmisiä että auringonpaistetta,
        👌

        :))
        Minä olen helposti piristettävää mallia.
        Kiitos näistä perjantaipiristeistä.

        Täällä sataa vesiloskapaskamärkää ja vielä pitäisi jaksaa näitä hommiaki painaa, etten ole ensi viikolla ihan kusessa.
        No jos huomennakin sataa - niin kuin on luvattu - niin jatkan sitte viikkoa huomisella. Vituttaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        :))
        Minä olen helposti piristettävää mallia.
        Kiitos näistä perjantaipiristeistä.

        Täällä sataa vesiloskapaskamärkää ja vielä pitäisi jaksaa näitä hommiaki painaa, etten ole ensi viikolla ihan kusessa.
        No jos huomennakin sataa - niin kuin on luvattu - niin jatkan sitte viikkoa huomisella. Vituttaa.

        -keinovaginamies-

        Ou jee, loskapaskakeli!
        Jotenki sen märempää märkää ei oo,

        https://youtu.be/khWixbzJPyE?si=N_wPVPtcGSDvgbSj
        "Räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on, en tiedä mitään muuta niin masentavaa ku Danny-show tiellä Kuopion.."


    • Anonyymi

      hieronta työssä aikoinaan, silmä tottui alastomuuteen,

      • Niin muuten uimahallisiivouksessakin☝️


    • Anonyymi

      Aurinkoa ei pidä ensinnäkään ottaa,vaan siltä täytyy suojautua. Haloo,onko ketään kotona yläpäässä?💩

    • Anonyymi

      On jokseenkin kahedorgaa uudestaan ja uudestaan ottaa keskusteluun kysymys paljaista rinnoista, kun toisaalta lähtöoletuksena on, että nainen peittää kaikkein kauneimpansa.

      • Anonyymi

        Taas hiljan luin naisen oman kirjoituksen, kuinka vittu on ruma, vaikkakin miestä kiihottava. Tällainen puhe viittaa hirmuiseen mutta aiheettomaan alemmuuskompleksiin.


    • Anonyymi

      Erään opin intomieliset kannattajat näkevät netin aikuispalstoilla vain väkivaltaa ja jyystämistä, jota kuulemma miehet harrastavat kieli pitkällä. Intoilijat eivät tunnu tietävän, että on valtava määrä suloisten naisten kuvia, joissa herttaisesti hymyillen näyttävät kaikkein kauneintaan.

      Tuleekin epäilys, että intoilijat ovat itse kiinnostuneet väkivallasta ja jyystämisestä niin perinpohjin, etteivät tiedä mitään kaunista olevankaan.

    • Anonyymi

      Aurinkoa ei pitäisi ottaa lainkaan eikä nyt ainakaan rinnat paljaana.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe