Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. näisson+se+ero+et+pleiboi+on+nimenomaan+alastomiin/vähäpukeisiin+naisiin+keskittyvä+julkaisu,+joissa+em.+naiset+itse+ovat+niinku+pääosissa,joku+autokalenteri+tai+autolehti+tai+muu+moottoriajoneuvo-/kulkuväline-/mikälieteknisiinvempeleisiinkeskittynytlehti+tahi+muu+julkaisu+taas+esineellistää+naisia+jos+käyttää+heitä+em.+vehkeiden+kuvissa+somisteina+taikka+kuvausrekvisiittana.jos+se+alastomuus/muu+paljastavuus+ei+ole+kuvan+olosuhteisiin+nähden+tarpeellista+taikka+kuvan+vähäpukeisen+naisen+voisi+korvata+vaikkapa+jukkapalmulla,+itse+kuvan+luonteen+siitä+muuttumatta,+kyseessä+on+esineellistäminen.niinku,
  2. tän+ketjun+pikaisen+selailun+perusteella+tuo+tissin+vilautus+oli+väärin+koska:-vilauttaja+oli+siilitukkainen,+"rekkalesbon+näköinen"+ja+"ruma"-vilautettu+tissi+oli+"ruma",+erityisesti+pisti+silmään+parit+naisoletettujen+kommentit+tissin+rumuuteen+liittyen,+eli+jotensakin+et+"itte+ei+kehtais+nuin+rumaa+näyttää"+ja+"mun+mummulla/äidillä+whatever+on+paremmat+tissit"+nättiä+tissiä+sit+varmaan+vois+huoleti+vilautella+misävaanmillonvaan..-vilautus+loukkasi+tapahtuman+arvokkuutta+&+sotaveteraaneja,+eli+siis+linnan+juhlien+Jatkojen+"arvokkuutta"+ja+tod.+näk.+veteraanit+on+olleet+jo+siihen+aikaan+nukkumassa,+harvempi+heistä+kai+enää+niin+vetreässä+kunnossa+on+et+jaksais+vielä+jatkoille+lähtä+(tai+mistä+minä+tiedän+vaikka+oliski..)+ja+veteraanit+on+varmasti+nähneet+paljon+pahempaakin,+ovathan+he+Sotaveteraaneja,+he+ovat+olleet+siis+sodassa,+sodassa+kuolee+ihmisiä+eikä+aina+mitenkään+silleen+nätillä+tavalla..-vilauttajien+somekommentointi+loukkasi+veteraaneja,+siis+se+sarkastiseen+sävyyn+kirjoitettu+teksti+kuinka+nyt+voidaan+taas+unohtaa+veteraanit+vuodeksi..+ja+mitäkaikkee+siinä+lukikaan+likaisista+vaipoista+ym.+viitaten+arvatenkin+alipalkattuihin+ja+ylityöllistettyihin+vanhustenhoitajiin+ja+natsit+marssivat+Helsingissä+ja+porukkaa+paleli+leipäjonossa..+"mutku+se+tissi..!"-vilauttaminen+oli+kannanotto,+luultavasti+kännissä+ja+läpällä+tehty+vilautus+olis+ollu+ihan+ok..+ja+onpa+nuita+monenlaisia+kannanottoja+nähty+myös+itse+linnan+juhlissa,+nytkin+oli+jollain+ollut+hirttoköysi+kaulakoruna,+etikettiä+rikotaan+joka+vuosi..+pysyisivät+kotona+jos+eivät+kykene+pukeutumaan/käyttäytymään+etiketin+mukaan+ja+jättäisivät+kannanottonsa+johonkin+muualle+kui+itsenäisyytemme+juhlaan+saatana!!1niinku,
  3. no+tervetuloa,+tere+tulemast+ja+willkommen+vaan,+ei+olis+varmaan+Lestijärvi+taikka+Miehikkälä+enää+entisensä+ku+sinne+muutamakin+tulisieluinen+latina+muuttais..(huvitti+tuo+termi+"latinotar"+tos+jutus,+ko+mies+on+'latino',+nainen+'latina',+vähä+sama+ku+sanois+naisesta+'miehetär'..+mut+se+siitä+pilkunnus...+-viilaamisesta!)tosin+varsin+tulisieluisia+ja+temperamenttisiä+on+myös+monet+suomalaisnaiset,+varsinkin+maatilojen+emännät+(se+ihmistyyppi+niinku,+ei+välttämättä+edes+todellisuudessa+asu+maatilalla+tai+edes+maaseudulla..)ja+ja+pikaisella+googlettelulla+löysin+tiedot+et+Miehikkälän+asukasluku+on+alle+2000+ja+Lestijärven+alle+1000,+kuinkahan+sit+"himppasen"+vilkkaampaan+elämään+tottuneet+lattarit+sopeutuis+meikäläisille+pikkukylille..?ku+niinku+ittekki+oon+syntyisin+alle+5000+asukkaan+kunnasta+ja+se+tuntu+jo+aikoinaan+onnettomalta+käpykylältä,+vaikken+edes+kovin+tulisieluinen+olekkaan,nomut,+tervetuloa+mehtään+shakirat+ja+jenniferlopezit+jamuut+:Dhttps://www.youtube.com/watch?v=CiK8C_NeYAY