Olisipa kätevää jos

Anonyymi-ap

Joku keksisi sellaisen selvän korun tms. Jolla ihmiset voisivat ilmaista ovatko sinkkuja vai varattuja. Joku lävistys peukaloon tai semmoinen. Sinkut tietäisivät ketä ei pidä katsoa edes eikä lähestyä. Ostakaa hyvät ihmiset nyt edes joku rautalanka sormenne ympärille vaikka ette avioliitossa olisikaan. Se on oikein kaikkia kohtaan.

80

627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on suu mukana, ei tartte koruja symboliksi. Eikä ole kukaan kadulla tullut iskemään. Ihan rauhassa saa kulkea, saanu kulkea jo vuosikausia. Sormuksilla ja ilman, naamaraja nääs. 😃

    • Anonyymi

      Juu, aika huono ajatus.
      Se, että tapaisi sinkut ei tarkoita sitä että hän olisi sinulle sopiva, tai edes kiinnostunut sinusta? Periaatteessa jokainen ihminen on mahdollisuus, siviilisäädystä huolimatta.

      AV

    • Anonyymi

      Narsistit ei pidä sormuksia koska haluavat pitää oven raollaan. Tätä päivää kuvastaa piittaamattomuus muista. Sellaiset ihmiset ei oikeasti rakasta edes sitä kumppaniaan koska eivät suostu ilmaisemaan muille että ovat tälle varattuna. T. Aloittaja.

      • Anonyymi

        Näen tuon asian toisin. Jotkut voivat tarvita sormuksen, tai jonkun muun kahleen ollakseen yhdessä. Osa taas voi tarvita vain luottamuksen ja tunnesiteen, ei tarvita muita kahleita.
        Jos se sormus jotain estää, ollaan jo heikoilla jäljillä. Estot on hyvä olla jo tunnepuolella.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen tuon asian toisin. Jotkut voivat tarvita sormuksen, tai jonkun muun kahleen ollakseen yhdessä. Osa taas voi tarvita vain luottamuksen ja tunnesiteen, ei tarvita muita kahleita.
        Jos se sormus jotain estää, ollaan jo heikoilla jäljillä. Estot on hyvä olla jo tunnepuolella.

        AV

        Sitä ei pidetä itseä varten vaan toisia varten. Voit vaikka leikkiä bätmänniä tai bätwumania jotka pitävät maskia suojellakseen lähimmäisiään. Sormuksettomat varatut haaskaavat muiden aikaa ja se antaa myös ihmisestä itsestään epäluotettavan kuvan. Ovat vähän kuin maskittomat joidenkin mielestä korona-aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei pidetä itseä varten vaan toisia varten. Voit vaikka leikkiä bätmänniä tai bätwumania jotka pitävät maskia suojellakseen lähimmäisiään. Sormuksettomat varatut haaskaavat muiden aikaa ja se antaa myös ihmisestä itsestään epäluotettavan kuvan. Ovat vähän kuin maskittomat joidenkin mielestä korona-aikana.

        Vai niin, itse ajattelen narsismista sen olevan omistushalukkuutta:)
        Jokaisen tulee käyttäytyä siten että olisi joka päivä kumppaninsa arvoinen?
        Jos ei olisi, on kai oikein jos joku sinkku alkaisi kiinnostamaan?

        Wittumaisinta kun on elää yhdessä vain kulisseissa, sormus ja asuntolaina kahleena.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, itse ajattelen narsismista sen olevan omistushalukkuutta:)
        Jokaisen tulee käyttäytyä siten että olisi joka päivä kumppaninsa arvoinen?
        Jos ei olisi, on kai oikein jos joku sinkku alkaisi kiinnostamaan?

        Wittumaisinta kun on elää yhdessä vain kulisseissa, sormus ja asuntolaina kahleena.

        AV

        Puhutaan pelkästä sormuksesta ei asuntolainasta. Kuvittelettko oikeasti että menneet ihmiset olivat teitä tyhmempiä sormuksiensa kanssa? Sormuksilla vältyttiin turhilta tunteilta ja kiusallisilta tilanteilta. Heillä oli viisautta "pikkusen" enemmän kuin tämän päivän ihmisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan pelkästä sormuksesta ei asuntolainasta. Kuvittelettko oikeasti että menneet ihmiset olivat teitä tyhmempiä sormuksiensa kanssa? Sormuksilla vältyttiin turhilta tunteilta ja kiusallisilta tilanteilta. Heillä oli viisautta "pikkusen" enemmän kuin tämän päivän ihmisillä.

        Sormus liittyy vahvasti myös avioliittoon, kirkolliseen vihkimiseen jossa "Jumalan silmien edessä" luvattiin jotain. Tuo ajatusmaailma on pääosin mennyttä aikaa. Ei moni ajattele mitä olisi luvannut? Erotilastot sen kertovat. Eroaminen on nykyisin helpompaa, syyt pienempiä.
        Nyt riittää jos "ei enää tunne".

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormus liittyy vahvasti myös avioliittoon, kirkolliseen vihkimiseen jossa "Jumalan silmien edessä" luvattiin jotain. Tuo ajatusmaailma on pääosin mennyttä aikaa. Ei moni ajattele mitä olisi luvannut? Erotilastot sen kertovat. Eroaminen on nykyisin helpompaa, syyt pienempiä.
        Nyt riittää jos "ei enää tunne".

        AV

        Ei sormuksia ole kirkolliseen avioliittoon rajoitettu. Koruja saa kaupasta. Vaikka ei Jumalaan usko, niin se ei tarkoita että pitää olla itsekäs, vaikka toisaalta se taitaa olla niin, että joka ei Jeesukseen usko, asettaa itsensä muiden edelle aina lopulta, eikä mahda itselleen mitään.


      • Höpö höpö itse hommasin sormuksen vuosia sitten koska joku yritti iskeä mutta heittelin menee sitä riitojen lomassa ja se on sitten sormus kun löytyy ja rahaa on mieleiseen sormukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sormuksia ole kirkolliseen avioliittoon rajoitettu. Koruja saa kaupasta. Vaikka ei Jumalaan usko, niin se ei tarkoita että pitää olla itsekäs, vaikka toisaalta se taitaa olla niin, että joka ei Jeesukseen usko, asettaa itsensä muiden edelle aina lopulta, eikä mahda itselleen mitään.

        Eipä mies sormusta sormeen pistänyt. Ja itselleni kävi nolosti kun iskettiin kassajonossa, voisi luulla lapsen olevan karkotin ei magneetti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näen tuon asian toisin. Jotkut voivat tarvita sormuksen, tai jonkun muun kahleen ollakseen yhdessä. Osa taas voi tarvita vain luottamuksen ja tunnesiteen, ei tarvita muita kahleita.
        Jos se sormus jotain estää, ollaan jo heikoilla jäljillä. Estot on hyvä olla jo tunnepuolella.

        AV

        Samaa mieltä. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, itse ajattelen narsismista sen olevan omistushalukkuutta:)
        Jokaisen tulee käyttäytyä siten että olisi joka päivä kumppaninsa arvoinen?
        Jos ei olisi, on kai oikein jos joku sinkku alkaisi kiinnostamaan?

        Wittumaisinta kun on elää yhdessä vain kulisseissa, sormus ja asuntolaina kahleena.

        AV

        Samaa mieltä tästäkin. 👍


      • Anonyymi

        Voihan sitä joku pöljä noinkin ajatella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan pelkästä sormuksesta ei asuntolainasta. Kuvittelettko oikeasti että menneet ihmiset olivat teitä tyhmempiä sormuksiensa kanssa? Sormuksilla vältyttiin turhilta tunteilta ja kiusallisilta tilanteilta. Heillä oli viisautta "pikkusen" enemmän kuin tämän päivän ihmisillä.

        Ei entisaikaan petetty, hakattu tai oltu juoppoja yhtään sen vähempää kuin nykyaikana. Silloin vain erottu ja kärsittiin huono ja onneton elämä, kun kerran oli naimisiin menty. Vaihtoehtoja ei ollut.

        Veikkaan, että moni mies entisaikaan käytti tilannetta hyväksi, yksinkertaisesti koska voi. Toisella taas ei ollut valinnan varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei pidetä itseä varten vaan toisia varten. Voit vaikka leikkiä bätmänniä tai bätwumania jotka pitävät maskia suojellakseen lähimmäisiään. Sormuksettomat varatut haaskaavat muiden aikaa ja se antaa myös ihmisestä itsestään epäluotettavan kuvan. Ovat vähän kuin maskittomat joidenkin mielestä korona-aikana.

        En ole vastuussa muista. Minä osaan sano, jos asiaa minulta kysyy. Jos ei kysy, niin se on oma ongelma ja toisaalta, jos ei koskaan kysy, niin ei silloin muutenkaan mitään tapahdu.


      • On ihmisiä jotka ei voi pitää sormuksia, puuttuu sormia, ehkä koko käsi. Ammattikin voi olla este sormuksille ja ihon oirehtiminen. Itse esim. saan ihoni rikki sormuksin. Ihoon hautuu ihan reikiä, jos yhtään jää epäpuhtauksia ja hiostaa tai hiertää sormus. Teen myös jatkuvasti käsin töitä, likaisiakin töitä. Sormukset kärsii ja taas myös ihoni.

        En sanoisi ketään narsistiksi noin heppoisin perustein. Itse kuulun myös heihin, jotka sanoo kyllä rehellisesti oman parisuhdestatuksensa kaikissa tilanteissa. En ala valehtelemaan edes silloin, kun joku ihminen olisi kiinnostava tutustuakin.

        Valehtelemalla saa pelkkää paskaa aikaan, sutta ja sekundaa. Eikä sormuskaan siinä mitään auta.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        On ihmisiä jotka ei voi pitää sormuksia, puuttuu sormia, ehkä koko käsi. Ammattikin voi olla este sormuksille ja ihon oirehtiminen. Itse esim. saan ihoni rikki sormuksin. Ihoon hautuu ihan reikiä, jos yhtään jää epäpuhtauksia ja hiostaa tai hiertää sormus. Teen myös jatkuvasti käsin töitä, likaisiakin töitä. Sormukset kärsii ja taas myös ihoni.

        En sanoisi ketään narsistiksi noin heppoisin perustein. Itse kuulun myös heihin, jotka sanoo kyllä rehellisesti oman parisuhdestatuksensa kaikissa tilanteissa. En ala valehtelemaan edes silloin, kun joku ihminen olisi kiinnostava tutustuakin.

        Valehtelemalla saa pelkkää paskaa aikaan, sutta ja sekundaa. Eikä sormuskaan siinä mitään auta.

        Tosi monilla on noi sormet poikki, allergiaa ja likaiset kädet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi monilla on noi sormet poikki, allergiaa ja likaiset kädet.

        Sormia tuskin on monilla poikki, mutta allergiaa ja kädet likaisina on monilla kyllä. Jeitäkään ei voi sivuuttaa narsistiksi haukkuessaan, ikävä kyllä. Pienisieluisena toki voikin.


      • Huitale kirjoitti:

        Sormia tuskin on monilla poikki, mutta allergiaa ja kädet likaisina on monilla kyllä. Jeitäkään ei voi sivuuttaa narsistiksi haukkuessaan, ikävä kyllä. Pienisieluisena toki voikin.

        Vaan mun papoilla oli molemmilla samat sormet poikki. Toisella ne meni myllyssä, toisella oikohöylällä. Että on niitä jopa näin samassa perheessä appiukkoina ja isoisinä.


    • Anonyymi

      Kokardi otsaan johon kädellä hipaistessa saa aina verta vuotavan haavan.

    • Anonyymi

      No huh huh jos ei aikuinen ihminen kykene toiselta tuollaisesta kysymään että onko sinkku vai varattu 🙄

      • Anonyymi

        Tuo kysymys on samalla paras iskurepliikki:)

        AV


      • Anonyymi

        Pointti on ettei tarvitse turhaan katsoa ketään eikä tehdä tuttavuutta varattuun. Se on syntiäkin joidenkin mukaan. Tuossakin vain itseänne ajattelette. Joillekin meistä on pahaa katsoa ja lähestyä varattuja joillekin ei. Yhtä sormusta et voi toisten vuoksi pitää. Kuka se tässä ei aikuinen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on ettei tarvitse turhaan katsoa ketään eikä tehdä tuttavuutta varattuun. Se on syntiäkin joidenkin mukaan. Tuossakin vain itseänne ajattelette. Joillekin meistä on pahaa katsoa ja lähestyä varattuja joillekin ei. Yhtä sormusta et voi toisten vuoksi pitää. Kuka se tässä ei aikuinen ole.

        Ps. Olet itsekäs nulikka.


      • Vastaus riippuu tietysti aina kysyjästä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on ettei tarvitse turhaan katsoa ketään eikä tehdä tuttavuutta varattuun. Se on syntiäkin joidenkin mukaan. Tuossakin vain itseänne ajattelette. Joillekin meistä on pahaa katsoa ja lähestyä varattuja joillekin ei. Yhtä sormusta et voi toisten vuoksi pitää. Kuka se tässä ei aikuinen ole.

        En usko syntiin. Hän, joka uskoo, pitäköön itse huolen synneistään. Todella itsekästä yrittää ulkoistaa syntejään muiden vastuulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on ettei tarvitse turhaan katsoa ketään eikä tehdä tuttavuutta varattuun. Se on syntiäkin joidenkin mukaan. Tuossakin vain itseänne ajattelette. Joillekin meistä on pahaa katsoa ja lähestyä varattuja joillekin ei. Yhtä sormusta et voi toisten vuoksi pitää. Kuka se tässä ei aikuinen ole.

        Pitäisikö myös kaikki sairaudet merkata jollain värillä ihoon, että osaa etsiä terveen kumppanin? Jos tuolle tielle lähdetään, kuka vaan voi keksiä lopulta rekisterikilven perseeseen ja vuosikatsastuksen ihmisillekin.

        Suu kun on mukana muutakin, kun juomista ja syömistä varten, niin voi puhua jollei ole mykkä. Kertoa kiinnostujille statuksensa.


      • Huitale kirjoitti:

        Pitäisikö myös kaikki sairaudet merkata jollain värillä ihoon, että osaa etsiä terveen kumppanin? Jos tuolle tielle lähdetään, kuka vaan voi keksiä lopulta rekisterikilven perseeseen ja vuosikatsastuksen ihmisillekin.

        Suu kun on mukana muutakin, kun juomista ja syömistä varten, niin voi puhua jollei ole mykkä. Kertoa kiinnostujille statuksensa.

        Voit sitten rekkarin mukaan selvittää kaiken oleellisen. Elopainoa myöden jne.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Voit sitten rekkarin mukaan selvittää kaiken oleellisen. Elopainoa myöden jne.

        Eiku QR-koodi kylkeen, josta löytyy kaikki oleellinen. Niin ja tietysti koodin liitetty appi, joka kertoo sopivuusprosentit ja riskin tulevan avioeroon. Ei tarvitse edes kommunikoida enää. 😂 Uuden ajan pakkoavioliitto korvaamaan suvun järjestettyä avioliittoa.


    • Anonyymi

      Mjoo

      Hyvä idis!

      Olen lapsesta asti ollut sitä mieltä, että maailmasta on puuttunut seikkaperäinen tuoteseloste jota tutkia ennen ostopäätöstä.

      Taidan kuulkaas keittää aamukahvit.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Tuoteseloste

        On pelottavaa se, että kokee ympärillään vellovan sähläämisen arjen realiteetiksi.

        On kuin lapsi sanoisi itselleen, etten se minä ollut.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoteseloste

        On pelottavaa se, että kokee ympärillään vellovan sähläämisen arjen realiteetiksi.

        On kuin lapsi sanoisi itselleen, etten se minä ollut.

        (hihitystä)

        Mjuu

        Ehkä jokin teipinpätkä, johon oltaisiin kirjoitettu tussilla oleellisin, liimattuna otsaan?

        Olen hieman huonolla tuulella, ja se näkyy väsähtäneissä purjeissa.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu

        Ehkä jokin teipinpätkä, johon oltaisiin kirjoitettu tussilla oleellisin, liimattuna otsaan?

        Olen hieman huonolla tuulella, ja se näkyy väsähtäneissä purjeissa.

        (reps)

        Lukutaidoton

        Olen aina arvostanut lukutaidottomia ihmisiä, sillä fiktio ei tavoita heitä, vaan suojelee herkkää sisintä sellaiselta, joka ”räjäyttäisi pään”.

        Sitten on olemassa myös taika- ja korttitemput.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutaidoton

        Olen aina arvostanut lukutaidottomia ihmisiä, sillä fiktio ei tavoita heitä, vaan suojelee herkkää sisintä sellaiselta, joka ”räjäyttäisi pään”.

        Sitten on olemassa myös taika- ja korttitemput.

        (hihitystä)

        Pieni tila

        Jos minulle annettaisiin käteen pala teippiä, ja toiseen tussi, niin harkitsisin tarkkaan sen, mitä tarjotulle alustalle kirjoittaisin.

        Harkinnan jälkeen toteuttaisin näkemykseni, joka eläisi, olematta väite.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni tila

        Jos minulle annettaisiin käteen pala teippiä, ja toiseen tussi, niin harkitsisin tarkkaan sen, mitä tarjotulle alustalle kirjoittaisin.

        Harkinnan jälkeen toteuttaisin näkemykseni, joka eläisi, olematta väite.

        (reps)

        Opponentti

        Taas jos minulle tarjottaisiin ääretön tila suorittaa sama operaatio, niin en suinkaan muuttaisi tyyliäni, koska minulle olematon tila ja ääretön tila on yksi ja sama asia.

        (hihitystä)


    • Kimmokin (nimi muutettu) meni baariin. Ja kun se oli vieny vihkisormuksen suurennettavaksi kultasepänliikkeeseen. Niin sormeen jäi sellanen painauma. Niin baarissa oli naisia koko ajan kyselemässä, kun ne luuli, että se on eronnu.

      • Täytyi olla komea ja varakkaan näköinen mies...


      • Anonyymi

        Miksi se Kimmo meni baariin?
        Yksin?


      • Omalla kohdallani sormuksettomuus on pelkästään karkottava tekijä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Omalla kohdallani sormuksettomuus on pelkästään karkottava tekijä.

        Miten se nyt noin on? Oliko teillä sormukset?


      • valtakunta kirjoitti:

        Miten se nyt noin on? Oliko teillä sormukset?

        Liskolla oli, mutta itse en osaa pitää mitään koruja, enkä oikein voikaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Liskolla oli, mutta itse en osaa pitää mitään koruja, enkä oikein voikaan.

        Miksi et voinut?


      • buddy-love kirjoitti:

        Liskolla oli, mutta itse en osaa pitää mitään koruja, enkä oikein voikaan.

        Minusta on kiva että mies haluu minun kanssa sormukset. Se on minusta jännä se on tahtonut enemmän sormukse kuin minä olen aina ollut silläin koruton. Se sanoo minua vaimoksi. 😅 se on söpöä vaikka ei me vielä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Miksi et voinut?

        Eivät tunnu hyviltä ja lisäksi ovat vaarallisia.
        Olen nähnyt kuvan sormesta, jossa ollut sormus oli tarttunut johonkin koukkuun kun kantajansa oli hypännyt ajoneuvon lavalta. Pelkkää luuta oli jäljellä.
        Lisäksi ne ovat sähkölaitteiden kanssa hankalia, sillä voivat aiheuttaa oikosulkuja.
        Teen siis hyvin monenlaisia hommia ja osa niistä on vaarallisia jo muutenkin.
        (ja osa on hyvin turvallisia kokouspöydän ääressä tapahtuvia).


      • buddy-love kirjoitti:

        Eivät tunnu hyviltä ja lisäksi ovat vaarallisia.
        Olen nähnyt kuvan sormesta, jossa ollut sormus oli tarttunut johonkin koukkuun kun kantajansa oli hypännyt ajoneuvon lavalta. Pelkkää luuta oli jäljellä.
        Lisäksi ne ovat sähkölaitteiden kanssa hankalia, sillä voivat aiheuttaa oikosulkuja.
        Teen siis hyvin monenlaisia hommia ja osa niistä on vaarallisia jo muutenkin.
        (ja osa on hyvin turvallisia kokouspöydän ääressä tapahtuvia).

        Olet niin mahdottoman suloinen. Sormus vaarallinen🥰





    • Anonyymi

      Olisi aika noloa ja epätoivoista käyttää sinkkukorua, kun joutuisi kuitenkin pitämään sitä loppuelämänsä. Vähän kuin olisi treffipalstalla vaikkei koskaan saakkaa yhteydenottoa.

      • Se tuli itsellekin mieleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se tuli itsellekin mieleen.

        Auts, tää oli aika paha. :D


    • Joo ei tässä sormuksia ole mutta ei sitä nyt mitä tahansa pistä sormeensa.

    • Eipä siitä mitään hyötyisi...

    • Anonyymi

      Kaupan "sinkkukori" käteen.

      • Tämä oli hyvä. 🥰


    • Anonyymi

      Itse voisin käyttää, vaikka sellaista putkihuivia, jollain tietyllä värillä toisin julki, että olen kadottanut luottamuksen naisiin (liian kiltti naisen huijattavaksi). Katseita voin naisten kesken vaihtaa, muuhun en usko lämpeäväni. Enemmän epäileväinen kuin hyvään uskova.

    • Ei se merkki poista sitä, että ihmisten moraalit ovat erilaisia ja toisia ei kiinnosta tippakaan että on sormus nimettömässä, omassa, toisen tai molemmissa.

    • Kaikki sinkut eivät etsi seuraa
      Ja kaikki seuraa etsivät eivät ole sinkkuja,
      niinku,

    • Jokainen voi vapaasti ilmoittaa olevansa sinkku, vaikka teettämällä tai kirjailemalla tekstiilitussilla sopivan iskulauseen. Ap voi vaikka teettää tekstin:” Vapaata seuraa vailla”.

      Joskus joku puolituttumies sanoi, että kun laittaa sormuksen sormeen, flaksi käy varmemmin, eikä kiusallisia peräänsoittelijoita ole. Toiset taas lähtee kaupungille tarkoituksellisesti ilman sormusta. Kukin siis omalla tyylillään… Eikä sormus tai sen puute poista kommunikoinnin tarvetta tutustumisessa.

      Itse koen sisäisen sitoutumisen tärkeämmäksi kuin ulkoisen ja muille esitettävän sitoutumisen. Toiseen voi olla sitoutunut ilman edes parisuhdetta vain koska oma sydän niin haluaa. Tai yhtä hyvin liitto (sormuksella tai ilman) voi olla pelkkä kulissi lasten tai jopa pelkän taloudellisten asioiden takia. Kun ihminen on sisäisesti sitoutunut, ei väliin pääse kukaan tai ainakin se on hyvin vaikeaa (sormuksella tai ilman).

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Tuo sisäinen sitoutuminen on se juttu, jota haen kaikissa suhteissa. Mun ei esim. tarvii somessa laitella mitään kaveriposeja sen takia että ihmiset näkisi että onpas tuollakin joskus seuraa tms. Se, että itse tietää että on joku, jolle soittaa kun on tarve, on tärkeintä.


    • Anonyymi

      Alkoi pähkäilyttää tuo koru. Kaikki eivät tykkää sormuksista tai kaulakoruista, joten kiinnitys johonkin muuhun? Vaatteeseen? Jokatapauksessa pitäisi olla riisuttavissa, tuskin kukaan mitään tatskan kaltaista ottaisi. Rintakoru? Tarkoitus edellä mutta kyllähän korun pitäisi myös miellyttää silmää. Unisex-malli miehille ja naisille. Korun muoto? geometrinen, symmetrinen, kaarteita? Hillityt värit, jotta ei kilju itseään mutta kumminkin havaittavissa ilman hakuilua, meinaa että koru pitäisi olla sitten tunnettu/heti tunnistettavissa sinkkukoruksi. Ulottuva mainonta?, vai myisikö itseään somessa.

    • Anonyymi

      No onhan se sormus.
      Puuttuu tai ei.
      Tosin joissain töissä ei pidetä.
      Mutta eihän töissä pidä etsiä kumppania muutenkaan.

    • Eikös sen näe jo naamasta, kun lakkaa saamasta?

      Siihen tosin loppuu myös toisten kiinnostus...

    • Anonyymi

      Muistaako kukaan, tai tunnustaako jopa käyttäneensä, kun R-kioski muutama vuosi sitten lanseerasi kahvimukin (mukaan otettava, pahvinen), josta sai valita jonkun sinkkuversion tai varattu-version, tais olla joku "jotain säpinää"-versiokin jos en nyt ihan väärin muista :D En kyllä koskaan livenä bongannut noita keltään. Oli niitä tavallisiakin vissiin, taisivat ihmiset vaan käyttää niitä. Ja jotenkin vierastan ajatusta "huudella" suhdestatusta ympäriinsä. Jos joku on musta kiinnostunut, niin kyllä, hän saa itse ottaa selvää olenko vapaa (ja kyllähän minä olen :D)
      N31

    • Anonyymi

      Ootko niin epätoivoinen ollut, että kahvimuki?

      • Anonyymi

        Jos tuo oli tarkoitettu ylempään kommenttiin, niin vastaan että en. En missään kohtaa sanonut että itse olisin sellaista käyttänyt.


    • Anonyymi

      Siis kuinka epätoivoinen pitää olla että tekee tommosen alotuksen.

      • Anonyymi

        Sellainen joka on jossain tusinan turhaksi osoittautuneen aloitteen ja lopullisen luovuttamisen välimaastossa.


    • Anonyymi

      No miten olisi sellainen tikkataulu-kaulakoru jolla ikäänkuin kerjätään amoria ampumaan nuolensa ylävartaloon.

    • Anonyymi

      Sopisiko heijastin? Suomessa sellaista tarvitsee melkeinpä läpi vuoden. Sen leikkaisi muotoon vaikka "Vapaa" vihreällä värillä ja "Varattu" punaisella tms. Ei olisi kallis ja voisi kiinnittää takin liepeeseen tai reppuun. Jos olisi tosi tosissaan asian suhteen siihen voisi istuttaa jonkun ledin että loistaa kauemmaksi.

      • Pitäisi olla tosi tosissaan muutenkin, että viittis lokeroitua jollain merkein johonkin varattu/vapaa lokeroon. Melkeinpä jo epätoivoinen. Ihan kuin tuo status olisi kovinkin suuri juttu.

        Muuten ideana kyllä hauska. 😛👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Pitäisi olla tosi tosissaan muutenkin, että viittis lokeroitua jollain merkein johonkin varattu/vapaa lokeroon. Melkeinpä jo epätoivoinen. Ihan kuin tuo status olisi kovinkin suuri juttu.

        Muuten ideana kyllä hauska. 😛👍

        Kyllähän ihmiset kovin mieluusti vaikuttavat lokeroivan itseään kaikenlaisiin erilaisiin lokeroihin ja tuovat sitä esiin visuaalisesti esimerkiksi pukeutumisen tai tatuointien kautta. Mietin kyllä jatkokehitysideana, että pitäisikö myös vaikka se että onko lapsia vai ei tuoda esiin lisäheijastimella, mutta sitten ihmiset alkaisivat lopulta muistuttaa joulukuusta... Liikenneturvallisuus tosin paranisi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ihmiset kovin mieluusti vaikuttavat lokeroivan itseään kaikenlaisiin erilaisiin lokeroihin ja tuovat sitä esiin visuaalisesti esimerkiksi pukeutumisen tai tatuointien kautta. Mietin kyllä jatkokehitysideana, että pitäisikö myös vaikka se että onko lapsia vai ei tuoda esiin lisäheijastimella, mutta sitten ihmiset alkaisivat lopulta muistuttaa joulukuusta... Liikenneturvallisuus tosin paranisi :)

        Heh, joo siinä alkaisi olla jo joulukuusimainen fiilis. 😅

        Tuo on totta, ihmiset lokeroivat itseään mm. kuten kirjoitit ja termein myös.

        Sanatonta viestintää näkee mm. kun joku on gootti. Punk jne.

        Toisaalta koen, että niin kauan kun se tapahtuu omilla ehfoilla, se on ok. Kun se tulee ulkoapäin vaatimuksena, se ei enää ole ok. 🙂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Pitäisi olla tosi tosissaan muutenkin, että viittis lokeroitua jollain merkein johonkin varattu/vapaa lokeroon. Melkeinpä jo epätoivoinen. Ihan kuin tuo status olisi kovinkin suuri juttu.

        Muuten ideana kyllä hauska. 😛👍

        Minä ajattelen niin että mieluiten vähentäisin sitä epätoivoisuutta toisilta ihmisiltä että heidän ei tarvi arpoa olenko vapaa tai varattu.

        Kyse on pelkästään tiedon saatavuudesta. Jos ilmaisen olevani vapaa en ole luvannut kenellekään mitään tai luopunut yhdestäkään periaatteestani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen niin että mieluiten vähentäisin sitä epätoivoisuutta toisilta ihmisiltä että heidän ei tarvi arpoa olenko vapaa tai varattu.

        Kyse on pelkästään tiedon saatavuudesta. Jos ilmaisen olevani vapaa en ole luvannut kenellekään mitään tai luopunut yhdestäkään periaatteestani.

        Joo, ymmärsin tuon. Voihan he tehdä jonkun symbolin, jotka haluavat erottua asian tiimoilta, toki. Ei sitä kiellä varmasti kukaan.


    • Toi nenärengas ois aika selkeä juttu, lasten määrä esiin siinä sivussa lovi renksussa yksi per napero. Yksi rengas jos sinkku, kaksi tai useampi jos parinmuodostus on jo hanskassa. Anodisoitu alumiini toimis hyvin, värikoodit mukaan siinä samalla

      • Anonyymi

        Kiinnitetäänkö siihen varatulle myös talutushihna niin kuin sonneille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnitetäänkö siihen varatulle myös talutushihna niin kuin sonneille?

        Sopii, tekstiili tai nahka, niiteillä tai ilman, pieni nykäys ja mullikoijat on taas ruodussa :)


    • Anonyymi

      Voisivat ilmaista, vai olisi pakko ilmaista? Sellainen, jolla voisi, on jo olemassa - sormus.

      Paitsi, että mielestäni, asiahan ei vattujakaan muille kuulu. En näe mitään tarvetta ilmaista asiaa yhdellekään tuntemattomalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      169
      3160
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      139
      2127
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      2076
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      89
      1830
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1620
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1603
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1130
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      274
      1114
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      71
      1110
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      958
    Aihe