Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+miksi+ei+rakkaussuhteita+voisi+olla+useampia?
Onko+sarjamonogamia+sen+parempi?
Miksi+ylipäätään+olla+yhtään+mitään+jos+aina+jotain..?
12.05.2022 23:02
No+sitten+tulee,
Pska+mäihä+ja+elämä+on
Mutta+ei+ole+vain+yhtä+oikeaa+tapaa+sitä+elämäänsä+elää
12.05.2022 22:46
Ja+kaikkein+mukavinta+on+syyä+suklaata,
12.05.2022 22:09
Niin,+mitä+välii+jos+kumppanin+toinen+kumppani+olisikin+"paremman+näköinen"..?
Homman+juju+on+siinä+et+ei+tarvi+erota+toisesta+jos+haluaakin+mennä+kimppaan+jonkun+toisen+kanssa,+tai+edes+panna+jotain+toista.
12.05.2022 22:04
Voi+voi,+on+se+hauras+tuo+miehuus+nykyään,
Se+kokee+olevansa+vaarassa+ja+ahdistuu+heti+jos+joku+ei+sovikkaan+johonkin+"vanhan+hyvän+ajan"+muottiin
Ja+ja+naisten+vika+tietysti+on+tämäkin+:P
12.05.2022 21:56
Mitä+jos+se+jukkapalmu+vastaisikin..🤔
11.05.2022 12:33
Itsellenikin+on+oman+masennus-&+ahdistushistoriani+aikana+tullut+vastaan+jos+jonkunmoista+terveydenhuollon+"ammattilaista"..
Psykiatri,+joka+suunnilleen+diagnosoi+mulle+skitsofrenian+kun+hetken+ajan+mietin+hiljaa+vastausta+esittämäänsä+kysymykseen.+Mielenterveyspolilla+oli+vastassa+kolmen+henkilön+esittämä+ristikuulustelu,+niinku+olis+suunnilleen+murhasta+syytettynä+sinne+menny..
Joskus+jo+mietin+jonkun+tällaisen+käynnin+jälkeen,+et+ihan+v'ttuillakseni+tapan+itteni.+Onneksi+on+sitten+ollut+muuta+tukiverkkoa+vähintään+riittävästi.
Ja+ehkä+tuosta+v'ttumaisuudesta+on+myös+tullut+ennemmin+voimavara+tässä+välillä..
Tosin+ei+sekään+kaikkea+masennusta,+ahdistusta+ja+itsetuhoisuutta+ole+poistanut.+Niinkuin+kävi+nyt+tämän+vuoden+alussa..+elämän+kriisit+ja+huolet+ja+kaikki+se+kertynyt+pskakuorma+sekä+kyvyttömyys+käsitellä+niitä+otti+vallan.+Mulla+oli+jo+selkeät+suunnitelmat+että+lähden+samalla+tavalla+kuin+veljeni.
Mutta+sitten+se,+kun+nyt+valitettavasti+tietää+mitä+itsemurha+aiheuttaa+läheisille..+niin+ei+sitä+halua+lisätä.
Tuohon+itse+uutiseen;+en+muista+onko+multa+asiasta+aina+suoraan+kysytty,+nyt+viimeisimmillä+käynneillä+on+joko+huomattu+arvet+kädessä+ja+sitä+kautta+otettu+puheeksi.+Sekä+kun+uutta+lääkitystä+lekurin+kans+mietittiin,+otin+itse+asian+esille+koska+tiedän+et+jotkut+mielialalääkkeet+voivat+lisätä+itsetuhoisia+ajatuksia,+enkä+niitä+yhtään+enempää+enää+haluaisi.
11.05.2022 10:24
Mää+kun+luulin+olevani+syrjäytynyt+no-life,
Mut+näköjään+on+mulla+siihen+vielä+matkaa..
Reiluun+kahteen+vuoteen+en+ole+näille+palstoille+mitään+kirjoittanut,+en+tiedä+pitäisikö+tästä+huomiosta+olla🤩+vaiko🤔
08.05.2022 20:46
Mun+piti+ihan+tarkistaa+mitä+olin+laittanu,
Ilmeisesti+tarkoitat+sitä+Tyynen+pimpelipompelia..
Koska+kyseessä+oli+vappumusiikkia+käsittelevä+ketju,+ajattelin+kys.+kappaleen+sopivan+vappuhupailuun..
Mitähän+"vihjeitä"+olisinkaan+antanut+jos+olisin+laittanut+jonku+'rullaatirullaan'..
08.05.2022 20:29
Kyllä+mää+olen+varsin+ansiokkaasti+vararavintoa+keränny😁
06.05.2022 19:18
En+hae+mitään+vakituista+&+vakavaa,
Vaan+enempi+semmosta+hengailua+ja+hauskanpitoa,+tapailusuhdetta+jossa+saa+tapailla+myös+muita.
Joten+mahdollisen+kumppanin/kumppaneiden+pitäisi+myös+olla+samalla+mielellä+liikenteessä.
Ulkonäön+pitäisi+myös+olla+minun+silmiin+miellyttävä+ja+ihmisen+muutenkin+minua+viehättävä+(olemus&+käytös,+kokonaisuus).+
Itse+olen+lyhyehkö+ja+lihavahko,+työtön+mielenterveyskuntoutuja,+epätasainen+taiteilijaluonne+ja+ikuinen+taivaanrannanmaalari,
06.05.2022 16:54
Ja+koska+musaketju,
https://youtu.be/uAOR6ib95kQ
Sen+viime+vapun+hautajaisten+juhlakalun+jotain+suosikkimusiikkia,
05.05.2022 22:31
No+sielä+ei+ole+paljo+nähtävää,+mietin+et+laitan+sinne+et+"keksi+itte+parempi",+koska+oon+nyt+jonkulaisena+meetwurstina+henkilöitynyt,+mut+ku+ei+mua+niinku+kauheesti+kiinnosta
05.05.2022 21:44
Paluumuuttajia+tännekkö+vai+minnekkö?
Tänne,+nii+joo,+tai+no+kevään+mittaan+ensin+niinku+"puskissa"+ollu+muutaman+kerran
05.05.2022 21:34
Mää+en+tuohon+ikuiseen+vappuun+nyt+kykene,+kun+vuosi+sitten+vappuna+oli+hautajaiset
Mut+jottei+menis+liian+synkäksi+niin+onneksi+on+Tyyne
https://youtu.be/0BFhL-HA4VI
Tätä+soitettiin+yhen+kaverin+kans+osimoilleen+vuosi+sitten+tossa+rannalla,
05.05.2022 21:21
Hei+relaa+tyyppi+hei!+Jos+on+kiire+nii+suosi+itsepalvelukassoja,+tai+jos+ei+oo,+nii+niinku+relaa+vaan+niinku,
Olin+itekki+ennen+se+joka+puhisee+ja+jupisee+ku+joku+edellä+sählää+ja+häslää+tai+muuten+vaan+etenee+tahmeesti,
Mut+mikä+niin+kiire+sielä+kaupasa+muka+on?
Ja+kaikki+sählää+joskus😃
05.05.2022 17:23
Se+kun+nää+"pro+life"+-tyypit+jaksaisivat+olla+huolissaan+niistä+lapsista+vielä+senkin+jälkeen+ku+ne+ovat+syntyneet,
Mut+eihän+ne,+niin+eipä+näissä+aborttilakien+tiukennuksissa+silloin+ole+nähtävissä+muuta+kui+naisten+rankaiseminen+&+rajoittaminen+seksin+harrastamisesta.
04.05.2022 17:28
Kiitti+mut+en+tullu+tänne+mihinkään+'ex+on+the+beachiin'+osallistumaan,
04.05.2022 16:52
Itelläki+on+elämä+ollu+murroksessa+nää+viimeset+pari+vuotta.+Sitä+oman+elämän+ja+minän+hakemista+vähä+uusiksi.+Ja+luopumista+ja+suruaikaa
04.05.2022 16:38
Ohhoh,+poikanen+kohta+pesästä+lähtee+maailmalle,
Mulla+ei+omia+ole,+mutta+sisarusten+lapsia+sitten+senkin+edestä.+Just+vappuna+siskon+kans+vähän+surtiin+sitä+ettei+nuorimmaisensakaan+kohta+enää+ole+se+suloinen+pikku+vekkuli+vaan+muutaman+vuoden+päästä+jo+samanlainen+"murjottava+esiteini"+kui+isommat+sisaruksensa.+Kasvaa+ne+ryökäleet😃
04.05.2022 10:24
76 / 109