Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla+nyt+ei+ole+parempaakaan+ratkaisua+tähän+heittää,+kui+se+et+sukupuolesta+riippumatta+muistais+edes+vähän+kattoo+minkälaiseen+seuraan+lähtee,+varsinki+jos+päihteillä+on+osuutta+asiaan,+tai+jos+seuralainen+vaikuttaa+muuten+lupaavalta+mutta+humalatila+(oma+tai+toisen)+arveluttaa,+nii+sanoo+vaikka+et+mitä+jos+jatkettais+tästä+sit+selvinpäin..+siinä+voi+jo+enemmiltä+ikäviltä+tilanteilta+välttyä.+ja+jos+toinen+osapuoli+siinä+olis+kovinki+innokas+ja+kieltäytymisestä+pettyneenä+haukkuis+impotentiksi+tahi+pihtarihuoraksi,+nii+eipä+se+kai+sit+oliskaan+lähemmän+tuttavuuden+arvoinen.
ja+tästä+vielä;
"Minusta+kysymys+on+naisten+tapa+"ajaa+kaksilla+rattailla"+eli+pitää+yllä+jonkinlaista+siveämpää+puolta+yleensä+ja+ulkopuolelle+ja+vähemmän+siveää+tarkoin+valituilla+hetkillä.+On+jotenkin+naisten+kannalta+helppoa,+jos+mies+on+se+kiimainen+ja+haluava+sonni,+jonka+varmasti+saa+mukaan+seksiin+jos+vain+itseä+huvittaa.+"
etten+nyt+ehkä+ihan+sit+ymmärtänyt+mitä+tarkoitat..+kun+musta+on+itsestään+selvää+että+en+flirttaile+ja+viekoittele+tahi+muilla+keinoin+tuo+seksin+halukkuutta+ilmi+sellaisille+henkilöille+jotka+eivät+mua+kiinnosta+tai+sellaisilla+hetkillä+ku+mua+ei+kiinnosta+panna,+pätee+niin+sinkkuaikoihin+ku+parisuhteeseenkin..
et+mää+en+kyllä+näkis+sitä+mitenkään+"sekavana+ja+epämääräisenä"+kommunikointina.
ihan+selkeetähän+se+on,+en+väitä+että+panettaa+sillon+ku+ei+paneta,+piste.
ja+kaikki+miehet+ei+(onneks/valitettavasti)+ole+kiimaisia+sonneja+ja+hetivalmiita+jos+vähän+piparinreunaa+vilauttaa,
23.09.2019 15:48
"TIETENKIN+kun+seurustellaan+tai+ollaan+parisuhteessa,+seksistä+harvemmin+sopimalla+sovitaan,+vaan+kiehnätään,+kopeloidaan+ja+ropeloidaan+ja+sitten+päädytään+olemaan+sisäkkäin."
eei+välttämättä,+alkuaikojen+kiihkeässä+rakastumisvaiheessa+se+voi+toki+ollakkin+noin,+mut+pitkässä+parisuhteessa+sitä+on+ainakin+itse+oppinut+et+sillä+kumppanilla+on+omakin+elämä,+ei+se+ole+aina+"käytettävissä",+enkä+ole+minäkään..+aina+ei+voi+olla+spontaani+ja+halut+ei+aina+kohtaa,+sit+molempia+osapuolia+tyydyttävä+ratkaisu+vaatii+sitä+Kommunikointia+sanallisestikin.
23.09.2019 11:38
niin?+en+minä+ainakaan+kaikkien+seurassa+ja+joka+tilanteessa+ole+samanlainen+kun+kumppanini+seurassa+kahden+kesken+silloin+kun+haluan+munaa+(toki+meillä+myös+sanallisesti+ilmaistaan+panohalut,+mikä+taas+olis+vähintäänkin+outoa+jossain+työporukassa+tms..)
ja+jo+niinku+ilman+minkäänlaista+viittaustakaan+seksiin,+en+ole+samanlainen+joka+tilanteessa,+tuttujen+kesken+olen+puhelias+hauskuuttaja,+vieraammassa+seurassa+hiljainen+tarkkailija+tai+mitä+tahansa+siltä+väliltä+tilanteesta+riippuen..
ja+musta+tuokin+on+pikkasen+vahingollista+ajatella+et+mies+olis+aina+ja+kaikkialla+valmis+seksiin,+nii+ettei+sille+tarttis+sanoo+ku+et+otappa+housut+pois.
kun+ei+se+niin+vaan+mene,+sitte+luetaan+naistenlehdistä+vinkkiä+seksielämän+piristeeksi,+ja+jos+ukko+on+sitä+sorttia+jolle+ei+vinkit+mene+perille+nii+loppuviimein+menee+ukko+vaihtoon+ku+"ei+se+enää+halua+mua,+vaikka+vihjailevasti+kerroinki+ostaneeni+nättiä+korselettia+ja+ajelleeni+pimpsankarvatki.."
sit+toisaalta+on+kyl+niitäkin+miehiä+jotka+olettaa+suunnilleen+kaiken+naisen+puolelta+tulevan+huomion+viittaavan+seksiin..
et+joo,+varminta+sanoa+suoraan+sekä+kysyä+suoraan+eikä+olettaa+mitään.
23.09.2019 11:04
joo,+se+olis+kyllä+hyvä+opettaakin+naisille+et+miehet+(tai+ainakaan+lähellekkään+kaikki)+eivät+ymmärrä+vihjailua,+jos+jotain+haluaa+se+on+sanottava+suoraan.
liekkö+se+jotenkin+(populääri)kulttuurista+opittua+et+naisen+pitäis+aina+olla+jotenki+"mystillisen+myhkäilevä+ja+hienostuneen+siveellisiä"..?
paskan+marjat+sanon+minä!
23.09.2019 09:26
viittasin+tuossa+siihen,+et+ainakin+nykyisellään+raiskauksesta+saadut+rangaistukset+on+jokseenkin+lyhyitä,+et+ei+siitä+Vuosiksi+joudu+lusimaan..
ja+näkisin+et+sun+ja+entisen+kumppanisi+yllättelyt+on+kuitenkin+tapahtuneet+molemminpuolisesti+ja+yhteisymmärryksessä.
tuo+mun+entinen+suhde+ei+ollut+juuri+muiltakaan+osin+terve,+enkä+todellakaan+minäkään+mikään+ihannekumppani+ollut+siihen+aikaan..
nyt+voisi+tietysti+jossitella+aina+sinne+asti+et+kyseistä+suhdetta+olis+koskaan+ollutkaan,+mut+ei+se+silti+mihinkään+häviä..
enkä+kyllä+minäkään+sillon+niinkään+siitä+mun+paikkojen+ronklaamisesta+suuttunu,+vaan+siitä+että+sitä+täytyy+tehdä+aina+ku+tyyppi+tulee+umpihumalassa+baarista+aamuyöllä+ja+minä+oon+jo+sikeässä+unessa..+ja+sit+mun+suuttuminen+herätyksestä+kuitattiin+sillä,+et+ensin+muka+tykkäsin..+et+"kenestä+näin+unta+siinä?"
23.09.2019 08:59
on+tota+joskus+pohdittu..+sikäli+ku+sukupuoliasetelmat+ja+persoonallisuudet+noin+niinku+muuten+olis+nykyisenlaiset,+mää+olisin+tod.+näk.+kauhee+hyysääjähössöttäjäisä+jo+puoliskon+raskausaikana..
itte+taas+en+tykkää+mistään+hösäämisestä,+joskus+näin+teeveestä+jonku+synnytysohjelman+missä+oli+niiiin+ärsyttävästi+lässyttävä+kätilö,+nii+mietin+jos+itte+oisin+siinä+synnyttämässä+nii+karjuisin+sille+et+"vauvalle+saat+sit+lässyttää+mut+mulle+ja+varsinkaan+mun+pillulle+et+saatana+lässytä!"
22.09.2019 18:09
kivikylän+wanhanajan+nakki
22.09.2019 17:34
nii,+vitsihuumorin+varjollahan+sitä+voi+sanoa+melkein+mitä+vaan+:D
22.09.2019 17:31
mun+mielestä+kyllä+isienkin+kannattaisi+alkaa+lujittamaan+sidettä+lapsiinsa+jo+siinä+sinappituubi-iässä,+äideillä+useimmiten+on+sidos+lapseensa+jo+ennen+tämän+syntymää+(tai+niin+voisin+kuvitella+kun+on+omassa+kehossaan+kantanut+ja+tuntenut+liikkeet+ja..)
muistu+mieleen+yks+vanha+vitsi+siitä+et+äiti+tietää+lastensa+harrastukset+ja+kaverit+ja+lähestulkoon+kaiken+mahdollisen,+isä+on+toisinaan+tietoinen+samassa+kortteerissa+asuvista+pienistä+ihmisistä..
mut+eihän+sen+olis+pakko+olla+noin,
22.09.2019 17:25
nii+että+sää+oot+niitä+joille+isä+on+äidin+kiireapulainen+ja+lapsenvahti+_omille_+lapsilleen,
eikä+siis+toinen+vanhempi..
miksi+muuten+mielestäsi+isä-lapsi-suhde+ei+sitten+ole+niin+tärkeä?
22.09.2019 17:12
en+tiedä,+en+ole+äiti..
rintaruokinta+tietty+joo,+ellei+äiti+sit+lypsä+pulloon+valmiiksi,
mut+kerroppa+nyt+rohkiasti+vaan..+:D
22.09.2019 17:06
mitkä+tässä+kohtaa+on+niitä+naisen+hommia?+pelkästään?
noin+niinku+synnytystä+lukuun+ottamatta?
22.09.2019 17:02
ja+sää+oot+kai+lintsannu+biologian+tunnit,+kato+ku+isättömiä+lapsia+olekkaan+:D
munattomia+miehiä+sen+sijaan+tuntuu+olevan+:D+tosin+en+tiiä+millä+ne+sit+on+lapsensa+edes+alulle+laittaneet+:D
22.09.2019 17:00
no+mut+lapsiahan+ei+ole+mikään+pakko+hankkia,
ja+jos+taas+hankkii,+mut+pelkää+sit+kuvaannollista+kullin+tippumista,
nii+tuskin+tarttee+ihmetellä+jos+kohta+onkin+pelkkä+viikonloppu-isi..+(tai+edes+sitäkään,+jos+siis+on+täysin+kykenemätön+lapsiaan+hoitamaan..)
22.09.2019 16:58
niin,+nykyään+ymmärretään+paremmin+miestäkin+psyykkisfyysisenä+kokonaisuutena,+ettei+heitäkään+tarvitse+"suojella"+täysin+luonnollisilta+tapahtumilta,
eikä+tipaha+kikkeli+pois+heti+jos+vähän+jälkikasvunsa+hoitamiseenkin+osallistuu,
22.09.2019 16:49
mut+kylmä+kaakao+on+kyl+parempaa+ku+kuuma,
22.09.2019 14:20
oon+mää+joskus+kokeillut,+eipä+ollu+kummonenkaan+ahaa-elämys..
mut+makuasioita+sano.
ja+edelleenkään+ei+kyl+ole+tuolla+olkkarin+pöytälaatikossa+säilytetyt+suklaalevyt+olleet+mitään+pehmeää+löllöä,+ihan+on+napakasti+napsahtanut+puraistessa+tummat+kui+vaaleematki+suklaat.
ne+kaupassakaan+missään+kylmähyllyssä+ole.
22.09.2019 14:08
eipä+taida+Suomessa+joutua+vuosiksi+linnaan+edes+todellisesta+raiskauksesta,+minkä+siis+voisi+todentaa+uhrin+kehosta+löytyvillä+jäljillä,+sivullisilla+todistajilla..
muistelisin+myös+et+vastentahtoisesta+yhdynnästä+jää+erilaiset+jäljet+vaginaan,+mitä+jos+nainenkin+olisi+ollut+"mukana"+ja+halukas,+vagina+tosin+voi+kostua+raiskaustilanteessakin+(kehon+puolustusmekanismi+pahemmilta+ruhjeilta+välttymiseen)+mutta+vaikea+kuvitella+et+pakottamistilanteessa+nainen+olisi+kaikkein+vastaanottavaisimmassa+asennossa,+taikka+oikea+raiskaaja+toimisi+kovinkaan+hellävaraisesti..+(ellei+uhri+sit+ole+tiedottomassa+tilassa,+mut+ellei+vagina+ole+kiihottunut+ruhjeita+ja+jälkiä+tulee+eri+kohtiin+kui+kiihottuneeseen)
mut+siis+niinku,+tuskimpa+ketään+ilman+tutkimatta+tuomitaan
ja+jos+ei+ole+muuta+kui+sana+sanaa+vastaan,+niin+tod.+näk.+siitä+mitään+tuomiota+tule.
ja+kuten+jo+aiemmin+totesin,+valitettavasti+kieroja+ihmisiä+on+aina,+mulla+ei+siihen+ole+mitään+sen+parempaa+ratkaisua+esittää+kui+mitä+jo+aiemmin+sanoin.+et+seksihommiin+vain+luotettavan+henkilön+kanssa,+mikä+ei+sekään+valitettavasti+poista+sitä+et+se+luotettavana+pitämäsikin+tyyppi+voi+osoittautua+kusipääksi.
sitä+kun+on+ittelläkin+yks+omistushaluinen+ja+mun+rajoja+kunnioittamaton+kumppani+menneisyydessä,+niin+saatan+olla+vähän+oma+lehmä+ojassa+tässä..
mut+mites+kaikki+te+tästä+vaahtoavat+miesoletetut,+montako+perätöntä+raiskaussyytettä+on+tullut?
22.09.2019 14:03
on+sullaki+kuvitelmat,
tuollasessa+tilanteessa+vetäisin+varmasti+nakit+silmille+joka+kerta+ku+mies+vähänkin+näyttäis+siltä+et+saattais+haluta,+panopuuta+tai+juoppokuskia..
toisaalta+enpä+kyllä+pitkään+edes+viihtyis+miehen+kanssa+jolle+parisuhde+olis+jatkuvaa+valtataistelua,+juopottelua+tahi+seksin+_vonkaamista_..
jo+niinku+kuvitelma+siitä+et+minä+naisena+"annan"+alkaa+sylettään+siinä+et+Mitä+minä+siitä+sitten+saan..?+mielikuvituksetonta+nylkytystä?
nej+tack.
22.09.2019 12:51
pistää+vaan+miettimään+minkälaisissa+olosuhteissa,+minkälaisten+kumppanien+kanssa+ja+minkälaista+seksiä+nää+miesoletetut+sitten+harrastaa..
naisia+aina+muistetaan+varoitella+ja+vahtia+ja+paimentaa+ettei+kannata+kenen+tahansa+mukaan+lähtä,+eikä+varsinkaan+umpihumalassa..
mut+kun+se+sama+pätee+miehiinkin!+jos+niin+kovin+pelkää+perättömän+raiskaussyytteen+uhriksi+joutumista+tai+et+nainen+vaikkapa+hankkiutuu+raskaaksi+valehtelemalla+ehkäisystään,+niin+eikö+silloin+muka+voi+itse+kieltäytyä+seksistä..?+eikö+voi+tutustua+ensin+paremmin+ja+varmistua+vastapuolen+luotettavuudesta+ja+sitten+vasta+ryhtyä+"peitonheilutukseen"?
ja+voiko+se+olla+niin+vaikea+tunnistaa+naisen+halua+seksiin?+noin+niinku+ainaki+omalla+kohdallani+himokkuus+on+aina+varsin+selkeästi+todettavissa,+tiettyjä+asioita+kun+ei+pysty+feikkaamaan..+siveellisimmästä+päästä+nyt+esimerkkinä+ihon+kuumuminen+ja+punastuminen+(muun+muassa+siis,+ei+pelkästään,+mut+tää+ei+oo+seksipalsta).
ja+sit,+en+kiellä+etteikö+vääriä+syytteitä+voisi+tulla,+on+niitä+ollut+nykyisenkin+lain+aikana.+kieroja+ihmisiä+on+aina.+mut+kukaan+ei+kiellä+käyttämästä+omaa+harkintaa,+se+jos+jää+halut+tyydyttämättä+tai+joutuu+antamaan+toiselle+pakit+on+kuitenkin+pienempi+paha+kui+raiskaussyytös.
(tää+myös+vastauksena+"dementikko"-anonyymille..)
22.09.2019 12:34
77 / 98