Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sanoisin+et+meidän+kulttuurissa+on+yleisesti+pidetty+miehuutta+ja+maskuliinisuutta+naiseutta+ja+feminiinisyyttä+parempana..
maskuliinisuus+on+vahvuutta,+feminiinisyys+heikkoutta,
maskuliinisesti+pukeutuva+nainen+on+vahva+ja+rohkea,+feminiinisesti+pukeutuva+mies+taas+jotenkin+alentaa+itsensä+(yleisen+näkemyksen+mukaan..)
mun+mielestä+on+hienoa+et+(vanhoja)+sukupuolirooleja+rikotaan,+pukeudutaan+ja+laittaudutaan+sen+oman+persoonan+mukaan+ja+sen+mukaan+mikä+itsestä+tuntuu+parhaalle,+ei+(oletetun)+sukupuolen+mukaan.
itte+oon+tyyliltäni+poikamainen,+satunnaisella+tyttömäisyydellä+maustettuna.+ns.+"aikuinen"+naisellisuus+ei+oo+koskaan+tuntunu+mulle+omalta..+enkä+mää+silti+oo+mitenkään+"vahva+ja+voimaantunut"+tahi+"äijä"+taikka+väheksy+naisellisempaa+tyyliä+(se+ei+vaan+sovi+mulle)..
22.09.2019 11:54
musta+taas+on+ollut+humoristista+seurata+tätäkin+keskustelua,+kuinka+miesoletetut+ovat+virittelemässä+valvontakameroita+makkareihinsa,+laatimassa+kirjallisia+sopimuksia,+hankkimassa+todistajia+toisen+suostumukselle,+pitämässä+naispuoliskot+alati+selvinpäin+ettei+tulis+väärinkäsityksiä,+ja+mitä+kaikkee...!
mut+ei+vain+tunnu+sinne+mieleen+juolahtavan+et+Mieskin+voi+kieltäytyä+seksistä.
niin+yksinkertaista+se+on!
22.09.2019 11:18
kyllä+meillä+on+aina+suklaat+säilyneet+sulamatta+normaalissa+huonelämpötilassa.
kuinka+kuuma+teidän+kämpissä+sit+on?+(kysymys+siis+harmaaritarille+ja+aiemmin+kommentoineelle+anonyymille..)
22.09.2019 09:54
ihan+ensiksi..+Kuka+säilyttää+suklaapatukoita+tms+suklaakompiaisia+jääkaapissa?!
kylmä+suklaa+ei+maistu+juuri+miltään,
toisekseen,+ostaa+itte+omat+herkkunsa+niin+ei+tarvi+kassakaappeja+eikä+ininää+toisen+kassakaapeista..+vaikka+niinku+suullisesti+sopii+että+toisen+herkkuihin+Ei+toinen+koske.
ei+se+nyt+niiiin+vaikeeta+voi+olla,
21.09.2019 20:04
Se+olis+hyvä+muistaa+itse+kenenkin+miettiä+tarkkaan+minkälaisen+henkilön+kanssa+ja+minkälaisissa+olotiloissa+lähtee+yhtään+mihinkään+pidemmälle..
Raiskauksen+uhreja,+taikka+edes+"potentiaalisia"+uhreja+kyllä+muistetaan+varoitella+ja+paimentaa+ja+syyllistää..
Mutta+ei+se+ole+sen+"potentiaalisen"+raiskauksesta+syytetynkään+mikään+pakko+lähteä+mihinkään+mukaan..
Aina+voi+sanoa+Ei,+ja+se+ei+on+Ei,+sanoi+sen+kumpi+vaan+osapuolista.
20.09.2019 22:04
Mullon+vaatteita+ko'oissa+S(naisten)+-+XXL(miesten)+sekä+joitain+lasten+kokoja+164-170..
Virallinen+kropan+koko+on+alusvaatteiden+perusteella+(suunnilleen);+yläosat+S+tai+M+ja+alaosat+M+tai+L.
Liian+krippanat+vaatteet+(varsinkin+yläosat)+alkaa+ahistaa+joten+suurin+osa+päällysvaatteista+on+sit+sieltä+ällän+isommalta+puolelta+(pitkällisen+tutkimuksen+perusteella+miesten+puolelta+löytyy+ainakin+paremmat+paidat+ja+puserot,+naisten+puolella+isotkin+koot+on+yleensä+lähes+napapaitoja+tai+alaspäin+leveneviä+tai+hihat+on+mun+makuun+liian+tiukat+tai+vähintäänkin+niihin+on+tungettu+jotain+"naisellista"+hörsöä..+en+tykkää.)
20.09.2019 21:46
Voit+yrittää+kuvitella+omalle+kohdallesi+tilanteen+että+heräät+sikeästä+unesta+siihen+että+joku+sinulle+tuttu+ja+luotettavana+pitämäsi+henkilö+on+tunkeutunut+sinun+"pyhimpääsi",+et+ole+tähän+suostumustasi+antanut,+etkä+millään+muotoa+edes+aavistanut+että+kys.+henkilö+tekisi+mitään+sellaista+(hän+olisi+mielestäsi+siis+niin+luotettava+ja+tuttu+että+olet+hänen+kanssaan+samassa+tilassa+olettanut+uskaltavasi+nukkua..).+Sinulla+ei+siis+olisi+väkivallan+merkkejä+kehollasi+todisteena,+vain+merkkejä+seksuaalisesta+teosta+ja+tekijä+väittäisi+kivenkovaa+sinun+"antaneen+ymmärtää"...
Lieventäisikö+se+sinun+mielestäsi+tapahtunutta,+ettei+sua+kuitenkaan+pätkitty+turpiin+samalla..?
Olisiko+tapahtunut+vain+"raiskaus"?
20.09.2019 16:17
kyllähän+tota+aina+välillä+joutuu+selittämään+miehille+miten+asiat+oikeasti+on..+:D
12.09.2019 08:38
okei..+saakohan+tän+"velvollisuustoimenpiteen"+sit+siirtää+myöhempään+jos+just+sillä+hetkellä+ei+oo+ketään+soveliasta+kohdehenkilöä+paikalla..?
sikäli+mua+vähä+huolettaa+ku+mulla+on+taipumuksena+olla+tasaisen+vittumainen+kaikille..+että+eihän+täsä+kohta+joutais+niitten+"velvollisuushommien"+välillä+mittään+muuta+tekemään,
täytynee+kait+ruveta+kiltiksi+pikku+päivänsäteeksi+kaikkia+kohtaan
11.09.2019 19:46
aha,
kenen+kans,+vai+saaks+itte+valita?
11.09.2019 19:34
kaikin+mokomin,
jos+sit+myös+uimaan+mennessäsi+puet+päällesi+bikinit+tai+kokouikkarin,
naisen+rinnat+kun+on+yhteiskunnassamme+seksualisoidut,+et+kai+naiseksi+itsesi+kokevana+halua+et+miehet+tuijottaa+sun+tissejä,+pitää+sua+seksiobjektina+vielä,+"mitäs+paljastat+jos+et+halua+et+tuijotetaan?"+saattaisivat+kysyä,
:D
11.09.2019 18:13
joo,+nää+kärsijät+vois+ottaa+ittiään+niskasta+kii+ja+tehä+asialle+jotaki,
"Mitä+sitä+muilta+vonkaamaan?+Ole+MIES+ja+hanki+oma+pillu!"
11.09.2019 17:48
voi+voi.
onneks+nykykirurgialla+voi+saada+ihan+oman+pillun,
11.09.2019 15:16
lehtokurppa,+jänkäkurppa+ja+taivaanvuohi
pentuina+alettiin+aina+taputtamaan+äänekkäästi+ku+lehtokurppa+lensi+yli,+sen+sai+sillä+lentämään+mutkia.
nyt+ei+viittis+viattomia+lintuparkoja+kiusata
10.09.2019 19:24
riippuu+ihan+minkälaisille+retkille..
pussikeittoja,+"lisää+vain+kuuma+vesi"-ateriakippoja,+tonnikalaa+valmiilla+kastikkeella+nuudeleita,+pähkinöitä,+kuivalihaa,+kuivattuja+hedelmiä,
voipaperiin+pakatut+metukkaleivät+ja+kossupullollinen+maitoa...
10.09.2019 18:48
ehei,
kuten+sanoin+että+useimmilla+(okei+siinä+tein+virheen,+et+elossa+pysyminen+koskee+kaikkia,+ei+useimpia)+eläimillä+lisääntyminen+on+elämäntehtävänä+siinä+määrin+et+laji+pysyy+elinvoimaisena.+monilla+laumoissa+elävillä+ei+kaikki+laumanjäsenet+hanki+jälkeläisiä,+vaan+elävät+puolustaen+laumaa+ja+sen+reviiriä,+auttavat+ravinnon+hankinnassa+ja+poikasten+kasvatuksessa..
meillä+ihmiseläimillä+lajin+säilymisen+kannalta+tarpeellinen+lisääntyminen+ylittyy+enemmän+kui+reilusti,+ja+se+kun+ei+yhdellekkään+eläinlajille+ole+hyödyksi+että+niitä+on+liikaa,+muilla+eläinlajeilla+kuitenkin+useimmiten+luonto+jotenkin+kompensoi+runsasta+(liiallista)+sikiävyyttä+(taudit,+petoeläimet,+ravinnon+&+juomaveden+rajallisuus).+et+itse+asiassa+ihmislajin+säilymisen+kannalta+syntyvyyden+pitäisi+laskea+reilusti..
joten+miksen+minä+voisi+kantaa+korttani+kekoon+ihmiskunnan+hyväksi+jättämällä+lisääntymättä?+(on+siihen+paljon+muitakin+syitä,+mutta+tässä+taas+yksi+lisää)
työn+teosta+taas..+niin+kauan+ku+sitä+tosiaankin+täytyy+perse+ruvella+tehdä+ja+työnantajat+repii+voittoa+työntekijöiden+selkänahasta,+nii+eipä+paljo+napostele.
ei+ihmistäkään+ole+luotu+"tuotantoeläimeksi".
10.09.2019 07:19
ristiriitaisimpia+tekstejä+hetkeen..
suvaitsematon+konservatiivi+pitäisi+naisten+suvaita+sellaisenaan,+ja+siis+nimenomaan+kauniiden+naisten+(rumat+älkööt+vaivautuko..)
koska+se+on+syrjintää+ja+syrjintä+on+Väärin+jos+se+kohdistuu+suvaitsemattomaan+konservatiiviin...
onneks+mää+oon+ruma+nainen,+nii+ei+tarvii+edes+yrittää+ymmärtää,
09.09.2019 19:22
öö,+ootko+nyt+ihan+tosissas?
nykyajan+lihantuotantoeläimet+(karsee+sanahirviö)+polveutuvat+villinä+eläneistä+eläimistä+jotka+ihmiset+kesyttivät+ja+sittemmin+jalostivat+niistä+aina+vain+"tuottoisampia".
ei+niitä+ihmiset+ole+tyhjästä+luoneet.
eikä+minkään+elävän+elämäntehtävä+ole+olla+pelkästään+ravintona+jollekin+toiselle,
useimmilla+se+on+elossa+pysyminen+ja+lisääntyminen.
09.09.2019 19:16
Eikös+siellä+raamatussa+sanottu+et+"Rakasta+lähimmäistäsi+kui+itseäsi+ja+tee+lähimmäisellesi+kui+haluaisit+ittellesikin+tehtävän.."
Toisaalta+siellä+oli+myös+viittausta+miesten+väliseen+seksiin,+ku+pari+(miespuolista)+enkeliä+oli+tullut+maan+päälle+ja+lähikylän+miehet+tulivat+paikalle+"ryhtyäkseen"+heihin.+Yksi+mies+näitä+enkeleitä+suojeli+tarjoten+tyttäriään+heidän+tilalleen..+(paritusta,+ihmiskauppaa!)
Insestiä+löytyy+myös,+tilanteesta+kun+jollekkin+miehelle+ei+ollut+syntynyt+perillisiä+(poikia)+ja+ilmeisesti+puolisko+oli+jo+kuollut+(en+muista+tarkalleen..)+niin+tän+miehen+tyttäret+tarjoutuivat+seksiin+isänsä+(!)+kanssa+ja+sit+niitä+mahdollisia+perillisiä+synnyttämään...
Juu,+raamatusta+löytyy,+kaikenlaista+kun+vain+jaksaa+penkoa,
07.09.2019 20:25
Sitä+nyt+ei+vain+tunne+vetoa+jokaista+sopivan+sukupuolen+edustajaa+kohtaan,+
Tuosta+sarjasta+mulle+on+päällimmäisenä+jäänyt+mieleen+kuinka+auttamattoman+pihalla+siinä+monet+on+ruuanlaiton+suhteen..
Ja+sit+se+et+kaikki+jätteet+lasipulloista+ruuantähteisiin+laitetaan+samaan+roskikseen!
07.09.2019 13:31
78 / 98