Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

1942

1. sanoisin+et+meidän+kulttuurissa+on+yleisesti+pidetty+miehuutta+ja+maskuliinisuutta+naiseutta+ja+feminiinisyyttä+parempana..maskuliinisuus+on+vahvuutta,+feminiinisyys+heikkoutta,maskuliinisesti+pukeutuva+nainen+on+vahva+ja+rohkea,+feminiinisesti+pukeutuva+mies+taas+jotenkin+alentaa+itsensä+(yleisen+näkemyksen+mukaan..)mun+mielestä+on+hienoa+et+(vanhoja)+sukupuolirooleja+rikotaan,+pukeudutaan+ja+laittaudutaan+sen+oman+persoonan+mukaan+ja+sen+mukaan+mikä+itsestä+tuntuu+parhaalle,+ei+(oletetun)+sukupuolen+mukaan.itte+oon+tyyliltäni+poikamainen,+satunnaisella+tyttömäisyydellä+maustettuna.+ns.+"aikuinen"+naisellisuus+ei+oo+koskaan+tuntunu+mulle+omalta..+enkä+mää+silti+oo+mitenkään+"vahva+ja+voimaantunut"+tahi+"äijä"+taikka+väheksy+naisellisempaa+tyyliä+(se+ei+vaan+sovi+mulle)..
  2. Sitä+nyt+ei+vain+tunne+vetoa+jokaista+sopivan+sukupuolen+edustajaa+kohtaan,+Tuosta+sarjasta+mulle+on+päällimmäisenä+jäänyt+mieleen+kuinka+auttamattoman+pihalla+siinä+monet+on+ruuanlaiton+suhteen..Ja+sit+se+et+kaikki+jätteet+lasipulloista+ruuantähteisiin+laitetaan+samaan+roskikseen!