Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

1. itte+en+käy+salilla,+mut+aikoinaan+ku+olin+vielä+raksahommissa+pidin+nappikuulokkeita+tai+meluisemmassa+ympäristössä+korvatulppia,+plus+imuri+piti+myös+meteliä+siinä+vieressä..niin+sit+ku+joku+tulee+siihen+ja+sanoo+jotain,+niin+piti+elehtiä+sille+että+ootappa+hetki,+sammuttaa+imuri,+ottaa+pölyiset+hanskat+pois+käsistä+ja+vetäistä+napit/tulpat+pois+korvista+ja+kysyä+että+mitä+asiaa..useimmiten+naisilla+olikin+ihan+työhön+liittyvää+aiheellista+asiaa,+toki+joillain+miehilläkin,+mut+hyvin+moni+mies+tuli+vaan+rupattelemaan+"mukavia"+taikka+hohhoilemaan+mun+työmäärää/työn+raskautta..+(jos+olisin+sanavalmiimpi,+olisin+kuitannut+nämä+tokaisemalla+et+"kas+niimpä+onkin,+enpä+tuota+ollenkaan+itse+huomannut,+tosi+hyvä+ku+kerroit!")ja+sit+oli+vielä+niitä+jotka+jatkoi+tätä+jutusteluaan+just+ku+olin+taas+valmistautumassa+jatkamaan+töitäni,+ja+ne+kuitenkin+näki+kun+olin+laittanut+kuulokkeet/tulpat+takaisin+korviin+(eikä+ne+muutenkaan+esim.+hiusten+alle+jääneet+piiloon..+kypärään+kiinnitettävät+kuppimalliset+kuulosuojaimet+taas+teki+kypärästä+melko+painavan,+mikä+rasitti+mulla+niskaa+niin+että+välillä+huimasi+päästä)
  2. minuahan+yritettiin+vihkiä+Internetin+Ihmeelliseen+Maailmaan+jo+yläasteen+ATK-tunneilla+noin+vuonna+1998,ei+tosin+hirveemmin+kiinnostanu+ku+ei+yhtään+tienny+mitä+siellä+olis+teheny,+vähän+kävin+jossain+kissin+chatissa+ja+oma+kotisivu+piti+tehä+(minkä+osoite+oli+jumalattoman+pitkä+litania+ja+sisältönä+oli+lähinnä+se+joku+tanssiva+tikku-ukko+jamitäniitänytoli..)ja+ehänmää+koskaan+oikeen+oppinu+et+mitä+netisä+niinku+pitäis+tai+vois+tehä,+exän+kanssa+hankitussa+pöytäkoneessa+oli+netin+aloitussivuna+suomi24+joskus+2000-luvun+alkupuolella,+ku+netin+käynnistymistä+ootellesa+ehti+hyvin+keittää+kaffet+ja+käyä+röökillä..+(hitto+niitä+modeemin+piippausääniä+on+joskus+ikävä!)nykyään+tuo+älykänny+on+mulle+vähä+niinku+tupakka,+se+kaivetaan+taskusta+heti+ku+on+luppoaikaa+tai+tekemisen/motivaation+puute..tosin+sovellusten+määrän+oon+pitäny+minimissä,+fb:n,+uutiset,+keskustelupalstat+jne..+katon+selaimen+kautta.kartta+ja+hsl:n+reittiopas/lipunosto-sovellus+on+tärkeimmät+ja+tarpeellisimmat,+ku+edelleenki+oon+vähän+ummikkona+täällä+pk-seudullaja+musiikkitiedostot!+ei+niin+paskaa+hommaa+etteikö+siitä+Rammsteinin+avulla+selviäis,minen+oo+diginatiivi,+oon+digifossiili