Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tervaa+ja+höyheniä+ja+takaperin+hevosen+taikka+muun+juhdan+selkään+ja+tervemenoa+mettään+taikka+aavikolle,+takasi+ei+oo+tulemista.
(mää+en+tota+hesarin+juttua+päässy+lukemaan,+mulla+oli+jo+yks+maksuton+2+viikon+kausi,+mut+saakohan+niitä+useempia..+enkä+mää+kyllä+muista+mun+tunnuksiakaan+sinne..)
12.05.2019 16:15
no+kieltämättä,
ehkä+se+jossain+kohtaa+iskee+sinne+takapajuisempienkin+oppien+pilaamaan+mieleen+et+ei+ne+pelkät+kullit+ja+pallit+riitä+siihen+suvunjatkamiseen.
12.05.2019 16:05
en+ole+täysin+samaa+mieltä+noista+sukupuolirooleista,+paitsi+tietty+lisääntymisen+osalta.
koska+sukupuolten+sisällä+on+vielä+vaihtelua+yksilöiden+välillä+osaamisissa+ja+kiinnostusten+kohteissa.
mut+se+mikä+mulla+ehkä+kaikkein+eniten+johti+raivoon+tuossa+jutussa,+oli+kun+sanottiin+et+tyttölapsia+abortoidaan+jo+sen+pelossa+et+he+voivat+joutua+raiskatuiksi.
musta+tuollainen+on+jo+niinku+se+häntäänsä+syövä+käärme;+naisia+on+erittäin+vähän,+miehille+ei+ole+kumppaneita,+miehet+turhautuu+ja+syrjäytyy+ja+koska+heidät+vieläpä+on+kasvatettu+siihen+uskoon+et+nainen+on+kotieläimestä+seuraava,+he+raiskaavat+minkä+tahansa+naista+muistuttavan+minkä+kiinni+saavat,+koska+ketäpä+se+kiinnostaa,+sehän+on+"vain"+nainen..
ja+niinpä+tyttölapsia+abortoidaan+taas+lisää,+jolloin+naisia+on+entistä+vähemmän+ja+tilanne+pahenee+entisestään..
12.05.2019 13:33
se+o+ookkonää+ja+pelekääkkönää
ekkönäätiiä?
ja+emmää+teetä+ota,+vaan+kahavia.
12.05.2019 12:23
nii,+voihan+se+tietty+olla+et+sinä+tiedät+vanhempani+paremmin+parin+tekstinpätkän+perusteella,
mitä+minä+36+vuotta+heidän+lapsenaan.
12.05.2019 12:21
meh,+veikkaampa+et+jos+se+olis+ollu+muuttuakseen,+nii+se+olis+jo+muuttunu
yli+40+vuotta+kun+ovat+jo+olleet+kimpassa.
ja+mutsi+on+kuitenki+varsin+suorapuheinen+ja+äkkinäinenki+luonteeltaan,+faija+taas+enempi+semmone+itekseenki+viihtyvä+mörökölli,
mut+jotenki+niillä+vaan+natsaa+yhteen.
12.05.2019 11:57
oon+mää+jonku+kerran+juopotellutki+äiteen+kanssa,+hauskimmat+reissut+on+ollu+ku+on+ollu+äitin+siskot+myös+mukana,+niillä+menee+aina+kikatukseksi+keskenään+ja+keksivät+mitä+kummallisempia+sanontoja+ja+älynväläyksiä,
mut+ei+meijän+äiskä+meijän+iskää+mihinkään+vaihtais,+ei+ne+enää+edes+osais+olla+ilman+toisiaan.
12.05.2019 11:40
joo,+ei+muutako+siiliä+grilliin+ja+sammakoita+pannuun
ja+liskomakkarakeittoa+ja+rottapurilaisia
ja+slummipiirakkaisia+(joiden+tarkempi+koostumus+kannattaa+jättää+kysymättä...)
ohan+tässä+jo+lehmiä+ja+sikoja+tullutkin+syötyä,+monipuolinen+ravinto+on+terveellisen+elämän+aa+ja+ruotsalainen+oo.
12.05.2019 11:31
minä+taas+olen+kestomakkaroiden+aatelia,+hyvin+savustunut+ja+tapposuolainen
12.05.2019 11:20
tuossa+ei+mainittu+et+onko+minkäänlaista+ehkäisyä+ollut+käytössä,+mut+tämän+perusteella:
"Ajattelin,+että+jos+en+ole+viiteen+vuoteen+tullut+raskaaksi+niin+tuskin+nytkään."
veikkaisin+että+ei..
joten+aika+jännä+puhua+"yllätysraskaudesta",+niinku+mitä+on+sitten+odottanut+saavansa?+
taulutelkkarin,+vai?
tosta+"tietämättään"+raskaaksi+tulemisesta+taas+juohtui+mieleeni+Kiekkomaailma-kirjoista+tuttu+noita+Nanny+Auvomieli,+joka+oli+viettänyt+varsin+villin+nuoruuden+mutta+oli+melko+varma+siitä+et+seppä+Jason+oli+hänen+poikansa...
12.05.2019 10:58
eikun+nimenomaan+valmiit+lihajalosteet+pois+kaupan+hyllyiltä+ja+jokainen+voi+halutessaan+ostaa+sen+porsaan,+kanan,+naudan+tahi+lampaan+ja+teurastaa+ja+suolistaa+ja+laittaa+sen+lihoiksi+itse,+tietty+isompien+elikoiden+kohdalla+olis+kannattavampaa+ostaa+se+kimpassa+naapureiden/sukulaisten/kavereiden+kanssa+ja+jakaa+lihat,+verestä+tehtäis+veripalttua,+suolesta+ja+vähemmän+näteistä+osista+makkaroita,+ja+ne+viimeset+epäilyttävät+ja+tutisevat+ja+litsahtelevat+osat+annettais+koiralle,+niin+ei+tarttis+mitään+'mustin+murkinaakaan'+erikseen+ostaa.
vielä+ku+joku+opettelis+nylkemään+nahan+oikeaoppisesti+niin+sen+vois+myydä+nahkurille+tai+teettää+siitä+vaikka+nahkarotsin..
ja+jos+ei+olis+varaa+ostaa+eläintä,+nii+opettelee+metsästämään,+mettäsä+juoksee+hirviä,+peuroja,+kauriita,+jäneksiä,+mettäkanalintuja,+variksia,+oravia..+pienempiä+otuksia+voi+pyydystää+ansoilla+jos+aseiden+käyttö+epäilyttää.
ja+jos+oikeen+tulee+lihanpuute+nii+ainahan+on+ne+Mustit+ja+Mirrit.+ja+varsinki+ne+Mirrit,+kyllä+vielä+ainakin+monin+paikoin+maaseutua+monet+antaa+leikkaamattomien+kissojensa+juosta+vapaana+ja+poikia+minkä+kerkeää,+nii+että+eitoivottua+kissanpentua+kyllä+riittää+jotka+vois+sen+hukuttamisen+sijaan+hyödyntää+ravintona..+koska,+noh,+eivät+ainakaan+kuolisi+turhaan,+ja+lihaahan+se+vain+on...
12.05.2019 10:29
iso+D!
mää+oon+ollu+sen+kans+yhtäaikaa+kaupasa,+näin+takaapäin+pitkän+miehen+millä+oli+erikoinen+kellertävä+tukka,+sit+se+käänty+ja+Dannyhan+se+siinä..+(en+viittiny+pyytää+nimmaria,+edes+äitille,+ko+en+kehannu+häiritä)
mää+näin+jotain+uutisotsikoita+tosta+keväisestä+ukonilmasta,+mut+en+sit+tarkemmin+lukenu+et+misäpäin+se+oli.+mun+mummu+pelkäs+ukkosta+yli+kaiken,+kertoi+joskus+menneensä+keittiön+pöydän+alle+piiloon+ku+oli+ollu+pahempi+myräkkä.+ja+pari+vuotta+sitte+ku+oltiin+loppukesästä+mun+vanhemmilla+käymässä+nii+salama+iski+maahan+ihan+lähellä+ja+pamahti+niin+kovaa+et+talo+tärisi..
mut+se+ukkosista,
jos+vaikka+biisiä..+tää+on+vähän+tuoreempi+mun+hyvänmielen+biisi
Panzer+Flower:+We+are+beautiful
https://www.youtube.com/watch?v=NB5uizJmHsw
11.05.2019 20:50
pääkaupunkiseudulla+asun+nykyään,
ja+muistan+kans+tuon+2010+kesän+helteet,+sillon+asuin+vielä+pohjoispohjanmaalla+ja+oli+tosiaan+muutamana+päivänä+hyvinkin+kuuma,+olin+siivoustöissä+vielä+sillon+ja+yks+tosi+kuuma+päivä+ku+töistä+pääsin+kotiin,+en+pystyny+muuta+ku+nukkumaan,+ihan+hirvee+väsymys+päällä..
sillon+2010+loppukesällä+tai+syksyllä+oli+yks+yö+jossain+lähistöllä+kova+ukonilma,+salamoita+välähteli+lähes+taukoamatta,+muistan+ku+makuuhuoneen+verhon+läpi+näkyi+välähtelyt+niinku+paparazzien+kameroista+konsanaan.
11.05.2019 20:11
tuo+biisi+on+kulkenut+"mukanani"+jo+yli+20+vuotta,+joskus+95-96+vuonna+sen+ekan+kerran+kuulin+(ja+näin)+Jyrki-ohjelmassa,
teilläpäin+on+sitte+lämpimämpää,+täälon+vaan+n.+10+astetta.+vaik+en+kyllä+missään+nimessä+toivo+samanlaisia+helteitä+ku+viime+kesänä+oli,+semmonen+rapiat+20+astetta+olis+aivan+hyvä+kesälämpötila.
viime+kesä+siitä+heinäkuun+alusta+johonki+elokuun+puolivälin+tienoille+oli+niinku+'Päiväni+murmelina'+-elokuvasta,+joka+päivä+samanlainen,+yhtä+kuuma,+mittään+ei+jaksa..
11.05.2019 19:33
hiljainen+ja+harmaa+ja+sateinen+lauantai-ilta+kaipaa+hieman+piristävää+musaa,
täs+on+yks+mun+hyvän+mielen+biiseistä+:)
Jovanotti:+L'ombelico+del+mondo
https://www.youtube.com/watch?v=3ZY3bm93Wk4
11.05.2019 18:48
"Wwuwwi+puwwi+pakana
istui+oven+takana.
Mitä+siellä+tekemässä?
Kissanpoikia+pesemässä."
tuommosen+muistan+lapsuudesta,
mitä+en+kyllä+koskaan+oo+ymmärtäny+et+miks+niitä+kissanpoikia+pitää+pestä..
11.05.2019 17:04
enpä+minä+sitä+sanontaa+oo+keksiny.
mut+olen+kyllä+julkisia+vessoja+nähny,+mikkä+jo+lähestulkoon+ollu+tuotteita+täynnä,
puhumattakaan+festarien+bajamajoista+:/
11.05.2019 16:13
en+tarkottanu+sulle+painajaisunia+sentään+aiheuttaa..
mää+koin+jossain+vaiheessa+jo+täyskyllästymisen+tohon+ed+sheeraniin,+ku+sitä+soitettiin+radiossa+jatkuvasti.+mut+ei+tuo+mikään+huono+biisi+ole+munkaan+mielestä+(varsinki+nyt+ku+en+oo+aikoihin+kuullu+tota).
11.05.2019 13:07
jaa-a..
mun+siskolla+oli+joskus+ku+oltiin+teini-iän+kynnyksellä+joku+"tyttöjen+runokirja"+mistä+tuo+on+lainattu,
oli+siellä+näin+niinku+tasa-arvon+kannalta+aika+rankkaakin+tekstiä+miehistä,
niinku+yks+(laitan+sen+tähän+niin+hyvin+ku+muistan)
"jos+otat+miehen+itselles,
niin+älä+ota+suurta,+varjoon+jäät.
älä+ota+pientä,+se+hukkaan+menee.
älä+ota+rumaa,+sitä+lapset+pelkää.
älä+ota+komeaa,+sen+toinen+vie.
siis+älä+ota+miestä+ollenkaan."
11.05.2019 12:58
mää+olen+kuullut+et+miehet+on+ku+vessoja,+
varattuja+tai+paskaa+täynnä.
11.05.2019 12:47
91 / 98