Naiset on huumorintajuttomia

Anonyymi

Myös tosikkoja ja töykeitä. Naiset ei katso silmiin koska eivät pidä miehen ulkonäöstä. Hapuilevat käsiin jotain tavaraa paniikissa ja yrittävät paeta jonkun tekosyyn varjolla ettei tarttis puhua ruman miehen kanssa.

51

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai sellasta. Mitäs muuta teikäläiselle kuuluu?

    • Anonyymi

      Tuo ruma mies teema on sun toimesta jo niin monta kertaa täällä tullu länkytettyä, että mitä jos koittasit vaihtaa jo nauhaa.

      Eiköhän se oo tullu täällä.harvinaisen selväks, ettei naiset kiinnostu susta. Miks kiinnostus jos se on tuollaist samanlaista länkytystä IRL kuin täälläkin

    • Kuule, kun minulla on se kitaran viritin hukassa, voisitko katsoa missä se on?

    • Anonyymi

      Ai onko naiset vain yksi samanlaisten henkilöiden ryhmä. No jaa, onhan niitä joitakin huumoritajuttomia katsekontaktin välttelijöitä sekä naisissa että miehissä. Mutta he kuuluvat vähemmistöön, ja huumorintajuttomuus on heidän oma ongelmansa. Vaan kyllä erittäin monet naiset ovat huumorintajuisia ja hauskoja. Miesten ei kuitenkaan pidä kertoa naisille kaksimielisiä vitsejä eikä vanhoja vitsejä. Sekä miesten että naisten kannattaa jutella ihan luontevasti.
      =Etelä-Suomen mies

    • Anonyymi

      No kun miehet nykyään tuppaa ottaan vähän liian vakavasti jopa sen normaalin silmiin katsomisen..alkaa usein seurailla ja selvästi luulotella.

      Normaalit ihmiset kadulla, kaupassa, koulussa, bussissa, jne katsoo silmiin ohittaessa, se on tervettä ja normaalia ihmisen käytöstä. Pitäiskö tuijotella jotain seiniä????

      Mut ehei!! Nykyään jos katsoo silmiin jotain muuta kun Alepan kassaa, saa tosi pahoja ilmeitä ja yliinnokkuutta. Esim: jos tulee sisällebussiin ja erehtyy katsomaan jotain silmiin, ihan sama siis naista tai miestä, sillä tuntuu olevan joku LIIALLINEN merkitys. Naiset yleensä katsoo kummasti ja miehet kiimassa. Sairasta.

      Ihmiset on etääntyneet näinkin pienestä normaalista asiasta, kun saman lajisen olennon silmiinkatsomisesta, ilman paineita, ennakkoluujoa ja odotuksia😂

      Muslimeillahan oli joku silmiinkatsomiskielto, mikä sekin on? Miks niillä muijilla on sitten ne rätit peittää kaiken muun kun silmät, en tajuu.

    • Naiset on huonoja kertomaan vitsejä..

      Mutta naiset kyllä ymmärtää ja nauraa hauskoille jutuille.



      Se on joku evoluutio homma.
      :D

      • Totta kai on. Kun mies saa kertoa vitsin ja nainen asiaan kuuluvasti nauraa, mies kokee onnistuneensa tärkeässä asiassa ja onnistumisen kokemukset ovat tärkeitä niin miehille kuin naisille :D


      • Mitä? Mää olen loistava kertomaan huonoja vitsejä,

        Jos naiset nauraa hauskalle jutulle, niin nauraako ne vitsille vai miehelle?

        :D


      • Anonyymi

        Niin muuten miehetkin, ei ne ole edes hauskoja vaikka niin itse luulevat. Nainen nyt voi nauraa ihan kohteliaisuudestakin.


    • Galna dagar

      Kummallista, mutta mulle tuli tuosta panikoinnista ja tavaroiden hapuilusta mieleen Stockmann ja sen Hullut päivät.

      Tässä mielikuvassa on vain se ongelma, että tällaista paniikkia ja tavaroiden hapuilua ei todellisuudessa ilmene, vaan mielikuva on täysin omani.

      Todella omituista.

      (Hihitystä)

      • Taas erilaiset paniikkikirjoitukset ovat palstalla humoristisia, vaikka niitä ei ole sellaisiksi tarkoitettu.

        Itse pidän enemmän tilannkomiikasta kuin systemaattisesta hauskuushakuisuudesta.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Taas erilaiset paniikkikirjoitukset ovat palstalla humoristisia, vaikka niitä ei ole sellaisiksi tarkoitettu.

        Itse pidän enemmän tilannkomiikasta kuin systemaattisesta hauskuushakuisuudesta.

        (Hirn)

        Tarkemmin ajateltuna tiivis naisjoukko, jonka on vallannut salamannopeana rönsyilevä monimutkainen ja kärrynpyöriä heittelevä vitsiparaati, on ehkä hauskinta mitä tiedän.

        Ei ainakaan muuta tule mieleen.

        Tällaisen pirskahtelun ja hetkeen sidotun leimahtelun vertaaminen johonkin vitsiin on lähes naurettavaa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna tiivis naisjoukko, jonka on vallannut salamannopeana rönsyilevä monimutkainen ja kärrynpyöriä heittelevä vitsiparaati, on ehkä hauskinta mitä tiedän.

        Ei ainakaan muuta tule mieleen.

        Tällaisen pirskahtelun ja hetkeen sidotun leimahtelun vertaaminen johonkin vitsiin on lähes naurettavaa.

        (Hihitystä)

        Eli siis hauska juttu ei naisten mielestä ole ennalta suunniteltu ja käsikirjoitettu, vaan kuten elämä itse, yllättävä ja paljastava.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis hauska juttu ei naisten mielestä ole ennalta suunniteltu ja käsikirjoitettu, vaan kuten elämä itse, yllättävä ja paljastava.

        (Reps)

        Tarkemmin ajateltuna ja hahmoteltuna naisten huumori on moniulotteista, miesten vain muistilappu pöydällä.

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      asialle on helppo selitys,
      nämä naiset on viettäneet liia paljo aikaa k-päiden seurassa

    • Anonyymi

      Useimmat miehet kuvittelevat, että naisiin iskevät alapään vitsit ja naisten alistaminen. Eipä iske - kuin mielikuvissa luuviitonen ukon pärstään.

    • Anonyymi

      Naiset on vähän vinks vonks ulalla eikä ne ymmärrä että miehet tarvii rakkautta. Kyllä oman maan kansalainen pitäisi tukea oman maan kansalaista. Antakaa siis kaikille rumille miehille mahdollisuus tutustumiseen.

      • Minä annan sinulle luvan tutustua oman maasi kansalaisiin.


    • Myös eräät savolaiset ovat sitä mieltä että muut Suomen heimot ovat tyystin huumorintajuttomia, koska eivät suhtaudu huumorilla, että heitä pilkataan.

      • Anonyymi

        Savolaiset vasta huumorintajuttomia ovat ! Olen joskus ollut savolaisessa työpaikassa, ja siellä oli kamalan tosikkomainen ilmapiiri. Kun savolaisille yritti jutella mainiolla omaperäisellä huumorilla, niin savolaiset ihmettelivät. Eivät tajunneet, että minulla on mainion mielikuvitukseni ansiosta taito tuottaa persoonallista tilannekomiikkaa. -Esimerkiksi Turun ja Naantalin seudulla ihmiset ovat paljon iloisempia ja kivasti huumorintajuisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savolaiset vasta huumorintajuttomia ovat ! Olen joskus ollut savolaisessa työpaikassa, ja siellä oli kamalan tosikkomainen ilmapiiri. Kun savolaisille yritti jutella mainiolla omaperäisellä huumorilla, niin savolaiset ihmettelivät. Eivät tajunneet, että minulla on mainion mielikuvitukseni ansiosta taito tuottaa persoonallista tilannekomiikkaa. -Esimerkiksi Turun ja Naantalin seudulla ihmiset ovat paljon iloisempia ja kivasti huumorintajuisia.

        Minulla oli savolainen armeijakaveri. Teki koko ajan ilkeyttä muille ja selitti olevansa savolainen ja huumorimies. Lopulta muut saivat tarpeekseen ja panivat hänen tyynynsä alle toiset yöhousut yöpuseron tilalle.

        Rakuuna räjähti totaalisesti. Huusi ja raivosi. Minä olen huumorimies ja ymmärrän yhtä ja toista, mutta tämä on sentään liikaa.


      • Anonyymi

        Savolaisessa työpaikassa johtaja joskus menetti malttinsa, ja huusi. Missään muussa Suomen maakunnassa johtaja ei ala huutamaan.


    • Anonyymi

      Älä viitsi edes vitsinä "Naiset ovat tajuttomia" tyrmäystipoilla juomissa huumattuja :;D

    • Anonyymi

      Naisilta puuttuu empatia.

    • Eikö sun pieruvitsille naurettu?

      Voi eiii.. Kai sä kerroit sen uudelleen?

      *halirutistaa* 😟

    • Enemmän mä ainakin oon törmäillyt hyvähuumorintajuisiin naisiin. Jotenkin se huumorintajuisuus lähtee pitkälti siitä, että osaa nauraa myös itselleen. Siinä tuleekin monella ihmisellä raja vastaan. Jokin asia ei itsessä nauratakkaan, vaan se on kipeä. Minun mielestä vakavat ihmiset ovat monesti huolissaan itsestään muihin nähden. Olipahan sitten mies tai nainen....

      • No nyt oli asiaa. Tärkeintä on juurikin se, että osaa nähdä itsensäkin joskus ihan hassun hönttinä eikä loukkaannu siitä, että saattaa joutua joskus vähän arveluttavaan valoon ja vähän naurettavaksi :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt oli asiaa. Tärkeintä on juurikin se, että osaa nähdä itsensäkin joskus ihan hassun hönttinä eikä loukkaannu siitä, että saattaa joutua joskus vähän arveluttavaan valoon ja vähän naurettavaksi :D

        Harvoin tuolta tulee mitään asiaa. Se jos mikä on osoitus huumorintajusta.

        Itse kylven alituiseen fiktiivisessä valossa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Harvoin tuolta tulee mitään asiaa. Se jos mikä on osoitus huumorintajusta.

        Itse kylven alituiseen fiktiivisessä valossa.

        (Hirn)

        Fiktiivisen huumorintajun oleilu tällaisella 'lomasaitilla' on eräänlainen vapaapäivä viimeisinä lomapäivinä.

        Minulla tuo on tosin kestänyt hieman pidempään, mutta fiktiivisyys on taattua.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Fiktiivisen huumorintajun oleilu tällaisella 'lomasaitilla' on eräänlainen vapaapäivä viimeisinä lomapäivinä.

        Minulla tuo on tosin kestänyt hieman pidempään, mutta fiktiivisyys on taattua.

        (Hihitystä)

        Syväajatukset

        Syviin vesiin pulahdettuamme emme voi nähdä fiktiivistä huumorintajua muuna kuin huumorina, jolla on evät.

        Palstan hetkeen ja veteen sekoitettuna tämä lyhykäisyydessään tarkoittaa sitä että humoristi ei ole reaalitasolla naurettava, mutta fiktiivisenä on. Eli siis "monesti käy niin" että kirjoittaja (fiktiivisessä toimintaympäristössä) kuvittelee olevansa hauska.

        Näin ei ole.

        Eli olemme henkilökohtaisen fiktion lumoissa avattuamme läppärimme.

        (suom. huom.)

        Niillä joilla on edessään pöytäkone, eivät osaa nauraa, eivät naurattaa.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Syväajatukset

        Syviin vesiin pulahdettuamme emme voi nähdä fiktiivistä huumorintajua muuna kuin huumorina, jolla on evät.

        Palstan hetkeen ja veteen sekoitettuna tämä lyhykäisyydessään tarkoittaa sitä että humoristi ei ole reaalitasolla naurettava, mutta fiktiivisenä on. Eli siis "monesti käy niin" että kirjoittaja (fiktiivisessä toimintaympäristössä) kuvittelee olevansa hauska.

        Näin ei ole.

        Eli olemme henkilökohtaisen fiktion lumoissa avattuamme läppärimme.

        (suom. huom.)

        Niillä joilla on edessään pöytäkone, eivät osaa nauraa, eivät naurattaa.

        (Naurua)

        Ultra diippiä

        Jos ajatellaan, että vain läppäriväestö on hauskaa luettavaa, niin mitä pitäisi ajatella koneväestä?

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ultra diippiä

        Jos ajatellaan, että vain läppäriväestö on hauskaa luettavaa, niin mitä pitäisi ajatella koneväestä?

        (Reps)

        Jessus sentään!

        Olen keksinyt huumorin kritiikin.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Jessus sentään!

        Olen keksinyt huumorin kritiikin.

        (Naurua)

        No, se nyt ei ole täällä mitään uutta, että pyörä keksitään uudelleen.

        Kun keksii pyörän joka päivä uudelleen, kannattaa vaihtaa alaa.

        Elämä on tuolla (osoittaa).

        (Hihitystä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt oli asiaa. Tärkeintä on juurikin se, että osaa nähdä itsensäkin joskus ihan hassun hönttinä eikä loukkaannu siitä, että saattaa joutua joskus vähän arveluttavaan valoon ja vähän naurettavaksi :D

        No näinpä. Ei tää elely ole niin julmetun vakavaa. 😃


      • Funeau kirjoitti:

        No, se nyt ei ole täällä mitään uutta, että pyörä keksitään uudelleen.

        Kun keksii pyörän joka päivä uudelleen, kannattaa vaihtaa alaa.

        Elämä on tuolla (osoittaa).

        (Hihitystä)

        Kritiikin laajentava osio

        Ongelma on ainoastaan siinä että resurssien vähyys luo edellytykset runsauteen.

        Runsautta minä en näe tällä serverillä missään.

        (Reps)


    • Anonyymi

      Mitä siinä toljotat? *naputtaa valurautapannua kämmenelle*

      xL

    • Minkälaisissa olosuhteissa olet tähän lopputulemaan päätynyt?
      >>Hapuilevat käsiin jotain tavaraa paniikissa>>
      Kaupassa? Harvempi sitä valitettavasti on valmis jäämään flirttailemaan, saati et välttämättä pahemmin edes tykkää lähestymisyrityksistä kesken jonkun arkisen asioiden hoitamisen, niinku ruokakaupassa käyminen, riippumatta lainkaan siitä minkä näköinen henkilö heitä lähestyy.
      Se taas jos vieras ihminen kovastikin yrittää suoraan silmiin tuijottaa koetaan useimmiten uhkaavana eleenä, tungettelevana vähintäänkin. (vrt. muutkin eläinlajit uhkailevat/haastavat toista tuijottamalla)
      Sitä en nyt ihan tavoittanut mitä tekemistä huumorintajuttomuudella/tosikkoudella on tässä yhteydessä,

      • Anonyymi

        naiset kieltämättä saa kysymys merkkejä ilmaan, kun eilen olin kauppahallin apteekissa ainut asijakas pois lähdettäissä ovi aukossa seisoi kaksi nuorta naista vento vierasta toinen käänsi katseen sivuun toinen seisoi edessä niin epä selväksi jäi halusivatko seuraa vai valttää seuraa kaupassa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        naiset kieltämättä saa kysymys merkkejä ilmaan, kun eilen olin kauppahallin apteekissa ainut asijakas pois lähdettäissä ovi aukossa seisoi kaksi nuorta naista vento vierasta toinen käänsi katseen sivuun toinen seisoi edessä niin epä selväksi jäi halusivatko seuraa vai valttää seuraa kaupassa,

        Kuulostaa paranoidiselta,

        Monet nyt jäävät seisoksimaan tien tukkeeksi milloin mihinkin, ihan vaan ajattelemattomuuttaan.


    • Anonyymi

      Vain rumille naiset on töykeitä.

      • Anonyymi

        Nainen, joka on töykeä, on töykeä KAIKILLE. Yksi nainen ei ole kaksi eri naista.


    • Anonyymi

      Kyllä minä osaan nauraa rumalle miehelle.

    • Anonyymi

      Valitettavasti kaikki eivät ole Spedejä R.I.P.
      Suomalaiset rakastavat kehnoja vitsiniekkoja.

    • Anonyymi

      vitsit keventää ilmapiiriä vieraassa ympäristössä arkisessa kauppa reisussa,

      • Anonyymi

        Niin tekevät.... huumorin "tajuttomat" naiset kuin tyrmäystipoilla tyrmätty ex-nyrkkeilijä tai painija.


    • Anonyymi

      Jotain lempinimiä naisille, 1 on karkki ja toinen on kirsikka.... kirsikkakarkki siis 2 naista kerralla.

    • Anonyymi

      Kirsikkakarkki ja plutonium-pallo eli vihreä kuula karkkina.

    • Anonyymi

      Suomalaiset on sellaisia ettei tuntemattomille puhuta kovin herkästi ja ovat ujoja ja katsovat alaspäin. Oletteko käyneet ulkomailla. Ihan erilaista puhua naisille. Seillä naiset katsoo heti silmiin ja puhuvat kuin vanhalle tutulle ja ovat heti kiinnostuneita ja kyselevät paljon ja ovat helposti lähestyttävissä. Ihan erilaista on ja sellainen ystävä meininki heti. Monessa maassa olen käynyt ja italiassakin naiset hymyilee heti rumalle miehelle.

      • Anonyymi

        No kyllähän aina eksotiikka kiehtoo, ei se tarkoita mitään sen kummempaa. Joka maassa.


    • Anonyymi

      Eivät naiset ole huumorintajuttomia, vaan naisten huumorintaju on erillainen kuin miesten. Ja sitä miespuolisten putkiaivojen on vain hankalaa ymmärtää. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2023
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1377
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      81
      1310
    4. 50
      1217
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1012
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1009
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      930
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      891
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      888
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      883
    Aihe