Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mites+sen+miehen+miehistymisen+kans+iän+myötä+noin+niinku+omasta+mielestäs+nyt+on,+ku+tuol+aiemmin+sanoit+et+testoo+voi+ottaa+lisää+purkista,+ja+ku+mää+oon+käsittäny+et+se+miehistyminen+meinais+just+sitä+et+sitä+testoo+ei+ainakaan+tarvis+Lisää..?
06.04.2019 20:38
skäppädäpädidäbädibäbädisköbidöbidöpipölölölölölö...!
todellisuudessa+korvamatoon+auttaa+se,+et+sanoo+ääneen+'Kuusamo'
mut+sitä+en+nyt+tähän+linkitä,+ettei+mee+hermo,
https://www.youtube.com/watch?v=stZv0BcjUyo
06.04.2019 19:52
ja+jos+niinku+kaksinaismoralismia+haluat,+nii+kerrattain+näin+teeveestä+ohjelman+transmiehen+sukupuolenkorjaus-prosessista,+kun+kuvattiin+hänen+rintojenpoistoleikkausta+niin+nännit+oli+sumennettu+ennen+leikkausta+ja+leikkauksen+aikana,+myöhemmin+näytettiin+hänen+leikkauksesta+toipuvaa+kehoaan,+ilman+sensurointia.+tasan+samat+nännit!+mut+niin+kauan+ku+ne+oli+"naisen"+nännit,+niin+ne+piti+piilottaa..
tissit+on+tissit,+molemmin+päin.
06.04.2019 17:38
no+totta+munassa+on!
ne+on+osa+omaa+vartaloa,+osa+kokonaisuutta.
voishan+ne+tietysti+puristaa+siteillä+ja/tai+urheilurintsikoilla+kainaloihin,+ettei+vaan+niinku+ketään+alkais+ahistaan+se+tosiasia+et+naisoletetulla+yleensä+on+isommat+tissit+ku+miesoletetulla..
tai+voishan+sitä+peittää+kaikki+kropan+muodot,+niinku+vaikka+burkaan..
tai+sit+vois+(hetero-)miesoletetutkin+pikku+hiljaa+lakata+pitämästä+naisoletettuja+pelkkinä+objekteina.
06.04.2019 17:04
mietippä,
keltä+ne+sai+niitä+tauteja,
niiltä+joilla+on
kolmas+jalka.
mietippä
myös+sitä+paljonko+on
70+noin+13000:sta.
mietippä,
vielä+sitä+et+mitä+itte+tekisit,
jos+et+tietäis
ootko+huomenna+elossa?
panisitko?
ottaisitko+ilon+irti
siitä+mitä
saat?
kun+se+yks+pano
voi+olla+sun+viimeinen.
06.04.2019 15:11
tää+on+soinu+päässä+siitä+lähtien+ku+aamulla+heräsin,
jaettu+korvamato+on+paras+korvamato+:}
vassokuu
https://www.youtube.com/watch?v=g4ouPGGLI6Q
06.04.2019 14:48
awwww+ihana+dodo-sorsa+<3
06.04.2019 14:42
tiesitkö+et+monissa+tapauksissa+se+avonaisempi+kaula-aukko+on+rintavalle+itse+asiassa+parempi+kui+pieni+kaula-aukko,+saati+sit+poolokaulus?
mitä+pienempi+kaula-aukko,+sitä+isommalta+tissit+näyttää.+ja+usein+tulee+myös+ns.+"uniboob"-efekti,+eli+tissit+näyttää+yhdeltä+isolta+makkaralta+paidan+alla.
väljä+paita+taas+hävittää+kaikki+muut+yläkropan+muodot,+jolloin+rintava+voi+näyttää+lihavemmalta+mitä+oikeasti+onkaan.
06.04.2019 14:34
myös+miehillä+on+vaihdevuodet,+eli+andropaussi.+se+ei+yleensä+tule+samanlaisella+rytinällä+ku+menopaussi,+vaan+testosteronin+määrä+hiipuu+vähitellen+alkaen+n.+40+ikävuoden+tienoilla+(eli+alkaa+aikaisemmin+kui+naisen+vaihdevuodet,+keskimäärin).+myös+sperman+laatu+heikkenee+iän+myötä,+vaikka+toki+on+mahdollista+et+jo+"pappaikään"+ehtinyt+voisikin+vielä+olla+lisääntymiskykyinen,+jos+häntä+nyt+enää+seksihommat+kiinnostaa+saatikka+et+saisi+itteään+"pelikuntoon"+ilman+lääkinnällistä+apua..
vanhuus+on+sitä+et+kroppa+rapistuu,+voimat+heikkenee,+karvoitus+vähenee+sieltä+mis+sitä+on+aiemmin+ollut+mut+se+korvautuu+sillä+et+niitä+kasvaa+sit+uusiin+paikkoihin..
naiset+ei+"miehisty"+eikä+miehet+"naisistu"+vaan+muuttuvat+vain+vähemmän+sukupuolittuneiksi.
06.04.2019 14:08
itte+asiassa+se+o+nii+et+miesten+ja+naisten+väliset+erot+tasoittuu+vanhemmiten,
ku+"lisääntymisikä"+on+ohi,+nii+ei+tartte+enää+olla+se+korskea+ori+taikka+kuuma+tamma
voi+olla+vaan+lepposa+humma+ja+lopulta+raihnanen+kaakki,
06.04.2019 12:14
tää+toimii+ainaki+mulle,+täsä+vaan+on+joka+ääni+jotenki+kohdallaan,
https://www.youtube.com/watch?v=sIqH2YWyuBo
loppu+on+vähän+kökkö,+mut+tää+on+vaan+demo
05.04.2019 19:47
uu,+huikee!+yks+mun+lemppareista,
pirkale,+nyt+mun+pitäs+kai+ettii+joku+vielä+siistimpi..
05.04.2019 19:22
joo+pohojammaan+perukoiltahan+mää,
mää+taisin+tulla+logiikkapalstalle+sen+verran+myöhään+et+mulla+on+teijän+jutut+menny+ohi..
vaikka+jonkun+mukaanhan+me+oltiin+kumpiki+saman+miehen+skype-morsiamia+vaimitäneoli..+:D
05.04.2019 19:12
mää+olen+itsekäs+paska+enkä+omista+tätä+kellekkään,
tällä+irtoaa+kuuloluut+kallosta
https://www.youtube.com/watch?v=rXOvgbj-iUo
(elekää+kuunnelko)
05.04.2019 19:00
"elämä+on+kuolemaan+johtava+sairaus,+joka+saa+alkunsa+sukupuoliyhteydestä."
100%+hengittävistä+ihmisistä+kuolee,
100%+hengittämättä+jättävistä+ihmisistä+kuolee,+hyvin+nopeasti.
04.04.2019 18:26
meillä+viime+vuosi+oli+ihan+saatanan+raskas,+minun+syystä,+ja+oltiin+jo+eroomassa.
mut+siinä+vaiheessa+ku+oltiin+hetki+eri+osoitteissa,+kuitenki+vielä+viestiteltiin+toisille,+samanlaista+huulenheittoa+ku+sillon+joskus+alkuaikoina..
siitä+se+jotenki+sitte+taas+lähti,+ja+sen+jälkeen+puhuttiin+ja+puhuttiin+monet+kerrat+kaikki+halki,+arkielämät+ja+seksihommat+ja+ihastumiset+muihin+ja+entiset+suhteet+ja+mitä+nyt+ja+mitä+seuraavaksi+ja+vieläkönäätykkäätmusta+ja..
onhan+tuo+toinen+toisinaan+ihan+saakelin+ärsyttävä+apina+tai+sit+murnottava+luolapeikko+ja+minä+oon+neuroottinen+tai+tuulellakäypä,+mut+on+se+toisaalta+kuitenki+tosi+söpö+apina..
jossain+vaiheessa+ollaan+kumpikin+tahoillaan+pohdittu+vapaata+suhdetta,+minä+myös+polyamoriaa,+näistäkin+puhuttiin+ja+siitä+et+molemmat+jo+itekseen+oltiin+tultu+siihen+lopputulemaan+et+liian+hankalaa+ja+monimutkaista,+yhen+outouksia+vielä+suunnilleen+jaksaa,+mut+useempi..?+meh.
p.s.+meillon+miehen+logiikka-palstalta+jääny+lentäväks+lauseeksi+se+puoliskon+mustanikki-kopion+viljelemä+"Kyä+ny+palakittee."
04.04.2019 18:18
ei+se+ole+ollenkaan+piilevä,
vittumainen+seuralainen+se+on
mut+parhaani+teen+et+saisin+sen+eksytettyä,
04.04.2019 17:41
kuuluu+kuuluu+kukkuluuruu..+:P
eivaan,+mulle+särähtää+ja+pahasti+jo+tuo+"kuuluminen",+kukaan+ei+kuulu+yhtään+kenellekkään+muulle+ko+ittelleen,+mää+juoksisin+karkuun+jos+kumppani+rupeis+jotain+"sä+kuulut+vain+mulle,+oot+kaikkeni,+sua+ilman+elää+en+vois..."
mulle+parisuhde+perustuu+ennenkaikkea+vapaaehtoisuuteen,+mää+haluan+ja+valitsen+olla+tässä+ja+kumppani+haluaa+ja+valitsee+olla+tässä.
(ja+tämän+tajuaminen+kesti+pitkään,+mullakin..+)
tietty+se+vituttais+ja+varmasti+märisisin+pitkään+jos+kumppani+haluaiski+olla+jonku+muun+kanssa,
mut+se+on+osa+elämää,+ketään+ei+voi+omistaa.
ja+joo,+olikai+aika+vitsimielessä+tehty+sun+kysymys,+mut+mää+oon+tosikko+jo+kolmannessa+polvessa+:D
03.04.2019 20:08
viime+eduskuntavaaleissa+en+äänestäny,
sipilän+hallituksen+aikaansaannosta+on,+kaiken+sen+sipilöinnin+ja+kepuloinnin+sun+muun+käpälöinnin+ja+sotetuksen+lisäksi+myös+se,+et+tällä+kertaa+äänestän,
mitä+tahansa+muuta+puoluetta+ko+keskustaa,+kokoomusta,+persuja/sinisiä!
kristillisdemokraatteja+en+oo+koskaan+edes+pitäny+vaihtoehtona,+vihreitten+kans+en+oo+enää+juurikaan+samoilla+linjoilla+ja+mitä+niitä+isompia/tunnetumpia+puolueita+ny+oli..
mietin+ensin+feministipuoluetta+tai+eläintenoikeuspuoluetta,+mut+enmää+sit+oikeen+ollu+niittenkään+kans+samoilla+linjoilla+kaikesta,
muutama+eri+vaalikone+sit+ehotti+mulle+itsenäisyyspuoluetta,+ja+mitä+ny+oon+niitten+näkemyksiin+tutustunu,+nii+nyt+mulla+on+puolue+selvillä+ja+pari+ehdokasta+joitten+välillä+vielä+punnitsen.
tod.+näk.+huomenna+meen+ennakkoäänestämään,
jollain+ehdokkaalla+oli+vaalisloganina:+"On+siellä+paskempiaki+ollu."+(ei+kyl+ollu+tää+puolue+jota+itte+aion+äänestää)
mut+joo+itte+oon+samoilla+linjoilla.
03.04.2019 19:42
tuollakin+on+varsin+mielenkiintoista+luettavaa:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/parisuhdeseksi_syntyi_myohaan
jos+ihmisuros+olisi+tarkoitettu+haalimaan+kaikki+naaraat+itselleen,+varmistaakseen+vain+tällä+tavoin+omien+geeniensä+leviämisen,+niin+ihmisuroon+penis+olis+ohut+ja+pieni+matonen+vain+ja+seksi+olis+vaan+kertaluontonen+tökkäsy+yhtä+kumppania+kohden.
03.04.2019 14:01
96 / 98