Palstan naisten miesmaku?

Anonyymi

Minkälainen miestyyppi hurmaa?

60

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siisti olemus, itsevarmuus, hyvät käytöstavat, vihreät tai tummansiniset silmät.. Normi kroppa, ei sitä pallomahaa.

    • Miesten suhteen olen sekasyöjä.

      • Täällä miesvastaava. Sen vaan tietää kun kemiat kohtaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Täällä miesvastaava. Sen vaan tietää kun kemiat kohtaa.

        Mä olenkin miestennielijä. Mikäs sä oot?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olenkin miestennielijä. Mikäs sä oot?

        Minä olen pervo höpöttäjä, joka onkin oikeasti herkkä runomies.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä olen pervo höpöttäjä, joka onkin oikeasti herkkä runomies.

        Tuuliviiri sä ainakin olet.


      • Partakaveri
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuuliviiri sä ainakin olet.

        Puhdas rotuinen ;)

        Olenko mennyt viireilemään jotakin pahastikkin?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Puhdas rotuinen ;)

        Olenko mennyt viireilemään jotakin pahastikkin?

        No välillä sä vaikutat olevas onnesi kukkuloilla ja seuraavana hetkenä olet kuin maasi myynyt..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No välillä sä vaikutat olevas onnesi kukkuloilla ja seuraavana hetkenä olet kuin maasi myynyt..

        Johtui onnettomasta ihastumisesta. Ne asiat ei koskaan selviä, joten päätin unohtaa koko jutun. Pakko jatkaa eteenpäin 😔


      • Partakaveri kirjoitti:

        Johtui onnettomasta ihastumisesta. Ne asiat ei koskaan selviä, joten päätin unohtaa koko jutun. Pakko jatkaa eteenpäin 😔

        En usko että pelkästään siitä johtui.

        Vaihteleeko sun mielialat usein ihan päivittäin? Silläkin on joku nimitys, jota en muista. En tarkoita "bipoa".


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En usko että pelkästään siitä johtui.

        Vaihteleeko sun mielialat usein ihan päivittäin? Silläkin on joku nimitys, jota en muista. En tarkoita "bipoa".

        Oletko koskaan ihastunut onnettomasti? Se voi saada järkevänkin ihmisen käyttäytymään sekopäisesti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En usko että pelkästään siitä johtui.

        Vaihteleeko sun mielialat usein ihan päivittäin? Silläkin on joku nimitys, jota en muista. En tarkoita "bipoa".

        Ihan sykiatri aikoinaan todennut ettei ole bipoa. Tunteiden käsittelyn vaikeuksia. Niistä tuo kumpusi. Mutta kiitos kun mietit 😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En usko että pelkästään siitä johtui.

        Vaihteleeko sun mielialat usein ihan päivittäin? Silläkin on joku nimitys, jota en muista. En tarkoita "bipoa".

        Todistetusti siis terveen paperit 😂


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ihan sykiatri aikoinaan todennut ettei ole bipoa. Tunteiden käsittelyn vaikeuksia. Niistä tuo kumpusi. Mutta kiitos kun mietit 😊

        Antoiko se mitään vinkkejä tunteiden käsittelyyn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ihastunut onnettomasti? Se voi saada järkevänkin ihmisen käyttäytymään sekopäisesti.

        Ei ole näin mulle käynyt..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ihan sykiatri aikoinaan todennut ettei ole bipoa. Tunteiden käsittelyn vaikeuksia. Niistä tuo kumpusi. Mutta kiitos kun mietit 😊

        Ole hyvä.. 😂


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ihan sykiatri aikoinaan todennut ettei ole bipoa. Tunteiden käsittelyn vaikeuksia. Niistä tuo kumpusi. Mutta kiitos kun mietit 😊

        Sä muuten aiemmin sanoit, että sulla ei ole psykiatria, kun mä kysyin siitä aspergerista.

        Niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antoiko se mitään vinkkejä tunteiden käsittelyyn?

        Antoi, mutta ihastumiset olen tietoisesti pitänyt poissa elämästäni. Nyt pääsi vähän mopo karkaamaan käsistä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sä muuten aiemmin sanoit, että sulla ei ole psykiatria, kun mä kysyin siitä aspergerista.

        Niin?

        Ei ole enää nykyisellään. Aikoinaan masennus vaivasi. Taustalta löytyi elimellinen vaiva. Yhteiskunta kuitenkin tarjosi terapiat päälle, joten mikä ettei.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Antoi, mutta ihastumiset olen tietoisesti pitänyt poissa elämästäni. Nyt pääsi vähän mopo karkaamaan käsistä.

        Itsellä vähän vissiin samoja ongelmia tunteiden käsittelyssä, en osaa ratkaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vähän vissiin samoja ongelmia tunteiden käsittelyssä, en osaa ratkaista.

        Minä olen oppinut paljon, mutta haukkasin palan liian sotkuista juttua.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä olen oppinut paljon, mutta haukkasin palan liian sotkuista juttua.

        Elämä on jatkuvaa opettelua, vähän kaiken suhteen..

        Et sä muuten myöskään mikään ätmi ole, ethän? Vaikka joku/ jotkut sua niin nimittääkin..Rasisti kylläkin, mutta sekin on kasvun paikka.

        T. Äiti. 😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Elämä on jatkuvaa opettelua, vähän kaiken suhteen..

        Et sä muuten myöskään mikään ätmi ole, ethän? Vaikka joku/ jotkut sua niin nimittääkin..Rasisti kylläkin, mutta sekin on kasvun paikka.

        T. Äiti. 😄

        Se sanoi joskus kirjoitelleensa naisvihamielisiä kommentteja ennen näitä nikkejään. Voisko kuitenkin olla ätmi?


      • Wwuwuw
        Wwuwuw kirjoitti:

        Elämä on jatkuvaa opettelua, vähän kaiken suhteen..

        Et sä muuten myöskään mikään ätmi ole, ethän? Vaikka joku/ jotkut sua niin nimittääkin..Rasisti kylläkin, mutta sekin on kasvun paikka.

        T. Äiti. 😄

        Mä muuten katsoin joku päivä sitten musakanavalta, jotain ohjelmaa, jossa oli joku julkkis, jolle sitten tämän mies- tai naismaun suhteen esiteltiin nippu ulkonäköön mätsääviä ihmisiä..ja näistä sitten se sai valita sopivimman luonteen ja kemioiden perusteella

        Mä vaan kelasin, että en mä osais määritellä mun miesmakua niin tarkkaan..

        Outo on maailma..🙄

        Jaa, kohta on keittiössä uusi ilme, pientä säätöä vielä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sanoi joskus kirjoitelleensa naisvihamielisiä kommentteja ennen näitä nikkejään. Voisko kuitenkin olla ätmi?

        En mä usko.

        Kehityskelpoinen yksilö ainakin..😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sanoi joskus kirjoitelleensa naisvihamielisiä kommentteja ennen näitä nikkejään. Voisko kuitenkin olla ätmi?

        Ätmiydestähän voi parantua..😄



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Elämä on jatkuvaa opettelua, vähän kaiken suhteen..

        Et sä muuten myöskään mikään ätmi ole, ethän? Vaikka joku/ jotkut sua niin nimittääkin..Rasisti kylläkin, mutta sekin on kasvun paikka.

        T. Äiti. 😄

        Totta puhuen en oikein edes tiedä mikä se ätmi on? Minä olen minä ja se riittää.

        Rasisti olen kyllä. Vihaan kulttuureja missä ainoastaan miehellä on ihmisarvo. Värillä ei ole väliä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En mä usko.

        Kehityskelpoinen yksilö ainakin..😂

        Totta on. 50ShadesOfFish oli nimimerkkini. Motiivi? Se kutkutti huumorintajuani, mutta kävi äkkiä tylsäksi. Oli siis ensiesiintymiseni palstalla nykyisellä kokoonpanolla.

        Todellisuudessa kannatan tasa-arvoa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En mä usko.

        Kehityskelpoinen yksilö ainakin..😂

        Niin se piti sanoa, että aluksi keskityin vain trollaamiseen. Toki teen sitä vieläkin, sillä olen trolli myös irl, mutta todelliset ajatukseni ovat saaneet yhä enemmän jalansijaa palstalla. En siis oikeasti ole idiootti. Se on vain pieni siivu minua 😅


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ex-ätmi ( incel) kertoo..
        https://youtu.be/OtzpPsYpRyI

        Katsoin vähän matkaa. Voin olla jossain määrin ihmisvihaaja, mutten naisvihaaja. Arvotan ihmiset näin: 1) lapset, 2) naiset ja vanhukset, 3) miehet.

        Tilaisuuksia parisuhteeseen, sekä seksisuhteisiin sain nuorempana, mutta masennuksen vuoksi en niihin halunnut ryhtyä. Nykyään saan lähinnä kiinnostuksen osoitusta varatuilta (mitä hittoa), mutta se on moraalini vastaista.


    • Anonyymi

      Normaalivartaloinen tai vähän lihaksikas, pitkä tai pitkähkö, hygienia kunnossa, mielellään yliopistotutkinto, suht älykäs, liikunnallinen, kiltti, rauhallinen, ei käytä alkoholia juuri lainkaan, ei tupakoi, uskollinen. Tämän miehen pitäisi sitten osata vielä antaa paljon huomiota.

      • Anonyymi

        Entä millainen itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä millainen itse olet?

        Lähes kuvauksen kaltainen. En vaadi sellaista mitä en pysty itse antamaan, ja olen vielä valmis joustamaankin noista. Tuo nyt oli vain ihannemies, jollaista tuskin löydän.


    • Anonyymi

      Karvainen, oman tien kulkija, älykäs, vähän boheemi, hullu. Sellainen :)

      • En olekkaan siis aivan toivoton tapaus 👍


    • Anonyymi

      Näköjään vääränlainen...

    • Anonyymi
    • Noin niinku henkisesti vai fyysisesti vai sekä että?

      Ulkonäöllisesti mulla ei ole tietynlaista miestyyppiä, mutta on toki joitakin ominaisuuksia jotka viehättää enemmän kuin toiset. Miestyyppi on kuitenkin joustava ulkoisten ominaisuuksien suhteen. Henkisten ei niinkään. :)

      Henkisesti ne samanlaiset arvot ja huumori on aika yhdistävä tekijä. Se että mies käy mun järkeen ja tuntuu mulle loogiselle ihmiselle.


    • Anonyymi

      Tietynlainen läsnäolo siinä hetkessä missä yhdessä ollaan.

      xLiner

    • Hyvät käytöstavat 🤔
      Eikä nyt oo sillee täysin avuton..

    • emminätiiä,

      semmonen?

    • Anonyymi

      Naiset haluaa itsevarman jännämiehen. Suurin osa miehistä ei ole naisten ihannemiehiä ja sen takia suomessa onkin satoja tuhansia sinkkumiehiä jotka eivät saa naista koskaan.

      • Anonyymi

        Pitäisi yrittää ruveta olemaan johdonmukaisesti jännempi ja itsevarmempi. Se on vain kovin vaikeaa. Jossain vaiheessa paljastuu poikamainen epävarma luonne. Se romuttaa hetkessä saavutetun illuusion.


      • Anonyymi

        Onko enin osa parisuhteessa elävistä miehistä jännämiehiä?


    • Anonyymi

      Siisti, ryhdikäs, varma itsestään olematta itseään täynnä, keskustelutaitoinen, tykkää laittaa ruokaa, on kohtelias ja huomaavainen. Nauttii kohtuudella alkoholia, ei mielellään tupakoi, liikkuu sopivasti itselleen kivalla tavalla, ei tarvitse siis olla mikään bodattu salijamppa.
      Vartaloltaan tykkään, että miehessä saa olla vähän kaliiperia, eli kookas mies ja saa olla vähän masuakin. Karvainen köriläs, joka hymyilee paljon ja se näkyy silmäkulmissa pieninä juonteina. Tekee ehkä käsillään töitä ja se tuntuu käsissä pieninä kovettumina (tuntuu mukavalta iholla).
      Muodokkaat reidet ja peppu. Tykkää halailla ja kosketella. Tykkää seksistä ja nauttii myös naisen huomioimisesta. Rohkea, aloitteellinen, yllätyksellinen, kokeilunhaluinen.
      Ikää voisi olla 35 ->

      Yes, please!

    • Anonyymi

      Just mulle sopiva! Ei oo vielä löytynyt...

      Ulkonäöllä ei hirveitä merkityksiä ole, mutta ne luonteenpiirteet sitten vaikuttaakin hyvin paljon
      Pitää sietää introverttiä persoonaa
      Mun pitää pystyä luottamaan toiseen ihmiseen, joten luotettava ja uskollinen
      Hauska
      Kohtuullisen realistinen

      • Anonyymi

        En usko ettei ulkonäöllä ole hirveästi merkitystä, luulen että on enemmän kuin moni itse tiedostaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko ettei ulkonäöllä ole hirveästi merkitystä, luulen että on enemmän kuin moni itse tiedostaakaan.

        No jos läheisiä ja ystäviä uskominen on, niin mun entisissä pitkissä suhteissa ei ole ollut se miehen ulkonäkö tosiaan tärkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos läheisiä ja ystäviä uskominen on, niin mun entisissä pitkissä suhteissa ei ole ollut se miehen ulkonäkö tosiaan tärkeä

        Eikö miehesi miellyttäneet omaa silmääsi ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö miehesi miellyttäneet omaa silmääsi ollenkaan?

        No tottakai niissä mun silmiin oli niitä piirteitä mistä pidin, mutta lähinnä se, jos ulkonäön kannalta asiaa ajattelisin ensin ja ensisijaisesti, olisivat valinnat silloin olleet toisenlaiset, mä olen viehättynyt paljon enemmän tosiaan niistä luonteenpiirteistä


    • Anonyymi

      Aina sama lista
      - pitkä
      - raamikas/kookas
      - itsevarma

      • Anonyymi

        Täällä kyllä vain yksi mainitsi itsevarmuuden ja kookkauden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kyllä vain yksi mainitsi itsevarmuuden ja kookkauden?

        Eipä tuo pituuskaan näkynyt kuin yhdessä kommentissa.


    • *pärsk*

    • Mjoo

      En itse ole nainen mutta Jason Statham on idea siitä mitä olemus voi tuottaa.

      Itsessään.

      Valitettavasti hän on liian lyhyt konseptiini (suom. huom.)

      Hän on liian pieni novelliini.


      (Reps)

      • Kilometrikirahvi ja Jason Statham on uusiotuotannollinen essee Euroopan tulevaisuudesta, sen loputtomista sisäisistä kärsimyksistä ja päämäärättömyydestä, nepotismista ja näennäisdemokratiasta.

        Jason & minä "aletaan laittaa" hommaa reilaan.

        Jason potkii ja mättää, minä ajattelen.

        (Hirn)


    • Itekseen oon tätä monesti miettiny, mutta oon varmaan siitä outo tapaus, että en oo keksiny siihen vastausta. Huomion kyllä kiinnittää yleensä parrakkaat pelottavan näköset tyypit, jostain syystä, mutta mitä hurmaamiseen tulee niin ulkonäöllä ole kyllä siinä asiassa mitään tekemistä, joskus siihen tarvii romanttisia eleitä, joskus taas pelkkä päin näköä vittuilu riittää.

    • Anonyymi

      Mulla ei taida olla mitään yhtä miestyyppiä, kaiki exätki olleet keskenään ihan erilaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe