Pyllyttäjä

Pyllyttäminen ei ole vitsi!
Naisen sukuelin oli vanhan kansan mukaan väkevä taikakalu – Pyllyttäminen oli varttuneiden naisten oikea ammatti
Vanhan kansan silmissä naiset olivat myyttisiä olentoja, joilla oli suora väylä vainajalaan. Perimätieto kertoo, että suomalainen kansa sekä pelkäsi että kunnioitti naisiaan.
Karhua vahvempi nainen
Taikauskoinen vanha kansa puhui voimakkaasta magiasta sanalla väki. Kuoleman ja karhun väet olivat voimallisia, mutta yksi vahvimmista oli naisen väki. Kansan arvokkaimpina pidetyt asiat liittyivät aina hedelmällisyyteen, olipa kyse jälkeläisistä, karjasta tai viljasta. Juuri näistä syistä naisella oli erityinen asema yhteisöissä.
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/naisen-sukuelin-oli-vanhan-kansan-mukaan-vakeva-taikakalu-pyllyttaminen-oli-varttuneiden-naisten-oikea-ammatti-200196481
- Oletko sinä kenties Ali Jahangiri? Kalju, partainen, iso ja karvainen. Taisit jäädä kiinni.
- Se on tuollaisissa tilanteisessa tosiaan hyvä joko istahtaa alas, tai jos muu ei auta, niin naulata itsensä lähimpään puuhun. Kyllä se siitä.
Tzemiä. - Tarkoittaako etuselkä samaa kuin etupylly?
- Suuhun olisi kuitenkin tarkoitus. Senkin suttupytty.
- Ne on kaikki naaraita.
- Ostat semmoisen pitkulaisen luffasienen. Sillä voit vaikka piiskata selkääsi.
- Sehän on kaviaaria. Höpönassu.
- Ompa siinä caanis nainen 😁😜
- #Yhdessä suihkuun.
- Kutumehua, ei me mitään kaloja sentään olla. 😁
- Nyt on joku käsittänyt pyllyttämisen täysin väärin. Kehoitan tutustumaan minun profiiliini.
- Sinä se huomaat tuollaisia sivuseikkojakin. Minä vasta siinä toisella tapaamisella huomasin, että sillä adoniksella on pää, ja siinä jopa kasvot. Ja voi jiisus mitkä kasvot olikin.😛
Arvaa kuka olen? - Nyt meni jakeluun.
Nice. - Jotain taikuutta on ilmassa.
- Kyllä sä tosiaan olet idiootti.
Vink, vink. - Kanis tarkoittaa latinaksi koiraa.
- Hyi sinnuu. Tommosii syöpätuttei lutkutat. Aijai.😧
- Älä oo tommonen tosikko.
- Ai kun minnuu nyt naurattaa. Vitsihän tämä on.
- Kyllä on hiljaista ja yksinäistä. Voi kun saisi oman filippiinityttösen kainaloon.