Päivän ärsytys

Koska minulla on lomaa, päätin ostaa pitkästä aikaa tupakkiaskin. Imettyäni himoissani tuota syntisen hyvää syöpäkäärylettä tuuli puhalsi aimo annoksen karstaa päälleni. Koita siinä sitten nauttia hitaasta itsetuhosta kun olet ihan sotkussa.

75

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen öhhyyttänyt siihen tahtiin että ihme jos en muutu savupatsaaksi. Ääni on kuin jonkun b-luokan pätkän pahiksella 8). Ehkä olen myös hoeman tur hautunut. Jo joutaisi töihin.

      • Anonyymi

        Töissä et ehtisi tupakoimaan. Miksi et tee jotain mukavaa kun lomailet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töissä et ehtisi tupakoimaan. Miksi et tee jotain mukavaa kun lomailet?

        Koska olisi kaikkea tylsää askaretta, jota pitäisi saada tehtyä. En ole vielä aloittanutkaan suurinta osaa hommista ja maanantaina aloitan siellä uudessa paikassa. Krooh, olen toivoton :D


      • Anonyymi

        Koitahan tsempata tuon aloitekyvyn kanssa. Helpottaa kun saa johonkin asiaan tartuttua ja tehdyksi vaikka pienenkin homman. Onnea uudesta työpaikasta🌺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan tsempata tuon aloitekyvyn kanssa. Helpottaa kun saa johonkin asiaan tartuttua ja tehdyksi vaikka pienenkin homman. Onnea uudesta työpaikasta🌺

        Lomalle jäädessään ajattelee ettei tee muuta kuin makaa. Yllättävän nopeasti sitä mössähtää ja väsähtää. Sitten eikun hommiin.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Lomalle jäädessään ajattelee ettei tee muuta kuin makaa. Yllättävän nopeasti sitä mössähtää ja väsähtää. Sitten eikun hommiin.

        Lepoahan sitä usein kaipaa loman alussa, mutta ennen pitkää huomaa kaipaavansa jotain puuhailua kuitenkin. Tuskinpa kovin pahasti ehdit mössähtämään kun uusi työsi alkaa jo maanantaina. Loma ei oo pituudella pilattu 😊😎🤭


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Lomalle jäädessään ajattelee ettei tee muuta kuin makaa. Yllättävän nopeasti sitä mössähtää ja väsähtää. Sitten eikun hommiin.

        Vain peräkammarin miehet makoilevat.
        Normimiehellä puuhaa riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain peräkammarin miehet makoilevat.
        Normimiehellä puuhaa riittää.

        Sepä se kun sitä puuhaa olisi.


    • Oi jotain tapahtuu... Seksikäs kimuli meni tästä ohi, mutta ei se katsonutkaan tänne päin. Taidan tyytyä ihailemaan kimalaista työn touhussaan, ja jatkamaan monologiani.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoittelet itsellesi monia ..
      - Ja vastaat itse sitten itsellesi

      • Tällä palstalla ovat monologit trendanneet, ja ajattelin hypätä junaan. Tämän yhden kerran ;)


      • Totesin seurani sangen pitkäveteiseksi.

        Tirsk.


    • Anonyymi
      • Olo on kuin savusukeltajalla. Ei enää tupakkaa 😩


    • Hyi sinnuu. Tommosii syöpätuttei lutkutat. Aijai.😧

    • Ei kyllä tee hyvää sinulle pojan tupakat on vieläkin keuhko ystävällisiä tehty omin käsin värittämällä.
      Olisit kokeillut vain hengittää raikasta ilmaa, se rauhoittaa.

    • Kallista huvia...eikä tee olemisesta ees autuaampaa. Vali vali vali.. :D

      Mut oikeesti ihan kakkelsonia koko sätkät.

    • Mitenkäs tämä aihe kääntyi joukkomotkotukseksi 😳

      • Anonyymi

        Olen ollut polttamatta jo 6 kuukautta joten ole sinäkin, älä sorru hölmöyksiin jotka eivät auta yhtään pidemmässä juoksussa.

        AV


      • Itse oon ollut 11 vuotta polttamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut polttamatta jo 6 kuukautta joten ole sinäkin, älä sorru hölmöyksiin jotka eivät auta yhtään pidemmässä juoksussa.

        AV

        Olen lopettanut pari vuotta sitten. Olen sopinut itseni kanssa että juhlan kunniaksi voin polttaa yhden askin, mutta se siitä.


      • Siitä on vaikea päästä eroon.
        Jos oot muutenkin polttamatta, miksi sortua?


      • valtakunta kirjoitti:

        Siitä on vaikea päästä eroon.
        Jos oot muutenkin polttamatta, miksi sortua?

        Rakastan polttamista. En kerkeä koukuttua takaisin jos poltan pari askia vuoteen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Rakastan polttamista. En kerkeä koukuttua takaisin jos poltan pari askia vuoteen.

        Sun harrastukset on hyvin vaarallisia.
        Kun jaottelut elämäsi rakkaudella ja ei rakkaudella, mitä ei siihen sisälly?


      • valtakunta kirjoitti:

        Sun harrastukset on hyvin vaarallisia.
        Kun jaottelut elämäsi rakkaudella ja ei rakkaudella, mitä ei siihen sisälly?

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

        Mitä ei rakastamiseen sisälly?
        Vaikka varmaan näin päin olisi helpompi mitä oikein rakastat?

        Käytät hyvin voimakkaita sanoja


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

        Ei se mitään niin minäkin käytän.

        Lapsien innostus kun ovat ansainneet itse rahaa eli suomeksi sanottuna äiti antanut rahat palkkaa😁

        Näin kuinka innostuneita ovat. Ei keretty tänään uimarannalle mutta huomenna loikoilevat omilla rahoilla ostamia uimavälineillä.

        Nyt en oikein voi päättää, mihin ne tuhlaavat aiemmin voin päättää mihin pistän tuon rahan.

        Enpä olisi ostanut mutta erittäin iloisia ovat eivätkä meinaa jaksaa odottaa huomiseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitä ei rakastamiseen sisälly?
        Vaikka varmaan näin päin olisi helpompi mitä oikein rakastat?

        Käytät hyvin voimakkaita sanoja

        Kasvoin kodissa jossa oli ja on paljon rakkautta. Olen tottunut puhumaan tunteistani. Lisäksi olen hyvin voimakkaasti tunneihminen. Ajattelen ettei kauniiden asioiden tulisi olla kirosanoja. Maailma tarvitsee enemmän rakkautta ja kunnioitusta.

        Mitä tulee tupakoinnin rakastamiseen, niin siinä yhteydessä käytän sanaa rakastaa englantilaisittain. Englannissa sana love ei ole jotain jota tulisi välttää. Muutenkaan en ole sielultani suomalainen. Tämä on omituisten mököttäjien maa. Vaikka olen poikkeuksellisen rauhallinen ihminen, olen silti tulta ja tappuraa. Minä rakastan, vihaan, räjähdän. Aikamoinen tuuliviiri siis.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystä.

        rakastin nähdä lapsien innostuksen

        mutta arvaa vaan miten myös suruissaan olivat kun vesipyssyihin meni nopeasti hiekkaa eilen ,ettei vesisotasta meinannut tulla mitään mutta oli muitakin välineitä vesisotaan ostettuna niin kaikki eivät olleet suruissaa.

        Mutta oli tuskaa kuulla ”kaikki työ mitä tein oli turhaa”

        Nurja puoli aina elämässä on se on muistettava, ei aina voi onnistua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se mitään niin minäkin käytän.

        Lapsien innostus kun ovat ansainneet itse rahaa eli suomeksi sanottuna äiti antanut rahat palkkaa😁

        Näin kuinka innostuneita ovat. Ei keretty tänään uimarannalle mutta huomenna loikoilevat omilla rahoilla ostamia uimavälineillä.

        Nyt en oikein voi päättää, mihin ne tuhlaavat aiemmin voin päättää mihin pistän tuon rahan.

        Enpä olisi ostanut mutta erittäin iloisia ovat eivätkä meinaa jaksaa odottaa huomiseen.

        Kuulostaa järkevältä. Joutuvat vähän miettimään mihin sen käyttävät ja oppivat että raha kuluu todella nopeasti.


      • valtakunta kirjoitti:

        rakastin nähdä lapsien innostuksen

        mutta arvaa vaan miten myös suruissaan olivat kun vesipyssyihin meni nopeasti hiekkaa eilen ,ettei vesisotasta meinannut tulla mitään mutta oli muitakin välineitä vesisotaan ostettuna niin kaikki eivät olleet suruissaa.

        Mutta oli tuskaa kuulla ”kaikki työ mitä tein oli turhaa”

        Nurja puoli aina elämässä on se on muistettava, ei aina voi onnistua.

        Oo. Eikö niitä saa huuhdottua mitenkään?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kasvoin kodissa jossa oli ja on paljon rakkautta. Olen tottunut puhumaan tunteistani. Lisäksi olen hyvin voimakkaasti tunneihminen. Ajattelen ettei kauniiden asioiden tulisi olla kirosanoja. Maailma tarvitsee enemmän rakkautta ja kunnioitusta.

        Mitä tulee tupakoinnin rakastamiseen, niin siinä yhteydessä käytän sanaa rakastaa englantilaisittain. Englannissa sana love ei ole jotain jota tulisi välttää. Muutenkaan en ole sielultani suomalainen. Tämä on omituisten mököttäjien maa. Vaikka olen poikkeuksellisen rauhallinen ihminen, olen silti tulta ja tappuraa. Minä rakastan, vihaan, räjähdän. Aikamoinen tuuliviiri siis.

        Mököttäjien maa😮
        Pidän, tykkää, oon koukuttunut on ihan hyviä sanoja.
        Itsekin koukutun nopeasti suklaaseen sen vuoksi välttelen täysin kun se on salakavala tappaja jos ei pysty välttelee.
        En halua puhua rakkaudesta.

        Sinussa on varmasti paljon rakastettavaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Oo. Eikö niitä saa huuhdottua mitenkään?

        Kyllä minä sillä lohdutin että ne voi huuhtoa mutta kyse oli rannalla käyttämisestä, eivät toimineet kuin unelmat.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Oo. Eikö niitä saa huuhdottua mitenkään?

        Siis en halua rakkaudesta puhua suklaaseen.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Oo. Eikö niitä saa huuhdottua mitenkään?

        Noh toivotaan että on iloa vielä vesiaseista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mököttäjien maa😮
        Pidän, tykkää, oon koukuttunut on ihan hyviä sanoja.
        Itsekin koukutun nopeasti suklaaseen sen vuoksi välttelen täysin kun se on salakavala tappaja jos ei pysty välttelee.
        En halua puhua rakkaudesta.

        Sinussa on varmasti paljon rakastettavaa.

        Minussa rakastettavaa... Olen ihmisenä vielä keskeneräinen raakile. Joskus konemainen ja silloin tunnekylmä. Voin myös olla todella ilkeä ja sanoa rumia asioita. Tuolloin asetan itseni muiden yläpuolelle ja puhun ikään kuin ylhäältä alas. En ole vielä valmis parisuhteeseen. En vielä ansaitse sitä rakkautta jota naisen ja miehen välillä on.

        Mutta minä kasvan ja opettelen. Joku päivä olen vielä valmis.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minussa rakastettavaa... Olen ihmisenä vielä keskeneräinen raakile. Joskus konemainen ja silloin tunnekylmä. Voin myös olla todella ilkeä ja sanoa rumia asioita. Tuolloin asetan itseni muiden yläpuolelle ja puhun ikään kuin ylhäältä alas. En ole vielä valmis parisuhteeseen. En vielä ansaitse sitä rakkautta jota naisen ja miehen välillä on.

        Mutta minä kasvan ja opettelen. Joku päivä olen vielä valmis.

        Tuollainen olen siis heikolla hetkellä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mököttäjien maa😮
        Pidän, tykkää, oon koukuttunut on ihan hyviä sanoja.
        Itsekin koukutun nopeasti suklaaseen sen vuoksi välttelen täysin kun se on salakavala tappaja jos ei pysty välttelee.
        En halua puhua rakkaudesta.

        Sinussa on varmasti paljon rakastettavaa.

        PS. En tarkoittanut sinua, mikäli sitä mietit.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minussa rakastettavaa... Olen ihmisenä vielä keskeneräinen raakile. Joskus konemainen ja silloin tunnekylmä. Voin myös olla todella ilkeä ja sanoa rumia asioita. Tuolloin asetan itseni muiden yläpuolelle ja puhun ikään kuin ylhäältä alas. En ole vielä valmis parisuhteeseen. En vielä ansaitse sitä rakkautta jota naisen ja miehen välillä on.

        Mutta minä kasvan ja opettelen. Joku päivä olen vielä valmis.

        Kyllä sinussa on, eihän sinua muuten olisi rakastetusta


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minussa rakastettavaa... Olen ihmisenä vielä keskeneräinen raakile. Joskus konemainen ja silloin tunnekylmä. Voin myös olla todella ilkeä ja sanoa rumia asioita. Tuolloin asetan itseni muiden yläpuolelle ja puhun ikään kuin ylhäältä alas. En ole vielä valmis parisuhteeseen. En vielä ansaitse sitä rakkautta jota naisen ja miehen välillä on.

        Mutta minä kasvan ja opettelen. Joku päivä olen vielä valmis.

        Siis rakastetussa perheessä olisi rakkaudella kasvatettu.


      • Olisin hyvä isä mutta surkea aviomies. Ainakin tiedostan tämän ja siitä lähtee kasvuntie.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olisin hyvä isä mutta surkea aviomies. Ainakin tiedostan tämän ja siitä lähtee kasvuntie.

        Tuskin surkea mutta muistutan sen tähän tuttujesi suusta olisiko olleet oletukset mahdollisia tai tiedon perustuvia väärin ymmärryksiä vain. Kyllä noissa tapauksissa lastensuojeluun ei siinä isukkia vaan jos asia menee kuin sanoit isukki menettää huoltajuuden ja lapsi suunnataan oikeaa sijoitukseen.

        En pysty edes ymmärtää miten olisi mahdollinen kyllä sen lapsen turvallisuus on tärkeä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuskin surkea mutta muistutan sen tähän tuttujesi suusta olisiko olleet oletukset mahdollisia tai tiedon perustuvia väärin ymmärryksiä vain. Kyllä noissa tapauksissa lastensuojeluun ei siinä isukkia vaan jos asia menee kuin sanoit isukki menettää huoltajuuden ja lapsi suunnataan oikeaa sijoitukseen.

        En pysty edes ymmärtää miten olisi mahdollinen kyllä sen lapsen turvallisuus on tärkeä.

        Ei kaikki välitä lapsistaan. Lapsuuden kaverini äiti ei tehnyt lapsilleen ruokaa, lukuisille miehilleen kyllä. Tutustuttiin niin kun asuttiin samassa talossa ja hän istuskeli käytävässä. Hänen äitinsä ei ollut viitsinyt teettää avainta, joten hän ei päässyt kotiin. Sanoin sitten että tule meille odottamaan. Ihmetteli huuli pyöreänä kun äitini kuori perunoita ja teki ruokaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei kaikki välitä lapsistaan. Lapsuuden kaverini äiti ei tehnyt lapsilleen ruokaa, lukuisille miehilleen kyllä. Tutustuttiin niin kun asuttiin samassa talossa ja hän istuskeli käytävässä. Hänen äitinsä ei ollut viitsinyt teettää avainta, joten hän ei päässyt kotiin. Sanoin sitten että tule meille odottamaan. Ihmetteli huuli pyöreänä kun äitini kuori perunoita ja teki ruokaa.

        Kuin sanoin lapsien turvallisuus tärkeä.
        isäni ei tehnyt ruokaa mutta en silti pidä huonona isänä. Raahasi ruokaa jatkuvasti ja oli koko ajan töissä ja taas sama juttu minulla ei ollut avainta ja istuin rapussa odottelemassa. Yh-isän elämä ei varmasti ollut helppoa.
        Työstä ei tullut varmasti paljoa rahaa koska meille tuli myös ruoka-avustuksia ja meillä kävi kodinhoitaja

        Isäni hoisi minua parhaansa mukaan ei siihen aikaa kasvatus oppaita ollut netissä ja eikä isäni mikään mestari koulun käviä ollut joten työllä sai kaiken työn ja firmansa myös perusti.

        Mutta tärkeintä minusta että minulla oli koti ja ruokaa kaapissa koska äitin lähdettyä sisareni kanssa yllättäen, me menetettiin asunto alta ja isäni masentu, todennäköisesti myös minäkin olin iloton koska kun isäni löysi sisareni kun meni kouluun ilostuin sisarestani, isäni piti sisareni sen vuoksi

        Se että juuri tästä syystä hoidan lapseni paljon paremmin kun tiedän mitä menetin mutta isäni ei ole ansainnut turpaa saamista.

        Hän on aina välittänyt minusta parhaansa mukaan pitänyt huolta.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei kaikki välitä lapsistaan. Lapsuuden kaverini äiti ei tehnyt lapsilleen ruokaa, lukuisille miehilleen kyllä. Tutustuttiin niin kun asuttiin samassa talossa ja hän istuskeli käytävässä. Hänen äitinsä ei ollut viitsinyt teettää avainta, joten hän ei päässyt kotiin. Sanoin sitten että tule meille odottamaan. Ihmetteli huuli pyöreänä kun äitini kuori perunoita ja teki ruokaa.

        Minutkin mummeli pyysi kylään usein ja muistan myös katselin hänen ruuanlaitosta mielenkiinnolla siitä syytä kun en nähnyt sitä ja halusin oppia.

        Olin aika hiljainen ja sen vuoksi varmaankaan ei ollut kavereitakaan ja silti joka vuosi isäni laittoi aina kaverin kuvan ja itkin 5lk koska ei ollut kavereita ja joka vuosi pyysin aiemmin kaveri kuvan opettajan.

        Silloin kyllä tuli kuvaan luokkalaisia säälistä ja hymyilin kuin naantalin aurinko.

        En syytä isääni tiedon puutteesta.
        Yksinäisiä l


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin lapsien turvallisuus tärkeä.
        isäni ei tehnyt ruokaa mutta en silti pidä huonona isänä. Raahasi ruokaa jatkuvasti ja oli koko ajan töissä ja taas sama juttu minulla ei ollut avainta ja istuin rapussa odottelemassa. Yh-isän elämä ei varmasti ollut helppoa.
        Työstä ei tullut varmasti paljoa rahaa koska meille tuli myös ruoka-avustuksia ja meillä kävi kodinhoitaja

        Isäni hoisi minua parhaansa mukaan ei siihen aikaa kasvatus oppaita ollut netissä ja eikä isäni mikään mestari koulun käviä ollut joten työllä sai kaiken työn ja firmansa myös perusti.

        Mutta tärkeintä minusta että minulla oli koti ja ruokaa kaapissa koska äitin lähdettyä sisareni kanssa yllättäen, me menetettiin asunto alta ja isäni masentu, todennäköisesti myös minäkin olin iloton koska kun isäni löysi sisareni kun meni kouluun ilostuin sisarestani, isäni piti sisareni sen vuoksi

        Se että juuri tästä syystä hoidan lapseni paljon paremmin kun tiedän mitä menetin mutta isäni ei ole ansainnut turpaa saamista.

        Hän on aina välittänyt minusta parhaansa mukaan pitänyt huolta.

        Tarkoitin että jos joku kiusaa läheistäni eikä tämän vanhemmat puutu, siinä tapauksessa löylyttäisin isän. Mutta en minä kierrä maailmaa tappelemassa 😂. Enkä ajattele että isäsi olisi moista ansainnut. Päinvastoin kuulostaa että on tehnyt parhaansa tukalassa tilanteessa ja hommannut vielä apuakin 👍


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei kaikki välitä lapsistaan. Lapsuuden kaverini äiti ei tehnyt lapsilleen ruokaa, lukuisille miehilleen kyllä. Tutustuttiin niin kun asuttiin samassa talossa ja hän istuskeli käytävässä. Hänen äitinsä ei ollut viitsinyt teettää avainta, joten hän ei päässyt kotiin. Sanoin sitten että tule meille odottamaan. Ihmetteli huuli pyöreänä kun äitini kuori perunoita ja teki ruokaa.

        yksinäisyys on todella tuttua minulle.


      • valtakunta kirjoitti:

        yksinäisyys on todella tuttua minulle.

        Se on todella surullista. Monesti kun puhuu vanhoista asioista, se tunne jää kummittelemaan päälle. Ikään kuin eläisi nuo tapahtumat uudelleen. Jos näin käy, muista että nyt sinulla on perhe joka rakastaa sinua ❤


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tarkoitin että jos joku kiusaa läheistäni eikä tämän vanhemmat puutu, siinä tapauksessa löylyttäisin isän. Mutta en minä kierrä maailmaa tappelemassa 😂. Enkä ajattele että isäsi olisi moista ansainnut. Päinvastoin kuulostaa että on tehnyt parhaansa tukalassa tilanteessa ja hommannut vielä apuakin 👍

        Noh mutta mitä se löytyttäminen auttaa lasta ja jää lapsi isukin hoitoon?

        Kuin sanoin olisiko ollut mahdollista, ”tuttujesi suusta olisiko olleet oletukset mahdollisia tai tiedon perustuvia väärin ymmärryksiä vain. Kyllä noissa tapauksissa lastensuojeluun ei siinä isukkia vaan jos asia menee kuin sanoit isukki menettää huoltajuuden ja lapsi suunnataan oikeaa sijoitukseen.”

        En pysty edes ymmärtää, kyllä sen lapsen turvallisuus on tärkeä.

        Ei hakatuksi tuleminen ole oikea tapa opettaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta mitä se löytyttäminen auttaa lasta ja jää lapsi isukin hoitoon?

        Kuin sanoin olisiko ollut mahdollista, ”tuttujesi suusta olisiko olleet oletukset mahdollisia tai tiedon perustuvia väärin ymmärryksiä vain. Kyllä noissa tapauksissa lastensuojeluun ei siinä isukkia vaan jos asia menee kuin sanoit isukki menettää huoltajuuden ja lapsi suunnataan oikeaa sijoitukseen.”

        En pysty edes ymmärtää, kyllä sen lapsen turvallisuus on tärkeä.

        Ei hakatuksi tuleminen ole oikea tapa opettaa.

        Me puhumme eri tilanteista. Leikitään että minulla olisi lapsi. Jos vieras lapsi kiusaa lastani eikä hänen isänsä puutu siihen, niin hyvin todennäköisesti hän puuttuu siihen sen jälkeen kun oma nenänsä on käännetty ympäri.

        Minusta ei pitäisi edes puhua koulukiusaamisesta, vaan koulurikollisuudesta.Jos pahoinpitelen jonkun työpaikalla, saan potkut ja joudun vankilaan. Jos lapsi pahoinpidellään koulussa, "kiusattu" joutuu vaihtamaan koulua.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on todella surullista. Monesti kun puhuu vanhoista asioista, se tunne jää kummittelemaan päälle. Ikään kuin eläisi nuo tapahtumat uudelleen. Jos näin käy, muista että nyt sinulla on perhe joka rakastaa sinua ❤

        Kyllä minulla perhe juurikin syystä ja varsinkin iso perhe ja lapsien onnellisuus erittäin tärkeä eivätkä ole ainakaan yksin ja lapsien harjoittelu hyvin tärkeä sekä myös heidän pärjäämisensä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Me puhumme eri tilanteista. Leikitään että minulla olisi lapsi. Jos vieras lapsi kiusaa lastani eikä hänen isänsä puutu siihen, niin hyvin todennäköisesti hän puuttuu siihen sen jälkeen kun oma nenänsä on käännetty ympäri.

        Minusta ei pitäisi edes puhua koulukiusaamisesta, vaan koulurikollisuudesta.Jos pahoinpitelen jonkun työpaikalla, saan potkut ja joudun vankilaan. Jos lapsi pahoinpidellään koulussa, "kiusattu" joutuu vaihtamaan koulua.

        Koulukiusaaminen johtuu todennäköisesti ettei lapsi saa valvontaa tarpeeksi koulussa ja kuin minun tapauksessa poikani kohdalla, en edes saa olla paikalla koulussa vahtimassa.

        Tämän määrityksen perustella koen koulun kiusaavan ei lapsen jos lapsi ei pärjää muiden kanssa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Me puhumme eri tilanteista. Leikitään että minulla olisi lapsi. Jos vieras lapsi kiusaa lastani eikä hänen isänsä puutu siihen, niin hyvin todennäköisesti hän puuttuu siihen sen jälkeen kun oma nenänsä on käännetty ympäri.

        Minusta ei pitäisi edes puhua koulukiusaamisesta, vaan koulurikollisuudesta.Jos pahoinpitelen jonkun työpaikalla, saan potkut ja joudun vankilaan. Jos lapsi pahoinpidellään koulussa, "kiusattu" joutuu vaihtamaan koulua.

        Jos lapsi puhuu kiusaamisesta pitäisi valvontaa saada enemmän ja miksi sitten ei ole oppitunneilla kameroita nähdä opettajankin käytös kun tarvittaessa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos lapsi puhuu kiusaamisesta pitäisi valvontaa saada enemmän ja miksi sitten ei ole oppitunneilla kameroita nähdä opettajankin käytös kun tarvittaessa.

        Nimenomaan. Ja niin kauan kun asioihin ei puututa, turvaudun oman käden oikeuteen.


    • Anonyymi

      Minä sain tänään kärpäsparven autoon. Kaikki kuolivat kuumuuteen. Itse olin puolikuolias.

    • Ongelmansa kullakin.

      • Voit uskoa ettei elämäni ole helppoa 😳


      • Minun on pitänyt kysyä, että miten olet päättänyt valita sinkkuuden??


      • Partakaveri kirjoitti:

        Voit uskoa ettei elämäni ole helppoa 😳

        Ehkä voin, ehkä en. 😅
        Näin savuttomana en koe noita tupakoitsijoiden ongelmia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minun on pitänyt kysyä, että miten olet päättänyt valita sinkkuuden??

        Enpä sitä ole valinnut.
        Ei oikein nappase monikaan mies tai sitten ovat epäilyttäviä. 🙂


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ehkä voin, ehkä en. 😅
        Näin savuttomana en koe noita tupakoitsijoiden ongelmia.

        Poltan keskimäärin askin vuoteen. Joskus kaksi. Pitäähän sitä lomalla herkutella.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Enpä sitä ole valinnut.
        Ei oikein nappase monikaan mies tai sitten ovat epäilyttäviä. 🙂

        Ymmärrän. Hyvää miestä on vaikea löytää. Yksi tuttu nainen on päättänyt pitää kokonaan taukoa treffailusta. Sillä meni hermot kun heti ekoilla treffeillä miehet oli ruinaamassa seksiä. Mutta on niitä kunnollisiakin joukossa, jos jaksaa tonkia paskan joukosta.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ymmärrän. Hyvää miestä on vaikea löytää. Yksi tuttu nainen on päättänyt pitää kokonaan taukoa treffailusta. Sillä meni hermot kun heti ekoilla treffeillä miehet oli ruinaamassa seksiä. Mutta on niitä kunnollisiakin joukossa, jos jaksaa tonkia paskan joukosta.

        Se on ymmärrettävää että pitää taukoa tai luopunut ehkä se parempikin tulee vastaan.
        Toki ei voi sanoo että kaikki miehet olis huonoja väärin sanoa noin mut ainakin eteen on tullut sellasia aikalailla.
        Jotenkin on helpompaa ajan kanssa olla ehkä no sattumalta tulis eteen tai kemiat alkais pelaa jonkun kans😅

        Tuo ei nyt kuulosta ainakaan hirveen paljolta ja mitä luin askin hintakin alkaa nousemaan. Mitäs se olikaan 1.80€? 🤔


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Se on ymmärrettävää että pitää taukoa tai luopunut ehkä se parempikin tulee vastaan.
        Toki ei voi sanoo että kaikki miehet olis huonoja väärin sanoa noin mut ainakin eteen on tullut sellasia aikalailla.
        Jotenkin on helpompaa ajan kanssa olla ehkä no sattumalta tulis eteen tai kemiat alkais pelaa jonkun kans😅

        Tuo ei nyt kuulosta ainakaan hirveen paljolta ja mitä luin askin hintakin alkaa nousemaan. Mitäs se olikaan 1.80€? 🤔

        Se on tämä ajankuva yleensäkkin... Jotenkin levoton. Vaikea löytää sellaisia aitoja tyyppejä. Minun on muutenkin vaikea luottaa ihmisiin, kun tuntuu että aina saa näpeilleen. Ehkä olen vain kyynistynyt.

        Olin ihan hölmönä kun askin hinta on noussut niin paljon. No jospa ei tulisi jatkossa kiusausta öhhyyttää. Mutta on se vaan niin hyvää.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Se on tämä ajankuva yleensäkkin... Jotenkin levoton. Vaikea löytää sellaisia aitoja tyyppejä. Minun on muutenkin vaikea luottaa ihmisiin, kun tuntuu että aina saa näpeilleen. Ehkä olen vain kyynistynyt.

        Olin ihan hölmönä kun askin hinta on noussut niin paljon. No jospa ei tulisi jatkossa kiusausta öhhyyttää. Mutta on se vaan niin hyvää.

        Ne aidot tyypit ei kyllä ihan heti tuu vastaan.
        Pakko kyllä sanoo että aika kyyninen olen myös mutta toisaalta se on hyvä ettei sokeana luota kaikkiin ihmisiin.
        Muutenkin pitäisi rauhassa tutustua että oppii luottamaan mut niin ei kaikilla tunnu riittävän aikaa siihen. 😅
        Kaippa sitä joskus voi nauttia eihän se maailmaa kaada.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ne aidot tyypit ei kyllä ihan heti tuu vastaan.
        Pakko kyllä sanoo että aika kyyninen olen myös mutta toisaalta se on hyvä ettei sokeana luota kaikkiin ihmisiin.
        Muutenkin pitäisi rauhassa tutustua että oppii luottamaan mut niin ei kaikilla tunnu riittävän aikaa siihen. 😅
        Kaippa sitä joskus voi nauttia eihän se maailmaa kaada.

        Miesten yleinen pelko on päätyä kaverivyöhykkeelle. Moni ajattelee että pitäisi äkkiä päästä sänkyyn ettei näin vaan kävisi. Tavallaanhan se pitää paikkansa. Toisaalta siinä voi taas missata sitten kunnollisen naisen, joka antaa miehelle pitkin korvia moisista ehdotteluista. Vaikeita kysymyksiä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Miesten yleinen pelko on päätyä kaverivyöhykkeelle. Moni ajattelee että pitäisi äkkiä päästä sänkyyn ettei näin vaan kävisi. Tavallaanhan se pitää paikkansa. Toisaalta siinä voi taas missata sitten kunnollisen naisen, joka antaa miehelle pitkin korvia moisista ehdotteluista. Vaikeita kysymyksiä.

        Kyllä sitä naisetkin pelkää joutua kaverivyöhykkeelle.
        No se on jokainen tavallaan mutta ei saa olettaa että kaikki naiset haluu heti sänkyyn. 🤔
        Kaverillisuus olis ainakin hyvä alku tunteetkin saattaa muuttua 😅


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kyllä sitä naisetkin pelkää joutua kaverivyöhykkeelle.
        No se on jokainen tavallaan mutta ei saa olettaa että kaikki naiset haluu heti sänkyyn. 🤔
        Kaverillisuus olis ainakin hyvä alku tunteetkin saattaa muuttua 😅

        Tuo oli minulle ihan uutta. Että naisetkin pelkäävät kaverivyöhykettä?

        En puhunut itsestäni. On noita ehdottelija naisiakin tullut vastaan ja se on välitön turn off. Olen siitä vanhanaikainen, että ne jutut tulevat mukaan vasta kun on tunteita. Vaikka onhan tuota suuta tullut täälläkin soitettua ja vaikka mitä lauottua, mutta minä olenkin tosielämäntrolli 😁


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuo oli minulle ihan uutta. Että naisetkin pelkäävät kaverivyöhykettä?

        En puhunut itsestäni. On noita ehdottelija naisiakin tullut vastaan ja se on välitön turn off. Olen siitä vanhanaikainen, että ne jutut tulevat mukaan vasta kun on tunteita. Vaikka onhan tuota suuta tullut täälläkin soitettua ja vaikka mitä lauottua, mutta minä olenkin tosielämäntrolli 😁

        Kyllä ne vain kans ehkä harvat ja monet saattaa olla ettei ne ees myönnä pelkäävänsä 😅
        Niinhän se on että sit vasta ku on oikeasti niitä tunteita toista kohtaa.
        Soitellut suuta nais asioista vai? 🤔


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kyllä ne vain kans ehkä harvat ja monet saattaa olla ettei ne ees myönnä pelkäävänsä 😅
        Niinhän se on että sit vasta ku on oikeasti niitä tunteita toista kohtaa.
        Soitellut suuta nais asioista vai? 🤔

        Vaikka mistä. Maneerini on että saatan vasvastata vakavalla naamalla jotain ihan päinvastaista kuin mihin oikeasti uskon. Netissä ei vaan näe eleitä.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kyllä ne vain kans ehkä harvat ja monet saattaa olla ettei ne ees myönnä pelkäävänsä 😅
        Niinhän se on että sit vasta ku on oikeasti niitä tunteita toista kohtaa.
        Soitellut suuta nais asioista vai? 🤔

        Tosin paljastan aina bluffini 😂


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tosin paljastan aina bluffini 😂

        Kunhan ei liikaa pajun köyttä puno.
        Saattaa hyvinkin jäädä kiinni tai sitten ihmiset ei enää usko mitä puhut. 😋


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kunhan ei liikaa pajun köyttä puno.
        Saattaa hyvinkin jäädä kiinni tai sitten ihmiset ei enää usko mitä puhut. 😋

        Siis kerron aina suoraan että nyt laskin luikuria. Pitäähän sitä aina sen verran provoilla 🤔


      • Partakaveri kirjoitti:

        Siis kerron aina suoraan että nyt laskin luikuria. Pitäähän sitä aina sen verran provoilla 🤔

        Huvinsa kullakin :p
        En jaksa ainakaan itse trollailla.
        Sitä tehdään muutenkin paljon🤔


    • Minun on pitänyt kysyä, että miten olet päättänyt valita sinkkuuden?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe