tasa-arvoradikaali

tasa-arvoradikaali profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Feministit ajavat naisten asiaa, miesliike miesten asiaa. Minä ajan tasa-arvoa.

[email protected]

Liittynyt 6v sitten
3 aloitusta · 163 kommenttia
Kiitos,+otan+palautteesi+avoimesti+vastaan.+☺Tämä+suti+on+suurin,+mitä+olen+koskaan+käyttänyt.+Olen+maalannut+todella+tarkalla+pensselillä+ihania+kuvia+ja+ollut+niistä+sydämestäni+onnellinen.+Niiden+kuvien+nimi+on+nyt+valitettavasti+"Suomi,+jota+ei+ole".Minulla+ei+ole+oikeutta+maalata+minkään+hyvän+yli.+Se+on+viimeinen+asia,+mitä+haluan.+Jos+kaunista+puhetta+kuunnellaan,+palaan+mielelläni+omimpaan+moodiini.+Rakastan+täydestä+sydämestäni.
Mikään+sellainen+asetelma+ei+ole+ketään+kohtaan+reilu.+Se+on+siten+kuva+tämän+päivän+Suomesta.Omien+havaintojeni+mukaan+on+helpommin+tunnistettu,+että+miehet+kohtelevat+naisia+huonosti.+Naiset+myös+esitetään+helpommin+uhreina.+Sen+sijaan+miesten+huonolle+kohtelulle+ollaan+edelleen+aivan+liian+sokeita.Kaikilla+naisilla+ei+ole+seuranhaussa+miehiä+helpompaa,+mutta+kyllä+markkinat+yleisesti+ovat+naisten.+Kun+naisella+on+enemmän+valinnanvaraa,+se+johtaa++helposti+kysymykseen,+miksi+hän+halusi+sen+tyypin+kaikkien+joukosta.+Joskus+kysymys+on+oikeutettu.+Yksittäistapauksessa+syyttäminen+voi+mennä+kuitenkin+täysin+metsään.+Voi+hyvin+olla,+että+nainen+etsi+hyvää+kumppania+ja+mies+esitti+sellaista,+kunnes+osoitti,+ettei+välitä+naisen+tunteista.+Olen+jokaisen+sellaista+kohdanneen+naisen+puolesta+äärettömän+pahoillani.+Kenelläkään+ei+ole+oikeutta+laittaa+sitä+naisen+piikkiin.Sellainen+asetelma,+joka+ei+kunnioita+yksilöiden+välisiä+eroja,+vaan+kohtelee+meitä+sukupuolemme+edustajina,+on+epäreilu.+Tähän+pystyvät+niin+miehet+kuin+naiset,+myös+minä.+Kun+sanon+"naiset",+se+ei+tarkoita+kaikkia+naisia.+Kohtelen+kohtaamaani+ihmistä+yksilönä,+ja+jos+en+tee+niin,+minun+täytyy+nähdä+yleisen+sijaan+ihminen.Palstan+yleisessä+ilmapiirissä+näkyy,+mitä+feministit+ovat+kerjänneet+ja+mitä+monet+naiset+ovat+käyttäneet:+naisten+saamat+etuoikeudet.+Aina+kun+yksinäinen+mies+näkee,+miten+omalla+toiminnalla+ei+ole+mitään+vaikutusta,+mutta+naiselle+löytyy+seuraa+sormia+napsauttamalla,+se+lisää+katkeruutta.+On+kuitenkin+väärin+kohdistaa+sitä+kaikkiin+naisiin,+sillä+ei+tämä+ole+kaikkien+naisten+haluama+tilanne.