Vapaa kuvaus

Feministit ajavat naisten asiaa, miesliike miesten asiaa. Minä ajan tasa-arvoa.

[email protected]

Aloituksia

3

Kommenttia

163

1. Poistun+tältä+palstalta.+En+kerro+siksi,+että+tekisin+asiasta+numeroa,+vaan+sen+vuoksi,+että+aloittamani+keskustelu+on+käynnissä+ja+haluan+vastaajien+tietävän.+En+tule+tänne+kirjoittamaan+anonyymina+tai+muilla+nikeillä.+Sähköpostini+on+kuitenkin+auki,+jos+tulee+asiaa.Poistumisen+syy+on,+että+olen+käyttänyt+palstalla+aikani.+Olen+laittanut+avauksia,+käynyt+keskustelua+ja+katsellut+reaktioita.+Ne+eivät+yllätä.+Suoria+hyökkäyksiä+oli+vähemmän+kuin+odotin,+mutta+vähättelyn+ja+kieltämisen+määrä+on+juuri+sitä,+minkä+näen+yhteiskunnan+tilassa.+Olen+sanonut+sen,+se+siitä.Jatkan+näkymätöntä+taisteluani,+kunnes+näette.+On+hienoa+nähdä,+että+osa+teistä+ymmärtää+ja+on+mukana.+Voimaa+kaikille+niille,+jotka+ovat+hyvällä+asialla.+Rakkautta+kaikille,+myös+niille,+joita+ei+ole+koskaan+rakastettu.Onnellisuus+on+yksilöllinen+kokemus,+mutta+myös+yhteisöllinen+asia.+Pidetään+huolta+toisistamme,+voikaa+kaikki+hyvin.[email protected]
  2. Hyvä+mies+on+hyvä+samoin+perustein+kuin+hyvä+nainen.+Hyvää+ihmistä+voi+sanoa+hyväksi,+ei+siinä+ole+mitään+epäilyttävää.Uskon,+että+meillä+molemmilla+on+käsitys+hyvästä+ja+pahasta.+Sanoin+täällä+aiemmin,+että+pahuutta+on+se,+että+ymmärtää+tekojensa+huonot+seuraukset+toisille,+ja+valitsee+teon+siitä+huolimatta.+Useimmat+pääsevät+tuossa+kuin+koira+veräjästä,+koska+eivät+ajattele+niin+pitkälle.+Yleensä+hyvien+miesten+mahdollisuudet++parisuhteeseen+kariutuvat+siihen,+että+niin+monet+naiset+eivät+ymmärrä+huonon+valintansa+seurauksia.Totta+kai+on+hyviä+naisia.+He+eivät+ole+niitä+uhriutuneita+vaimoja,+jotka+sinnittelevät+vuosia+huonossa+liitossa+ja+uskottelevat+parantavansa+miehen,+vaan+alusta+lähtien+pyrkivät+valitsemaan+kumppanikseen+hyvän+miehen.+Jos+mies+on+huijari,+se+ei+ole+noiden+naisten+vika.Naisista+löytyy+paljon+terveeseen+parisuhteeseen+kykenemättömiä+yksilöitä;+kykenemättömyys+ei+ole+lopullista,+vaan+edellyttää+kasvua,+joka+lähtee+peiliin+katsomisesta.Onneksi+joskus+hyvät+miehet+ja+naiset+löytävät+toisensa.+Ainakin+se+takaa+parhaat+mahdollisuudet+onnistua.