Vapaa kuvaus

Feministit ajavat naisten asiaa, miesliike miesten asiaa. Minä ajan tasa-arvoa.

[email protected]

Aloituksia

3

Kommenttia

163

1. Kiitos,+kauniisti+sanottu.+Onnea,+että+olette+löytäneet+toisenne.+☺
  2. Onnea+yritykselle.+:)
  3. Kohdassa+1,+ellei+heittäjästä+tiedetä+muuta,+hänen+onnistumisensa+todennäköisyys+on+järkevää+arvioida+populaation+keskiarvon+mukaiseksi,+olkoon+se+vaikka+30+%.+Jokaisen+heiton+jälkeen+todennäköisyysarviota+voidaan+päivittää+bayesilaisittain:+esimerkiksi+9+onnistumista+viittaa+vahvasti+siihen,+että+henkilö+on+normaalia+parempi+heittäjä,+0+taas+viittaa+heikompaan+taitotasoon.+Mitä+enemmän+heittoja+on+takana,+sitä+paremmin+henkilön+taitotaso+voidaan+arvioida+muihin+heittäjiin+nähden.Tuo+on+siis+tason+arviointia,+mutta+taso+on+riippumaton+sitä+koskevista+arvioista.+On+siten+kysyttävä,+oppiiko+henkilö+ohi+heittämällä+paremmaksi+heittäjäksi.Vastasit,+että+ei+opi.+Silti+sanoit+kohdassa+2,+että+kokemukset+opettavat.+Tämä+on+monien+naisten+tekemä+virhepäätelmä.Moni+nainen+kysyy+mieheltä+aiemmista+kokemuksista.+Jos+miehellä+ei+ole+niitä,+moni+päättelee+hänessä+olevan+jotain+vikaa.+Kuitenkin,+jos+naisen+tavoitteena+on+löytää+parisuhteeseen+hyvä+kumppani,+miestä+tulisi+lähtökohtaisesti+pitää++populaation+keskiarvon+mukaisena+seurustelukumppanina.Useimmat+naiset+eivät+toimi+näin,+vaan+arvostavat+miehillä+eroon+päättyneitä+kokemuksia.+Tämä+vastaa+sitä,+että+he+pitäisivät+korin+ohi+heittänyttä+parempana+kuin+sitä,+joka+ei+ole+vielä+heittänyt+kertaakaan.+Näin+toimivat+naiset+osoittavat,+että+heille+kokenut+pelimies+on+aina+parempi+kuin+se,+joka+ei+ole+edes+saanut+mahdollisuutta.Tiedän+tämän+omasta+kokemuksestani.+Olisin+heittänyt,+mutta+pallo+ei+ole+minulla.+Kun+haluaisin+kokeilla,+monesti+päätellään+siitä+itse+selvää+ottamatta,+että+en+osaa+heittää,+ja+ne+jotka+heittävät+jatkuvasti+ohi,+menevät+naisten+silmissä+kirkkaasti+edelleni.Kokemus+on+täysin+yliarvostettua.+Virheistä+voi+kyllä+oppia,+mutta+usein+ihmiset+vain+toistavat+samoja+virheitään.+Joku+voi+osata+asiat+ensimmäisellä+kerralla,+kun+vain+saa+tilaisuuden.+Sitä+ei+monille+miehille+koskaan+tule.
  4. 6 / 9