Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kakkelii
profiilit
kakkelii
kakkelii
Vapaa kuvaus
:3
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+siis+olen+sitä+mieltä+ettei+hamsterille+voi+olla+liian+isoa+häkkiä+sillä+nehän+juoksee+luonnossa+monta+kilometriä+jo+muutenkin
22.07.2019 23:03
Siis+kommenti+lähti+etuajassa
22.07.2019 23:02
Olen+sitä+mieltä+ettei+hamsterille+voi
22.07.2019 23:01
Ja+jos+se+puree+nii+joko+ärähtää+sille+kunnolla+ettei+saa+purra+tai+tunkee+jonkun+lelun+suuhun.+Omalla+pennulla+on+harjoituksessa+se+että+ei+saa+hyppiä+päälle,+mutta+ei+se+hirveemmin+auta+jos+vain+minä+ja+veljeni+käsketää+sitä+olemaa+hyppimättä.+Melkein+kaikki+muut+on+ihan+okei+sen+kanssa,+koska+”koira+on+niin+pieni”+ja+p*skat+jos+se+hyppii+likasilla+tassuilla+vasten+nii+ei+se+oo+kivaa.+Mutta+siis+pienempi+siskoni+taas+ei+kiellä+koiraa+lainkaan+minkä+seurauksena+koira+on+silleen+”tän+tyypin+kanssa+saa+tehä+ihan+mitä+vaan”+ja+hyppii,+pomppii,+kiusaa+ha+systeri+syyttää+siitä+mua.+Nii+ihanaa.+Tulipa+dramaattine+teksti
20.07.2019 23:06
Meiän+pentu+teki+samoin.+Tai+siis+se+on+tällä+hetkellä+6+kk+mutta+siis+joo.+Sen+ollessa+4kk+se+oli+semmone+riiviö+että+meni+hermot+monesti.+Menin+jopa+kaverille+välillä+yöksi+ja+jätin+pennun+äidin+hoidettavaksi.+Juuh.+Ainakaa+en+räjähtäny+pennulle+vaan+menin+rauhoittumaan+ja+pitämään+omaa+aikaa.+No+mutta+siis+meillä+on+vanhempi+koira+9v+joka+ei+myöskää+kunnolla+pennulle+ärähtäny.+En+sitte+tiiä+että+onko+niissä+vielä+pentuhajua.+No+mutta+siis+sen+pennun+vanhetessa+rupesi+kyllä+9v+murahtelemaan+pienemmälle+jos+alkoi+menemään+käsistä.+4kk+piti+ärähtää+montaki+kertaa+sille+pennulle+ku+oli+niin+jääräpäinen+ettei+tajunnu+yhtään+mitää.+Voihan+sitä+yrittää+että+ensin+antaa+vanhemmalle+koiralle+ja+pienemmän+pitää+odottaa.+Silleen+minä+ainakin+teen+aina+kun+on+mahdollista.+Ensin+vanhemman+ruoka+ja+pienempi+odottaa.+Sitten+pienemmän+ruoka.+Myös+se+että+pyytää+pennun+ensin+istumaan+ennen+kuin+annat+ruoan.+Myös+ovesta+ulos+menemistä+voi+harjoitella+silleen+että+ensin+sinä+itse.+Sitten+vanhempi+koira+ja+lopuksi+pentu.+Ainakin+kärsivällisyys+kasvaa+:)
20.07.2019 23:02
1 / 1