Vapaa kuvaus

Piano pianissimo .. apassionato

Aloituksia

57

Kommenttia

158

1. Kauniita unia Veljeni Leijonamielelle

Oltaisko joskus peräti samassa sadussa?
    Ikävä
    4
    135
  2. Vastaukseni

Mikä loiskii pinnan alla mikä heijastuu tyyneen veteen mitä myrskyt eivät selätä eivätkä tyrskyt vie mennessään Tunteet
    Ikävä
    2
    134
  3. Illan runo

Rakkautesi polttaa kipunoita koukuttaa sydän suhisee kyynelistä kostuneena liekkiä välttelee armoa anelee Jottei uudest
    Ikävä
    4
    132
  4. Herätit kauan sitten nukahtaneet tunteeni

Tuletko luo kuin ei ikinä ennen kosketatko kuin kauan sitten Se mitä oli taikaa vai unta hymyyn piilotit kaiken sen mul
    Ikävä
    7
    130
  5. Vai söisitkö suihisi

Ehkäpä nautin tässä pääsiäisen kunniaksi muutaman lasillisen (viinin)punaviiniä, sujautan viininpunaisen nuttuni niskaan
    Ikävä
    2
    124
  6. Tulevalle rakkaalleni

Aika, jolloin kyynelistä kerääntyi lampi, joet tulvivat yli, maanvyörymät lähtivät liukuun ja peittivät historian alleen
    Tunteet
    2
    123
  7. Kun ei tarvita sanoja

Vieläkö muistanet...? Kaiken kauniin ja arvokkaan alku, ehkäpä. Minä en voi unohtaa. https://youtu.be/1vFVDgRZkL4?si=Nc
    Ikävä
    0
    120
  8. Kaivetaanko tunteet naftaliinista

Mun sydämeni halajaa sun perään...
    Ikävä
    0
    115
  9. Musiikki vai mies

Kun saa ajatella rauhassa sydän lakkaa lyömästä ylimääräisiä lyöntejä kompastuskiviä Olo helpottuu, mieli kevenee hyväk
    Ikävä
    1
    113
  10. Oli hienoa nähdä sua tänään

Lähtisin sun mukaan vaikka Pohjoisnavalle...
    Ikävä
    1
    110
  11. Hyvää yötä haaveideni mies

Pitäisköhän vähän vihjata, että sua täällä kaipailen... Yksin on niin tylsä kirjoitella. Meillä kun tuo vuoropuhelu toim
    Ikävä
    0
    105
  12. Kauniita unia kaipaamani

Ehkä muistat senkin että kirjoitan täällä. Ja löydät mut. Muistit niin paljon muutakin musta:) Sen täytyy tarkoittaa jo
    Ikävä
    2
    105
  13. Elämä yllättää

Rakkaus herätti näemmä eloon mun kyvyn tuntea, ja hyperfokusoitua. On taas vain Minä, Mies ja Musiikki♥️ Pidä varasi, mu
    Tunteet
    1
    90
  14. Hyvää yötä palava myrkkyni

Rakkaus on viininpunainen. Se juovuttaa kuin viini ja polttaa kuin tuli. Suloista myrkkyä, elämän eliksiiriä. Se päihdy
    Ikävä
    2
    85
  15. Kauniita unia sulle

Sain lahjaksi sulta musiikin sisältäni löysit sen nostatit nuotit nukkuvan yllytit sävelet sisäiset käsistäni keksit ava
    Ikävä
    2
    85
  16. Puhummeko samaa kieltä, mies

Sitä rakkaaltani odotan. Enkä puhu nyt rakkauden kielestä. Mun mielestä puhumme.
    Suhteet
    0
    85
  17. Illan runoajatus

Olet haaveeni hauras, jäätynyt ruusu, joka yhdellä otteella palasiksi murtuu, jos kovasti kohtelet, sormillasi leikittel
    Tunteet
    4
    83
  18. Hänelle vain

Sanoisit, rakastat sanat sisäiset siirtäisin huulille kostuttaisin medeltä maistumaan ajatuksiani paljastamaan luottamuk
    Ikävä
    0
    82
  19. Silitys poskellesi

Tunsitkohan sä mies tänään mitään, yhtään mitään.. Mulla sydän löi ensin liian tiheästi. Ja sitten se jätti muutaman lyö
    Tunteet
    1
    81
  20. Ei sitten tänäänkään

Ehkä ensi viikolla? Kuvasi alkaa jo himmetä mielessäni. Enkä haluaisi huomata kaipaavani vain muistoa vaan oikeaa ihmist
    Ikävä
    6
    77