Viininpunahilkka

Piano pianissimo .. apassionato
Aloituksia
57
Kommenttia
158
- 4135
Vastaukseni
Mikä loiskii pinnan alla mikä heijastuu tyyneen veteen mitä myrskyt eivät selätä eivätkä tyrskyt vie mennessään Tunteet2134Illan runo
Rakkautesi polttaa kipunoita koukuttaa sydän suhisee kyynelistä kostuneena liekkiä välttelee armoa anelee Jottei uudest4132Herätit kauan sitten nukahtaneet tunteeni
Tuletko luo kuin ei ikinä ennen kosketatko kuin kauan sitten Se mitä oli taikaa vai unta hymyyn piilotit kaiken sen mul7130Vai söisitkö suihisi
Ehkäpä nautin tässä pääsiäisen kunniaksi muutaman lasillisen (viinin)punaviiniä, sujautan viininpunaisen nuttuni niskaan2124Tulevalle rakkaalleni
Aika, jolloin kyynelistä kerääntyi lampi, joet tulvivat yli, maanvyörymät lähtivät liukuun ja peittivät historian alleen2123Kun ei tarvita sanoja
Vieläkö muistanet...? Kaiken kauniin ja arvokkaan alku, ehkäpä. Minä en voi unohtaa. https://youtu.be/1vFVDgRZkL4?si=Nc0120- 0115
Musiikki vai mies
Kun saa ajatella rauhassa sydän lakkaa lyömästä ylimääräisiä lyöntejä kompastuskiviä Olo helpottuu, mieli kevenee hyväk1113- 1110
Hyvää yötä haaveideni mies
Pitäisköhän vähän vihjata, että sua täällä kaipailen... Yksin on niin tylsä kirjoitella. Meillä kun tuo vuoropuhelu toim0105Kauniita unia kaipaamani
Ehkä muistat senkin että kirjoitan täällä. Ja löydät mut. Muistit niin paljon muutakin musta:) Sen täytyy tarkoittaa jo2105Elämä yllättää
Rakkaus herätti näemmä eloon mun kyvyn tuntea, ja hyperfokusoitua. On taas vain Minä, Mies ja Musiikki♥️ Pidä varasi, mu190Hyvää yötä palava myrkkyni
Rakkaus on viininpunainen. Se juovuttaa kuin viini ja polttaa kuin tuli. Suloista myrkkyä, elämän eliksiiriä. Se päihdy285Kauniita unia sulle
Sain lahjaksi sulta musiikin sisältäni löysit sen nostatit nuotit nukkuvan yllytit sävelet sisäiset käsistäni keksit ava285Puhummeko samaa kieltä, mies
Sitä rakkaaltani odotan. Enkä puhu nyt rakkauden kielestä. Mun mielestä puhumme.085Illan runoajatus
Olet haaveeni hauras, jäätynyt ruusu, joka yhdellä otteella palasiksi murtuu, jos kovasti kohtelet, sormillasi leikittel483Hänelle vain
Sanoisit, rakastat sanat sisäiset siirtäisin huulille kostuttaisin medeltä maistumaan ajatuksiani paljastamaan luottamuk082Silitys poskellesi
Tunsitkohan sä mies tänään mitään, yhtään mitään.. Mulla sydän löi ensin liian tiheästi. Ja sitten se jätti muutaman lyö181Ei sitten tänäänkään
Ehkä ensi viikolla? Kuvasi alkaa jo himmetä mielessäni. Enkä haluaisi huomata kaipaavani vain muistoa vaan oikeaa ihmist677