Viininpunahilkka
Vapaa kuvaus
Runoja & rakkautta
Aloituksia
42
Kommenttia
143
Kiitos todella paljon
Piristi keskellä raskaan arjen. Muistutti siitä, mikä on tärkeää elämässä:) Vieläkö ikävöin, siihen en osaa vastata....099Kun kaikki on jo sanottu..
Mikään ei kuulosta niin raa'alta kuin tyhjään putoilevat sanat selästä kimmoavat lauseet kirjoitukset joiden muste tusk582Musiikki vai mies
Kun saa ajatella rauhassa sydän lakkaa lyömästä ylimääräisiä lyöntejä kompastuskiviä Olo helpottuu, mieli kevenee hyväk160Kiitos palasta taivasta, jälleen kerran
Tiedätkö miten paljon haluan miten vähän uskallan itseäni kidutan Ole sinä rohkeampi älä luovuta sillä sinun käsissäsi1366Vastaukseni
Mikä loiskii pinnan alla mikä heijastuu tyyneen veteen mitä myrskyt eivät selätä eivätkä tyrskyt vie mennessään Tunteet264Herätit kauan sitten nukahtaneet tunteeni
Tuletko luo kuin ei ikinä ennen kosketatko kuin kauan sitten Se mitä oli taikaa vai unta hymyyn piilotit kaiken sen mul768Luet minua niin hyvin että pyörryttää
Olet taikaa pisara taivasta sataneena olkapäälleni hattaraa haurasta Olet sävel avaruuden hiljaisen sointu kadonnut enk586Sanoin & sävelin
Syvissä vesissä ui paljon kipua pinnan alla piilottelee Kaikki katseilta kielletty uponneena kuin ajopuu ponnistaa ihol096- 071
- 476
Kauniita unia eikä yhtään painajaisia
Minä rakastan sinua eikä se muuksi muutu vaikka taistelisin sen ilmoille huutaisin kuuroille korville Minä kaipaan sinu589Hänelle vain
Sanoisit, rakastat sanat sisäiset siirtäisin huulille kostuttaisin medeltä maistumaan ajatuksiani paljastamaan luottamuk050- 156
Vai söisitkö suihisi
Ehkäpä nautin tässä pääsiäisen kunniaksi muutaman lasillisen (viinin)punaviiniä, sujautan viininpunaisen nuttuni niskaan275Puhummeko samaa kieltä, mies
Sitä rakkaaltani odotan. Enkä puhu nyt rakkauden kielestä. Mun mielestä puhumme.054Hyvää yötä haaveideni mies
Pitäisköhän vähän vihjata, että sua täällä kaipailen... Yksin on niin tylsä kirjoitella. Meillä kun tuo vuoropuhelu toim066Hyvää yötä, mies
Mä kirjoitin tänne näköjään sulle jo kesällä 2019. No, ei se mitään, jatketaan siitä mihin jäätiin. Nuku hyvin.289Illan runo
Rakkautesi polttaa kipunoita koukuttaa sydän suhisee kyynelistä kostuneena liekkiä välttelee armoa anelee Jottei uudest475Kauniita unia kaipaamani
Ehkä muistat senkin että kirjoitan täällä. Ja löydät mut. Muistit niin paljon muutakin musta:) Sen täytyy tarkoittaa jo263Kun mä näen sut
mä en voi kuin hymyillä. Riippumatta puheenaiheesta. Hassua. Mulla oli sua valtava ikävä, mutten uskalla kertoa sitä. E581