Vapaa kuvaus

Runoja & rakkautta

Aloituksia

42

Kommenttia

143

  1. Kiitos todella paljon

    Piristi keskellä raskaan arjen. Muistutti siitä, mikä on tärkeää elämässä:) Vieläkö ikävöin, siihen en osaa vastata....
    Ikävä
    0
    53
  2. Kun kaikki on jo sanottu..

    Mikään ei kuulosta niin raa'alta kuin tyhjään putoilevat sanat selästä kimmoavat lauseet kirjoitukset joiden muste tusk
    Ikävä
    5
    49
  3. Musiikki vai mies

    Kun saa ajatella rauhassa sydän lakkaa lyömästä ylimääräisiä lyöntejä kompastuskiviä Olo helpottuu, mieli kevenee hyväk
    Ikävä
    1
    32
  4. Kiitos palasta taivasta, jälleen kerran

    Tiedätkö miten paljon haluan miten vähän uskallan itseäni kidutan Ole sinä rohkeampi älä luovuta sillä sinun käsissäsi
    Ikävä
    13
    31
  5. Vastaukseni

    Mikä loiskii pinnan alla mikä heijastuu tyyneen veteen mitä myrskyt eivät selätä eivätkä tyrskyt vie mennessään Tunteet
    Ikävä
    2
    29
  6. Herätit kauan sitten nukahtaneet tunteeni

    Tuletko luo kuin ei ikinä ennen kosketatko kuin kauan sitten Se mitä oli taikaa vai unta hymyyn piilotit kaiken sen mul
    Ikävä
    7
    34
  7. Luet minua niin hyvin että pyörryttää

    Olet taikaa pisara taivasta sataneena olkapäälleni hattaraa haurasta Olet sävel avaruuden hiljaisen sointu kadonnut enk
    Ikävä
    5
    39
  8. Sanoin & sävelin

    Syvissä vesissä ui paljon kipua pinnan alla piilottelee Kaikki katseilta kielletty uponneena kuin ajopuu ponnistaa ihol
    Ikävä
    0
    53
  9. Kaivetaanko tunteet naftaliinista

    Mun sydämeni halajaa sun perään...
    Ikävä
    0
    46
  10. Kauniita unia Veljeni Leijonamielelle

    Oltaisko joskus peräti samassa sadussa?
    Ikävä
    4
    41
  11. Kauniita unia eikä yhtään painajaisia

    Minä rakastan sinua eikä se muuksi muutu vaikka taistelisin sen ilmoille huutaisin kuuroille korville Minä kaipaan sinu
    Ikävä
    5
    44
  12. Hänelle vain

    Sanoisit, rakastat sanat sisäiset siirtäisin huulille kostuttaisin medeltä maistumaan ajatuksiani paljastamaan luottamuk
    Ikävä
    0
    26
  13. Oli hienoa nähdä sua tänään

    Lähtisin sun mukaan vaikka Pohjoisnavalle...
    Ikävä
    1
    34
  14. Vai söisitkö suihisi

    Ehkäpä nautin tässä pääsiäisen kunniaksi muutaman lasillisen (viinin)punaviiniä, sujautan viininpunaisen nuttuni niskaan
    Ikävä
    2
    44
  15. Puhummeko samaa kieltä, mies

    Sitä rakkaaltani odotan. Enkä puhu nyt rakkauden kielestä. Mun mielestä puhumme.
    Suhteet
    0
    32
  16. Hyvää yötä haaveideni mies

    Pitäisköhän vähän vihjata, että sua täällä kaipailen... Yksin on niin tylsä kirjoitella. Meillä kun tuo vuoropuhelu toim
    Ikävä
    0
    34
  17. Hyvää yötä, mies

    Mä kirjoitin tänne näköjään sulle jo kesällä 2019. No, ei se mitään, jatketaan siitä mihin jäätiin. Nuku hyvin.
    Ikävä
    2
    40
  18. Illan runo

    Rakkautesi polttaa kipunoita koukuttaa sydän suhisee kyynelistä kostuneena liekkiä välttelee armoa anelee Jottei uudest
    Ikävä
    4
    40
  19. Kauniita unia kaipaamani

    Ehkä muistat senkin että kirjoitan täällä. Ja löydät mut. Muistit niin paljon muutakin musta:) Sen täytyy tarkoittaa jo
    Ikävä
    2
    35
  20. Kun mä näen sut

    mä en voi kuin hymyillä. Riippumatta puheenaiheesta. Hassua. Mulla oli sua valtava ikävä, mutten uskalla kertoa sitä. E
    Tunteet
    5
    47