Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toljanter
profiilit
Toljanter
Toljanter
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
6
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+taisi+unohtua+ihan+että+myös+sä+et+pahemmin+muita+kirjoittajia+kritisoi.
+Oletan+että+useinkin+pysyt+hiljaa+hampaita+narskutellen.+Hyvä+piirre+ihmisessä+tuokin+mutta+jos+joku+asia+ärsyttää+niin+voihan+sitä+ilmaista+kuitenkin+mielipiteensä.+Ikään+kuin+tiedoksi+muille...
03.12.2020 19:01
Tintun+lisäksi+Arielini+joutui+kokemaan+tuota+loanheittoa+ja+kovasti+häntä+haukuttiinkin,+nimenomaan+suhteestaan+minuun.+Mun+on+täysin+mahdotonta+ymmärtää+motiiveja+moiselle+käyttäytymiselle.+Ariel+on+varmaankin+rekatuista+puhtoisin+siinä+mielessä+että+hän+ei+ikinä+sano+pahaa+sanaa+ketään+kohtaan...
Herjauksien+lisäksi+jotkut+rekatut+joutuvat+kokemaan+myös+käytöstä+joka+saattaa+tuntua+rekatusta+jopa+iljettävältä:++Esimerkkinä+voisi+ollaa+hypoteettinen+tapaus+jossa+rekattu+henkilö+ilmoittaa+palstalla+ihanalla+tavalla+rakastavansa+tiettyä+henkilöä.++Välittömästi+tämän+jälkeen+rekkaamaton+nimmari+alkaa+pommittaamaan+rakastunutta+ja+onnellista+naista+päiväkirjoineen+ja+sposti-osoitteeneen.+
Onko+kyse+puutteista+luetun+ymmärtämisessä+vai+missä,+tiedä+häntä.+Tuo+nimmari+oli+muuten+muistaakseni+joku+'risujamopoautolla'+tai+jotain+sinne+päin...
Tintulle+kiitos+siitä+että+jaksat+pitää+palstaa+elossa.+Kittielle+tsemppiä,+koiran+poismeno+on+varmasti+raskas+asia+käsitellä.+
Arielille+kiitos+että+olet+mun+oma,+rakastan+sua...
Hyvää+joulun+odotusta+kaikille,+ehkä+se+tonttukin+tarkkailee+teitä;)
02.12.2020 18:29
Syvällistä+ajattelua+ja+totta+toinen+puoli:)
02.12.2020 16:09
Oletko+nähnyt+tutkimustuloksen+jonka+mukaan+maskin+käyttö+lisää+riskiä+sairastua+koronaan?
Jos+et+ole+niin+miksi+et+varmuuden+vuoksi+ottaisi+huomioon+muita+ihmisiä?+Tässä+tulee+tunne+että+olet+samankaltainen+kuin+Trumpin+kannattajat+ja+koitat+vääntää+faktat+fiktioiksi...
28.11.2020 21:05
Itse+käytän+tietenkin+maskia.
Maskin+käyttäjät+suojaavat+lähelleen+joutuvia+ihmisiä+taudilta+mikäli+sitä+itse+sairastavat,+vielä+toistaiseksi+tietämättään.
Eli+silmissäni+maskittomat+ovat+henkilöitä+jotka+eivät+piittaa+muista+pätkääkään.+Heille+tärkeintä+on+osoittaa+lapsenomaisesti+pelottomuutensa+vaikka+tuo+heidän+'urheutunsa'+voi+loppupeleissä+tappaa+ihmisen+joka+joutuu+heidän+läheisyytensä.
Surullista+on+nähdä+että+näitä+'urheita'+maskittomia+yhä+näkyy,+nyt+olisi++aika+saada+tuo+korona+viimeinkin+kuriin...:(
28.11.2020 19:05
Lavitsa+lienee+lähtösana+tuolle+meidän+keskipohjanmaan+lavihtalle.+Rakas+Arielini+taisi+laittaa+ihan+kiusallaan+yhden+ylimääräisen+välilyönnin+tuohon;)
25.11.2020 18:11
Voimia+sulle+Kittie...
18.11.2020 17:47
Ihmiseen+voi+rakakastua+monestakin+syystä...
Jotkut+palstalaisetkin+näköjään+olettavat+että+mies+rakastuu+naiseen+vain+ja+ainoastaan+hänen+ulkonäkönsä+perusteella.+Tuo+näkemys+on+kyllä+meidän+miesten+törkeää+aliarvioimista.+Ulkonäkö+on+toki+yksi+tekijä+mutta+ainakaan+itse+en+rakastuisi+saati+kiinnostuisi+naisesta+joka+on+pelkästään+kaunis+mutta+mitään+muuta+kiinnostavaa+hänestä+ei+löydy...
Arielistani+löytyy+muutakin,+ihan+korkojen+kera.+Tarkoitan+älykkyyttä,+empatiaa,+huumorintajua+ym+ym...♡♡♡♡
Jos+hän+haluaa+esittää+näkemyksensä+asiaan+palstalla+omaan+tapaansa+joka+ei+myötäile+muiden+näkemystä+niin+kait+se+on+luvallista?+Vai+pitäisikö+hänen+olla+sovun+nimissä+asioissa+samaa+mieltä+kanssanne...?
02.10.2020 18:40
Nerokas+vastaus+fiksulta+tytöltäni...
Odottaisin+talvea+ja+kävisin+luistinkaupassa+vuoksesi,+ehdottomasti...❤️
24.09.2020 17:59
Ihan+samaa+ihmettelen+myös+minä.
Vaikuttaa+siltä+että+ihan+sama+mitä+Arielini+palstalle+kirjoittaa+löytää+Sunflwer+siitä+jotain+negatiivista+sanottavaa.+Mun+silmissä+tuo+asu+on+tosi+suloinen...
19.09.2020 18:52
Alla+linkki+lauluun+jonka+haluan+laulaa+sulle+hupsu+tyttöni...♡♡♡♡
https://www.youtube.com/watch?v=g9G3eLKkAyM
18.09.2020 20:12
Suloinen+ja+kannustava+avaus+Kittieltä,+kiitos+siitä:)
Tärkeintä+on+kun+on+joku+jota+rakastaa...+Hän+saa+heräämään+aamuisin+aina+pirteänä+ja+iloisena...
Arielini+tekee+mulle+kaiken+tämän...♡♡♡♡
04.09.2020 19:15
Luostarisäännön+lukeminen+kuulostaa+aivan+loistavalta+idealta+lauantai-illan+ratoksi:)
Nuo+papiljottisi+ovat+kyllä+tosi+suloisesti+aseteltu+tuuheaan+hiustoosi,+näytät+suloiselta...♡
29.08.2020 17:43
Olet+kyllä+ihastuttava+nainen+ja+sopivan+säädyllinen+kaiken+lisäksi...+Olen+puhunut+sinusta+
Ariel-rakkaalleeni+paljon+mutta+jostain+syystä+hän+rupeaa+mököttämään+aina+kun+tuon+esille+sun+hienostuneita+luonteenpiirteitäsi...+Ehkä+voisitte+tutustua+toisiinne+paremmin,+uskon+että+teistä+löytyy+lopulta+aika+paljonkin+yhteistä...?
28.08.2020 18:38
Kittie+hei...
Lueppa+tuon+'timopohjanmaalta'+profiilikuvaus+ja+vielä+kommentit+avauksessa+'venetsialais'.
Tinttu+siellä+vastasikin+että+uhoilu+ärsyttää+ja+olen+täysin+samaa+mieltä.
27.08.2020 18:51
Tarkistin+juuri+tietokannoistani+ja+valitettavasti+lahjatoiveet+ajanjaksolta+'kirves+ja+hakku'+ovat+pyyhkiytyneet+vanhentuneina+huitsinnevadaan+toissapäivänä.
Tosi+ikävä+juttu+tämä,+olen+pahoillani...;)
12.08.2020 19:13
♡♡♡
09.08.2020 21:07
Hmmm....
Google+kääntää+söpön+vastauksesi+seuraavasti:
"olet+ihmeellisin+mies,+jonka+tiedän.+Olet+rakkain+olento.+Olet+minulle+kaikki+kaikessa"
ihana+vastaus+rakkaani.++Ainoastaan+tuo+määritelmä+olento+hiukkasen+mietityttää...+Joko+kyse+on+käännöksen+tulkintavirheestä+tai+sitten+koet+minut+'olentomaisena'...+No+juu,+tontuthan+eivät+ole+ihmisiä:)
06.08.2020 18:10
Rakkaani+siinä+vain+skoolaa+kanssani...+♡♡♡
05.08.2020 20:16
Minusta+et+kuitenkaan+rakkaani+pääse+eroon,+IKINÄ...❤️❤️❤️
11.07.2020 17:32
6 / 7