Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toljanter
profiilit
Toljanter
Toljanter
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
6
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä puhuttiin tyrkyistä, hienoa kun tulit näyttämään loistavan esimerkin siitä mitä tuo sana oikeasti tarkoittaa.
01.04.2023 18:56
Toisten onni ja rakkaus näyttää olevan eräille kamalan kova pala nieltäväksi. Viattomista aprillipäivän höpötyksistäkin saadaan aikaan ala-arvoista tulkintaa ja solvausta...
01.04.2023 16:08
Mukavaa aprillipäivää kultaseni sinne pulkkamäkeen. T.toljanterisi peiton alta
01.04.2023 12:45
Ihan oikein on mennyt kaikki asiat, myös tuo rakkaus-juttu...♡♡♡
16.03.2023 20:22
Voi harmi kun en huomannut tätiä hiihtolenkilläni:( Olisit saanut tarjota mulle pastillin ja kupponen teetäkin olisi maistunut;)
04.03.2023 17:16
Niin, sain itselleni toisesta leiristä maailman ihanimman naisen...♡♡♡
Kyllä nuo ajat ovat jääneet myös minun mieleeni, meitä oli siinä tiivis porukka joiden kanssa höpöteltiin mukavia päivittäin:)
Tuo maailman ihanin nainen sanoi mulle että emme saa jättää kamujamme yhden häirikön takia. Jostain "ihme" syystä hän saa minut taipumaan tahtoonsa useammin ja useammin, niin kävi myös tällä kerralla. Eli kyllä me täällä pysytään...
03.03.2023 18:23
Kerroin jo aiemmin että minun ja rakkaani kirjoittelu palstalla loppui siitä syystä että tämä "voitelija" ei ymmärrä mitä tarkoittaa naisen EI.
Tämä avaus on erinomainen esimerkki tuosta, ei täällä pysty kysymään edes päivän säätä ilman että kuolaava iilimato on kimpussa.
Hyvää jatkoa Tinttu ja Kittie, meitä ette enään täällä näe
02.03.2023 19:55
Tämäkin aloitus osoittaa omalla karulla tavallaan alustaa valvovan tahon täydellisen piittaamattomuuden.
Heidän puolesta täällä voi kirjoittaa ihan mitä vaan. Häiriköiden ja trollien kirjoituksiin ei puututa millään lailla, ei edes tilanteissa joissa mennään uhkailuiden puolelle. Tämä on yksi monista syistä jonka takia en tänne juurikaan enään kirjoittele, en oikeasti ymmärrä mihinkä palstaa ylläpitävät tahot käyttävät työaikansa:(
28.01.2023 18:14
Mukava kuulla että tarkkailet lenkkejäni. Tuon säädyllisyyden suhteen olen hieman skeptinen arvon rouva, kun puhut lemmiskelyistämme. Muistathan kuitenkin sen että Ariel on nainen jolle kuulun, hän on mun rakas...♡♡♡
28.01.2023 18:06
Olisi ihan kiva kommentoida mun ja Arielin asioita täällä. Mutta siinä ei ole mitään järkeä koska se kuolaava häirikkö on heti kimpussa. Puhun siitä henkilöstä jolla on valtaa tehdä mitä vain, ainakin omien sanojensa mukaan. Niin ja hän ajelee mopoautolla.
Mukavaa joulua teille ystävät, toivottavasti ymmärrätte miksi meistä ei kuulu täällä mitään...
t. Rotta ja hänen rakkaansa Ariel
09.12.2022 20:25
Käytös on samaa tasoa kuin jollain finninaamalla jonka elämä on mullinmallin...
25.11.2022 20:17
Mikä sun ongelma on "herra" tukkirekka?
Sanotaan niin että sen minkä kirjoittaa nettiin pitää pystyä sanomaan myös päin naamaa...
Eli oletko valmis siihen, nimittämään mua rotaksi päin naamaa???
Olet jäänyt kiinni valehteluista täällä ja yhä vain jatkat sairasta vonkaamista. Onko sinulla läheisiä jotka pitävät huolen sinusta, vaikutat mieleltäsi tosi hauraalta miehen alulta...:(
25.11.2022 19:52
Olemme antaneet ja olemme myös saaneet. Tässä yhteydessä puhumme tietenkin joululahjoista. Ne on kuitenkin lupa avata vasta jouluna joten jännä joulu on edessä meillä...♡♡♡
Palsta on tosiaankin mennyt sellaiseksi alustaksi että kirjoittelu tänne täysipäisiltä ihmisiltä rupeaa olemaan mahdotonta. Vanhat sekopäät sekoavat yhä vain pahemmin ja uusiakin "vanhoja koulukavereita" näyttää putkahtelevan joukkoon sairaine juttuineen. Mahtaakohan ylläpito tajuta sellaista että kohta koittaa aika jolloin Ressu rupattelee kaksistaan vanhan ja ymmärtäväisen koulukaverinsa kanssa...:)
Mukavaa joulunodotusta vanhoille tutuille: Tintulle, Kittielle, Artsille ja muillekkin joiden nimet ei nyt heti tule mieleemme.
t. Toljanter ja Ariel
23.11.2022 17:23
Öööö...
Niin+olethan+sinäkin+ainutlaatuinen+mutta+tarkoitin+kyllä+erästä+toista+söpöliiniä...+Mahdattekohan+te+olla+jopa+sukua+keskenänne,+jotain+samaa+teissä+kyllä+ehdottomasti+on;)
14.08.2022 19:59
Annan+myönteistä+palautetta+lähes+päivittäin+ja+ihan+aiheesta.+Kohde+on+aina+sama+mutta+sitä+en+aio+paljastaa+kenestä+on+kyse;)
Negatiivistakin+palautetta+heitän+aina+välillä,+lähinnä+työelämässä.+Mutta+sen+kertominen+on+kyllä+kamalan+hankalaa+ja+vaatii+vahvoja+syitä,+mistään+pikku+asioista+en+tosiaankaan+rupea+rutisemaan...
13.08.2022 17:58
Tuota+noin,+ööh....
Nyt+sait+mut+sanattomaksi+kultaseni.+Illalla+vuoteessa+kookkaampi+Tojanterisi+haluaa+varmaankin+keskustella+aiheesta+kolmenkesken,+varo+vaan;)
10.08.2022 18:38
Kun+ihmisen+mielenterveys+järkkyy+niin+mahtaakohan+hän+ymmärtää+site+itse?+Ja+jos+ei+ymmärrä+niin+kenen+tulisi+puuttua+asiaan?+Sukulaisien,+naapureiden?+
Ihan+yleisellä+tasolla+vain+kyselen+kun+lueskelen+näitä+HAHAHAHAAA-juttuja...
04.08.2022 19:29
Tämä+biisi+susta+hupsu+tyttöni...
https://www.youtube.com/watch?v=C_FNd9iY9EE
22.07.2022 20:30
Niin+ja+avaimemme+ei+ole+päässyt+ruostumaan...♡♡♡
22.07.2022 19:36
Nähtyä...+Nimimerkin+anonyymi+kirjoittamat+höpöhöpö-uutiset+voimakkaassa+kasvussa.+Päässä+viiraa?+Voimia.
22.07.2022 18:09
1 / 7