Vapaa kuvaus

Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

Aloituksia

10

Kommenttia

345

1. joo,+kirjoitin+väärin+tarkoitin+tietysti+vuosituloja,+elin+22.000+euroa+vuodessa+joka+on+varsin+paljon+suomalaisten+eläketasoon+verrattuna,+meridiaanieläke+on+noin+15.000+euroa+bruttona+vuodessa++eli+valtaosa+eläkkeensaajista+kuuluu+tuohon+sarjaan.,+Varallisuudella+ei+ole+merkitystä,+vaan+sillä+että+on+laittaa+800.000+paateroa+tilille+kolmea+kuukautta+ennen+kuin+haetaan+extension+of+stay,++tai+on+suurlähetystön+vahvistama+eläketodistus+65.000+paateroa+kuukaudessa+eläkeyhtiön+maksamaa+eläketuloa.t+sekaisin?
  2. lueppa+totuustarkkailija+mitä+tosiasiassa+2010+on+kertonut,+hän+kertoi+että+osti+vuokramorsiamen+kanittaman+kullan,+sekä+ison+tukun+muutakin,+kulta+on+thaimaassa+pääosin+23/24+joka+tapauksessa...+minä+olen+myös+ostanut+24/24+sekä+itselle+että+vaimolle+käyttökoruja+23/24,+taitaa+olla+2010+todellisuudessa+vain+haavematkaaja,+senkin+velaksi.Suomessa+korut+on+14/24+ja+18/24+ei+juurikaan+muuta,+tuo+18/24+alkaa+olla+aika+pehmeetä,+vaikkapa+sormukseen,+mutta+se+ei+muuta+tosiasiaa+että+vihkisormukseni+oli+23/24k+eikä+se+kestänyt+kuin+muutaman+vuoden,+jolloin+se+vaihdettiin+hieman+arvokkaampaan+volfram+pohjaiseen+sormukseen,+yhdellä+usan+matkalla,+tämä+tungstein+sormus+on+ollut+minulla+ainakin+10+vuotta,+ja+se+on+täysin+naarmuton...