Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- pyydän anteeksi, kirjoitin tuon tekstin kännykällä, ja lukulasit on tiellä tietämättömillä...
- pattaya on ihmissuhderajoitteisten parattiisi, vuokramorsian tarjonta on pojun elämänsisältä, asia selviää parhaiten palstaa lukemalla, kannattaa tarkkailla 2010, ja nasun tekstejä, eikö vain pattayaa rakastunut reppana...
- miksi suomessa pitäisi korjata jotain... luuletko ettei thaimaassa ole hulluja yli omankin tarpeen, joskin niitä ei näe samalla tavalla kuin suomessa kun menet maanantai aamuna jonkun hieman suuremman kaupungin keskustaan, siellä on sinulle vertaistukea koko kelan rahalla.
- Eikö olekin hienoa, kun voi välillä käydä suomessa, onhan thaimaassa aina välillä puuduttavaa, mutta et sinä siitä mitään tiedä, ihan vaan selvyydeksi että minulla ei ole suomessa veneitä, jahteja, ei edes autoa, mutta asunto on, liikun täällä ollessani taksilla, kun olen tottunut thaimaan liikenteeseen, en edes vuokraa autoa... nyt olen poikani luona.
- Eikös oo hienoa, on paljon hauskempaa trollailla thaimaasta kun suomesta kuvauksesi mukaan, asunnossani on 240 m2, mulla on vielä rollsin lisäksi camry ja navara, ja kaksi moottoripyörää, jotka sinä pettteri kutsut mopoiksi, thaimaan ja suomen laki moottoripyöriksi, onko sinun pyörätuolissa akut, hengityskonettasi varten.
ps. muuten tiedoksi tuo rollsi oli noista autoisista halvin, ja olen kertonnut tuota centaurion kortista jo aikoja sitten palstalla... - en ole niin tarkka kirjoitusasusta, se ei ole olennaista.
- Niinkö resupetteri, minulla on thaipankista visa ja amex centaurion, suomesta opstä mastercard, ollut jo vuosia.
- Me hieman paremmassa massitilanteessa olevat, menemme vain pankkiin siirrämme pankkitilinavaukseen tarvittavan summan pankkitilille, pankki antaa kaikki tarvittavat asiapaperit tilinhallintaan, luottokortin sekä nettipankintunnukset... minulla on kasikorn pankin ja bkk pankin tilit, helppoa kuin heinän teko.
- Kyllä minua tuo muutama paatero heiluttaa kurssi oli parhaimmillaan 46 nyt 33 laske paljon sinun kelan tuet laskisivat jos vastaava prosenttiosuus sinun toimeentulotuesta otetaan pois.
- Vaihteeeksi mukaavaa joskin hieman sekavaa kerrontaa, eikä aina sitä vuokramorsian skeidaa ,
- tuo on kyllä ihan virallinen kurssi, Pankeilla on omansa, jokaisella... Jos haluat saada hyvällä kurssilla laita massi liikenteeseen tranferwise nimisellä palvelulla, vai mitä tapsa.
- Terkkuja helsingin kaskisaaresta, talo vaihtoi omistajaa, olen tyytyväinen hintaan.. petteri hartvallin lonkero maksaa pattyalla ja hua hinissä 160 paateroa, ei se ole siideriä vaan lonkeroa, eikä nasa maksa, sinulle mitään... Mutta kela maksaa vai mitä Tapsa.
- 33,53 mitä sitten tuollaista se on ollut jo kuukausia
- miksi niin, en ole rakastunut esineisiin sen enempää kuin vuokravosuihin... enkä varsinkaan alkaisi poikimaan niiden kanssa,
- Mikäs siinä että 2010 on rakastunut traktoreihin, ja kaivinkoneisiin, onhan ihmisiä jotka rakastuvat vaikkapa eifel torniin, vapaudenpatsaaseen, kyse on psyykkisestä ongelmasta jossa ihminen rakastuu kohteeseen ei siis ihmiseen, huomattavasti harvinaisempaa on että kohteisiin rakastuva ihminen rakastuu vielä vuokravosuun, ja poikii sen kanssa, se kertoo jotain ihmisen persoonasta... aika paljon eikö vain, ja se epätasapainosta. Olin mä nyt vähän ilkeä,,,
- resupetteri sinä olet kaikkien mielenterveyskuntoutujien äiti, ei isoäiti, en ole esittänyt yhtään mitään ei ole jahteja, elitestatuksia, en käy kuutta kertaa vuodessa pattayalla, en ole maksanut mitään umpisuolileikkauksista, meni vakuutukseen taisi olla 500.000 miljoonan paateron välillä, onko viimeisestä pattayanmatkastasi aikaa jo viisi vuotta, reppana.
- pattayan poju liikemies ei helvetti.
- Ota nyt selville mitä eliteclub edes tarkoittaa, ei sinulla ole asiasta mitään käsitystä... ei se ole mikään maahantulo järjestelmä, eikä siinä tarvitse olla mitenkään ihmeen varakas...
- Voitko kertoa missä olen niin kertonut, toki elitestatus on tuttu asia koska sitä täällä vuosia sitten markkinoitiin, en tiedä yhtään suomalaista joka olisi en hommannut, enkä tiedä edes tuo o-x järkevyydestä, se on liian kallis miljoonien kiinniolevien paateroiden takia.
- En tiedä mikä on elitestatus voitko kertoa.