Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+samoin+myös+sinulle.😊
20.12.2019 13:15
Minä+en+ole+koiraamme+kouluttanut+alun+alkaenkaan+joka+on+ollut+perheemme+miesväen+tehtävä.
Koira+lisäksi+ei+minua+juurikaan+edes+tottele+joka+tietysti+omaa+syytäni+kun+en+osaa+olla+yhtä+tiukka+ja+ankara+sille+kuten+muut
20.12.2019 13:01
Niin,+eihän+sitä+mieheltään+voi+kysyä,+mitä+mieltä+hän+olisi+jos+antaisin+tuon+meidän+koiramme+naida+minua!!!
20.12.2019 12:22
Tuollainen+koulutus+vaatisi+jo+useita+toistoja,+omaa+rauhaa+toteuttaa,+tietoutta+tällaisen+opettamiseen+ja+kärsivällisyyttä+sylin+täydeltä.
20.12.2019 12:09
Ei+kai+opettajan+tarvitse+pukeutua+perunasäkkiin+teinipoikien+takia,+koska+eivät+malta+pitämään+silmiään+erossa+opettajan++rinnoisra,+pyllystä+tai+sääristä?
20.12.2019 12:06
Itse+olen+47v+rva+ja+perheen+äiti.
Seksi+on+ajan+kanssa+hiipunut+liian+harvoin+toteutuvaksi.
Mutta+tavallaan+seksuaalisesti+virittäytyneenäkin+on+ihanaa+olla.
Kärventyä+haluissaan+,+tuntea+sen+kiusaus+läsnä+joka+hetki+koko+kroppaa+hivelevänä+kidutuksena!
Ajatukset+harhailevat+ja+mielikuvitus+saa+aikaan+yhä+pahentuvan+kiiman+joka+ruokkii+energiaa+antaen+lisää+mielikuvia,+muodostaen+piinaavan+noidan+kehän.
Tämän+padon+purkautuessa,+on+orgasmi+sanoin+kuvaamattoman+nautinnollinen+ja+palkitsee+lopulta+armeliaasti+tuon++koettelemuksen+jota+on+joutunut+päivät+sietämään.
20.12.2019 12:00
Siihen+on+myös+muitakin+syitä+kuin+moraalinen+esteisyys.
Jos+nyt+vaikka+kerran,+aivan+pelkästään+kerran+sitä+kokeilisi,+niin+kuinka+aktiiviseksi+koira+haluineen+muuttuisi+ja+pahentaisi+noloja+tilanteita+kotona+jopa+niin,+että+esimerkiksi+mieheni+jo+arvaisi+mitä+olemme+koiran+kanssa+tehneet?
Kiinnijäämisen+häpeä+sellaisesta+olisi+takuulla+valtaisa!
20.12.2019 11:02
Pääsisin+helpostikin+toteuttamaan+minussa+aika-ajoin+vahvanakin+itävät+halut+kokeilla+mutta+kuitenkin+järki+ja+moraali+aina+sellaisten+himojen+valtaanottaessa+on+voittanut.
20.12.2019 10:50
Koiran+yli+innokas+kiinnostuminen+minusta+on+nolointa+kun+muitakin+kotona.
Koiran+kanssa+kahden+taas+hankalaa+kun+ei+ole+isäntää+komentamassa+sitä+hakemaan+paikkansa.
En+kiellä,+etteikö++koira+olisi+kiinnostanut+minua+silloin+kun+se+halukkaana+kulkee+kokoajan+halukkaana+perässäni+kun+olemme+kahden.
Keskustelu+tästä+alkaa+olla+nyt+siinä+pisteessä,+että+en+taida+ehkä+tästä+aiheesta+enempää+kehdata+jutella.
20.12.2019 10:45
No+ei+se+ajan+puutteesta+siihen+ole+kiinni+vaan+moraali-+ja+eettisyys+syyt.
Kuten+jo+kerroin,+kaikista+ei+vain+ole+siihen+vaikka+haluaisikin.
20.12.2019 10:36
Kyllä+sillä+jököttää+usein+kun+minusta+haistaa+sen+mitä+ei+pitäisi,+samoin+käy+tuoksuvien+pikkuhousujeni+kanssa.
Tämä+on+minulle+kiusallista+ja+alati+läsnä+oleva+nolo+ongelma+kotona.
20.12.2019 09:55
Haarojen+väliin+se+kuonoaan+pyrkii+tunkemaan+aivan+väkisin.+Se+on+toisinaan+hyvin+ahdistavaa.+Alapään+pesu+ja+pikkihousujen+vaihtokaan+ei+aina+auta+asiaa.
Jos+kylpyhuoneen+ovi+on+jäänyt+auki,+niin+pyykkikoriin+jääneet+pikkuhousuni+ovat+sen+suuri+kiinnostuksen+kohde.
20.12.2019 09:42
Kyllä+juuri+näin+se+valitettavasti+on.+Kotosalla+on+sen+takia+kiusallista,+kun+tuntuu+että+koko+perheeni+tietäisi+milloinka+olen+kiihoittuneena.+Koira+on+juorukello+jota+on+mahdotonta+huijata+tai+välttää+paljastumasta+sille.
Toivon+vain,+etteivät+muut+ymmärrä+koiramme+viestiä!
20.12.2019 09:14
Ovat+ne+todella+kiusallisia!+Siinä+kun+on+ainoa+perheen+jäsen+jota+se+ahdistelee+ja+sen+haju+aisti+on+yliluonnollisen+hyvä!
19.12.2019 21:50
Miksi+siitä+ei+keskustella+voisi?+Luulen+vaan+esimerkiksi,+että+aika+monessa+taloudessa+on+uros+koira,+jonka+yli+kiivaat+halut+saattavat+olla+usein+kiusallisia,+varsinkin+meille+naisille.
Tällaista+keskustelua+tästäkään+monille+nolosta+asiasta,+en+ole+vielä+tavannut+missään.
19.12.2019 20:54
Kahden+pojan+äitinä+on+jotenkin+vaikea+uskoa,+että+äiti+poika+kokemuksia+on++näinkin+runsaasti.
Saattaahan+näinkin+olla,+mutta+vaikka+olen+huomannut+poikieni+kiinnostuksen+minuun,+enkä+väitä+etteikö+itsellänikin+olisi+ollut+ajatuksia+heistä,+en+kuitenkaan+ikinä+uskoisi+että+lankeaisin+heihin+kumpaankaan.
Yhteiselämän+aikana+sattuu+kaikenlaisia+tilanteita,+joissa+seksuaalisuus+kohtaa+poikien+kanssa+mutta+täytyy+sitä+itseään+sen+verran+hillitä,+ettei+sellaiseen+seksiin+ryhdy
19.12.2019 15:25
Selkäpuolesta+kehtasin+kuvani+laittaa+siihen.
19.12.2019 15:06
On+aikamoisen+loukkaavaa+kielenkäyttöä+tuo+tuollainen!
19.12.2019 14:38
Oletteko+ajatelleet,+miltä+opettajista+saattaa+tuntua+näiden+teinipoikien+jatkuva+kiihkeä+tuijottelu+rintoihin,+ettei+oikein+miten+päin+siinä+luokan+edessä+olisi?
19.12.2019 14:35
Jestas,+ehdin+jo+säikähtää!!
19.12.2019 13:57
14 / 15