Muistan, kun olin kaverin ja äitinsä kanssa saunassa, kun olin noin 10vuotias. Kaverin äidin tissit jäi mun mieleen ja silloin lapsena teki hirveesti mieli imee niitä. Muistan myös kun mulla alkoi jopa seisoa, kun katselin niitä tissejä. Nyt olen 35v ja edelleen muistan ne tissit ja mulla on edelleen fantasiahaaveena saada imee niitä. Tämä kaveri on kuollut ja hänen äitinsä on edelleen tekemisissä mun äidin kanssa. Onko kellään neuvoa että miten saisin kerrottua tälle edesmenneen kaverin äidille että teki lapsena mieli imee sen tissejä ja uskaltaisiko siltä pyytää että imettäisi mua sillein ettei se pelästyis ja ettei se kertois mun äidille? Toinen on mun isosiskon lapsuuden kaveri mua 5vuotta vanhempi, jonka tissit näin paljaana ollessani noin 10vuotias ja se oli noin 15v, kun olimme hänen ja isosiskon kanssa meidän mökin saunassa. Mun teki silloin hirveesti mieli imee niitä ja sen tissejä olen myös himoinnut pienestä asti. Olemme nykyään tapailleet isosiskon lapsuuden kaverin kanssa kaveripohjilla uimahallissa, kun yli 20:n vuoden jälkeen nähtiin uudestaan. Mulla uimahallissa ollessamme väkisinkin seisoo, kun katselen, miten syötävän hyvän kokoiset tissit sillä on ja näin ne paljaana yli 20vuotta sitten. Tekis mieli pyytää että saisin edes imee sen tissejä, jos ei halua seurustella mun kanssa. Mitä te muut luulisitte että uskaltaisiko siskon lapsuuden kaverilta pyytää tissiä ilman että se suuttuis. Myös seksikin hänen kanssa olis fantastista. En tiedä haluaakohan se seurustella, kun se ei ole elämässään paljoo seurustellut, mutta edes seksii tai edes tissii tekis kovasti mieli häneltä pyytää? Mitä mieltä te naiset olette että kiihoittuisitteko, jos esim poikanne kaveri pyytäis teiltä tissiä tai jos lapsuuden ystävättärenne veli pyytäis tissii, joka on 5vuotta nuorempi?
Olen himoinnut kaverin äidin tissejä
43
7066
Vastaukset
- uskoisin_
Joo vaikee sanoo mut ymmärrän kuinka ne sua kiihottaa...
- RakastanTissejä
Joo, mua on tissit kiihoittanut ihan lapsesta asti. Monta kertaa lapsena lapsuuden tyttökaverilta pyysin että se riisuu paidan pois, kun olimme kahden ja pyysin saada imee sen pikkutisuja. Se usein suostui lapsena. Jossain vaiheessa on ollut vuosien tauko, ennenkun alettiin kaveeraa ainakin Facebookissa. Me molemmat olemme vapaita sinkkuja. Tekis mieli pyytää tältä lapsuudenkaveritytöltä että saisin imee sen vähän kasvaneita tisuja, joita imin lapsena ja ei seksikään olis yhtään pahitteeksi. Voisiko joku neuvoo että kehtaiskohan siltä pyytää tisua yli 20:n vuoden jälkeen ja miten saisin pyydettyä että edes kerran saisin sen kasvanutta tisuu yli 20:n vuoden jälkeen? Vaikka mulla on ollut muutamii parisuhteita takana, niin ollen silti hieman ujo. Ainakin laivalla, kun kerran pääsin yhden naisen kanssa panolle, niin se tykkäs siitä, kun imuttelin sen tissejä ja se sanoi välillä "Ime kovempaa".
- Pikkutissi
RakastanTissejä kirjoitti:
Joo, mua on tissit kiihoittanut ihan lapsesta asti. Monta kertaa lapsena lapsuuden tyttökaverilta pyysin että se riisuu paidan pois, kun olimme kahden ja pyysin saada imee sen pikkutisuja. Se usein suostui lapsena. Jossain vaiheessa on ollut vuosien tauko, ennenkun alettiin kaveeraa ainakin Facebookissa. Me molemmat olemme vapaita sinkkuja. Tekis mieli pyytää tältä lapsuudenkaveritytöltä että saisin imee sen vähän kasvaneita tisuja, joita imin lapsena ja ei seksikään olis yhtään pahitteeksi. Voisiko joku neuvoo että kehtaiskohan siltä pyytää tisua yli 20:n vuoden jälkeen ja miten saisin pyydettyä että edes kerran saisin sen kasvanutta tisuu yli 20:n vuoden jälkeen? Vaikka mulla on ollut muutamii parisuhteita takana, niin ollen silti hieman ujo. Ainakin laivalla, kun kerran pääsin yhden naisen kanssa panolle, niin se tykkäs siitä, kun imuttelin sen tissejä ja se sanoi välillä "Ime kovempaa".
Joillain naisilla on hyvin herkät tissit, ja jopa kiihottuvat kovasti kun niitä imetään. Itse kuulun heihin, ja silloin rinnat eivät oikeastaan voi saada liikaa käsittelyä, silittelyä, puristelua ja imemistä.
Voit tietysti katsella puoliavoimesti rintoja, niin että tulet huomatuksi. Jos asiasta kysytään, voit niitä kehua, ja pyytää jos voisit vaikka koskeakin, kun niin ihanat ovat. Jos siitä ei lähde, ei tissiparin omistaja ole suostuvainen. - Anonyymi
Yritä rohkeasti muutakin että hän tulisi raskaaksi sitten vasta tissien imeminen olis nautinto!
- Anonyymi
Pikkutissi kirjoitti:
Joillain naisilla on hyvin herkät tissit, ja jopa kiihottuvat kovasti kun niitä imetään. Itse kuulun heihin, ja silloin rinnat eivät oikeastaan voi saada liikaa käsittelyä, silittelyä, puristelua ja imemistä.
Voit tietysti katsella puoliavoimesti rintoja, niin että tulet huomatuksi. Jos asiasta kysytään, voit niitä kehua, ja pyytää jos voisit vaikka koskeakin, kun niin ihanat ovat. Jos siitä ei lähde, ei tissiparin omistaja ole suostuvainen.Tykkään tisuista t janne
- LapsuudenLoppu
... pyysin tyttäremme väliimme nukkumaan ja unohtamaan tapahtuneen. Mieheni kuorsasi. Nukahdimme.
Aamulla varhain mieheni lähti puumetsään traktorilla, jatkoin unia.
Havahduin yhtäkkiä käteen housuissani. Hetkosen arvelin mieheni olevan tarpeessa, mutta sitten tajusin, että se on joku muu!
Se joku oli takanani sängyn vierellä. Nyt käsi tuntui jo häpyhuulilla. Käännähdin ja näin veljenpojan pellavapään hämärässä alempana. MITÄ PUUHAAT, sähädin varoen herättämättä tytärtämme. Nykäisin käden housuistani. Vedin selinmakuulla huokaisten yöpaitaani alemmas. Poika loikkasi päälleni työntäen kädet yöpaitani alle takertuen rintoihini. VOI EI TAAS, ajattelin epäuskoisesti. MEE POIS, kivahdin, vilkaisin samalla nukkuvaa tytärtämme ... oma poika ilmeisesti nukkui autuaasti vintillä.
Rintani pursuivat pikkusormien välistä, otin poikaa olkapäistä kiinni. Ei vaikutusta. Nännit tuntuivat aroilta jo.
LOPETA NYT sihahdin ja jatkoin, MITÄ SIE HALUAT?? Nussia, kuului kirkas ääni. HYSHYS, sähähdin ET SIE VOI. OOT LAPSI VIELÄ, vastasin kuiskaten. Koukistin jalkaani ja tunsin, ettei pojalla ollut housuja. Poika liikahti sivulle ja tunsin hänen kikkelin kovana reidelläni. Hän nousi nelinkontin päälleni ja vilkaisi alas haaroihinsa ja nosti päänsä katsoen minua silmiin. NOH, ainakaan hän ei just nyt rintojani enää runnonnut. Katsoin haaroihin. Kikkeli siinä jöpötti ja valutti nestettä ihan silmien edessä.
Katsoin ja mietin tilannetta, JONNEKIN hän ruikkaa taas kohta joka tapauksessa!! Vilkaisin taas nukkuvaa tyttöämme ... sitten kikkeliä ... EI TODELLAKAAN, jo ajatus olisiihan kauhea. Mietin kuumeisesti, en halunnut metelöidä.
Poika käytti hetken miettimiseni hyväkseen ja peruutti alas ja nyhti yöhousujani. LAPSEN INNOLLA, ajattelin. NO HYVÄ ON SITTEN, kuiskasin hänelle ja nostin takapuoltani, jolloin housuni liukuivat reisille. Koukistin jalkoja ja pujotin toisen lahkeen pois. Levitin reiteni. Poika konttasi haaroihini. Pellavapää ylsi tuskin rinnoilleni. Tunsin kikkelinpään pökkien hakevan oikeaa reikää ja poika kuiskasi AUTA!
Koukistin jalkani sivuille ja kurkotin haaroihin. Pidin toisella kädellä poikaa tukasta. Tapasin kädelläni kikkelin ja käänsin sitä alaspäin ja ohjasin sisään!
Poika katsoi minua. Ilme oli PALJONPUHUVA. Se vaihteli hämmästyksestä ihastukseen ja kuolaa valui jo suupielestä. Koukistin vielä lisää jalkojani ja puristelin alapäälihaksillani josta tiesin mieheni pitävän. Pojan silmät muljahtelivat ja hän alkoi nytkyttämään päälläni. Pellavapää nyökki rintojeni alla. Näky oli hieman huvittava, ellei tilanne olisi ollut kamala: aikuinen nainen nussimassa lapsen kanssa!
Äkkiä poika jännittyi ja ruiskutti lastiansa sisääni. Tunsin nesteen valuvan ulos. Poika nousi istumaan kantapäilleen ja tutkaili haarojani uteliaana. Hänen kikkelinsä oli vielä erektiossa ja väritön nesteseitti roikkui päässä. Nousin istumaan ja kokeilin pojan kikkeliä käteeni. Se oli ihan kova vielä ja tuntui pikkusikarilta kädessä. Pyyhin housunlahkeelllani sen ihan puhtaaksi. Samalla pyyhin haarojani kuivaksi. Neste oli väritöntä.
NYT MENET NUKKUMAAN, kuiskasin komentavasti. Poika loikkasi lattialle ja veti housuja jalkaansa, Sanoen innoissaan, EKA KERTA OIKEESTI NUSSIN... Kivahdin olemaan hiljempaa ja vaiti asiasta ja kysyin, MISSÄ MUUALLA KUIN ILLALLA SAUNASSA? Hän kuiskutti ruikkineensa äitinsä kädelle aluksi saunassaan ja kahdesti koulun jälkeen äidin bikinihousujen sisälle, just samalla tavalla päällä maaten. Sitten hän livahti vintille. Arvelin heidän VHS-videoiden olevan kuvassa mukana myös...
Olin järkyttynyt ja morkkiksessa koko asiasta. Poika oli kuivaharjoitellut pervon äitinsä kanssa ensin ja korkannut itsensä viimein minuun.
HYI SAATANA, ajattelin virutellessa alapäätäni vessassa. Onneksi lakanat ehtii tarvittaessa pyykkiin ennen ukon kotiintuloa. Tutkin vielä rintojani peilistä. Niissä oli sinelmät sen saunassa tapahtuneen roikkumisen jäljiltä - ja ukko saa olla ilman viikon.
Lapsia on pidettävä silmällä vastedes.
En silloin arvannut, ettei se ollutkaan viimeinen kerta kyseisen pojan kanssa ...- RakastanTissejä
No kyllä toi on jo liikaa siltä pojalta, joka on kuivaharjoitellut äitinsä kanssa. LapsuudenLoppu nimimerkin veljenpoika kuulostaa jo liian sairaalta Vaikka mä olen pienestä asti tykännyt tisseistä, niin en mä sentään nyt omän äidin tai siskon tissejä olen koskaan halunnut. Vaikka mun teki mieli imee kaverin äidin tissejä, niin ei mulla myöskään nyt sentään ihan oman tädin kanssa mieleenkään seksi eikä edes tädin tissit. Mutta mua 6vuotta nuoremman serkkutytön pikkutisuja imeskelin lapsena. Serkkutyttö pyysi usein pienenä leikkimään lääkäriä ja pyysi mua laittaa jotain leluja sen pimppiin. Sitten kerran pienenä serkkutyttö sai ajatuksen että kokeiltais semmoista että työnnän pippelin sen pimppiin. Vaikka itse olin vielä lapsi, niin kyllä mä jo silloin tajusin ettei ihan se leikki ole sopivaa ja kieltäydyin. Serkkutytön pikkutisuja imeskelin niin kauan, kunnes sen tisut alkoi kasvaa ja ei enää antanut tisua ja se oli kova paikka ja en oikein sen jälkeen mielellään enää halunnut leikkiä sen kanssa enää mitään leikkejä. Pari vuotta sitten kun olin tän serkkutytön miehen kanssa etelässä, niin serkkutytön mies kertoi että serkkutyttö sai musta traumoja pienenä, kun tykkäsin sen tisuista. Se trauman kertomus loukkasi mua kyllä pahasti, sillä mä en koskaan imenyt sen tisuja väkisin ja mä sentään kieltäydyin siitä pippelin pimppiin laittamisena. Kun sillä serkkutytöllä ei ole rohkeutta tulla puhumaan mulle suoraan, niin miten voisin joko muistuttaa siitä pippelin pimppiin laittamisen kieltäytymisestä tai jos se ei muista sitä, niin miten voisin kertoa sille, mistä silloin kerran kieltäydyin? Me ollaan kyllä facebook kavereita kaikesta huolimatta ja ollaan me aikuisena halattu, kun ollaan nähty, mutta silti tuntuu musta pahalta se trauman väittäminen. Voisiko joku neuvoa että millä keinolla voisin saada serkkutytön ymmärtää mistä aikanaan kieltäydyin ja ja siitä, miten tisun imeminen oli pientä verrattuna siihen, jos olisin suostunut siihen pippelin pimppiin laittamisesta? Mä en koskaan omasta mielestäni ole kokenut että olisin käyttänyt serkkutyttöä mitenkään hyväkseni, kun koskaan en ole pippelillä enkä sormellakaan koskenut sen pimppiin, vaan laitoin lelun sen pimppiin, silloin kun se itse pyysi. Toivoisin myös anteeksipyyntönä serkkutytöltä edes pientä imemistä sen nyt aikuisena kasvanutta tisuu ja voisiko joku neuvoa että miten toteuttaisin ainakin sen toiveen. Me asumme serkkutytön kanssa noin 100km kaukana toisistamme ja olemme nähneet silloin tällöin sukulaisillamme, mutta aika vaikeesti tulee hetkeä, että saisin keskustella serkkutytön kanssa kahdenkesken. NEUVOJA, PLIIIIIIIIISSSSSS!!!!! :(
- Väinöltä
Miten teidän yhteiset puuhat sitten jatkuivat?
- RakastanTissejä
Väinöltä kirjoitti:
Miten teidän yhteiset puuhat sitten jatkuivat?
Ei sen jälkeen oikein mitenkään, kun sen tisut alkoivat kasvaa ja ei antanut enää tisua. Sen jälkeen ei enää myöskään pyytänyt laittaa mitään leluu sen pimppiin. Kun mulla ja serkkutytöllä oli lapsena vähän rakkautta, kun kahdenkesken pussailtiin, imin sen tisuja ja se pyysi lelujen laittamista pimppiin. Koskaan en edes itse ehdottanut lelun laittamista pimppiin, vaan se itse pyysi mua laittaa, kun halusi jotain pimppiinsä. Siitä, miten serkkutyttö väitti miehellensä että mä jätin traumat, niin siinämielessä tuntuu tosi pahalta, kun mä en koskaan riisunut sitä väkisin. Paidan kyllä joskus lapsena riisuin siltä, kun ekaks myös pyysin siltä tisua ja sitten vasta riisuin sen paidan, kun suostui. Sen housuja en koskaan riisunut, vaan housut se riisui aina itse, kun pyysi mua laittaa jotain leluu tai esinettä sen pimppiin.
- RakastanTissejä
Ei sen jälkeen oikein mitenkään, kun sen tisut alkoivat kasvaa ja ei antanut enää tisua. Sen jälkeen ei enää myöskään pyytänyt laittaa mitään leluu sen pimppiin. Kun mulla ja serkkutytöllä oli lapsena vähän rakkautta, kun kahdenkesken pussailtiin, imin sen tisuja ja se pyysi lelujen laittamista pimppiin. Koskaan en edes itse ehdottanut lelun laittamista pimppiin, vaan se itse pyysi mua laittaa, kun halusi jotain pimppiinsä. Siitä, miten serkkutyttö väitti miehellensä että mä jätin traumat, niin siinämielessä tuntuu tosi pahalta, kun mä en koskaan riisunut sitä väkisin. Paidan kyllä joskus lapsena riisuin siltä, kun ekaks myös pyysin siltä tisua ja sitten vasta riisuin sen paidan, kun suostui. Sen housuja en koskaan riisunut, vaan housut se riisui aina itse, kun pyysi mua laittaa jotain leluu tai esinettä sen pimppiin.
Niin ja sen jälkeen alettiin serkkutytön kanssa olee etäisempiä toisillemme, kun "leikkimme" loppui. Serkkutytön kasvaneihin tisuihin en ole koskenutkaan, vaikka teki kyllä hirveesti mieli edes imasta sen kasvanutta tisuu. Mutta koskaan en ole kellekkään naiselle tehnyt mitään väkisin, mitä ei ole halunnut. Mutta kovasti kyllä haluisin jutella serkkutytön kanssa kahden kesken ja kovasti myös toivoisin että jos/kun pääsisimme sopuun, niin olis kyllä ihanaa, jos se edes kerran vähän imettäis kasvaneilla tisuilla mua ja jos se haluu, niin voin laittaa sen pyytäessä jotain sen pimppiin, mutta ei silti pippeliä näin sukulaisena.
- Anonyymi
Kerro loputkin.
- Anonyymi
No kyllä toi on jo liikaa siltä pojalta, joka on kuivaharjoitellut äitinsä kanssa. LapsuudenLoppu nimimerkin veljenpoika kuulostaa jo liian sairaalta Vaikka mä olen pienestä asti tykännyt tisseistä, niin en mä sentään nyt omän äidin tai siskon tissejä olen koskaan halunnut. Vaikka mun teki mieli imee kaverin äidin tissejä, niin ei mulla myöskään nyt sentään ihan oman tädin kanssa mieleenkään seksi eikä edes tädin tissit. Mutta mua 6vuotta nuoremman serkkutytön pikkutisuja imeskelin lapsena. Serkkutyttö pyysi usein pienenä leikkimään lääkäriä ja pyysi mua laittaa jotain leluja sen pimppiin. Sitten kerran pienenä serkkutyttö sai ajatuksen että kokeiltais semmoista että työnnän pippelin sen pimppiin. Vaikka itse olin vielä lapsi, niin kyllä mä jo silloin tajusin ettei ihan se leikki ole sopivaa ja kieltäydyin. Serkkutytön pikkutisuja imeskelin niin kauan, kunnes sen tisut alkoi kasvaa ja ei enää antanut tisua ja se oli kova paikka ja en oikein sen jälkeen mielellään enää halunnut leikkiä sen kanssa enää mitään leikkejä. Pari vuotta sitten kun olin tän serkkutytön miehen kanssa etelässä, niin serkkutytön mies kertoi että serkkutyttö sai musta traumoja pienenä, kun tykkäsin sen tisuista. Se trauman kertomus loukkasi mua kyllä pahasti, sillä mä en koskaan imenyt sen tisuja väkisin ja mä sentään kieltäydyin siitä pippelin pimppiin laittamisena. Kun sillä serkkutytöllä ei ole rohkeutta tulla puhumaan mulle suoraan, niin miten voisin joko muistuttaa siitä pippelin pimppiin laittamisen kieltäytymisestä tai jos se ei muista sitä, niin miten voisin kertoa sille, mistä silloin kerran kieltäydyin? Me ollaan kyllä facebook kavereita kaikesta huolimatta ja ollaan me aikuisena halattu, kun ollaan nähty, mutta silti tuntuu musta pahalta se trauman väittäminen. Voisiko joku neuvoa että millä keinolla voisin saada serkkutytön ymmärtää mistä aikanaan kieltäydyin ja ja siitä, miten tisun imeminen oli pientä verrattuna siihen, jos olisin suostunut siihen pippelin pimppiin laittamisesta? Mä en koskaan omasta mielestäni ole kokenut että olisin käyttänyt serkkutyttöä mitenkään hyväkseni, kun koskaan en ole pippelillä enkä sormellakaan koskenut sen pimppiin, vaan laitoin lelun sen pimppiin, silloin kun se itse pyysi. Toivoisin myös anteeksipyyntönä serkkutytöltä edes pientä imemistä sen nyt aikuisena kasvanutta tisuu ja voisiko joku neuvoa että miten toteuttaisin ainakin sen toiveen. Me asumme serkkutytön kanssa noin 100km kaukana toisistamme ja olemme nähneet silloin tällöin sukulaisillamme, mutta aika vaikeesti tulee hetkeä, että saisin keskustella serkkutytön kanssa kahdenkesken. NEUVOJA, PLIIIIIIIIISSSSSS!!!!! :(
Mitä muuta tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro loputkin.
Sun kysymystähän se jäiki oottelemaan.
- RakastanTissejä
Mulla ja siskon lapsuuden kaverin kanssa on parin päivän päästä treffit uimahallissa pitkästä aikaa ja harvoin ollaan nähty. Mua alkaa kyllä heti panettaa, kun nähdään uimahallissa puoli-alasti. En ole varma oltaisko sen kanssa oikee pari, mutta seksii tai edes tissii haluisin siltä. Miten voisin pyytää saada siltä tissiä????
- tissinainen
Naiset ei useinkaan ole kiinnostuneita miehistä, jotka haluavat vain seksiä heidän kanssaan. Suosittelen, että pyydät hänet vaikka treffeille elokuviin ja syömään tms. Jos teillä on kivaa, voisitte alkaa seurustella ja sitten olisi niiden tissinimemisten ja seksin vuoro :)
- Anonyymi
Joillain opettajilla jos on isot lollot niin aiheuttaa oppilaille seisokkeja.
Silloin opetus tulee korvasta ulos.Oletteko ajatelleet, miltä opettajista saattaa tuntua näiden teinipoikien jatkuva kiihkeä tuijottelu rintoihin, ettei oikein miten päin siinä luokan edessä olisi?
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, miltä opettajista saattaa tuntua näiden teinipoikien jatkuva kiihkeä tuijottelu rintoihin, ettei oikein miten päin siinä luokan edessä olisi?
Jos opettaja pukeutuu paitaan jossa on avonainen kaula-aukko ja kopiseviin kenkiin sillä on kai joku tarkoitus?
Eli opettajasta varmaa tuntui ihan hyvältä. :) Anonyymi kirjoitti:
Jos opettaja pukeutuu paitaan jossa on avonainen kaula-aukko ja kopiseviin kenkiin sillä on kai joku tarkoitus?
Eli opettajasta varmaa tuntui ihan hyvältä. :)Ei kai opettajan tarvitse pukeutua perunasäkkiin teinipoikien takia, koska eivät malta pitämään silmiään erossa opettajan rinnoisra, pyllystä tai sääristä?
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Ei kai opettajan tarvitse pukeutua perunasäkkiin teinipoikien takia, koska eivät malta pitämään silmiään erossa opettajan rinnoisra, pyllystä tai sääristä?
Olen itse ollut useastikin töissä joissa työ määrittelee millaisen vaatetuksen laitan päälleni. Toki joku tolkku se voisi tuijottelussa ja kuoleemisessakin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse ollut useastikin töissä joissa työ määrittelee millaisen vaatetuksen laitan päälleni. Toki joku tolkku se voisi tuijottelussa ja kuoleemisessakin olla.
höh.. kuolaamisessa pitikirjoittaa
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, miltä opettajista saattaa tuntua näiden teinipoikien jatkuva kiihkeä tuijottelu rintoihin, ettei oikein miten päin siinä luokan edessä olisi?
No ylä-asteella vasta muistan, kun musiikin opettajan paidan kaula-aukko oli avoin ja alkoi mulla seisoo, kun katselin musiikin opettajan tissejä, kun kumartui, niin että näkyi minkä kokoiset tissit sillä oli. Teki kyllä kovasti mieli imee niitä. Niin ja olen tämän keskustelun aloittaja.
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Tää on vapaa maa sa saa katsoo mihin huvittaa. Jos opettajasta tuntuu pahalta tissien tuijottelemisesta, niin mitäs sitten pitää niitä esillä, jos ei saa katsoa????? Ei semmoista heteropoikaa tai heteromiestä ole olemassa, ketä ei hyvät tissit miellyttäis.
- Anonyymi
Kreeta73 kirjoitti:
Ei kai opettajan tarvitse pukeutua perunasäkkiin teinipoikien takia, koska eivät malta pitämään silmiään erossa opettajan rinnoisra, pyllystä tai sääristä?
Opettaja ihan tahallaan kiusaa että saa kuvitella nuorten kyrpien kovettuvan.
- Anonyymi
Pallinaamat eivät ole kuulleet paskan vertaa kappalejakojen käytöstä.
Tissit ovat ihania, kun ne ovat luomua ja riittävän suuret muuhun kroppaan nähden. - Anonyymi
Olen tämän keskustelun aloittaja ja pyytäisin neuvoa. Tämä edesmenneen kaverin äiti ehdotti että poikkeen sillä kylässä, kun kämppänsä remontti on valmis. Siinä vaiheessa on loistava tilaisuus olla kahden ja tekee kovasti mieli pyytää tältä edesmenneen kaverin äidiltä tissiä, joita lapsena salaa tuijottelin saunassa ja muistan että ne oli niin kauniit tissit, että teki mieli istuu saunassa sen syliin imee niitä yllättävän kauniita tissejä. Jotenkin ei ollut rohkeutta, vaikka halusin kovasti imee sen tissejä. Muistan että mulle iski heti tunteet edesmenneen kaverin äitiä kohtaan siitä lähtien kun näin sen tissit paljaana. Olisiko neuvoa että miten voisin pyytää tältä tätiltä tissiä sillein ettei se vaan pelästy tai suutu, eikä varsinkaan kerro mun äidille?
Mun entinen poikaystävä tykkäsi kovasti mun rinnoista pyysi aina syliin istumaan selkä häneen päin ja usutti kätensä paitani sisään ja kosketteli ja puristeli tissejä. Siinä oli ihana istua ja tuntea kun alkoi hänellä seisoa ja hengitys tuntui raskaalta siitä sitten sänkyyn jatkamaan.
On ollut erilaisia miesystäviä toisia kiinnostaa enemmän tissit toisia pylly, mutta ei ole ikinä inhottanut jos joku on ollut todella kiinnostunut rintojen imemistä kun mun rinnat on tosi herkät ja tuntuu hyvältä ☺️- Anonyymi
Elikkä tuntuisiko ihanalta, jos sinulla olisi poika ja poikasi kaveri pyytäisi sulta tissiä. Niin olen tämän keskustelun aloittaja ja haluaisin neuvoa että miten rohkenisin pyytää tältä edesmenneen kaverin äidiltä tissiä, joita lapsesta asti olen himoinnut siitä lähtien, kun näin ne paljaana? Voisiko olla riskinä että se suuttuis? Haluaisin vaan kovasti päästä toteuttaa lapsuuden haaveeni saada edesmenneen kaverin äidiltä tissiä. Miten rohkenisin pyytää????
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä tuntuisiko ihanalta, jos sinulla olisi poika ja poikasi kaveri pyytäisi sulta tissiä. Niin olen tämän keskustelun aloittaja ja haluaisin neuvoa että miten rohkenisin pyytää tältä edesmenneen kaverin äidiltä tissiä, joita lapsesta asti olen himoinnut siitä lähtien, kun näin ne paljaana? Voisiko olla riskinä että se suuttuis? Haluaisin vaan kovasti päästä toteuttaa lapsuuden haaveeni saada edesmenneen kaverin äidiltä tissiä. Miten rohkenisin pyytää????
Toi on aika erikoinen tilanne. Mitä luulet sun kaverin suhtautuvan jos hän saisi tietää mistä olet fantasioinut ja haluaisit sen toteuttaa.
Itselläni oli aikoinaan sellainen tilanne että kun itse olin varattu niin poikaystävän kaveri kertoi ihan rehellisesti että hän haluaa minua on halunnut jo pitkään mutta olen uskollista tyyppiä joten sanoin että ei onnistu.- Anonyymi
Sinun profiilistä näkeekin että olet aistikas nainen ja pidät pitkistä esileikistä. Olisi ihana tulla hyväilemään sinun kookkaita rintoja😉. Siitä sitten mihin se johtaakaan😃
T:Jaakko - Anonyymi
Luna_Moon92 kirjoitti:
Toi on aika erikoinen tilanne. Mitä luulet sun kaverin suhtautuvan jos hän saisi tietää mistä olet fantasioinut ja haluaisit sen toteuttaa.
Itselläni oli aikoinaan sellainen tilanne että kun itse olin varattu niin poikaystävän kaveri kertoi ihan rehellisesti että hän haluaa minua on halunnut jo pitkään mutta olen uskollista tyyppiä joten sanoin että ei onnistu.Tämä kaveri on kuollut. Mutta mä muistan nuorempana, kun pelattiin kaverin kanssa Totuus ja tehtävä pullonpyöritystä, niin kaveri kysyi mun valitessani toduuden "Olisiko sulla pokkaa ja tekisikö mieli käydä mun äidin tisseihin käsiksi?". Menin aika sanattomaksi, kun todellisuudessa on aina tehnyt mieli, mutta ei ole ollut pokkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaveri on kuollut. Mutta mä muistan nuorempana, kun pelattiin kaverin kanssa Totuus ja tehtävä pullonpyöritystä, niin kaveri kysyi mun valitessani toduuden "Olisiko sulla pokkaa ja tekisikö mieli käydä mun äidin tisseihin käsiksi?". Menin aika sanattomaksi, kun todellisuudessa on aina tehnyt mieli, mutta ei ole ollut pokkaa.
Anteeksi otan osaa. No ei kai auta muu kuin kysyä
- Anonyymi
Luna_Moon92 kirjoitti:
Anteeksi otan osaa. No ei kai auta muu kuin kysyä
Muistan myös, kun kerran valitsin Totuus ja tehtävä pelissä tehtävän, niin tämä edesmennyt kaveri kerran sanoi "Mee sanomaan mun äidille sä oot ihana ja suutele mun äitiä". Mun teki kyllä mieli tehdä se tehtävä, mutta ei ollut millään rohkeutta, kun pelkäsin, jos se olis suuttunut ja pelästynyt ettei vaan olis kertonut mun äidille. Sama juttu, jos pyydän siltä tissiä, niin toivon ettei se vaan kerro mun äidille. Vaikka olen jo aikuinen, mutta olis silti tosi noloo, jos edesmenneen kaverin äiti kertoisi mun äidille Tissin pyytämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan myös, kun kerran valitsin Totuus ja tehtävä pelissä tehtävän, niin tämä edesmennyt kaveri kerran sanoi "Mee sanomaan mun äidille sä oot ihana ja suutele mun äitiä". Mun teki kyllä mieli tehdä se tehtävä, mutta ei ollut millään rohkeutta, kun pelkäsin, jos se olis suuttunut ja pelästynyt ettei vaan olis kertonut mun äidille. Sama juttu, jos pyydän siltä tissiä, niin toivon ettei se vaan kerro mun äidille. Vaikka olen jo aikuinen, mutta olis silti tosi noloo, jos edesmenneen kaverin äiti kertoisi mun äidille Tissin pyytämisestä.
Minulle tapahtui reilu vuosi sitten, että nainen johon olen kusessa (nainen on varattu ja ihan erilainen kuin minä) tuli liian lähelle ja jäin kiinni paidan sisään tuijottamisesta. Ei ollut pullon pyöritystä vaan tuli tehtävä ja kyllä hän sen huomasi. Ylempänä sanoin että hän taisi syöttää sen tilanteen.
- Anonyymi
Siis täs tilantees parasta just se että jos nainen mun sylissä ja kun tuntee että alkaa seisoo niin alkaa liikuttaa lantiota ja pystyn samalla nostaa paitaa ja suutelee selkää ja niskaa ja kiusottelee kielenkärjellä.. Ei aikaakaan kun alkaa matka kohti makkari muutaman pysähdyksen taktiikalla vasten seinää tai lipastoa ja varoa kompastumasta riisuttuihin vaatteisiin🙂
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuokin. Mutta kun sä olet aikuinen etkä lapsi niin jos kysyisit niin ainakin saisit mielenrauhaa eikä sitä tarvitse miettiä enää.
Anonyymi kirjoitti:
Siis täs tilantees parasta just se että jos nainen mun sylissä ja kun tuntee että alkaa seisoo niin alkaa liikuttaa lantiota ja pystyn samalla nostaa paitaa ja suutelee selkää ja niskaa ja kiusottelee kielenkärjellä.. Ei aikaakaan kun alkaa matka kohti makkari muutaman pysähdyksen taktiikalla vasten seinää tai lipastoa ja varoa kompastumasta riisuttuihin vaatteisiin🙂
Mä olin usein poikaystävän sylissä siinä oli kiva olla kun tunsi kun hänellä alkoi seisomaan ja hengitys tuntui raskaalta ☺️
- Anonyymi
Naapurisaunassa katsoin kaverin faijan kyrpää. Siis tosi makeen näkönen. Sitä kun saisi maistaa tai vielä mieluummin perseeseen. Oi se onnea ois.
- Anonyymi
Vanha juttu, mutta itse jäin katseella kiinni erään naisen rintoihin enkä edelleenkään tajua syöttinä nainen itse sen tilanteen vai katsoinko. Jäin kiinni asiasta mutta ollaan edelleen kavereita eikä olla mitää junnuja.
- Anonyymi
neio
- Anonyymi
Noinhan se teillä lapsilla. Meillä isoosemmilla on pilkka pikkasen alempana.
- Anonyymi
Just nii, puolisen metriä alempaa kiinnostuksen kohde löytyy.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973