Tipsukka2
Vähän yli viisikymppinen . Tykkään pukeutua ihaniin asuihin. Mekot, huivit, essut, hameet ym ovat ihania. Vanhempaa seuraa vaikka kirjoittelemaan...
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 141 kommenttia
- Niin sen verran vielä tarkennan että olen mies mutta rakastan pitää ihania asuja. Onko se sinulle ok?
- Tähän ei varmaan uskalla laittaa. Annan sähköpostini mielelläni. Tuo ehdotus kiinnostaa ihanalta. Voiko sinua jotenkin lähestyä esim. Sähköposti tai kik.
- Voi ei näin tuon vasta nyt.
- Kerro päivä ja aika. Mennään tuohon trans-chattiin
- Mennään tuonne chattiin sovittuna aikana ja jaetaan siellä yhteystiedot privana.
- Miten saisin yhteyden? Olisi ihanaa.
- Voiko jotain muuta kautta saada yhteyttä?
- Minä saman ikäinen. Olisi ihanaa kanssasi tyttöillä.
- Ihanaa meidän on pakko jutella. Ihan samat ajatukset molemmilla.
- Se olisi ihanaa. Vielä kun pakottaisi laittamaan mekon tai hameen ja huivin päähän ja olisi ihanan tyttövauvamainen olo.
- Joo tiedän. Esim. Sitoa tai muuten leikkiä. Ihanaa!
- Tykkään hirveästi fantasioida ihan vaan kirjoitellenkin.
- Olisi ihana nähdä huivisi. Millainen se on? Minulla usein huiveja Sovittelen paljon niitä. Niillä voi muutenkin tehdä mitä vaan.
- Yöpaita päällä ja vaikka pikkuinen Hamonen ja essu ja huivi, oih itkua.
- Kuulostaa ihanalta. Mä rakasta essuja, mekkoja ja huiveja.
- Kuulostaa ihanalta. Tykkään ihanista asuista. Haluisin olla jonkun orja,piika,vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Rakastan huiveja.
- 6kiitos huivimies. Meillä aika paljon yhteistä. Jatketaanko muualla?
- Tuo on kyllä ihanaa!
- Miksi? Onhan meillä kaikki välineet siihen. Olisi ihanaa nähdä huivejasi.
- Jos joku on kiinnostunut niin laittakaa viestiä. Olisi ihanaa jos löytäisi kaverin jonka kanssa tyttöillä. Olisi ihanaa olla piikana,orjana,vauvana,prinsessana.....jne