Tipsukka2
Vähän yli viisikymppinen . Tykkään pukeutua ihaniin asuihin. Mekot, huivit, essut, hameet ym ovat ihania. Vanhempaa seuraa vaikka kirjoittelemaan...
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 141 kommenttia
- Ihanaa
- Mulla on ihan sama fetissi. Olisi ihanaa jos joutuisi nöyryytyksen ja pilkan kohteeksi ja joutuisi pukemaan hameen tai mekon. Sitä olisi erittäin kiimaista tehdä vaikka etänä jossa todellakin joutuisi dokumentoimaan kuvilla ja videoilla. Jos joku on aiheesta kiinnostunut niin laita viestiä kik-sovelluksen kautta. Nimi on Timpukka1
- Joo sama juttu täälläkin. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Varsinais-Suomessa olen. Jos joku tykkää niin voi laittaa viestiä kik-sovelluksen kautta. Nimi on Timpukka1
- Minut löytää tuolta kik-sovelluksesta ja nimi on Timpukka1
- Voisitko nöyryyttää minua?
- Joo olen nähnyt tuon....järjettömän kiihoittava ja ihana. Haluaisin olla tuollaisissa asuissa nöyryytettynä....
- Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa.
- Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut.
- Minua kiihottaa mekot, hameet,essut ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa nöyryytettynä ja alistettuna. Kahleet ja suun tukkiminen kiihottaa ym ym. Jos haluat jutella niin laita kik-viestiä Timpukka1.
- Ihania tarinoita. Itse haluaisin olla jonkun orja, piika tai vauva ihanissa asuissa. Tykkään hameita, mekoista ja essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olen alistuva ja Turun seudulla asustelen.
- Olisi ihanaa olla jonkun orja piika tai vauva ihanissa asuissa. Salon seutu.
- Laita viestiä kik: Huivijamekko
- Vau! Olisi ihanaa nähdä!
- Voih todellakin on
- Ihanaa. Olis kiva jutella lisää
- Ihania juttuja. Olisi ihanaa olla jonkun piika tai tyttö ihanissa asuissa. Tykkään huiveista ja mekoista ja essuista ja hameista ja kaikesta naisellisista jutuista. Nöyryytettynä ja kenties sidottuna ja kahleissa olisi ihanaa. Jos tykkäät nöyryyttää tai muuten vaan jutella niin kik-sovelluksesta minut löytää nimellä huivijamekko.
- Voih ihanaa. Olisi ihanaa olla jonkun piika tai tyttö ihanissa asuissa. Kik on huivijamekko
- Kik on huivijamekko
- Ihanaa, itsekin tykkään puketua ihaniin asuihin. Olen alistuva ja olisi ihanaa olla jonkun orja tai piika tai....
- Ihanaa. Tykkään huiveista ja mekoista ja essuista ja hameista. Olisi ihanaa olla jonkun orja tai piika ihanissa asuissa. Kik on huivijamekko