Vapaa kuvaus

Ollaan jo ikämiehiä, oletko ymmärtänyt! IKÄMIEHIÄ!:

Aloituksia

3

Kommenttia

62

1. Itsehän,+en+palastaile,+ainakaan+kevyesti+päihtyneenä.Enhän+edes+juo+selvinpäin.+Meillä+tuolla+Savon+syvissä,+korvissa,+ja+vesissä,+oli+tapana+uiskennella,+ja+mennä+naimisiin,+sitten+sitä+oltiin+vuan,+naimisissa.+Piste.Olla+möllötettiin+talvet,+tuvan+pöydän+ympärillä+möllötettiin,+lapset+kasvo,+laNppu+tuli+kattoon,+lapset+meni+katolle,+tuli+rännistä,+alas.Tuli+vekseli,+Tuli+Sisu,+teli+ilimassa.+Tuli+Åkerman+H12,+nyt+Åkerman+ruostuun,+saunan+takana+ruostuu,+perkele.Ennen+sekin+oli+rautaa,+nyt,+se+on+ongelmajäte,+kuulema.Tulkoon+ituhipit,+ja+,+kettutytöt,+minä+ne,+Åkerila+katolle+lapioin,+jahka+akut+suan,+manne+vei,+mutta+ei+Kyösti.Mikkään+ei+ollu+pilalla+ennen,+homeinen+leipä,+kelluttii,+paremmin+kesällä+uidessa,+kellutti.+Ilimoo+teki,+ja+piteli,+sit+vuan+kellua+retkotti,+siinä.Naapurin+lanttua,+syötiin+talavet,+omia+nyt+kukkaan+kehtoo,+lanttuja,+syyvä,+ei+laNppuja..+Haah,+oli+aikaa+se,+ei+ollu+mitään,+suhteita+ollu,+oltiin+vaan+naimissa,+ja+istuttiin,+tuvan+pöydässä+istuttii,+reikä,+penkkiin+kulu.Warthburg,+käy+sillillä,+ja+sanoo+Rintintin,+vaikka+se,+oli+koira/kissa,+perkele.
  2. Nuorempana+manipuloin+naapurin+mustalaista+Koff+tölkillä+takaraivoon,+tästähän+Kyösti+vainaa+suuttu+ja+pisti,+mun+hävösen+meetwurstiks.Sen+jälkeen+en+oli+manipuloinut+yhtään+miessukupuolista+henkilöä,+muun+sukupuolisista+en+tiedä,+naisia+kyllä,+mm.+kahvinkeittimen+suodatinpatruunalla+sekä+naapurin+kissa/koiraa+akkukaapeleilla+hännästä+nipistäin.Tämän+manipuloinnin+johdosta+koirasta/kissasta+alkoi+nousta,+savu,+tai+joku+muu+vastaava+teollisuuskaasu.Aikoinaan+kun+ei+ollu+vielä+sähköä+pirtin+laNpussa,+hitsattiin+Kyöstin+Hiacea,+ei+parka+päässy+Suomen+tullista+läpi,+Hiacen+jarrut+ei+pitäny+ja+se+liuku+puomia+päin,+puomi+oli+vahvempi+kuin+Hiace.Ite+vahingossa+joskus+peruutin+naapurin+pirttiin+sisään+Sisulla,+teli+ilmassa.Ei+ois+Volvo+tai+Scania+mies+tehny+sitä,+eikä+edes+nykyaikainen,+Ikea,+sukupolvia,+perkele.Sillon+joskus+vuona+1964,+kun+pirttiin+saatiin+sähköt,+päätettiin+emännän+kanssa,+touhuilla+myös+yöllä.+No+pulkassa+ei+luisto+riittänyt+kuivalla+sorapihalla,+ja+minä+poika+läksin+hakemaan+vajasta+Tummelia,+mutta+pirkasen+taskulampussa,+oli+patteri,+joku+Ikea+mallin+piokaasulla+toimiva+viritys.+Sammu+saakeli+6.1km+ennen+vajan+ovea.Siinä+sitä+psitten+pimeessä+kopeloidessa+sattu+kouraan+mustaa+vaseliinia.Luisti+Stiika+komeesti+koko+yön,+mutta+auta+armias+aamulla+sitä+huutoa,+kun+emäntä,+huomas+mustan+vaseliinin+lakanoissa+ja+nivusissa.+Siinäpä+sitten+yrität+selittee+että,+se+lähtee,+tinnerillä+lähtee.Kovasti+lähtee...Nimittäin.Akka+tuvasta,+kirkolle+lääkäriin,+perkele.Nyt+viettää+eläkepäiviään+Mallorkalla,+perkele,+lääkärin+kanssa.Ylipitkäks+vielä+haukkua+kelkkaakin,+saakeli.Siinä+sitten+kesällä+Kyösti,+perkele,+joi+tuvan+pöydälle+jääneet+tinnerit,+kännissä+oli,+viikon+oli.Siinä+ajassa+kerkes+muuttua+kaajoks+[valakolaiseks]+ja+alako+harrastamaan+kirkon+kellojen+kiäntöä,+perkeleen+perkele,+saatanan+tunarit!Sanon.+minä!Kekkonen+oli+sentäs,+kova+mies,+eikä+mikään+lehmä.Lehmät+on+biokaasua,+ja+koirat+käy+metanolilla.Ädky